Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי את זה רק בגלל ההוראות בקיט,אבל מאז רכשתי כ10 סוללות ולא רשום בשום מקום כזה דבר,מה גם שיש מאמרים שרודמים שזה מזיק ולא בריא לסוללה.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלמוג ההוראות לא ממש קשורות ספציפית לסט מסויים(בחוברת הוראות שלי לא כתוב כלום על זה), יכול להיות שבחלק מהסטים יש סוללות NI-CA שאותם כן צריך לטעון X שעות לפני שימוש ראשון וכן פעם בחודש לחזור על זה.

לאומת זאת הסוללות שיש לנו(וגם לך) הם LI ובהם אין צורך בתהליך הנל, זה אינו משפיע כלל על הביצועיים שלהן.

מעבר לזה, הסוללות האלו מיועדות לכ3000 מחזורי טעינה מלאים, בתכלס אני בספק שהם ישרדו 300 ככה שגם אם ממש תתעלל בהם מקסימום צפוי לך ירידת תפוקה של 10% לפני שתזרוק אותם.

אודי A4

דימה.

פורסם

זה קרטומייזר לא אוטומייזר.

אם השאלה שלך האם אפשר להלביש אותו על סוללות אחרות אז כן,אם הם בעלי תבריג 510.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
חדשות רעות! אתר madvapes התחדש ואין יותר אפשרות לשלוח לארץ!

הם שולחים, רק שבמשלוח אקספרס פדראלי ובהרבה יותר יקר.

פורסם

PsyRax

EGO-W זה תבריג EGO, הוא לא יתלבש על תבריג 510.

סוללות EGO כוללות את שני הסוגים, אבל סוללת 510 זה רק 510 ולכן EGO-W לא יתאים לה.

לאומת זאת DCT וCE4 מתברגים ב510 :) זה גם הסיבה שDCT לא יושה יפה על EGO.

 

לגבי הקרטומיזר(CE3 שמו) הוא יתאים בתבריג לכול סוללת EGO אבל בגלל המבנה שלו בפועל חייב את שאר החלקים(מינימום מכסה קרטומיזר ופייה) של EGO-W חוץ מסוללה שאפשר להשתמש בכול סוללה.

אם יש לך כבר סוללת EGO מסט אחר, אתה יכול להזמין מאייני קיט שיכלול את כול החלקים הדרושים בשביל להפוך את הסט שלך לW בעלות של 7.5$, אני ממליץ לצרף לזה עוד איזה 5 קרטומיזרים CE3.

 

כמו כן קיים מתאם מ510 לEGO שנראה ככה.

אבל זה בזבוז זמן, עדיף כבר לקנות סוללת EGO.

882.jpg

אודי A4

דימה.

פורסם

היי,

 

אני כבר 9 ימים לא מעשן ורק מאדה! :beerchug:

 

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין אוטומייזר לקרטורייזר?

 

משום מה בסיגריה שלי יש משמעותית פחות עשן משל סיגריות אחרות שראיתי...

פורסם

אוטומיזר זה המנגנון שמחמם את הנוזל.

קרטומיזר זה שילוב בין מנגנון החימום לבין המיכל של הנוזל.

יש סיגריות שמורכבות מ3 חלקים שזה סוללה, אוטומיזר ומיכל, ויש משתיים שזה סוללה וקרטומיזר.

אודי A4

דימה.

פורסם

שאלה לי.

 

הזמנתי את ה vivi nova .

 

הבנתי שהוא ניתן לפירוק והחלקים ניתנים להחלפה.

 

מצאתי את כל החלקים להחלפה חוץ מהחלק התחתון. (החלק המתכתי שמתברג בחלקה התחתון של הכוס שאליו מבריגים את ה"ראש" עם הפתילים).

מישהו יכול בבקשה לעזור לי למצוא :oops:

 

עריכה:

מדובר על החלק בפינה הימנית התחתונה.

 

newest-cartomizer-vision-vivi-nova-tank-clearomizer-tank-35ml.jpg

 

ועוד משהו, אצל אייני המחיר הוא 27$ בעוד שאני הזמנתי בhealthcabin ב11$.

יש הסבר הגיוני להפרשים?

 

תודה!

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אחרי התלבטות רבה החלטתי לוותר על הW והזמנתי את הT עם קרטומייזר CE4 פתיל ארוך שנראה לי הכי קל למתחילים גם מבחינת עלות עתידית של הקרטומייזרים שלפי מיטב הבנתי אפשר לשדרג בהזמנה הבאה לCE6

פורסם

עודד,למה אתה מחפש את החלק התחתון בVIVI NOVA? אותו כניראה לא מוכרים בניפרד.

אצל אייני לא ראיתי בכלל מכלול כזה,איפה ראית?

זה קרטומייזר מצויין אני איתו כמה ימים וממש נהנה,את תחושת הטעם דווקא הCE4 ודומיו מעבירים טוב יותר במעט.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...