Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מאיזור השרון, אתה מוזמן לבוא לקבל פיה ואם אתה צריך, גם את השרוול שמכסה את המיכל.

אם אתה מאיזור אחר בארץ, אולי אחד החברים האחרים יכול ומוכן לעזור

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חייבים למצוא ספק אחר, אנחנו כח קנייה גדול מאוד.

אולי אני צריך לציין, ההתקשרות בנינו, היא בסקייפ.

 

אני מסכים , היום קיבלתי את הסיגריה האלקטרונית , ביצעתי ממנה עכשיו עוד הזמנה ל2 חברים 2 קיטים ועוד 20 בקבוקונים של 50ML , היא לא נותנת יחידות , כך שנאלצנו להתפשר עם הטעמים ולהזמין 5 מכל טעם ולחלק בינינו , ההזמנה יצא 177 דולר וכל מה שקיבלתי זה בקבוקוני מחט חינם (הזמנה שניה) , וגם עוד הפנתי חבר נוסף שיבצע הזמנה היום בערב

חייבים למצוא איזה ספק נורמלי שיפנק , יש פה הרבה כסף

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אתם עוד מצליחים להוציא הרבה ממנה :)

המקסימום שאני הצלחתי לשכנעה אותה למכור לי דוגמיות GS ללא עלות משלוח.

אודי A4

דימה.

פורסם

טוב הגיע הזמן לכתוב סיכום קל, ולספר לכם קצת על איך עובד העסק החביב הזה שלאחר שנהיה רווי מדי יצאתי ממנו.

 

אז ככה,

 

תודות למאיר (שקלתי להפריש לך אחוזים) גיליתי את הפוטנציאל הנחמד הזה שנקרא "סיגריה אלקטרונית"

 

אני אישית לא מעשן, אבל היה נראה לי מגניב להזמין את זה, בעיקר כתחליף אולי לנרגילה שלי..

 

מיותר לציין שתחליף לנרגילה זה לא, אבל זה נחמד במשחקי הפוקר הביתיים :)

 

לאחר שהזמנתי עשיתי קצת שיעורי בית, חיפשתי קצת ביד2, חיפשתי קצת בגוגל - והבנתי שהמחירים שאנשים דורשים הם אסטרונומים, ואפשר לעשות פה כסף קל ודיי מהר.

 

חיש מהר הוצאתי הזמנה לגברת אייני (שרק איתה עבדתי בשלב זה) והזמנתי 6 קיטים מסוג EGO-W F1 CE3

 

את הקיט פרסמתי ביד2 למכירה בכ 400 ש"ח (לצורך השוואה באותו זמן EGO-C נמכר עם סוללת 650 MAH ב 500-750 ש"ח ! - כמובן לא של ג'ויטק) - תוך בערך 3 ימים מכרתי את ששת הקיטים ברווח נאה, שנתן לי פוש להזמנה הבאה.

 

את ההזמנה הבאה כבר עשיתי מ KLIGHT שהומלצו כאן ע"י דימה, וזאת בגלל המשלוח המהיר שהם מציעים (אגב גם אייני מסתבר מציעה זאת אבל המחיר יקר משמעותית)

 

הזמנתי מ KLIGHT כ15 קיטים (נוזלים היא רצתה יותר כסף מאייני) , הקיטים באו בתוך קופסא פחות מהודרת מה - F1 של אייני, הקופסא בעצם של EGO-T רק שהיה רשום עליה EGO-W - לצערי הם כולים הגיעו עם קלירומייזר CE2 בדיעבד רק אח"כ הבנתי את זה (קלירומייזר בצבע שקוף ולא כחלחל)

 

מכרתי את כל הקיטים בבערך שלושה שבועות, ועשיתי הזמנה נוספת

 

שמתי לב תוך כדי, שאנשים מתקשרים קצת פחות, ושהמון אנשים מספרים ש"מצאו במחיר דומה" (כמובן שטרחתי לספר להם שזה EGO-W ולא EGO-T וכו')

 

הזמנתי עוד 8 קיטים מאייני (עקב כך שלא אהבתי את הצורת עבודה של KLIGHT ואת הסחורה שלה, 2 קיטים חזרו אלי פגומים, ואחד היה משומש - היה ממש מים \ נוזל בתוך הקלירומייזר!)

