Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלי הספרון מתייחס לסוללת 650. הקופסה שקיבלת הייתה עטופה בניילון, עליו אמור להיות רשום חוזק הסוללה.

 

זה אכן נראה כרפליקה של ה eGo המקורית שהתבססה על שימוש במחסניות נוזל וסביר מאוד להניח שהסוללה היא סוללת eGo/510 כך שתוכל לרכוש עבורה חלקים ו/או מיכל להפוך אותה לדגם עם טנק. תסתכל במה שכתבתי בהודעה 108 בדיון הזה לגבי החלקים שצריך לרכוש עבור הסבה ל ego-c או שתרכוש סט כזה + בקבוק מילוי עם מחט בכדי להסב את הקיט שלך ל eGo-W

לוקח את דברי בחזרה, צר לי אם הטעתי.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובות חברים, וזה רק אני או שבאת VH מוכרים בקבוצות, אבל המחיר הוא ל1, ככה שאם אני לוחץ על BUY NOW זה בעצם קניה של פריט בודד ולא 5 כמו שמפרסמים במפרט (ששמה מודגש "פר אחד").

פורסם

אתה מתייחס ללינק הזה?

http://www.vaporhawk.com/100413,auction_id,auction_details

 

אם כן,אתה לוחץ buy it now ומשלם מה שרשום לך מתחת לכפתור,כלומר 27.5 דולר ומקבל קבוצה של 5 פריטים.

6.06 מתיחס למחיר שיוצא לך לפריט אחד.

6.06 הוא מחיר שמתייחס למחיר שכניראה היה קודם 30.3.

עכשיו זה 27.5 כלומר 5.5 לפריט.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אתה יכול לשלוח למוכרת הודעה פרטית. אם סך כל הקניות שלך יעברו את מינימום המחיר למשלוח חינם, לא נראה לי שתהיה לה בעיה לשלוח לך פריט אחד.

גם אני פריט אחד של EGO C, וזה מה שמאיר המליץ לעשות.

פורסם

טוב חברים,אחרי שהמשימה הראשונה עברה בהצלחה!

המשימה היית לא לעשן בכלל סיגריות רגילות,אומנם עברו רק 24 שעות אבל זה לא משהו שאני סובל ומחזיק את עצמי בכוח.

הסיגריה האלקטרונית פשוט מספק אותי בצורה מלאה ומהווה תחליף מצויין לסיגריות הרגילות.

מאז שהתחלתי לעשן שזה כ10 שנים לא הפסקתי אף פעם וזאת הפעם הראשונה שאני בלי סיגריות ליותר מכמה שעות בודדות.

אפס סבל ואפס עינוי,מבחינתי זה ממש לא מובן מאליו.

הקיצר עכשיו אני חייב להזמין עוד נוזלים.

 

יש לכם המלצות לטעמים שכדאי לי לנסות ואסור לפספס?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
האם אני יכול להיות בטוח אם יצא לי 96 מ"מ מקצה לקצה זה בוודאות 1100mah?

כמו שעניתי לך בה"פ, את מידות הסוללות העתקתי מפוסט של מישהו בפורום האמריקאי, אני לא מדדתי בעצמי.

 

לוקח את דברי בחזרה, צר לי אם הטעתי.

לא בטוח שהטעית, אני רשמתי שסביר להניח. זה לא אומר שההתאמה היא ודאית.

 

הבעיתיות בפה היא שאם אני לא צריך כמות של 5 פריטים אני לא יכול לרכוש בודד..

 

כמו שענו לך, לא אמורה להיות בעיה. תצטרך רק להוסיף דמי משלוח (5-6 דולר).

אם אתה מזמין פריטים להסבה לטנק, תצטרך גם נוזל לטנק ואולי תרצה עוד כמה חלקים ספייר. אם סה"כ עלות הפריטים תגיע לסכום המינימום למשלוח חינם, לא תצטרך להוסיף דמי משלוח.

