Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן,אבל הLCD מאוד נוח ולא מצריך ממני לפעמים לקחת איתי עוד סוללה נוספת.

הבעיה שאני רואה שהם מיוצרות באותה הצורה לכולם ללא שוני בינהם,ניראה כי יש מעט מאוד יצרנים שלה.

זאת בניגוד לסוללות אחרות ללא LCD שיש בשפע.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

PsyRax ניסיתי את הסוללה הזות מי איזה 4-5 יצרנים שונים, אלא שאייני מוכרת הם הרע במיעותו.

אודי A4

דימה.

פורסם

JOYE :)

את האמת שלא, אני מרוצה ממה שיש, מה הבעייה של הסוללות שלך? רוב הבעיות אפשר לפתור בשנייה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אלו בעיות מוזרות קצת קשה להסביר.

נגיד אני לוקח סוללה ושם על קרטומייזר א:

הקטומייזר מתחיל לעבוד,אחרי שניה מפסיק.

קרטומייזר ב:

הסוללה עובדת רגיל הקטומייזר לא.

קרטומייזר ג:

סוללה פשוט לא עובדת איתו.

מיותר כמובן לציין שבדקתי שכל הקרטומייזרים עובדים מעולה עם סוללות אחרות שיש לי,לא LCD.לכן הבעיה לא בקרטומייזר.

 

כאשר אני עושה קומבינציות אחרות הסוללות עם קרטומייזרים כן עובדים.

זה לא משהו קבוע פשוט זיופים מוזרים בשילוב של סוללה וקרטומייזרים.

אותה סוללה יכולה לעבוד על קרטומייזר א' ועל ב' לא. אחרי כמה ימים הפוך.

עם סוללות אחרות אין לי שום בעיה עם שום קרטומייזר.

 

מקווה שהבנת....:lol:

 

נ.ב הקאומייזרים שלי הם כולם 1.8-2.0 אום יש פה סיבה לבעיה?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

זה קל, קח סיכה קטנה או מברג קטן, לאט ובזהירות תרים את הברזל העמצעי כלפי מעלה במילימטר בודד וזה יעבוד :)

אודי A4

דימה.

פורסם

ואללה נשמע הגיוני,כשהסוללה חדשה אני מרגיש התנגדות בסגירה.

עם הזמן הברזלית יורדת למטה ויותר קל לסגור את הקרטומייזר.

כניראה זאת הסיבה.

אני אבדוק כשאר אני אתקל בבעיה כזאת.

 

תודה רבה.:-P

 

עריכה: ואללה עובד!:-D

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

זה בגלל הסינים :)

ככה זה שקו היצור שלהם מאפשר חריגה של מילימטר פלוס מינוס באורך המוצר, מה שקורא שיש קרטומיזרים שהחיבור שלהם פשוט בולט טיפה יותר מהשאר, ברגע שאתה שם אחד כזה הוא מוריד את הברזל טיפה למטה וקרטומיזר שהחריגה שלו במינוס פשוט לא יוצר חיבור בין שני החלקים.

אודי A4

דימה.

פורסם

הגיוני ביותר:-o

 

מוזר שבסוללות אחרות יש עדיין מגע,כניראה שהם יוצרו בצורה טובה יותר שהברזל האמצעי נמצא במקום הנכון ולא זז למטה ולמעלה סתם ככה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש מתחת לברזל גומייה שאמורה להחזיר אותו למקומו, ברוב הסוללות הגומיה הזות לא מתפקדת בכלל , שוב הסינים אשמים :)

 

הנה תמונה של הגומייה

09072012001.jpg

אודי A4

דימה.

פורסם

גם אני פירקתי את הקלירומיזרים והסוללות לגורמים.

רק תזהר כשאתה דוחף עם המברג, אז לא יותר מידי.

אני עדיין עם הCE3 וגם להם מידי פעם יש בעיה של עובדים\לא עובדים, קצת משחק עם מברג והכל כמו חדש.

פורסם

חשוב להדגיש, לא לסובב, להזיז מצד לצד כמו שקודמי אמר.

ובעדינות שלא תנתק את החיווט לסוללה, אח"כ מאוד קשה להלחים את הדבר הזה בגלל שכמעט ואין גישה, מניסיון.

פורסם

http://www.coupon-gold.co.il/?911

 

איך ההצעה הזו?

מיועד לזוג מבוגר (60). שלא מחפש התעסקות עם הסיגריות.

 

מחפש את "הסיגריה האמינה ביותר" ולא המיוחדת / מעניינת / וכו .

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...