Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה שלא הכי קשורה, האם יש פה מישהו מהצפון עם נוזל מלבורו 6מ"ג של הנגסן שמעוניין למכור קצת?

אני מחכה עד שהמשלוח יגיע מאייני ובינתיים אני עם איזה נוזל שקניתי בקריון והוא מעאפן רצח...

 

תודה רבה,

אמיר.

 

אגב לגבי קלירומייזרים.

אני משתמש בויוי נובה 2.5 התנסיתי גם בce4 v2 עם הפתילים הארוכים והויוי הרבה יותר טוב... הרבה עשן. אין נזילות מעביר את הטעם בצורה טובה.

מה שכן אני מפעיל אותו במתח 4.8V במתח רגיל 3.3~ על סליל 2.4אוהם לא נראה לי שהוא יעשה עבודה טובה, אלא אם תבחרו בסליל של ה1.8 אוהם שאותו עוד לא ניסיתי.

בכללי, מומלץ מאוד!

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היום קיבלתי את ה-CE6.

וגם: Hangsen cherry

50%PG & 50%VG

Nicotine level 0mg

 

הרבה עשן, קצת טעם ולא מרגישים את האדים כלל.

 

עד עכשיו השתמשתי ב-CE3.

עם הנוזל Dekang USA MIX

70%PG & 30%VG

Nicotine level 12mg

 

מעט עשן, קצת טעם ומרגישים את האדים כמו שצריך.

 

 

אז מה בעצם גורם להבדלים?

 

מה שגורם להבדלים זה בעיקר הנוזל.

בגדול-VG עשן,PG טעם.

גם הקרטומייזר וסליל החימום אחראים לחווית האידוי[סוג,התנגדות הסליל]

הסוללה ומתח ההזנה שלה גם הם אחראים לאידוי.

 

אני מעשן עם סליל 1.8 אום סוללה 4.2-3.0 נוזל מקורי של דקאנג [80PG% 20%VG].

מספיק עשן וטעם מורגש מאוד.

 

------------------------------------------------

שימו לב שהופיעו ערכות באתר healthcabin

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1090_1091&products_id=8126

המחיר טיפה יקר,אבל מנסיון הציוד מאיכות מעולה! ולא כמו אצל אייני שגם מה שעובד די מאכזב!

 

ולנושא אחר:

די נמאס לי מחוסר המלאי של הנוזלים באתר healthcabin

הזמנה הבאה היא נוזל ללא טעם וטעם בניפרד,יש מגוון רחב של טעמים ואין חוסרים.:-P

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
היום קיבלתי את ה-CE6.

וגם: Hangsen cherry

50%PG & 50%VG

Nicotine level 0mg

 

הרבה עשן, קצת טעם ולא מרגישים את האדים כלל.

 

עד עכשיו השתמשתי ב-CE3.

עם הנוזל Dekang USA MIX

70%PG & 30%VG

Nicotine level 12mg

 

מעט עשן, קצת טעם ומרגישים את האדים כמו שצריך.

 

 

אז מה בעצם גורם להבדלים?

 

"להרגיש את העשן" נקרא גם Throat Hit, שאתה מקבל מכה כזאת בגרון ואת ה"סיפוק" שלקחת שחטה. זה הניקוטין אחראי לזה, כשיש לך נוזל בלי ניקוטין... אין מה שיעשה את זה. אני משתמש ב Cherry בלי ניקוטין בשביל "להמתיק" נוזלים שלא יצאו כל כך טעימים. כמה טיפות של זה, יחד עם נוזל עם ניקוטין וזה סבבה לגמרי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

טוב הוזמן מהאתר של zainy

eGo T & Vision eGo Clearomizer CE6 changeable long wick

5pc x 30ml 50% PG & 50% VG Hangsen טעם USA MIX נקוטין 12

5x 10ml 50%PG 50% VG Hangsen טעם תפוח נקוטין 12

סך הכול כולל משלוח 62 $

אני יעדכן כשיגיע.