 

 

 

יש לכם המלצות לטעמים שכדאי לי לנסות ואסור לפספס?

קודם כל ברכותי, :beerchug:אני שמח לשמוע שזה הצליח לגמול אותך מעישון באופן מוחלט :) בדיוק לזה קיויתי.

לדעתי האישית קצת מוקדם לשפוט טעמים באופן מוחלט כל עוד חוש הטעם שלך לא יחזור לאיתנו כמו שציינתי קודם.

אם אתה מרוצה מהנוזל הראשון שהזמנת. תזמין בקבוק אחד כזה שיהיה לך בקבוק אחד {לפחות} של משהו שאתה יודע שיחזיק אותך ותהנה ממנו + הוא ישמש כרפרנס למקרה שלא תרגיש טעמים ותרצה לאמת זאת - תוכל לאדות אותו ולראות אם הבעיה בחוש הטעם שלך או שאתה פשוט לא מרוצה מנוזל אחר.

 

יש עשרות, אם לא מאות של טעמים. תזמין את מה שמוצא חן בעיניך. תשתדל להזמין מספר טעמים במקביל כך שאם לא תהיה מרוצה או תשתעמם מטעם. תוכל לערבב אותו עם טעמים אחרים וליצור לך שילובים חדשים לפי טעמך האישי.

 

מצ"ב תמונה מאתר HC בה ניתן לראות מבחר רחב של טעמים של Dekang

DeKang-E-Juices-E-Liquids.jpg

פורסם

תאמת שהטעמים זה פרט די שולי מבחינתי,יותר חשוב לי הניקוטין שימשיך להחזיק אותי בלי צורך בסיגריות.

 

אולי בכל זאת איזה המלצה לטעם טוב לפי הניסיון שלך?

פה אני די מתלבט כי אמרת שבחלק מהטעמים מרגישים יותר ניקוטין ובחלק פחות.

חשוב לי רמת הניקוטין מספיק חזקה בשביל להיות מסופק ומצד שני לא נמוכה מידי כדי להרגיש שאני מעשן אוויר.

 

יש לך איזה כיוון בשבילי?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
...אולי בכל זאת איזה המלצה לטעם טוב לפי הניסיון שלך?

פה אני די מתלבט כי אמרת שבחלק מהטעמים מרגישים יותר ניקוטין ובחלק פחות.

 

כמות הניקוטין אמורה לספק אותך כל עוד היא לא נמוכה מדי בכל טעם שתרכוש. מה שכתבתי לגבי ההרגשה הוא יותר מנסיונם של אחרים מאשר נסיוני האישי. הכוונה בלהרגיש את הניקוטין מתייחסת לתחושה בגרון. זה לא אומר שיחסר לך ניקוטין במחזור הדם.

בעצם, כן יחסר לך במחזור הדם בגלל הספיגה הנמוכה אבל זה סבבה - יותר בריא)

 

למרות שאתם מתרשמים מהידע והנסיון שצברתי, אני בסה"כ מאדה חודשיים ומשהו ולא התנסיתי בטעמים רבים. אמנם צברתי המון ידע ונסיון בצד הטכני אך מבחינת נוזלים, חוש הטעם שלי לא ממש תפקד בחודש הראשון.

לצערי, כמי שעישן 1-1.5 חפיסות לאורך שנים, חוש הטעם שלי נדפק ולקח לי המון זמן להרגיש טעמים. סבלתי מכל חבלי הלידה של האידוי, לשון לבנה, נפוחה וצורבת, אובדן טעם ועוד.

אני קניתי נוזלים בכמויות גדולות בכדי לחסוך עלויות ולהישאר רחוק מסיגריות. רק עכשיו ביצעתי הזמנה לטעמים חדשים. עד עתה התנסיתי בווינסטון, מרלבורו, וירג'יניה וקפוצ'ינו + תערובות שונות שלהם. האמת היא שעד לפני זמן לא רב יחסית, כולם הרגישו לי פחות או יותר אותו הדבר.

