Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שהיא שקרנית, היא פשוט לא מסודרת ומאבדת את הידיים והרגליים. אם מזמינים ממנה מסודר ערכה סטנדרטית אין בעיות לרוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תקרא את מה שכתבתי בעמוד הקודם. היא שקרנית ואפילו דיי גרועה.

 

לאחר שהציע לי פתרון מסויים לבעיה שנגמרה על ידה, בפעם השניה שהיא שוב גרמה בעיה אמרה שלא קיים שירות כזה (שכחה שהציעה אותו בעבר)

 

זה נקרא לשקר. ואני לא הלקוח היומיומי, אני הזמנתי ממנה עד היום מעל 30 קיטים.. (8 רק בחודש האחרון)

 

ואני בכלל לא מתחיל לדבר על קיטים לא תקינים (2 סוללות !!) וכו'

פורסם

הסינים ידועים בסחורה לא איכותית בדרך כלל, והסתברות שתקבל מוצר פגום גבוה.

לפי דעתי הבעיה שלך עם גברת הייני התחילה בכך,שהתחלת לשדרג או לשנות ולבקש דברים מיוחדים.

אני לא מאשים אותך. אבל מה בדיוק הבדל, מלזמין מהיני או מאתר סיני אחר? חוץ מהמחיר?

 

עריכה:

אני לא תומך בה 100% את הקיט השני שלי הזמנתי מאתר אחר,בגלל שיקול כספי.

ולפי דעתי כול האתרים הסינים מוכרים את אותה הסחורה,אבל הבדל הוא בשירות.

פורסם

לא כולם אותו הדבר.

בסין יש המון יצרנים עם בקרת איכות שונה וסטנדרטים שונים.

גם אם המוצר ניראה זהה לחלוטין הוא שונה.

הזמנתי מ-healthcabin המון ציוד,כולל סוללות והכל עובד ללא דופי,גם אחרי כמה חודשים.

 

אייני מוכרת סוג ז' עם סחורה סוג ז' ואנשים רואים את נוחות ההזמנה [קיט שלם] ומחיר נמוך וישר מזמינים וחבל.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

לבנתיים לא שמעתי אף אחד מתלונן, חוץ ממך ושניר. (אני לא שולל)

ברור שבסין יש בקרות איכות וכו, הכול פונקציה של כמה אתה משלם.

ואל תשכח שהזמנת מhealthcabin שהכול שם פי 3.

פורסם

אני "במיקרה" קראתי את כל התגובות בשרשור הזה :wink:

זה לא 2-3 אנשים שהתלוננו אלה הרבה יותר.

כולל אנשים שלא נמצאים בפורום.

כל עוד אתה מרוצה שיהיה לך סבבה:-)

 

בhealthcabin לא עולה פי 3 אלה פי 1.5-2 לכל היותר,מה שמצדיק לשלם עבור סחורה תקינה ואיכותית וגם זה עדיין כסף קטן ביחס לסיגריות.

אל תשכח את העובדה שאתה יכול לקנות ציוד בבודדים ואצל אייני רק בחבילות לסיטונאים:roll: זה גם מרכיב חשוב במחיר.

 

מה שלא יהיה אידוי נעים:-P

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

סתם שאלה, שאני התחלתי לברר על קניית סיגריה אלקטרונית ,

כולם חוץ ממך, המליצו לי על אייני אז מה בדיוק אני מפספס?

 

וגילוי נאות

אני לא בעד אייני, הדעה שלי היא כזאת שכול האתרים הסינים מחזקים פחות או יותר את אותה הסחורה (אתרים לצרכן לא בקנייה בכמות)

אני עדיין לא קיבלתי את הזמנה מאייני,ובנסוף לזה הזמנתי עוד קיט מ oceanvapor

אז אני ישווה ויעדכן.

פורסם

אני לא יודע את מי שאלת ומה אמרו לך.

