Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים חברים:-)

 

השותף שלי התלהב מהסיגריה שהזמנתי ורוצה להזמין בעצמו. הוא ביקש ממני לשאול פה על הקיט הבא:

http://zainy.net/33-ego-tm-electronic-cigarette-with-lcd-display-starter-kits.html

 

בנוסף אני רוצה להזמין סוללה נוספת כי הזו שקיבלתי עם הקיט גדולה מידי, גם ככה אני לא יוצא לטיולים וכד'. זאת הסוללה הכי קטנה שראיתי באתר:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1082_1083&products_id=8109

לכמה זמן היא אמורה להחזיק?

 

תודה ואחלה סופ"ש

TFSI Power

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי בעיה.

ניקתי את ה ce6 שלי ועשיתי דרי בורן, ואחרי זה יש לי טעם של שרוף קבוע.

מה לעשות?

 

תבדוק טוב שהסליל ממשיך לקבל נוזל והוא רטוב.

 

 

 

 

בנוסף אני רוצה להזמין סוללה נוספת כי הזו שקיבלתי עם הקיט גדולה מידי, גם ככה אני לא יוצא לטיולים וכד'. זאת הסוללה הכי קטנה שראיתי באתר:

http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8109

לכמה זמן היא אמורה להחזיק?

 

תודה ואחלה סופ"ש

 

אם כבר אז קנה 650MAH אמורה להחזיק יום שלם אם אתה לא כל היום משתמש בא היא ארוכה ממה שנתת ב1 ס"מ בלבד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

איך בדיוק אני אמור לבדוק, שהוא מקבל נוזל והוא רטוב?.

ובמידה ולא, איך לתקן את הבעיה?.

 

תודה רבה.

פורסם

לפתוח,לראות פיזית שהוא רטוב,לראות שהכוהליות רטובות ונותנות לנוזל להכנס להסליל,ששום דבר לא לוחץ או מפריע לנוזל להגיע לסליל.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הבעיה היא שאני לא יכול לפתוח שיש נוזל בפנים, יש לי CE 6.

ניסתי להזיז טיפה את הגומי, ולהפריד את הפתילים. זה עזר טיפה, ונותן לי 3 שאיפות נחמדות.

ואז מתחיל הטעם הרעה, יש עוד רעיון.

 

עריכה

בce6 יש פתיל בודד בנוסף,איך בדיוק הוא אמור להתיישב?

פורסם
יש לי בעיה.

ניקתי את ה ce6 שלי ועשיתי דרי בורן, ואחרי זה יש לי טעם של שרוף קבוע.

מה לעשות?

 

שטפת שוב במים אחרי ה DRY BURN? בשביל להעיף את הטעם המגעיל שנשאר אחרי הפעולה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
תבדוק טוב שהסליל ממשיך לקבל נוזל והוא רטוב.

 

 

 

 

אם כבר אז קנה 650MAH אמורה להחזיק יום שלם אם אתה לא כל היום משתמש בא היא ארוכה ממה שנתת ב1 ס"מ בלבד.

לא יפריע לי גם אם זה יחזיק רק 5 שעות. אני רוצה שיהיה כמה שיותר קטן לטובת ניידות.

TFSI Power

פורסם

אני לאחר דריי ברן.

 

כמה טיפים שיש לי:

 

לשטוף לפחות 5 פעמים, למלא חצי קלירומייזר, לנער אותו חזק מספר שניות ולשפוך את המים (לא תאמינו בשטיפה הראשונה שזה אותם המים שהכנסתם לפני כמה שניות, הם פשוט הופכים לצהובים).

 

לנער חזק ללא המים כדי להוציא את העודפים שנשארו. חשוב לנשוף חזק לתוך הקלירומייזר כמה פעמים.

 

יש לבצע את הברן עצמו עד למצב שרואים את הסליל מתחמם והופך כתום (2-3 שניות לחיצה, שניה מנוחה. לא להיבהל מהעשן שייצא). אחרי שהוא הופך כתום לבצע עוד 2-3 לחיצות של 2 שניות.

 

חשוב לשטוף בסוף בידיוק כמו בהתחלה!!!!!!!

 

למלא את הקלירומייזר בנוזל ו4-5 שאיפות ראשונות להוציא ישר. נשאר טעם שרוף. עובר לאחר השאיפות האלו.

 

דריי ברן מחולל פלאים. מומלץ בחום!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אני לא מעשן ומעולם לא עשינתי.

אמא שלי מעשנת ואני מתעניין בנושא כדי לעזור לה להפסיק.

 

אחרי שקראתי את כל ה-70 עמודים (באמת! לקח רק שבוע :-)), מספר שאלות:

 

1. המליצו פה הרבה על הנוזל של DEKANG. למה דווקא הוא?

האם מישהו אי פעם בדק (בדיקת מעבדה עם ציוד מתאים) את התכולה של הנוזל שלהם כדי לוודא שאין בו חומרים מסוכנים?