 

אחרי שהתחלתי להרגיש את הקפוצ'ינו, הוא היה לי חזק ומתוק מדי אז מהלתי אותו עם אחרים. הוא העניק לחריפות שלהם מתיקות עדינה ומאוד אהבתי את זה. חבר שנתתי לו לאדות את הקפוצ'ינו "נקי" התלהב מאוד ואהב את הטעם {גם ישר הרגיש אותו}

 

טעמים מתוקים עשויים להיות מתוקים מדי לאידוי במשך כל היום. מכיוון שטעם הוא עניין מאוד אישי עבור כל אחד ואחד, אני יכול רק להמליץ לך ולכל השאר לא לחשוש לנסות טעמים חדשים אך להחזיק מלאי של בקבוקים אחדים של טעם "בטוח". שתדעו שיש מה שמונע מכם לחזור לסיגריות מחד ומאפשר לכם למהול אותו עם טעמים אחרים מאידך. זה יכול להקל על טעמים פחות מוצלחים בעיניכם אם תמהלו אותם ולך תדע, אולי פתאום תגלה שתערובת שמהלת של מרלבורו עם בננה היא מה שאתה הכי אוהב? לי יש תערובת של הטעמים שציינתי שיצאה "משוגעת" אני מרגיש בה גם מתוק, גם חמוץ וגם חריף. תכל'ס, כשנמאס לי מטעם מונוטוני, אני מאדה אותה קצת וזה אחלה.

 

שוב אדגיש,

  • יש נוזלים שבהם יש יותר PG
  • יש נוזלים שבהם יותר VG
  • יש נוזלים בהם הם שווה בשווה
  • יש נוזלים של Hangsen ולמי שרוכש מארה"ב - יש גם HALO ואחרים
  • בקבוק בטעם מרלבורו שתקנה היום עשוי להיות בעל טעם שונה מעט מאותו בקבוק שתקנה בעוד חודש.
  • יש הבדלי טעם בין סיגריות שונות (C,T,W וכולי)
  • יש השפעה על הטעם לסוג האטומייזר
  • יש למתח האידוי השפעה על הטעם וכמות האדים

לכל דבר מהמאפיינים האלה יש השפעה על הטעם והתחושה. עם הזמן אני מאמין שתתנסו בעוד דברים כמו סוללות VV או אטומייזרים LR (התנגדות נמוכה) וכל אחד ימצא את מה שהכי מתאים לו.

 

 

אשמח להמליץ על טעמים שאתנסה ואוהב או להזהיר מפני כאלה שלא אך לצערי לא אוכל לעשות יותר מכך מפני שטעם הוא עניין אישי לחלוטין. תנסה להתחיל עם טעמים מוכרים (קפה, קולה, לימון, ענבים,תות) לפני הפחות מוכרים, אולי זה יעזור.

אם תמצא משהו שתאהב, אשמח לשמוע המלצות גם אני בעצמי

פורסם

אז אחרי 3 ימים של שימוש [0 סיגריות :lol:] מתחילות השאלות היותר מעשיות ובעיות.

מאתמול יש לי את 3 הבעיות הללו:

  • נוזל שמגיע לשפתיים והלשון (שאיפות חזקות מדי ו/או נזילה)
  • הצפות/נזילות (מילוי יתר של המיכל)
  • טעם שרוף (אין נוזל או לא מגיע לאטומייזר/ מיכל לא מוכנס טוב/ לא עבר מספיק זמן ממילוי ראשון)

עכשיו לא ממש הבנתי איך אני מתגבר על הבעיות.

 

 

1.שאיפות שלי לא חזקות, מה זאת אומרת נזילה מה אפשר לעשות?

 

2.אני משתדל שלא למלא מעל 3\4 מיכל ועדיין מנקה וכל כמה שאיבות לאט לאט מצטבר לי נוזל בחלק העליון וגם בחלק התחתון איפה שהסוללה,יש מה לעשות?