פורסם

alok,חבל שאתה מזמין כמות כזאת של נוזל מאותו הטעם.

טעמים בדר"כ נמאסים מהר ויש צורך לגוון.

אני כל יום מעשן טעם אחר כי אני פשוט מפסיק להרגיש אותו,אפילו במחצית היום כבר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אי אפשר להזמין בבודדים מאתר של zainy

ובנוגע לטעמים USA MIX זה טעם של סיגריה

והתפוח הזמנתי לגיון.

ומהאתר healthcabin חסר במלאי הרבה טעמים.

פורסם

אתם באמת מרגישים טעם של סיגריה עם ה USAMIX?

 

בינתיים הזמנתי 3 בקבוקונים שונים של 10 מיל מ healthcabin, יצא 11.20, אצל אייני עם sale ומשלוח יוצא 10.80 לשלושה בקבוקונים עם אותו הטעם.

אולי בכמויות הגדולות יוצא קצת יותר הפרש, אבל בינתיים אני מתנסה עם כמויות קטנות ולדעתי, שווה את ההפרש.

 

אם מישהו לא שם לב במקרה, שוב אני אנסה לשאול

איפה עדיף לשמור את הנוזל

1. במקום מוצל אך חם(בית קרקע עם בידוד לא בשיא/ בלי בידוד)

2. במקרר

?

פורסם

אין באמת דבר כזה טעם "סיגריות" וטוב שאין אחרת זה היה דוחה ולא שמיש בעליל.

USA MIX זה מרלבורו[הסינים לא רושמים את השם המדוייק עקב זכויות יוצרים] יש לו טעם עדין וניחוח של מרלבורו [בערך] והוא מתוק טיפה.

אין לו שום קשר לטעם הדוחה שיש לסיגריה רגילה.

 

את הנוזלים אני שומר בטמפ החדר במקום מוצל,לא ניסיתי במקרר אבל רעיון טוב לנסיון,אולי הטעם ישתפר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

סתם שאלה לכמה זמן מחזיק בקבוק של 10 מ"ל? (פחות או יותר)

בהזמנה הבא, אני ישקול בהחלט להזמין בקבוק אחד מכול אחד.

 

וכמובן שקיבלתי את הרשום המוטעה, שיש לזה טעם של סיגריה מהשם.

פורסם

שלום, קודם כל תודה רבה רבה לPsyRax על ההפנייה לכל ההודעות החשובות, תותח אתה!

 

אני הולך להזמין את הקיט eGo-T 510 מהאתר Mad Vapes, ממה שהבנתי פה זה קיט מומלץ.

כמה טעמים כדאי לי להזמין עם זה? אני חשבתי להזמין אחד בטעם קאמל ואחד אחר, מה מומלץ?

 

תודה.

TFSI Power

פורסם

איזה סט בדיוק אתה הולך להזמין?

ההודעות שקיבצתי הם יותר כלליות על הסיגריה,הערכות המומלצות הם בעיקר דגמי הCE4\5\6 ולא C או T.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אם מישהו לא שם לב במקרה, שוב אני אנסה לשאול

איפה עדיף לשמור את הנוזל

1. במקום מוצל אך חם(בית קרקע עם בידוד לא בשיא/ בלי בידוד)

2. במקרר

?

 

הדיעות חלוקות בנושא.

מומלץ לשמור את הנוזל כמו תרופות, במקום חשוך/מוצל וקריר.

יש שטוענים ששמירה של הנוזל במקרר גורמת ל"השתקת" הטעם שלו עם הזמן. נגד יש כאלה ששומרים בקירור וטוענים שלא קורה כלום.

אני משער שחום ו/או קור עשויים להשפיע על הנוזל אך הדבר תלוי גם במשך החשיפה. לא ניתן להשוות בקבוקים שהושארו חודשיים במקרר לכאלה שהיו שם 3-4 ימים.

 

תנסה ותראה. נשמח לשמוע את דעתך.

×
×
  • תוכן חדש...