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו כדבר חיובי אצלה זה שהיא נותנת אופציה מאוד קלה למתחילים שלא מבינים בציוד ורוצים להתחיל עם ערכה אשר כוללת הכל ובמחיר נמוך.

בתור מתחיל שלא מבין הרבה בנושא היא אופציה נהדרת וקלה.

הלאה כשלומדים את הציוד ויודעים מה צריך לרכוש בנוסף,מה אפשר לשפר ומה צריך לקנות כי הוא מתבלה,מבינים שהיא אופציה גרועה.

איכות מוצרים סיני אסלי במובן הרע של המילה.

לא באמת ניתן לדבר איתה לגבי שינוי ערכה,כי תקבל משהו הפוך.

כל ציוד ונוזלים נמכרים בחבילות שאין לך באמת צורך בהם.

גם כשיש בעיה לא ניתן לדבר איתה בכלל.

 

יכול מאוד להיות שהציוד שתקבל יהיה תקין ועובד,אבל אם תמשיך להזמין כניראה שיצא לך להתכל בכסף שזרקת באוויר.

שוב-למתחילים היא אופציה טובה,למתקדמים יש אלטרנטיבות אחרות.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אוקי פשוט התחלתי לדאוג מעט.

אני מסכים איתך שאם אני יזמין הרבה אני יתקל במוצרים לא עובדים.אצל הסינים 10 הזמנות מתוכם 3 לא טובות.

ובמידה ויגיע מוצר לא תקין מאייני,בלי יותר מדי דיבורים אני פונה לפייפאל ופותח דספיוט.

 

מעבר לכך,אני לא מתכון "להתחתן" עם הסיגריה האלקטרונית.ובטח שלא להתחיל להזמין חידושים, או לקחת את הנושא כתחביב.

אני מעוניין שערכה שהזמנתי תתפקד במשך כחודשים+- ותעזור לי להפסיק לעשן, וגם לה אני יגיד שלום.

פורסם

מקווה בשבילך שתצליח:lol:

אבל קח בחשבון שסיגריה אלקטרונית רק מחליפה את הסיגריה הרגילה.

גמילה מניקוטין זה לא כל כך פשוט.

 

רוב האנשים שהפסיקו עם הסיגריה האלקטרונית חזרו לסיגריות מעטים מאוד הפסיקו לחלוטין.:wink:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

נכון,אבל מבחינתי העניין היה תמיד יותר פיסכולגי.

וברגע שאני יצליח להתנתק פיזית, מהסגריה הקטנה ויגעל מהריח שלה.

אני מאמין שאני לא ירצה לחזור. כמובן שגם הזמנתי טעמים עם 0 ניקוטין לצורך גמילה הדרגתית.

פורסם
הסינים ידועים בסחורה לא איכותית בדרך כלל, והסתברות שתקבל מוצר פגום גבוה.

לפי דעתי הבעיה שלך עם גברת הייני התחילה בכך,שהתחלת לשדרג או לשנות ולבקש דברים מיוחדים.

אני לא מאשים אותך. אבל מה בדיוק הבדל, מלזמין מהיני או מאתר סיני אחר? חוץ מהמחיר?

 

עריכה:

אני לא תומך בה 100% את הקיט השני שלי הזמנתי מאתר אחר,בגלל שיקול כספי.

ולפי דעתי כול האתרים הסינים מוכרים את אותה הסחורה,אבל הבדל הוא בשירות.

 

באיזה שלב קראת או הבנת ששדרגתי וביקשתי דברים מיוחדים? כתבתי בפירוש שהזמנתי קיטים (שזה מה שהיא מציעה, לא שיניתי דבר.. הזמנתי קיטים של EGO-W F1 CE3 בדיוק כפי שהם מגיעים, ובחודש האחרון את ה EGO-T CE6 שהיא מציעה).

 

הבחורה פשוט עסוקה בלראות דולרים מאשר לראות לקוחות - אז אנחנו בתור כוח קניין יכולים לגרום לה לכאב בעיניים.

×
×
  • תוכן חדש...