Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הTו הK מתייחסים לסוללות,אין להם הבדל ממשי מלבד שהיצרן שונה כניראה.

שניהם עם קרטומייזרים CE4 או CE5\6 וזה מה שחשוב.

אחלה, הזמנתי בסוף את הCE4 מhealthcabin, בעיקר בגלל שאפשר להזמין נוזל ביחידות בודדות.

כמה זמן בדרך כלל לוקח למשלוח הרגיל?

TFSI Power

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מישהו שניסה את הסיגריות הנ"ל?http://www.smoking-everywhere.com/electronic-cigarette-starter-kit.html

היום עשיתי סיבוב בעיר ונדהמתי עד כמה עובדים על אנשים בעיניים,את הסיגריה הזו מציעים בחנות ג'נטלמן עם פילטר בודד אחד ב500 ש"ח! הבחור גם התווכח איתי שזו הסיגריה המקורית .על סיגריה שהזמנתי מDX ב4.5 דולר מבקשים בפיצוציה 200 ש"ח.תודה לאל שהשרשור הזה נוצר והאיר את עיניי.

פורסם

שאלה קטנה, ביצעתי הזמנה מזאייני ובסטטוס רשום לי Payment accepted,

האם הסטטוס הזה צריך להשתנות ל Shipped או משהו בסגנון ?

האם המשלוחים שלה מהירים ?

תודה רבה.

פורסם

לגבי הזמנה מהאתר שלה, אין לי מושג, רובנו פה מזמינים ממנה ישירות בסקייפ, אבל בטח יש פה מישהו שהזמין מהאתר.

לגבי המשלוח, ברגע שהיא הכינה את ההזמנה, (שזה בערך יומיים שלושה) המשלוח מגיע בין שבועיים לשלושה.

כמובן כל עוד לחברים במכס לא היה חשק באותו יום לתת מבט אצלך, ואז תוסיף עוד עשרה ימים מעצבנים...

פורסם

דעתי שצריך לפצל את זה , אני ועוד 3 חברים הזמנו טעמים , יצאה הזמנה של 20 בקבוקוני 50 מ"ל :o

הפריט התקבל מסין העממית ב 15/08/2012 ומועבר ליחידת הדואר מכס כסף ת"א -ההגנה 137 לשם מסירתו לנמען

:((

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אין לך מה לחשוש, עברנו את זה בעבר.

במידה ולא יהיה משהו חריג (כמו הכתבה שהייתה השבוע שקראה להחמרה בתנאים) אחרי עשרה ימים בערך זה יגיע לך לדואר הרגיל.

פורסם

ברצוני לשתף אותכם בחווית קנייה לא נעימה (בלשון המעטה) שעברתי.

לאחר שהחלטתי לנסות להפסיק לעשן, התחלתי לחפש ברשת מה לקנות ומאיפה.

בחרתי ב "ערכת מתחילים" C-EGO של JoyeTech, ומאחר ולא רציתי להטעין בתדירות גבוהה בחרתי ב 1000 Ma .

 

באתר JoyeKing היו הוגנים מאד ואדיבים ואמרו לי שיש מחסור במלאי, וגם כאשר זה יהיה במלאי זה יכול

לקחת כ 3 שבועות !! (מכיוון שהם לא מחזיקים מלאי).

מאחר והייתי “חרמן” להתחיל כבר,החלטתי לחפש מישהו שמחזיק מלאי בארץ.

 

ל “שימחתי” מצאתי אתר כזה שמחזיק מלאי וגם המחיר היה סביר ושמו בישראל Gsmoke.

התקשרתי למס' הטלפון שהופיע באתר אבל לא היתה תשובה (מוזר..) .ראיתי שהם מפרסמים

גם ב פייסבוק ושם יש מספר טלפון אחר. התקשרתי והתברר לי שהגעתי "לבעל העסק" ששמו מוטי שבכלל נימצא כרגע בשיקום בבית לווינשטיין בעקבות תאונת דרכים שעבר,כאשר הציע לי להתקשר למספר השני אמרתי לו שניסיתי אבל אין תשובה.

הוא היה מאד אדיב ונחמד,ולמרות מצבו הבריאותי החליט לעזור לי בעצמו.

 

אמרתי לו שראיתי באתר שלו ערכת מתחילים כמו שאני רוצה רק שזה עם סוללה של 650 ואני רוצה אותה ערכה אבל עם סוללות של 1000 .

ביצעתי יחד איתו את ההזמנה של ערכת ה 650 (כי לא היתה באתר ערכה של 1000) ואמר לי לציין ב "הערות" , "לספק 2 סוללות 1000 באישור מוטי" כששאלתי לגבי המחיר אמר שאני אקבל באותו מחיר כמו ה 650 .

הזמנתי גם 2 בקבוקי נוזל מילוי של DEKANG בטעמים אוכמניות ופירות ברמת ניקוטין של 18, שגם את זה ביקש שארשום בהערות, וכך עשיתי.