 

את ה 8 האלו לקח לי כחודש למכור, האטה מטורפת במכירות, והבנתי שעקב הריבוי והשם שנהיה ל"עסק" כדאי לעצור כאן.

 

החלטתי לעבור למכור נוזלים, ואכן הזמנתי כמות של 50 נוזלים של 50ML מאייני (מקוריים של HANGSEN כמובן) בטעמים שונים, ובמזל (או שלא) הצלחתי למכור כ 40 בקבוקים לבחור חביב שכנראה ימכור אותם במחיר גבוה יותר :)

 

ואת השאר מכרתי ביד2 גם כן.

 

כרגע - אין טעם יותר למכור, יש המון מוכרים - ורובם באותם מחירים (המחירים ירדו באופן מטורף), עדיין עדיף לדעתי להזמין מאייני ושות' ולא לקנות בארץ (למרות השבועיים אספקה) וזאת במידה ורוצים יותר מ 1-2 בקבוקים (קיטים לגמרי עדיף להזמין המחיר שלהם שהוא באיזור ה 270-300 עדיין יקר , מאייני אפשר לקנות ב 130)

 

אני עשיתי את ה"מכה" הקטנה שלי, וסיימתי עם הנושא..

 

מי שחושב שהוא יכול ויש לו את הכסף להשקיע - שילך על נוזלים, ככה אף אחד לא בא בטענות של "עובד לי - לא עובד לי" "נדלק לי לא נדלק לי" - הבעיה היא לקלוע לטעמים שאנשים אוהבים.. USA MIX הולך חזק, תפוח ותות גם - הרבה ביקשו ממני באופן מפתיע מנטה ונענע..

 

ועכשיו להסבר:

 

1. כל סוללות ה EGO הן אותן סוללות - EGO-C,EGO-W,EGO-T,EGO-K וכו'

2. הקלירומייזר הכי סביר שיצא לי להשתמש \ למכור הוא CE4 V2 עם החוטים הארוכים

3. CE3 הוא אחלה קלירומייזר עד שהוא נוזל ..

4. למשתמש המתחיל - לרכוש קיט 900MAH + קלירומייזר CE4 V2 או CE6 (חוטים ארוכים בתוך הסליל) - העלות אצל אייני - 35 דולר לקיט כזה

פורסם

מה נידבקתם אליה? אני מזמן הפסקתי להזמין ממנה.

צריך למצוא ספק אחר לערכות ואם בודדים אז יש את healthcabin

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
חייבים למצוא איזה ספק נורמלי שיפנק , יש פה הרבה כסף

 

קראת את מה שכתבתי כמה עמודים אחורה?

הסינים שונים מאוד מהאמריקאים והאירופאים. צריך המון סבלנות למו"מ איתם כשמדובר ברכישות מהם, ושבעתיים כשמדובר בשרות לקוחות. אצל הסינים 2-3 שבועות למציאת פתרון בעיה לאי שביעות רצון של לקוח, זה זמן סביר בהחלט.

 

הסינים מאוד מחושבים, יותר מחושבים ממה שנדמה לכם. הם מחשבים עלויות ורווחים עד לרמה של עשירית הסנט ולעולם לא יבצעו עיסקה בסכום נמוך מהחישוב של הרווח שלהם. בניגוד לשווקים אחרים, מתח הרווחים של הסינים אינו גבוה ומאפשר מעט מאוד גמישות במחיר.

 

הסינים כל כך מחושבים, שהם לא מפסיקים לחפש איך הם יכולים להוזיל עלויות ולהגדיל רווחים גם לאחר שסגרו עיסקה רווחית. האינטרנט מלא בסיפורים על סחורות שנרכשו בסין ובהזמנות חוזרות, התחילו להתגלות פגמים במוצרים. כשבדקו את הסיבות, גילו שבכל הפעמים, אחד מספקי המשנה ניסה לחסוך במשהו וכתוצאה מכך, נגרמו הפגמים והתקלות...

