Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרת שהראית איך ממלאים נוזל, בפועל לא הראית, רק אמרת שזה פתח עליון שהדבר לא אומר מאומה למתחילים.

 

הגדרת את הנ"ל כמוד למתחילים, אז כדאי היה להסביר כמה מילים על הסליל לכמה שעות עבודה (בערך) הוא יספיק, המיכל 2 מיליליטר שוב לכמה דקות עבודה זה יספיק.

 

לא מעשן, אולי בצבא עשנתי כמה סיגריות בקטנה כאשר חברה ניסו להדיח אותי לדבר עברה, אך ממה שאמרת בקטע האחרון של ניסיון העישון לא התרשמתי מהמוצר כמשהו מלהיב, לא יודע כמה עולה המוד הזה לעומת מוד איכותי, אך אם כבר אז כבר.

 

הקישורים שנתת לא תקינים.

 

בסה"כ סרטון נחמד אך יש המון דברים שאתה חוזר שוב ושוב עליהם בקטעים השונים.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
נחמד שאתה נהנה, אפשר לשאול באיזה נוזלים אתה משתמש והאם הנ"ל נועד להחליף סיגריה או סתם לפאן?

משתמש בנוזלים אמריקאים לרוב, אני מנוי של זאמפלבוקס כבר שנתיים פלוס.

בזכות הסיג"א, אני לא מעשן סיגריות רגילות כלל. עישנתי קופסא וחצי-שתיים ליום, כ-17 שנה לפני כן. אני מאדה מ-2012, התחלתי בשילוב של גם וגם, המשכתי עם סיגריה רגילה אחת ל... כ"פתרון" ללחץ, ושמח לבשר שאני לא נגעתי במקל סרטן בכלל מאז 2016.

אמרת שהראית איך ממלאים נוזל, בפועל לא הראית, רק אמרת שזה פתח עליון שהדבר לא אומר מאומה למתחילים.

קל להבין שמפה ממלאים. אבל! לא שמתי לב לנקודה הזו, תודה על ההארה.

הגדרת את הנ"ל כמוד למתחילים, אז כדאי היה להסביר כמה מילים על הסליל לכמה שעות עבודה (בערך) הוא יספיק, המיכל 2 מיליליטר שוב לכמה דקות עבודה זה יספיק.

לא מעשן, אולי בצבא עשנתי כמה סיגריות בקטנה כאשר חברה ניסו להדיח אותי לדבר עברה, אך ממה שאמרת בקטע האחרון של ניסיון העישון לא התרשמתי מהמוצר כמשהו מלהיב, לא יודע כמה עולה המוד הזה לעומת מוד איכותי, אך אם כבר אז כבר.

צודק, שוב. כמשתמש וותיק אני כבר לא חושב על הנקודות האלו. יש את הידע והניסיון שאומר לי את הנתונים האלו, מה שאין לקהל היעד שלי.

אה, ורואים שאתה לא משתמש בזה... :lol: סלילים מחזיקים ימים, לא שעות, והמיכל מחזיק באופן שונה לכל משתמש וצורת השימוש, התייחסתי לזה בהערות של הוידאו.

הקישורים שנתת לא תקינים.

 

בסה"כ סרטון נחמד אך יש המון דברים שאתה חוזר שוב ושוב עליהם בקטעים השונים.

זה נכון, הווידאו צולם במספר חלקים בהפרש של שבוע, בלי שהיה לי את הזמן לחזור אחורה ולבחון מה נעשה בדיוק. פלוס, עבר זמן רב מאז הווידאו האחרון שערכתי, אני כבר "לא בפוקוס", צריך להשתפשף יותר :wink:

תודה.

אוי ואבוי, לגבי הקישורים- פאדיחה, סליחה:

לינק לערכה עצמה,

ולינק לסלילים.

עריכה אחרונה על ידי ברווז

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
משתמש בנוזלים אמריקאים לרוב, אני מנוי של זאמפלבוקס כבר שנתיים פלוס.

בזכות הסיג"א, אני לא מעשן סיגריות רגילות כלל. עישנתי קופסא וחצי-שתיים ליום, כ-17 שנה לפני כן. אני מאדה מ-2012, התחלתי בשילוב של גם וגם, המשכתי עם סיגריה רגילה אחת ל... כ"פתרון" ללחץ, ושמח לבשר שאני לא נגעתי במקל סרטן בכלל מאז 2016.

 

שאפו, אם אתה מאדה MTL אני ממליץ לך לנסות את הטנק ברסקר שנחשב כרגע לטופ של הMTL אך הוא מחייב ידע בבנייה (לא מאוחר להתחיל אף פעם) אם בכול זאת אין לך כוח להתעסק בבניה ממליץ על הניקולאס.

