Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכמה קופסאות סיגריות ניתן להשוות כל בקבוקון של 10 מ"ל "טעם"? האם אפשר בתור קניה חד פעמית לא לקנות קיט של 20 בקבוקים אלא מספר מועט בשביל התנסות וקניה ראשונית...?

אני חושב לקנות ערכה+כמה בקבוקים בתור מתנה.

Mazda 2 2013

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי שאלה חברים, האם תיהיה בעיה עם מכס ואישורים אם אני יזמין בחבילה אחת 8-10 סטים של סיגריות כאלה?

 

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&products_id=8126:6b79f45212806c215aa52843016f5aba

 

 

אחרי שבטעות התיישבתי על ה CE/V3 ונשברה הפיה והיה בלגן, הברירה האחרונה נשארה הקלירומייזר הזה

שאותו הזמנתי סתם בשביל לנסות וכי הוא עלה איזה 2-3 דולר.

 

ממליץ לא להיתקרב אליו בשום פנים ואופן

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1043&products_id=7950

 

אתמול עשיתי עוד פעם הזמנה של 4 V3 בבת אחת שיהיה גם לספייר עד שזה יגיע צריך לסחוב את הפושטק מפלסטיק עוד שבועיים-3

 

למען האמת עד עכשיו אני מרוצה מאוד מהסיגריה ומצטער שלא הזמנתי כזאת לפני חצי שנה כי רציתי להזמין וזה היה ניראה לי יקר מדי...

 

לא עושה חשק לחזור בכלל לסירחון של הסיגריות הרגילות והטבק בכיסים ומצתים ולצאת החוצה...

 

חברים לכל מי שעדיין לא ניסה... אני ממליץ לנסות.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

חברים יש לי שאלה,

 

קניתי כזה.

 

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1118&products_id=8000

 

והבעיה שברגע שאני ממלא לשם נוזל הוא חודר גם למעבר אוויר וסותם הכל, יש למישהו פתרון לזה? או הצעה איך אני מתקן את הנושא הזה? :shock: אולי מישהו ניתקל במשהו דומה?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

זה דווקא אחלה אטומייזר... אני משתמש בגרסא של ה3.5ml

 

אתה כנראה לא מילאת נכון, צריך לדחוף את גוף החימום למטה ואז למלא ברווח שנוצר בין הגוף חימום לבין הפלסטיק השקוף

בשום פנים ואופן לא למלא לתוך החור של הגוף חימום.......

 

אם כבר עשית את זה ואתה רוצה לתקן אולי תצליח ע"י אידוי איטי של מה שכבר יש לך...

כל פעם תלחץ לכמה שניות ותחכה. אולי בסוף זה יעזור...

הייתי ממליץ אולי גם לנסות לספוג כמה שיותר נוזל מהנוזל שכבר הכנסת לבפנים

 

אם מילאת נכון וזה בכל זאת קורה, זה יכול להיות ממצב שאתה שואף חזק פנימה ולא מאדה את מה שאתה שואף וככה לאט לאט נוצרת שם "הצפה", אז תשתדל לתת שאיפות לא חזקות כל כך ואפילו מידי פעם אפשר לאדות בלי לשאוף בכלל- רק כאילו לקבל את האדים לפה

פורסם

לא לא זה מה שעשיתי, מילאתי לתוך המיכל עצמו ולא לחור באמצע...

 

ברגע שאתה שם כמה טיפות על הספוג הכל עובד מצויין, ברגע שאתה מכניס את המיכל וממלא הכל נוזל לתוך המעבר של האוויר.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אם מילאת נכון וזה בכל זאת קורה, זה יכול להיות ממצב שאתה שואף חזק פנימה ולא מאדה את מה שאתה שואף וככה לאט לאט נוצרת שם "הצפה", אז תשתדל לתת שאיפות לא חזקות כל כך ואפילו מידי פעם אפשר לאדות בלי לשאוף בכלל- רק כאילו לקבל את האדים לפה

 

או שאולי מה שיש לך תקול.... אצלי אין בעיה כזאת בכלל

הבעיה היחידה היא שיש להם נטייה להיסדק ממכות גם לא כל כך חזקות

פורסם
לכמה קופסאות סיגריות ניתן להשוות כל בקבוקון של 10 מ"ל "טעם"? האם אפשר בתור קניה חד פעמית לא לקנות קיט של 20 בקבוקים אלא מספר מועט בשביל התנסות וקניה ראשונית...?

אני חושב לקנות ערכה+כמה בקבוקים בתור מתנה.

 

קשה להשוואת בדיוק,אני מעשן 3-3.5 מ"ל ליום.

10 מ"ל מספיק לכ3 ימים.

בהחלט יש אפשרות להרבה פחות מ20.

http://zainy.net/13-e-liquid-e-jiuce

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1075

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הטעמים האמרקאים מעולים.

לצערי אני כבר לא זוכר מה הזמנתי,חפש פה בטופיק הזה,פירסמתי פעם.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

גם לי נמאס מאייני.

 

מישהו מכיר מקום אחר שמוכר נזולים מקוריים של דקאנג במחירים דומים לאייני ? (לא כמויות גדולות)

 

בhealthcabin מוכרים בקבוק של 50מ"ל ב10 דולר.. זה גבוה משמעותית מאייני(הייתי קונה ב5.8$)

פורסם

כן כן , גם אני לא מזמין יותר מאייני כלום.

הזמנתי 5 קיטים לכל החברים , ולי כבר יש קיט אחד שדווקא הגיע בזמן , אבל סוללה אחת לא טובה וכשסוגרים את הראש עד הסוף הסוללה לא עובדת לכן צריך לשחרר את הראש קצת והאידוי לא טוב.

הזמנתי 5 קיטים ב4\8 , 6 ימים לקח להם רק למסור את זה לדואר הסיני , אחר כך עוד 9 ימים עד שזה יצא מסין ז"א ב19 לחודש רק יצא לארץ , היום ה29 לאוגוסט ועדיין לא קיבלתי את החבילה (אני אבדוק היום את התא דואר אולי קרה נס) , אה כן , למקרה ששכחתי , דיברתי איתה שבוע שעבר והיא בדקה ואופס! נפלה טעות , נשלחו רק 2 קיטים מתוך ה5

אתם מבינים , עכשיו לחכות עוד חודש בשביל 3 קיטים ונקווה ששם לא תהיה טעות.

פעם אחרונה שקניתי ממנה משהו.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

כול הסיפורים שלכם על אייני, גורמים לתהות למה המליצו לי עליה לפני שבועייים?.

מקווה שהקיט שלי יגיע שלם וטוב.

 

עריכה:

למה אתם לא פותחים דיספיוט בפיפאל?.

×
×
  • תוכן חדש...