Jump to content

avig56

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avig56

  1. ברצוני לשתף אותכם בחווית קנייה לא נעימה (בלשון המעטה) שעברתי. לאחר שהחלטתי לנסות להפסיק לעשן, התחלתי לחפש ברשת מה לקנות ומאיפה. בחרתי ב "ערכת מתחילים" C-EGO של JoyeTech, ומאחר ולא רציתי להטעין בתדירות גבוהה בחרתי ב 1000 Ma . באתר JoyeKing היו הוגנים מאד ואדיבים ואמרו לי שיש מחסור במלאי, וגם כאשר זה יהיה במלאי זה יכול לקחת כ 3 שבועות !! (מכיוון שהם לא מחזיקים מלאי). מאחר והייתי “חרמן” להתחיל כבר,החלטתי לחפש מישהו שמחזיק מלאי בארץ. ל “שימחתי” מצאתי אתר כזה שמחזיק מלאי וגם המחיר היה סביר ושמו בישראל Gsmoke. התקשרתי למס' הטלפון שהופיע באתר אבל לא היתה תשובה (מוזר..) .ראיתי שהם מפרסמים גם ב פייסבוק ושם יש מספר טלפון אחר. התקשרתי והתברר לי שהגעתי "לבעל העסק" ששמו מוטי שבכלל נימצא כרגע בשיקום בבית לווינשטיין בעקבות תאונת דרכים שעבר,כאשר הציע לי להתקשר למספר השני אמרתי לו שניסיתי אבל אין תשובה. הוא היה מאד אדיב ונחמד,ולמרות מצבו הבריאותי החליט לעזור לי בעצמו. אמרתי לו שראיתי באתר שלו ערכת מתחילים כמו שאני רוצה רק שזה עם סוללה של 650 ואני רוצה אותה ערכה אבל עם סוללות של 1000 . ביצעתי יחד איתו את ההזמנה של ערכת ה 650 (כי לא היתה באתר ערכה של 1000) ואמר לי לציין ב "הערות" , "לספק 2 סוללות 1000 באישור מוטי" כששאלתי לגבי המחיר אמר שאני אקבל באותו מחיר כמו ה 650 . הזמנתי גם 2 בקבוקי נוזל מילוי של DEKANG בטעמים אוכמניות ופירות ברמת ניקוטין של 18, שגם את זה ביקש שארשום בהערות, וכך עשיתי. כדי שהמישלוח יגיע כמה שיותר מהר שילמתי 40 ש"ח עבור דואר שליחים שהבטיח תוך 3 ימי עבודה. סגרנו את העסקה ושילמתי דרך PAYPALL. כמובן שלא קיבלתי את החבילה תוך 3 ימים אלא תוך 18 יום !!!!! למה אתם שואלים ?? "כל יום זה צריך להגיע" ,"זה הגיע אבל זה מעוכב במכס","צריך אישורים חדשים במכס", "שיחררנו מהמכס אבל יש לחץ" וכו'.... מאחר וכל המהלך לא ניראה לי כל כך תקין,התקשרתי כמה פעמים ושוחחתי עם אסף (שהוא העובד/שותף של מוטי) כדי לוודא שמה שהזמנתי זה מה שאקבל , הובטח לי שהכל בסדר ואפילו הוא יפצה אותי וישלח לי 2 סוללות TWIST במקום סוללות ה 1000 . מאחר שראיתי באתר שלהם רק סוללות TWIST של 650 התקשרתי לברר ואמר לי במפורש שהוא שולח לי בערכה 2 סוללות 1000 TWIST. סוף סוף החבילה הגיע !!!!! והרי תכולת החבילה (הערכה) : 2 סוללות TWIST,2 אוטומייזרים,5 ראשים לאוטומיזר מטען USB, מיכלים ריקים לנוזל,2 פיות סיליקון,פאוץ איכסון מבד. 2 בקבוקי הנוזל שהזמנתי הגיעו עם 0 ניקוטין במקום 18 !!!! מטען הקיר לא היה בחבילה (למרות שגם בתמונה וגם בפירוט הערכה זה מופיע) !!! והחמור ביותר,מדדתי את אורך הסוללה וגיליתי ששלחו סוללות 650 ולא 1000 כפי שסוכם והובטח !!! וכאשר התקשרתי להודיע על כך ברוב חוצפתו ניסה לשכנע אותי שהוא שלח לי 1000 TWIST (הרי על הסוללה לא רשום ההספק שלה),אבל כאשר אמרתי לו שעם המידות אין מה להתווכח אורך 10 ס"מ זה 650 ואורך 12.1 ס"מ זה 1000 טען שחשב ששלח לי סוללות 1000 ושאני אהיה מרוצה "מהפיצוי" . אני חייב לציין ש "כפיצוי פינק אותי" (כלשונו) ב 2 בקבוקי 30 Ml (בטעמים שאיני אוהב) ובקרטומייזר אחד CE V2. לאחר שבשיחת טלפון אליו שמעתי שוב פעם היתנצלויות וגימגומים ו” לא שמתי לב” ו "חשבתי שאלה סוללות 1000" וכו' , ניתקתי את השיחה בזעם כי החלטתי שהבריאות הנפשית שלי חשובה יותר מכל הסיפור, כפי שנאמר "יש גבול לכל תעלול" נו באמת.... "חשבתי שאלה סוללות 1000" מה אני ילד קטן ? שלחתי עוד באותו יום SMS לשני האנשים (אסף ומוטי) ובהן הודעתי להם שלא יצפו ממני לחוות דעת חיובית על כל ההיתנהלות של המכירה/קניה הזו וגם לא מופתע שאף אחד מהם לא הגיב כבר כמעט שבוע. אים מי שקורא הודעה זו חושב שההתנהלות שלהם בסדר או שזו מעידה חד פעמית (הלוואי) תתעלמו ממכתב זה ואני מתנצל שבזבזתי מזמנכם. ואם אתם חושבים כמוני , ובריאותכם הנפשית חשובה לכם ,לא להתקרב לאתר GSMOKE.CO.IL !!! * אין לי היכרות או אינטרס אישי\עיסקי עם אף עסק שצויין כאן הכל מהתנסות פרטית ואובייקטיבית מצטער על ה “סיפור הארוך” אבל הרגשתי צורך ליידע אתכם . ולסיכום : אחלה פורום !
  2. שמי אבי, הגעתי לפורום הזה במיקרה כאשר חיפשתי בגוגגל פורומים בנושא סיגרה אלקטרונית. אני בן 56 מבאר שבע, הנדסאי מחשבים בהשכלתי, (מובטל). הצטרפתי בעיקר בגלל הפורום אוף-טופיק.
×
×
  • תוכן חדש...