Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שעשיתי, שמתי שני בקבוקונים במקרר ושניים השארתי בחוץ.

הבעיה היא שכרגע יש לי רק את ה usa mïx ואני לא באמת סגור על.הטעם שאני מרגיש, ככה שנראה לי שיהיה לי קשה להשוות.

בכל זאת, אם אני אצליח להרגיש איזה הבדל, אעדכן.

 

דא, על הבקבוקונים מופיעה המלצה לשמור במקרר לאריכות ימים.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה סט בדיוק אתה הולך להזמין?

ההודעות שקיבצתי הם יותר כלליות על הסיגריה,הערכות המומלצות הם בעיקר דגמי הCE4\5\6 ולא C או T.

תוכל לתת לי קישורים לסטים הללו?

TFSI Power

פורסם
תוכל לתת לי קישורים לסטים הללו?

 

http://zainy.net/18-ego-ce4-ego-k

תעבור על השירשור של השבוע האחרון ו"ההמלצות" על החנות הזאת.

 

אלטרנטיבה בטוחה יותר:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1090_1091&products_id=8126

 

 

אחת הסוללות שלי מתה, משום מה לא נטענת או נדלקת.
היא לא נדלקת גם כשהיא ללא קרטומייזר? אולי בעית מגעים.

 

--------------------------------

מי שמשתמש בקטומייזר עם הברגה 510 וקצת מתבאס על האסתטיקה של המראה שהיא לא EGO,יש פיתרון בדמות כיסוי יפה.

eGo%20Sleeve%20Cone%20AB_01.jpg

eGo%20Sleeve%20Cone%20CD_01.jpg

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
היא לא נדלקת גם כשהיא ללא קרטומייזר? אולי בעית מגעים.

 

לא נדלקת בכלל.

 

כשמהדקים אותה למטען 100% הנורה של המטען נכבית בכלל, אולי קצר בסוללה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני רוצה לעדכן לגבי ה CE5 V2 שהזמנתי מאייני והתאכזבתי מכך שהטעם בו "מושתק" {אלא אם אין נוזל ואז הטעם השרוף רחוק מלהיות מושתק}

 

 

 

אתמול בערב "תפסתי קריזה" על הקלירומייזר. והחלטתי לנסות לשפר את המצב.

 

לקחתי ופירקתי את הקלירומייזר שכבר היה מונח כמה ימים טובים בצד לאחר שטיפה וייבוש.

 

לאחר ששמתי לב שהקונוס וכובע הגומי אשר מכסים את האטומייזר מאוד הדוקים ולוחצים על פתילי ההזנה, החלטתי לנסות לשפר את הגעת הנוזל לסליל החימום.

 

 

 

שיחקתי קצת עם הפתילים כך שבקצה שלהם הטובל בנוזל, החוטים המרכיבים את הפתיל לא יהיו צמודים.

 

הרכבתי בחזרה בזהירות את הקונוס וכובע הגומי מבלי שילחצו חזק על הפתילים ויחנקו את מעבר הנוזל.

 

מילאתי נוזל, המתנתי מעט והתחלתי לאדות.

 

 

 

מה אני אגיד, ההבדל פשוט מטורף. הטעם מורגש בצורה חדה וברורה ולטעמי האישי, באופן הזה הוא הרבה יותר מורגש מזה של ה CE3. פשוט חגיגה.

 

 

 

אם יש לכם CE5 V2 ואתם לא נהנים ממנו, אני ממליץ בחום לבדוק אם הגומי לא לוחץ חזק מדי על פתילי ההזנה ומונע מהנוזל להגיע בכמות מספקת אל סליל החימום. וכמובן, תעדכנו בהתרשמות שלכם לאחר השיפור :)

 

 

תודה! טיפ נפלא!

כבר חשבתי לזרוק את הקלירומייזרים האלה לפח, אחרי שחרור עדין של כובע הגומי שעל הפתיל הטעם פשוט מעולה!!

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
http://zainy.net/18-ego-ce4-ego-k

תעבור על השירשור של השבוע האחרון ו"ההמלצות" על החנות הזאת.

 

אלטרנטיבה בטוחה יותר:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1090_1091&products_id=8126

 

בקישור הראשון יש רק דגמי T ובשני K שעליו לא ראיתי שכתבתם בכלל.

אני חושב שהתבלבלתי קצת:shock:

TFSI Power

פורסם

הTו הK מתייחסים לסוללות,אין להם הבדל ממשי מלבד שהיצרן שונה כניראה.