 

אם נקנה כולנו מ healthcabin ונשלם יותר עבור כל מוצר, מתח הרווחים שלהם יאפשר להם "לפנק" אותנו אבל בפועל, העלות של המוצר יקרה יותר.

 

אייני עושה צרות עם דוגמיות כי גם הדוגמיות עולות לה כסף - היא לא מקבלת אותן חינם.

היא אמרה לי בסקייפ פעם כבדרך אגב "כל מי שהפנית, רוצה המון דוגמיות" :)

 

כן, אנחנו כח קניה גדול. יש עוד רבים אחרים בפורום שאינם בעלי גישה לכתוב באוף-טופיק אך פנו אלי בה"פ.

אני בהחלט מתכנן ללחוץ על אייני לחזור ולמכור לנו בבודדים. אני אעדכן בפרטים בהמשך כשזה יהיה יותר רלוונטי.

פורסם

מאיר תבין אותי החומר שנשפך פה הוא עצום קשה לזכור הכל :)

הקטע הזה של בודדים משגע אותי , למה אי אפשר מה כואב לה זה לא שאני מבקש שתשלח לי אחד , הזמנתי 2 קיטים ורציתי לצרף לזה טעמים , אבל היא מגבילה אותי לטעמים של הנסנג (לפי בקשתי) 5 כפול 50 מיליליטר ואין אפשות לשלב טעמים ואין אפשרות אפילו לשלב ניקוטין , אז הזמנתי 20 בקבוקים של 50 מיליטר כל אחד :\ ואני מתחלק עם 3 חברים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
טוב הגיע הזמן לכתוב סיכום קל, ולספר לכם קצת על איך עובד העסק החביב הזה שלאחר שנהיה רווי מדי יצאתי ממנו.

 

אז ככה,

 

תודות למאיר (שקלתי להפריש לך אחוזים) גיליתי את הפוטנציאל הנחמד הזה שנקרא "סיגריה אלקטרונית"

 

בכיף, שמח שיצא לך להרוויח מזה. אגב, אתה לא היחידי. יש עוד כמה כמוך שלמדו ממני והרוויחו ממכירת קיטים לחברים, מכרים, קולגות ושכנים.

 

האמת היא שקיבלתי המון פניות ובקשות עזרה ובלא מעט מהמקרים, אנשים היו מוכנים לשלם תמורת ליווי ומעורבות שלי בהמלצה, רכישה והדרכה. פניות אלה הגיעו גם דרך הפורום וגם בדרכים אחרות.

 

כן, יכלתי להרוויח מזה בעצמי לא מעט כסף תוך כדי שאני עוזר לאנשים להשיג חיים בריאים יותר. אבל לצערי, אין לי את הזמן להתעסק עם זה. אני עובד במשרה מלאה שגוזלת את מרבית הזמן ויש לי עוד המון במה להתעסק מעבר לזה. הסיפוק בלדעת שבזכות הידע שצברתי והעברתי הלאה לאחרים סייע לגמול כ 100 איש עד היום מעישון הוא אדיר. אני מסתפק בזה לעת עתה :)

 

עריכה:

maxcher,

למפעלי דקאנג והנגסן יש מדיניות של מינימום הזמנה שמאלצת את אייני לרכוש בהתאם כדי לא להחזיק מלאי.

באתר של HC, ניתן לרכוש בקבוקים בודדים בטעמים שונים אבל משלמים כמעט כפול על כל בקבוק + משלוח יקר יותר.

 

לעת עתה, זה מה יש. לאייני יש מנהלים שמכתיבים לה מדיניות והם לא ששים להחזיק מלאי.

באתר הפרטי שלה {אני חושב שהוא פרטי}, נדמה לי שמינימום הזמנה הוא 3 בקבוקים מטעם וחוזק. זה לא הכי נורא בעולם בהתחשב במחיר.

