Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האחד הוא בית הנרגילה בקריית האקדמיה ברחוב אלי כהן מול המכללה והשני הוא מתנות לגבר ברחוב הרצל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה בפיצוציות השונות, פלוס לחנות עשן אחר יש את נוזלי NEOLAB במלאי בארץ, משלוח תוך מספר ימים (פחות משבוע), לאחרונה היה להם מבצע של בקבוק שני בחצי מחיר (30CC). חלק מהטעמים שלהם לא משהו, חלק דווקא אחלה. המסטיק סביר, התות בננה מרגיש יותר כמו המשקה תות בננה, טעם דבש שחור מגניב לגמרי ומרגיש כמו חצי בירה חצי דבש, ולא זוכר מה עוד ניסיתי מאצלהם.

לגבי נוזלי דקנג וכולי, זה לא ממלאי קיים אלא בתיווך מחו"ל, שים לב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפני בערך חודשיים, ניסיתי לעודד את אבא שלי להפסיק לעשן, ועל הדרך להרוויח קצת מגל העישון האלקטרוני הזה.

הוא לא התלהב מהרעיון להפסיק לעשן, ועקב מחסור בזמן לא יצא לי גם להתעסק במכירת החומרים שקניתי.

 

נוצר אצלי "מלאי" קטן שאין בכוונתי להתעסק במכירתו למטרת רווח, אלא רק להיפטר ממנו ולצמצם את ההוצאה.

זה מה שנשאר אצלי:

סט זוג EGO-W עם סוללות 900MAH

3 זוגות EGO-T CE6 עם סוללות 900MAH, זוג לבן ושני זוגות שחורים

6 בקבוקוני 30ML Greensound טעם מנגו 12MG ניקוטין 60%PG 40%VG

5 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם תפוח 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

5 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם בננה 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם דובדבן 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם טופי קרמל 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

3 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם USA MIX ‏18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

4 בקבוקוני 30ML Hangsen טעם אבטיח 18MG ניקוטין 50% PG 50% VG

8 בקבוקוני מילוי 10ML עם ראש סיכה

2 מטענים

3 נרתיקים

 

אם מישהו מחברי הפורום מעוניין בדברים שיש אצלי, אשמח למכור במחירים הנמוכים מהעלות.

למי שיקח את הכל - אפילו בחצי מהעלות.

 

אפשר ליצור איתי קשר בה"פ או ב-050-6436990.

Photo 06-01-13 00 26 09 (Large).jpg

Photo 06-01-13 00 28 45 (Large).jpg

Photo 06-01-13 00 31 25 (Large).jpg

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ שרשור גוסס :)

הזמנתי מ-zainy לפני קצת יותר מחודש וקיבלתי הודעה שהמשלוח נשלח ב-2 למרץ (כבר יותר מחודש). עדיין לא קיבלתי כלום. שלחתי מייל לשרות לקוחות לפני 4 ימים ולא קיבלתי תשובה. להמשיך לחכות או לפתוח תלונה בפייפאל? יש עוד מישהו שהזמין משם לאחרונה?

פורסם

הפסח עשה הרבה בלגאן בדואר.

פלוס, תפסיק להזמין מזייני... היה לי ניסיון גרוע עם מה שהזמנתי ממנה, יש הרבה חנויות אחרות ברשת.

אלה מעולים, למשל.

לדעתי חכה עוד שבוע עד שבועיים, ותראה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, עוד לא הפסקת לגמרי?

 

אני כבר בשלב שמפריע לי אפילו שמעשנים לידי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
הפסח עשה הרבה בלגאן בדואר.

פלוס, תפסיק להזמין מזייני... היה לי ניסיון גרוע עם מה שהזמנתי ממנה, יש הרבה חנויות אחרות ברשת.

אלה מעולים, למשל.

לדעתי חכה עוד שבוע עד שבועיים, ותראה.