 

3.החלק הכי מעצבן,מאתמול אני מרגיש שכל כמה שאיפות יש לי טעם שרוף,נוזל כמובן יש,למה לא מגיע לאוטומייזר?

ניראה לי המיכל מוכנס טוב,מה זאת אומרת לא עבר מספיק זמן מהמילוי הראשון?

קטע ממש מעצבן ניסיתי הכל,נקיונות של כל החלקים [אוטומייזר עצמו,איך מנקים?],לחיצה על כפתור שנייה לפני נשיפה,שיחקתי עם הכיסוי אוטומייזר,מסתבר שלפעמים הוא סוגר את פיתחי כניסת אוויר,כל הזמן אחרי גג 5 נשיפות הטעם השרוף חוזר.

מה אני יכול לעשות?

 

אגב,האם אוטומייזר מקורי יתן לי פיתרון טוב יותר מזה שיש לי עכשיו?

 

 

תודה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

3 ימים בלי סיגריות זה אחלה, השיעולים שלך בטח כבר הולכים ופוחתים. תקרא שוב בעיון את כל מה שכתבתי כאן וגם כאן

 

  • נוזל שמגיע לשפתיים והלשון (שאיפות חזקות מדי ו/או נזילה)

בדגם ה W, יש פתח מעבר אוויר שמתחיל בקצה שמחובר לסוללה ומסתיים בחלק העליון. בנוסף, הפייה שלו מתחילה רחבה ונעשית צרה. כששואפים, חלק מהאדים פוגע בדפנות הפיה ו/או מעבר האויר ומתעבה בחזרה לנוזל.

אפשר לצמצם את זה ע"י פעולה פשוטה. לעזוב את הכפתור שניה לפני שמפסיקים לשאוף כך שהשאיפה לא תותיר אדים שיהפכו חזרה לנוזל בתוך הסיגריה האלקטרונית.

 

 

תקפיד לנתק את הסוללה מדי פעם ולנגב, הנוזל עשוי לקצר את מגעי הסוללה ולפגום בביצועים

 

 

 

  • הצפות/נזילות (מילוי יתר של המיכל)

הקפדה על שאיפה לאחר עזיבת הכפתור אמורה לצמצם זאת משמעותית.

 

 

 

 

  • טעם שרוף (אין נוזל או לא מגיע לאטומייזר/ מיכל לא מוכנס טוב/ לא עבר מספיק זמן ממילוי ראשון)

 

 

למעט מקרים שכבר לא היה נוזל, לא נתקלתי בתופעה זו ב דגם ה W באופן אישי {בדגם ה C נתקלתי בה ללא הרף}

 

תמלא בנוזל, תמתין דקה שהנוזל ייספג ויגיע לאטומייזר, תוודא שמגעי הסוללה יבשים

 

 

אוטומייזר עצמו,איך מנקים?

כבר כתבתי וצירפתי סרטון

 

אגב,האם אוטומייזר מקורי יתן לי פיתרון טוב יותר מזה שיש לי עכשיו?

 

האטומייזר המקורי אליו התייחסתי שייך לדגם ה C, לדגם ה W אין דבר כזה אטומייזר מקורי. תקרא כאן בתחתית הפוסט

דגם ה W אינו רפליקה

 

פורסם
3 ימים בלי סיגריות זה אחלה, השיעולים שלך בטח כבר הולכים ופוחתים.

 

את האמת שאף פעם לא היה לי את זה,חוץ מכמה ימים בשנה כמו לכולם.

הבעיה שלי בעיקר זה ריאות כבדות וסתומות,אבל זה יקח כניראה המון זמן לנקות.

 

תודה רבה,רוב התאוריות שלי כניראה נכונות.

אני משתדל להוציא את האדים שיש בתוך הסיגריה כי כניראה הם גורמים לאט לאט להצטברות נוזל בחלק העליון.