למה בעצם לא לקנות נוזל תוצרת ארה"ב או אירופה, שם כנראה יש יותר תשומת לב לחומרים "בריאים"?

 

2. הבנתי חלקתית שהמכס לא מעביר נוזלים (כשזה מתגלה בבדיקה), בעיקר כאלו שמיובאים מארה"ב.

אם לכאורה אין שם שום חומר מסוכן, באיזו טענה זה מוחרם?

באופן כללי יש המלצות ממי ואיך להזמין כדי שזה לא יעצר במכס?

 

3. האם יש חברות לא סיניות (או סיניות עם איכות טובה) שמייצרות ציוד?

או במילים אחרות, יש משהו שמומלץ יותר מקיט של joye למתחילים מבחינת אמינות וקלות תפעול?

 

4. הזמנתי: joye ego-c twist 1000mah + 2 x vivi 2.5 clearomizer + מטען, coil heads וכמה מיצים של DEKANG מ-HC.

האם זה בסדר לפעם ראשונה? כדאי להוסיף משהו?

האם חוזק 18 מתאים למישהו שעושה את המעבר מסיגריות? לכמה כדאי לרדת בהמשך?

 

תודה :-)

פורסם

בטוח שקראת 70 עמודים?

תתעמק לפחות בעשרה האחרונים, המון מידע מתרכז בהם.

1. אף אחד פה לדעתי לא בדק את DEKANG עם זכוכית מגדלת, אבל מסתבר שזו חברה מוכרת, ואפילו יש איזשהו סרטון של המפעל שלהם.

2. הנוזלים האמריקאים עוברים במכס כמו כל נוזל אחר, אישית אני קונה את הנוזל שלי רק משם, והם פשוט מעולים! אם כי קצת סמיכים לפעמים והאוטומייזרים מתקשים איתם (CE4-5-6)

3. יש פה כמה חנויות סיניות מומלצות, כמעט כולם אותו דבר, חלקן איכותי יותר וחלקן איכותי פחות, (תקרא שוב את ה10 האחרונים. :wink: )

4. 18 מג' נחשב לחזק, או בינוני פלוס, אחריו אפשר לרדת ל12 או ל6. אחרי שתנסה את הקיט שלך, תראה אם חסר משהו, נשמע טוב בסך הכל.

המון בהצלחה!

פורסם

אני יתקן את אלמוג טיפה.

18 מ"ג נחשב לבינוני, בגלל שבאידוי ספיגת הניקוטית נמוכה יותר מעישון.

בגלל זה מינון של 16-18מ"ג (שזה פי 3 מסיגריה לייט) יתן סיפוק זהה לסיגריה מסורתית.

עדיין אין בעייה להתחיל אם 12מ"ג , אם 6מ"ג קשה אבל גם אפשרי(אני התחלתי מ6מ"ג)

 

לגבי JOYE בכסט הוא לא מומלץ :) תקרה איזה 10-15 עמודים אחרונים, בטוח מישהו הסביר למה לא.

 

לגבי ההזמנה שלך, היא מצויינת, לדעתי האישית זה שילוב פשוט מצויין.

המלצה שלי תוסיף איזה 2 מנגנונים VISION V3 , אתה אלול למצוא אותם הרבה יותר נוכים לשימוש מVIVI בגלל גודל פיזי ומראה.

אודי A4

דימה.

פורסם

תודה. הוספתי שני vision v3.

 

אלמוג- אפשר המלצה לאתרים של נוזלים אמריקאים?

צריך לבקש מהם שירשמו (או לא ירשמו) משהו מיוחד על המשלוח כדי שזה לא יעצר במכס?

פורסם

אין צורך לרשום כלום,

אתר מצויין שהמלצנו בעבר, MADVAPES

לך לפי הפידבקים בטעמים של הנוזל, המלצה אישית, בלאק ליקריץ, לא יכול לעזוב אותו.

פורסם

אחרי קריאת השרשור כולו, החלטתי שאני מפסיק לעשן.

ביצעתי הזמנה מאיינני, לטענתה זה יקח משהו כמו חודש :shock:

האופציה של DHL לא קיימת יותר בעבור הישראלים(שוב, לטענתה הם לא מכניסים לארץ שום דבר למה שקשור לסיגריה )

בנוסף לזמן האספקה הארוך, ראיתי שהרבה אנשים קיבלו מאיני קיטים שלא עובדים.

יכול להיות להיות "קצת" מבאס.

 

רציתי לשאול:

למישהו יש כאן חלקים שמהם אפשר להרכיב קיט שיחזיק אותי בחודש הראשון עד שאני יקבל את המשלוח מאיניי??

אם כן אני אשמח לקנות.

 

 

יאללה מפסיקים לעשן!!!:twisted: :twisted: :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...