 

דווקא הזמנתי ממנה פעמיים והכל היה תקין. אני זוכר שהמשלוחים אולי לא הגיעו מהר אבל זה לא לקח יותר מחודש.

נחכה...

פורסם

למישהו היו בעיות עם הזמנת נוזלים בזמן האחרון? אני רוצה להזמין 10 בקבוקים של 30מ''ל

כל הסטוק שלי נגמר.

 

מישהו יכול להמליץ על נוזל שהוא לא DEKANG?

אולי HANGSEN?

 

הגיע לי סטוק של 6 בקבוקים לפני כמה חודשים, כל בקבוק 30 מ''ג בטעם תפוח,כולם. ולא יודע היה להם טעם מוזר ביותר...

כל הטעמים, אבל ממש לא תפוח.

כשקניתי את התפוח בפעם הראשונה באמת היה טעם תפוח לא רע בכלל אז קניתי עוד סטוק. טעות.

 

איזה עדיף לקחת? 100 VG? או PG?

 

יש ברשותי 5 CE5 ויש גם כמה יחידות של VIVI NOVA(5 או 6)

משום מה הויוי נובה הורס את הטעם והופך אותו לשרוף. מישהו נתקל בזה?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
ברווז, עוד לא הפסקת לגמרי?

 

אני כבר בשלב שמפריע לי אפילו שמעשנים לידי.

אני מעשן גם רגילות וגם אלקטרונית. קיצץ לי את הכמות של הרגילות בצורה משמעותית.

דווקא הזמנתי ממנה פעמיים והכל היה תקין. אני זוכר שהמשלוחים אולי לא הגיעו מהר אבל זה לא לקח יותר מחודש.

נחכה...

הציוד עצמו והנוזלים, דרעק... הזמנתי ממנה 5 קלירו CE5, כולם שרפו לי את הצורה. אצלה התנגדות של 1.8 זה לא בדיוק 1.8, אלא יותר בכיוון של 1.2-1.5, אין דיוק בדברים האלה. והנוזלים האחרונים שקניתי ממנה היו מגעילים למדיי. פשוט ירדתי ממנה בתור ספק.

למישהו היו בעיות עם הזמנת נוזלים בזמן האחרון? אני רוצה להזמין 10 בקבוקים של 30מ''ל

כל הסטוק שלי נגמר.

 

מישהו יכול להמליץ על נוזל שהוא לא DEKANG?

אולי HANGSEN?

 

הגיע לי סטוק של 6 בקבוקים לפני כמה חודשים, כל בקבוק 30 מ''ג בטעם תפוח,כולם. ולא יודע היה להם טעם מוזר ביותר...

כל הטעמים, אבל ממש לא תפוח.

כשקניתי את התפוח בפעם הראשונה באמת היה טעם תפוח לא רע בכלל אז קניתי עוד סטוק. טעות.

 

איזה עדיף לקחת? 100 VG? או PG?

 

יש ברשותי 5 CE5 ויש גם כמה יחידות של VIVI NOVA(5 או 6)

משום מה הויוי נובה הורס את הטעם והופך אותו לשרוף. מישהו נתקל בזה?

לגבי מה שהדגשתי: האם יש קשר בין השניים?...

והאם ניסית לעשות סטפינג לנוזלים?

 

לפעמים הויוי צריכה לעבור דריי ברן כמו כל קלירו אחר. 

אני ממליץ דווקא על יצירת נוזלים לבד, בעיקר כדי שלא תוכל להיתקע בלי סטוק, פלוס שליטה יותר טובה על הטעמים, פלוס נוזלים יותר איכותיים מהסיניים. את החומרים לא בעייה לרכוש חלק בארץ (נוזלי בסיס, VG ו-PG)וחלק (ניקוטין ותמציות טעם) בייבוא. אני ממליץ מניסיוני על האתר האמריקאי הזה לרכישת ניקוטין ותמציות טעם טובות. התות שלהם נהיה הנוזל היום-יומי שלי.