פורסם

בהזמנה של 10 בקבוקי נוזל 50ml dekang קיבלתי 4 טעמים שונים(יכולתי גם להזמין 5 שונים) במחיר של 5.8$ מאייני.

אולי זה יעזור למישהו פעם במיקוח איתה, גם לי כבר נמאס ממנה לגמרי

פורסם

אז עדכון קצר לבינתיים.

הזמנתי את הקיט הזה.

הזמנתי גם את זה (LONG WICK)

 

וגם נוזל 3X30 מ"ל של נוזל ללא ניקוטין.

 

בנוסף הזמנתי מ HealthCabin

Vivi Nova Tank Clearomizer V3 Exchangeable Long Wick

 

ועוד קצת נוזל בטעמי סיגריות ללא ניקוטין. (3X10 מ"ל בבודדים ובטעמים שונים)

 

קיבלתי הודעה משניהם שההזמנות נשלחו ביום שני.

עכשיו נחכה ונראה כמה זמן יקח לזה להגיע.

 

בעיקרון אני כבר הפסקתי לעשן לפני שנה ו9 בעזרת "הספר" (הדרך הקלה להפסיק לעשן), אך מידי פעם ובתדירות משתנה, אני מעשן נרגילה. (זה יכול להיות בתדירות של 3 פעמים בשבוע ובחודש שלאחר מכן בכלל לא להסתכל עליה. ככה כבר שנה+).

חשבתי שיהיה נחמד להחליף את הנרגילה המגושמת, המלכלכת והמזהמת (לא פחות מסגריות רגילות לדעתי), בסיגריה אלקטרונית.

 

לפי דעתי השימוש שלי בסיגריה לא יהיה מחוץ לבית. (בטוח שלא בעבודה).

 

אעדכן כשהציוד יגיע.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שתרם מזמנו ומנסיונו!

ובעיקר לדימה, שלמרות שאני בטוח ששיגעו אותו בפרטי, עדיין עזר לי מאוד ועשה לי קצת סדר בבלגאן! (אומנם אחרי שכבר הזמנתי, אבל זה בגלל שכבר רציתי להזמין ולסיים עם זה).

אז תודה!!! :mm_yeah:

 

נ.ב

אני מתעניין בהחלפה עתידית.

המשלוח שלי מאייני שיצא לפני יומיים. מכיל 3X30 מ"ל של נוזל תפוח ללא ניקוטין (100% PG Dekang).

 

האם מישהו יהיה מעוניין להחליף טעמים?

אם למישהו יש טעם מעניין (גם אם זה ב20 מ"ל), אני אשמח לדעת.

 

רוב הזמן אני בירושלים.

 

יאללה, שיגיע כבר המשלוח!

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

עודד מצטער שלא היה לי זמן לענות לך באותו היום ,היתי חייב להגיש עבודה :(

 

שניר אם KLIGHT צריך לעבוד כמו תוקי, אני הגעתי למצב שאני אומר לה אם איזה כפתור אני רוצה הסוללה.

כמובן כול שינוי כזה עלה תוספת, בסוף עצרתי ב24$ לסט, הכללתי אריזה סטנדרתית של F1 והיא שינתה לי את הפנימית של הקופסה בשביל שתראה יותר יפה אם CE4 :)

 

חברים אני חושב שצריך לשנות כאן משהו, לבנות איזה מאגר מידע , אחרת כבר בלתי אפשרי למצוא פה אף פיסת אינפורמציה.

אודי A4

דימה.

פורסם

שניר 106 - בכל ההזמנות הגדולות של הקיטים,

לא הייתה אף פעם בעיה עם המכס? הכל הגיע לבית?

ועוד שאלה - הזמנת עם משלוח של dhl?

פורסם
שניר 106 - בכל ההזמנות הגדולות של הקיטים,

לא הייתה אף פעם בעיה עם המכס? הכל הגיע לבית?

ועוד שאלה - הזמנת עם משלוח של dhl?

 

מצטרף לשאלה הזו.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

×
×
  • תוכן חדש...