Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנה תמונות של מה שקיבלתי היום

מדובר באטומייזר שמתאים לאיי גו והוא ניתן לפירוק כמעט מלא והחלפה של חלקים נפרדים מבלי לזרוק את כל האטומייזר. יש גישה מלאה לסליל ומאוד נוח לנקות אותו ככה.

 

כרגע יצור האדים מצוין ואם יש למישהו סוללה עם מתח משתנה, ניתן להוציא אפילו יותר.

 

גילעד

uploadfromtaptalk1335193461276.jpg

uploadfromtaptalk1335193478576.jpg

uploadfromtaptalk1335193492233.jpg

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

הזמנתי היום קיט של EGO-W F3 900MAH , סוללה עם מסך LCD קטן שמראה את מצבה + חבילה של 10 קרטומייזרים + קיבלתי 50 ML של טעם מלון (0 מ"ג) כפיצוי על הפיות שלא הגיעו - וכמובן 6 פיות גם כן מתנה.

 

נראה איך יגיע..

פורסם

עדכון:

אתמול קיבלתי את הקיט שרובנו קנינו ה- F1, בנוסף ל5 בקבוקוני נוזל 50ml, שני DK-TAB ושלושה תפוח, כבר לפני שפתחתי את החבילה הרחתי [תרתי משמע] שמשהו לא בסדר, כשפתחתי אותה אכן גיליתי שבקבוק אחד נזל רובו ככולו והכל שוחה בנוזל. לתוך הקופסא עצמה למזלי לא נכנס כמעט כלום, אבל בכל זאת, היה הגיוני לשים את כל הבקבוקונים בתוך שקית ולא לזרוק הכל ביחד... חבל.

 

הקיט עצמו חביב, אין מה לחדש, פרט לעובדה שבקבוקון המילוי עם המחט גם כן פגום- דבר שתוקן עם סופרגלו. לא ציפיתי ליותר מדי איכות ולכן גם לא ממש התאכזבתי. ושוב הבעיה בלקנות נוזלים בכמויות בלי לטעום פוגע בנו. איך אמר הבן שלי- "מה זה הטעם הזה? התפוח של שלגיה?" חחח כל קשר בין תפוח לנוזל הוא מקרי בהחלט. לומדים. למרות שהניסוי והטעיה במקרה שלנו יוצא יקר. כנראה שאין יותר מדי מה לעשות.

 

בכל אופן, היה נחמד אם כולנו נלמד מטעויות של אחרים וגם בנושא התחזוקה, אם מישהו יודע, מצא ביוטיוב, גילה בעצמו שיטות לניקוי, תיקון או כל מידע מועיל אחר- פרסמו למען כולנו.

 

שיעבור היום הקשה הזה...

 

יִזְכֹּר עַם יִשׂרָאֵל אֶת בָּנָיו וּבְנוֹתָיו,

הַנֶּאֱמָנִים וְהָאַמִּיצִים, חַיָּלֵי צְבָא-הֲגָנָה לְיִשׂרָאֵל,

וְכָל לוֹחֲמֵי הַמַּחְתָּרוֹת וַחֲטִיבוֹת הַלּוֹחֲמִים

בְּמַעַרְכוֹת הָעָם, וְכָל אַנְשֵי קְהִילִיַּת הַמּוֹדִיעִין

וְהַבִּטָּחוֹן וְאַנְשֵי הַמִּשְׁטָרָה אֲשֶׁר חֵרְפוּ נַפְשָׁם

במלְחָמָה עַל תְּקוּמַת יִשְׂרָאֵל,

וְכָל אֵלֶּה שֶׁנִּרְצְחוּ בָּאָרֶץ וּמִחוּצָה לָהּ

בִּידֵי מְרָצְחִים מֵאִרְגּוּנֵי הָטֶּרוֹר.

פורסם

למה שלא תקנה סט טעימות ממנה :)

חוץ מזה טעם לא טוב בסך הכול הלך 6.50 אף אחד לא ימות מזה ביחוד שהוא חוסך את מחיר הסיגריות.

איך הDK-TAB אני חושב להזמין אותו בגלל שלל ההמלצות שיש עליו , אבל עוד לא הבנתי מה זה הטעם הזה בדיוק.

אודי A4

דימה.

פורסם

טעם לא טוב הלכו 6.5$ כפול 5 = 32.5$ ואז אתה גם תקוע עם 250ML של נוזל שאין לך מה לעשות איתו. לא יודע מה איתך, אבל בשבילי זה סכום לא מבוטל. מה גם שהקיט עצמו עולה בערך אותו דבר. הDK נחמד, איך אפשר לתאר טעם? מה שלא טעים לאחד יכול להיות טעים מאוד למישהו אחר. משהו כמו סיגריה מתוקה כזאת בערך.

פורסם

בקשר לבקבוקונים עם המחט, אני מאמין שהבעיה הייתה לאחר המילוי המחט נשארה בתוך הטנק.

יש לי שלושה בקבוקים כאלה, ובכולם זה קרה. אז שאלו יהיו הצרות שלנו.

ויש פה כמה סרטונים שיכולים לעזור לניקוי ושמירה, תנסה גם שם. בכל אופן יוזמה מבורכת.

פורסם

תעקוב אחרי השרשור :) מאיר שיכנאה אותה למכור בבודדים

http://www.vaporhawk.com/auction_details.php?auction_search=1&auction_id=102712&limit=10&option=basic_search&basic_search=DEKANG&keywords_search=DEKANG&item_type=all&order_field=current_price&order_type=ASC

אני בדיוק הזמנתי ממנה טעמים 5 בקבוקונים כול אחד טעם שונה.

 

לגבי הDK סתם מעניין אותי מה הקונספט שלו בכלל, האם זה שילוב טעמים כמו RY4 או יותר בכיוון שילוב של טעמי טבק.

אודי A4

דימה.

פורסם

תתחדש

...טעם לא טוב הלכו 6.5$ כפול 5 = 32.5$ ואז אתה גם תקוע עם 250ML של נוזל שאין לך מה לעשות איתו...

 

מישהו אמר לערבב טעמים?:idea::idea::idea:

 

...הDK נחמד, איך אפשר לתאר טעם? מה שלא טעים לאחד יכול להיות טעים מאוד למישהו אחר. משהו כמו סיגריה מתוקה כזאת בערך.

 

וואלה.. הטעם מאוד מזכיר סיגריה מצד אחד ומצד שני יש לו מתקתקות כזאת. טעם לא רע בכלל.

פורסם

טוב, אחרי שבוע שהתקמצנתי על כל שאיפה (וכמעט נגמלתי גם מהאלקטרונית...) הגיעה החבילה שלי מ madvapes אתמול.

 

המטענים בסדר גמור והזמנתי גם 10 מ"ל של טעם הקוקוס-שקדים-שוקולד בחוזק הכי חלש.

 

לטעמי הטעם נעים אך "דליל" לעומת ה Hangsen מרלבורו בינוני, זה הרבה פחות מורגש בפה ובגרון והיה עדיף לי לקחת בחוזק גבוה יותר. אולי אערבב מעט ממנו עם המרלבורו.

 

מכיוון שחוץ מכל זה גם בטריה אחת נראית שמתה לי, הזמנתי שוב קיט של eGo-w f1 מאייני, שמכיל 2 סוללות 1100 בלי LCD, 2 מיכלים, מטען וכו' שיהיה לי ספייר, כל זה ב 36 דולר כולל משלוח.

http://www.vaporhawk.com/102865,auction_id,auction_details

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...