אם אין לך עצבים להתעסק עם הכנה לבד, אני ממליץ לך לנסות דווקא נוזלים אמריקאים. האיכות שלהם הרבה יותר טובה מזו של דקאנג והאנגסן.

לגבי מה עדיף- VG או PG, זה עניין של העדפה אישית. אני מעדיף 70-30 לטובת ה-PG, נותן יותר טעם אבל פחות אדים. דווקא עם CE5 ו-ויוי נובה, אין בעייה של כמות קטנה של אדים, כך שאני לא רואה חיסרון בנוזלים מבוססי PG.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אין קשר.

התפוח לא היה בטעם תפוח לא ב CE ולא ב VIVI NOVA יותר בכיוון של תפוח רקוב.

גם בCE לא היה טעם של תפוח זה פשוט היה פחות מחניק ושורף בגרון.

 

אני חושב שזאת בעיה בנוזלים, כי מהסטוק הקודם עישנתי יפה מאוד בויוי נובה והיה לו טעם לא רע.

 

בשביל להכין נוזלים, צריך שמישהו יראה לי ויסביר לי פיזית,אחרת אני לא יבין שום דבר. לא בא לי להתחיל לשחק עם זה :-D

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

החבר פלאטינום העלה פורום ייעודי לנושא, בכתובת הזו. כל מה שקשור בסיגריה אלקטרונית.

שם גם תוכל למצוא כמה חברים מהסביבה שלך שיוכלו להראות לך איך לייצר נוזלים בעצמך.

אגב, זה בכלל לא קשה. יש מחשבונים לחישוב הכמויות השונות, וכל מה שנותר לך לעשות זה למדוד עם מזרק סמ"ק מנוזל א', סמק מנוזל ב', סמק מהניקוטין וסמ"ק מתמצית הטעם, ולערבב היטב. הכמויות פה שגויות ונכתבו למען הנוחות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
החבר פלאטינום העלה פורום ייעודי לנושא, בכתובת הזו. כל מה שקשור בסיגריה אלקטרונית.

שם גם תוכל למצוא כמה חברים מהסביבה שלך שיוכלו להראות לך איך לייצר נוזלים בעצמך.

אגב, זה בכלל לא קשה. יש מחשבונים לחישוב הכמויות השונות, וכל מה שנותר לך לעשות זה למדוד עם מזרק סמ"ק מנוזל א', סמק מנוזל ב', סמק מהניקוטין וסמ"ק מתמצית הטעם, ולערבב היטב. הכמויות פה שגויות ונכתבו למען הנוחות.

 

 

בהודעה הקודמת, הוספתה אתר אמריקאי, איך אני יכול לשלם לו בפייפאל?:roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

חברים שלום,

 

שמח לעדכן שאני כבר מעל חצי שנה לא מעשן (למעט שבוע אחד שבו נפלתי). בחודשים האחרונים גם הפסקתי לאדות!

 

נוצר אצלי מלאי של נוזלים.

 

כל הנוזלים של חברת הנגסן, 50% PG ו50% VG. כל הבקבוקים 10 מ"ל.

 

פירוט:

 

ענבים, 6 מ"ג: 3

אוכמניות, 6 מ"ג: 3

דובדבן, 6 מ"ג: 5

תות, 6 מ"ג: 3

בננה, 6 מ"ג: 2

 

כל בקבוק ב15 ש"ח, 4 ב50.

מי שיקח כמות יקבל כל מיני חלקים חדשים שנותרו אצלי מתנה.

 

כמו כן, ניתן לקנות בתשלום סמלי חלקי סיגריות (CE4, סוללות, מטענים וכו').

 

טלפון:0526822077, אלון

אני נמצא בירושלים-המרכז

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

או בעברית קלה:

למי יש סיגריה אלקטרונית למכירה?

 

הרבה קנו פה סטים, ואם למישהו יש עודף אני מעוניין לקנות.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...