שניהם עם קרטומייזרים CE4 או CE5\6 וזה מה שחשוב.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

זהו !!!

בפעם הראשונה מזה יותר מ 30 שנות עישון, יממה עברה ולא נגעתי בסיגריה.

 

אני רוצה להודת לכל מי שתרם מנסינו בשרשור הזה, ובמיוחד למאיר (PLATINUM).

אני חייב לציין כי המעבר לסיגריה האלקטרונית לא היה חלק כמו שחשבתי. יש כאן

תהליך הסתגלות שחייבים להכיר ואת הסימפטומים השונים הכרוכים בו. מדי פעם אני עדיין שולח

מבט למצת הזיפו הנאמן שלי כהכנה לטקס הקבוע שהיה חלק ממני בשלושים השנים האחרונות.

זכרתי שמאיר כתב משהו על כך עוד בתחילת השרשור, ומיד קראתי שוב את דבריו כדי לקבל חיזוק.

מדובר בפוסט הזה למי שמעוניין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3310170&postcount=62

 

הסט שבחרתי לבסוף בהמלצת מספר אנשים הוא הסט הבא:

http://zainy.net/13-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

בחרתי סוללה 1100maH כיוון שלקחתי בחשבון ימי מילואים רבים שאני עושה ובהם רוב הזמן אנחנו בשטח

ללא מקורות זמינים להטענה. יותר מדי פעמים ראיתי אנשים שהפסיקו לעשן וחזרו לכך במסגרת הצבאית,

כך שרציתי לסגור את הפינה הזו שלא אצטרך לחזור לעשן בגלל סוללה שנגמרה. :evil:

 

הקיט האמור עובד מצויין ! מומלץ! אין לי שום תלונות למעט החוברת המצורפת שכנראה שייכת לדגם אחר, ולכן

נאלצתי לחפש הסברים ביוטיוב לפני שאני הורס משהו.

פורסם

הזמנתי את זה

http://www.vaporhawk.com/original-bottled-pack-hangsen-50ml-5-bottles-neutral-label-e-juice-sgs-tuv-certificate-free-shipping-worldwide,name,103676,auction_id,auction_details

 

היום אספתי מהדואר.

 

אולי זה רק אני, אבל הטעמים של dekang מרגישים יותר איכותיים, אבל גם אלה נותנים טעם חזק והרבה אדים.

המוכר נותן אפשרות להזמין 5 טעמים שונים :idea:

Kawasaki Versys !!!

פורסם

את הרוסים בלתי אפשרי לעצור :-D מי שזוכר את הפוסט שלי על הסיגריה X4...

עישנתי לפני כמה ימים בחלון והסיגריה נפלה לי למטה לחניה (קומה חמישית) וכך הקרטריג' הפך לקרטריג' ניתן למילוי, חתיכת הפלטיק למעלה טיפה יצאה, עם פינצתה הרמתי אותה קצת למעלה והוצאתי, שמתי כמה טיפות של החומר והופה, ממשיכים לעשן...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

כאן יש 10 בקבוקים של 20מל,במחיר די מפתה.(אפשר לבחור 10 טעמים שונים.)

אבל איך יודעים שזה בטוח להזמין מהאתר הזה?,או שהמוצר מקורי?

http://www.vaporhawk.com/auction_details.php?auction_search=1&auction_id=100822&start=30&limit=10&option=basic_search&basic_search=DeKang&keywords_search=DeKang&item_type=all&order_field=current_price&order_type=DESC

פורסם
זהו !!!

בחרתי סוללה 1100maH כיוון שלקחתי בחשבון ימי מילואים רבים שאני עושה ובהם רוב הזמן אנחנו בשטח

ללא מקורות זמינים להטענה. יותר מדי פעמים ראיתי אנשים שהפסיקו לעשן וחזרו לכך במסגרת הצבאית,

כך שרציתי לסגור את הפינה הזו שלא אצטרך לחזור לעשן בגלל סוללה שנגמרה. :evil:

 

ראשית כל, אני שמח מאוד בשבילך שהצלחת להעביר את היום הזה. הוא בהחלט אחד הקשים!

 

שנית, לגבי המילואים, טיולים ושאר שטויות, יש לך את האופציה של סוללות גיבוי נטענות, אשר נותנות לך יציאת USB שדרכה תוכל להטעין את הסוללה, טלפון, כל מכשיר אחר שנטען ב USB שזה מאוד יעזור לך לדעתי.

http://ksp.co.il/?select=.272..1070..1083..1056.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice=

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...