Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב משהו מוזר.

את הקטומיזר שלא פעל ניקיתי.

שמתי אחר שגם לא פעל,ואז את הנקי לקחתי ושמתי שוב והוא התחיל לפעול.

בקיצר ניקיתי את שניהם והם התחילו לעבוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מצבך טוב. החבילות שאני הזמנתי אין שום קשר לישראל. הן יצאו ב19 וב 21 לאוגוסט אליי, עוד אין שום חדש באתר דואר ישראל המהמם. פעם הבאה רק דרך DHL, מתחיל להמאס עליי השטויות של דואר ישראל.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

גועל נפש של דבר! עישנתי את זה, קיבלתי צמרמורת מהגועל,

 

לא מחליף את הred marlbero האמיתי זה עם הטאבק בעד שום אלקטרוניקה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

יש כל מיני טעמים. בדיוק כמו שאם טעמת רגל קרושה אתה לא קובע לפי זה שבשר זה מגעיל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גם אני מחכה למשלוח מאייני,

חלק מאתרי איתור החבילות מזהים את מספר החבילה וחלק לא.

האתר הזה מצליח לזהות - intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do

ורשום לי departure from outward office of exchange בתאריך 31.8

מכיוון שזוהי פעם ראשונה שאני מזמין מזמין משלוח מחו''ל, אין לי מושג מה זה אומר.

מילולית כן, מעשית לא.

בקיצור - מישהו יודע מה קורה עם המשלוח שלי וזמן משוער שהוא יגיע לארץ?

פורסם
גם אני מחכה למשלוח מאייני,

חלק מאתרי איתור החבילות מזהים את מספר החבילה וחלק לא.

האתר הזה מצליח לזהות - intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do

ורשום לי departure from outward office of exchange בתאריך 31.8

מכיוון שזוהי פעם ראשונה שאני מזמין מזמין משלוח מחו''ל, אין לי מושג מה זה אומר.

מילולית כן, מעשית לא.

בקיצור - מישהו יודע מה קורה עם המשלוח שלי וזמן משוער שהוא יגיע לארץ?

אין לך מה לדאוג, תחכה עוד שבוע ותבדוק בדואר ישראל, אצלי זמן ממוצע למשלוח הוא בין 3-4 שבועות.

פורסם
חבל, זה הרבה יותר מזיק לבריאות.

 

 

הרשה לי לצוטט את "הגשש החיוור" מתוך מערכון "חתונת הדמים":

"מתים רק פעם אחת בחיים, לא?!"

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אבל אתה מפספס את העיקר מתים פעם אחת זה נכון. אבל חיים כול יום.

ואני מעדיף לחיות, לא מסריח,בלי ליחה,בלי הוצאה כספית מפגרת,ומבלי לתת כסף למדינה על פארש.

×
×
  • תוכן חדש...