 

בקשר לשרוף,אני מצאתי פיתרון והבנתי מה הבעיה:

ביומיים הראשונים הייתי מחזיק את הסיגריה בצורה רגילה כלומר באלכסון\מאונך לפה.

אתמול משום מה החלטתי שיותר טוב להחזיק אותה ישר כלומר במקביל לפה.

ופה היית הטעות שלי ובגלל זה הייתי מקבל נון סטופ טעם שרוף.

היום ניסיתי לחזור לשיטה הישנה ולעשן רגיל באלכסון במאונך לפה ואין יותר טעם שרוף.

 

עכשיו תגיד לי האם אני מבין נכון,האם פתח הכניסה של הנוזל נמצא בחלק העליון של האוטומייזר?

בגלל החזקת הסיגריה במצב ישר גרמה לנוזל לא להגיע לאוטומייזר?

 

אני אחזור לסירטון של ניקוי האוטומייזר.תודה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

משמח מאוד לשמוע שהפסקת כבר 3 ימים, (תחזיק מעמד, אתה בחלק הכי קשה. אחריו שום דבר לא יעצור אותך!)

הנוזל מגיע מהפתיליות, כמו במצת זיפו, ככה שלדעתי לא משנה איך אתה מחזיק, הנוזל כן אמור להגיע לגוף חימום,

אבל, אם תחזיק את הסיגריה הפוך יכולה להיות לך דליפה.

וזה מאוד מוזר מה שאתה אומר, לי במהלך שבוע של שימוש לא קרה לי אף לא אחד מהדברים שציינת. ולהפך, אני חיכיתי לרגע שיהיה לי טעם שרוף כדי להחליף לנוזל חדש.

רציתי רק לעדכן בקטנה.

החמודה שלנו לאחר שראתה את הסירטון של הסוללה שלי והראתה אותו למהנדס שלהם, חזרה אלי ואמרה שמגיע לי סוללה חדשה

אבל, וזה אבל גדול. היא תוסיף לי את זה למשלוח הבא שארכוש משם.

ואני בשיא הטבעיות שאלתי אותה ואם ארצה רק את הסוללה? אין בעיה ענתה הסינית, תוסיף לי בבקשה עוד 6$ משלוח.

לא יעזור כמה ניסיתי. היא בשלה, זאת מדיניות החברה והפיצוי שלנו על הטעות שלנו, זה ההחלפה של הסוללה בחדשה. (ציטוט...)

כאן נכנס מאסטר מאיר לשיחת ועידה בינינו, הפעיל קצת שרירים, עשה קצת בלגן, וככל הנראה היא תשלח לי את הסוללה ללא משלוח, ותוסיף לי עוד כמה פריטים שרציתי למשלוח ההוא. (היא עדיין צריכה להחזיר תשובה סופית)

כמובן שהיה חשוב למאיר להדגיש שהדבר הזה לא יהיה חד פעמי למקרה שלי, אלא לכולם. אז שוב, כל הכבוד!

 

ועוד המלצה קטנה על נוזל מהאתר MADVAPSE שביקשת קודם,

CANDY CANE, פשוט מעולה, טעם של סוכריות מנטה, שאני לא מפסיק לאדות.

פורסם

את האמת שלהפתעתי הרבה מאוד אני לא מרגיש בכלל שקשה לי,להפך אני לא מרגיש פסיכולוגית שהפסקתי לעשן,הסיגריה מהווה תחליף מצויין ומספקת לי את הרצון לעשן.

 

שמח שנפתרה לך הבעיה עם הסוללה,חבל שצריך לעשות בלגן בשביל לקבל את מה שמגיע לך.

כדאי לה מאוד לתת לנו שירות טוב,כבר הזמנתי ממנה סטוק של נוזלים ועוד קיט לחבר שלי.

מהמשך אני אזמין עוד קיט אחד בטוח ואולי עוד אחד.

 

הבנתי ממנה שיש להם חופש עד יום חמישי,לצערי היא תוציא את המשלוח רק ביום חמישי.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...