כדי שהמישלוח יגיע כמה שיותר מהר שילמתי 40 ש"ח עבור דואר שליחים שהבטיח תוך 3 ימי עבודה.

 

סגרנו את העסקה ושילמתי דרך PAYPALL.

כמובן שלא קיבלתי את החבילה תוך 3 ימים אלא תוך 18 יום !!!!! למה אתם שואלים ??

"כל יום זה צריך להגיע" ,"זה הגיע אבל זה מעוכב במכס","צריך אישורים חדשים במכס",

"שיחררנו מהמכס אבל יש לחץ" וכו'....

מאחר וכל המהלך לא ניראה לי כל כך תקין,התקשרתי כמה פעמים ושוחחתי עם אסף (שהוא

העובד/שותף של מוטי) כדי לוודא שמה שהזמנתי זה מה שאקבל , הובטח לי שהכל בסדר ואפילו הוא יפצה אותי וישלח לי 2 סוללות TWIST במקום סוללות ה 1000 .

מאחר שראיתי באתר שלהם רק סוללות TWIST של 650 התקשרתי לברר ואמר לי במפורש שהוא שולח לי בערכה 2 סוללות 1000 TWIST.

 

סוף סוף החבילה הגיע !!!!!

והרי תכולת החבילה (הערכה) :

2 סוללות TWIST,2 אוטומייזרים,5 ראשים לאוטומיזר

מטען USB, מיכלים ריקים לנוזל,2 פיות סיליקון,פאוץ איכסון מבד.

 

2 בקבוקי הנוזל שהזמנתי הגיעו עם 0 ניקוטין במקום 18 !!!!

 

מטען הקיר לא היה בחבילה (למרות שגם בתמונה וגם בפירוט הערכה זה מופיע) !!!

 

והחמור ביותר,מדדתי את אורך הסוללה וגיליתי ששלחו סוללות 650 ולא 1000 כפי שסוכם והובטח !!!

וכאשר התקשרתי להודיע על כך ברוב חוצפתו ניסה לשכנע אותי שהוא שלח לי 1000 TWIST (הרי על הסוללה לא רשום ההספק שלה),אבל כאשר אמרתי לו שעם המידות אין מה להתווכח אורך 10 ס"מ זה 650 ואורך 12.1 ס"מ זה 1000 טען שחשב ששלח לי סוללות 1000 ושאני אהיה מרוצה "מהפיצוי" .

אני חייב לציין ש "כפיצוי פינק אותי" (כלשונו) ב 2 בקבוקי 30 Ml (בטעמים שאיני אוהב) ובקרטומייזר אחד CE V2.

 

לאחר שבשיחת טלפון אליו שמעתי שוב פעם היתנצלויות וגימגומים ו” לא שמתי לב” ו "חשבתי שאלה סוללות 1000" וכו' , ניתקתי את השיחה בזעם כי החלטתי שהבריאות הנפשית שלי חשובה יותר מכל הסיפור, כפי שנאמר "יש גבול לכל תעלול" נו באמת.... "חשבתי שאלה סוללות 1000" מה אני ילד קטן ?

שלחתי עוד באותו יום SMS לשני האנשים (אסף ומוטי) ובהן הודעתי להם שלא יצפו ממני לחוות דעת חיובית על כל ההיתנהלות של המכירה/קניה הזו וגם לא מופתע שאף אחד מהם לא הגיב כבר כמעט שבוע.

אים מי שקורא הודעה זו חושב שההתנהלות שלהם בסדר או שזו מעידה חד פעמית (הלוואי) תתעלמו ממכתב זה ואני מתנצל שבזבזתי מזמנכם.

ואם אתם חושבים כמוני , ובריאותכם הנפשית חשובה לכם ,לא להתקרב לאתר GSMOKE.CO.IL !!!

 

 

* אין לי היכרות או אינטרס אישי\עיסקי עם אף עסק שצויין כאן הכל מהתנסות פרטית ואובייקטיבית

 

מצטער על ה “סיפור הארוך” אבל הרגשתי צורך ליידע אתכם .

 

ולסיכום : אחלה פורום !

פורסם

avig56

קשה לי לומר שאני מופתע, העסקים בארץ פורחים על חשבונינו עלידי קומבינות ומרמה.

בכול מקרה בלי קשר לחוויה הלא נעימה שהיתה לך , אני ממליץ לך לעבור על הנושא הזה בקפידה בשביל שבפעם הבאה יהיה לך חווי יותר נעימה :)

אודי A4

דימה.

פורסם

מהניסיון שלי איתה באתר אחר,לוקח לה איזה 3-4 ימים להכין את המשלוח ולשלוח,היא אמורה לשנות הסטטוס ל"נשלח" ולתת לך מספר מעקב.

Renault Clio TCe 120 EDC

×
×
  • תוכן חדש...