ניקולאס:

https://www.gearbest.com/clearomizers/pp_778754.html

ברסקר:

https://www.gearbest.com/other-atomizers/pp_716455.html

 

 

אגב אני מתחיל עוד מעט עסק לייצור ומכירת נוזלים לסיגריות אלקטרוניות, כרגע מתמודד עם בירוקרטיה של המכס והרשויות בנושא בישראל מתחייב לנוזלים ללא DAAP תרצה לקבל אולי טעימות ברגע שהעניין ירוץ?

פורסם

אני לא MTL כבר מהרבה זמן, מאז שהסאב-אוהם הראשון של דומני אינוקין יצא לשוק ושינה את כללי המשחק. לכן כל כך התלהבתי מלבדוק משהו MTL, כמו שאומרים- OLD SCHOOL :lol:

המון בהצלחה, להקים עסק זה עניין לא קל בכלל בארצנו. אני מדבר מניסיון :wink:

לגבי הדגימות, האמת שאשמח. אני נוהג לגוון מדי פעם כשבא לי להתפנק עם ייצור מקומי שאני אוהב (יש לי ספק או שניים מקומיים שאני רוכש מאצלהם לפי הקריזה), אולי אוסיף עוד אחד לרשימה :wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ,

אחרי 3 שנים פלוס נקיות (2012-2016) עם האלקטרוניות של פעם,

חזרתי אט אט מבודדות פה ושם ליותר מחצי קופסה ביום.

מישהו יכול לעדכן מה מומלץ כיום בשוק?

תודות

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

תוכנית גמילה - במסגרת סל הבריאות.

 

בכללית יש אפילו תוכנית שפועלת בשיחות טלפון. אין לי מושג מה מידת ההצלחה בדרך זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מקפיץ,

אחרי 3 שנים פלוס נקיות (2012-2016) עם האלקטרוניות של פעם,

חזרתי אט אט מבודדות פה ושם ליותר מחצי קופסה ביום.

מישהו יכול לעדכן מה מומלץ כיום בשוק?

תודות

קבוצת פייסבוק בשם Vaping IL.

 

בעזרתם האדיבה הבנתי מה אני צריך לקנות ואני מבסוט עד השמיים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

או פורום ECF.CO.IL, שם אני מתעדכן לגבי ציוד מומלץ בעצמי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
או פורום ECF.CO.IL, שם אני מתעדכן לגבי ציוד מומלץ בעצמי.

 

אני יכול לספר שעוד לפני שנכנסתי לתחום ספקים בתחום סירבו להיכנס לECF בגלל טענות על עלויות פרסום ובתור מישהו ב"מבין עניין" כרגע ומכיר המון מהספקים בארץ בצורה אישית אני יכול להגיד שמהספקים שלדעתי נותנים תמורה למחיר אף אחד לא מפורסם או משתתף בפורום הנ"ל.

 

מקפיץ,



אחרי 3 שנים פלוס נקיות (2012-2016) עם האלקטרוניות של פעם,

חזרתי אט אט מבודדות פה ושם ליותר מחצי קופסה ביום.

מישהו יכול לעדכן מה מומלץ כיום בשוק?

תודות

 

מכשיר ASPIRE NAUTILUS AOI ונוזל 70\30 עם 10-15 מ"ג ניקוטין מלח ממליץ על PIPEDREAME-TONIC נוליטה או דרגון-ברי במקרה שלא מספק להעלות ברמת הניקוטין במקרה שכן להוריד שהדרגה את רמת הניקוטין עד לגמליה מלאה.

 

המכשיר מעולה לא צריך להתעסק איתו הרבה סוללה ששורדת יומיים שימוש מיכל גדול מאוד שמספיק לכמה ימים סלילים שורדים הרבה ולא יקרים ונפוצים שניתן להחליף בקלות ובכללי כרגע בין כול מה שקיים זה המכשיר המועדף עלי ליום יום.

פורסם
אני יכול לספר שעוד לפני שנכנסתי לתחום ספקים בתחום סירבו להיכנס לECF בגלל טענות על עלויות פרסום ובתור מישהו ב"מבין עניין" כרגע ומכיר המון מהספקים בארץ בצורה אישית אני יכול להגיד שמהספקים שלדעתי נותנים תמורה למחיר אף אחד לא מפורסם או משתתף בפורום הנ"ל.

פרסום הוא מוצר צריכה, כמו ביטוח, כמו תמונות בשאטרסטוק- מוצר לא גשמי.

להבנתי בעל הפורום רוצה להרוויח משהו מהפורום שהוא מנהל. דרישה לגיטימית.

בעלי העסקים רוצים לפרסם חינם. דרישה לגיטימית.

אמנם 2 הדרישות הן לגיטימיות לחלוטין, אבל הן פשוט לא עולות בקנה אחד האחת עם השנייה במקרה הזה. אני יכול להבין לחלוטין את 2 הצדדים.

לי דווקא יש בעייה עם הצד שרוצה לפרסם בחינם, האמת. ולא בגלל שהוא רוצה לפרסם בחינם, אלא בגלל עיוות כלשהו בתפיסת המצב.

למה אני מתכוון?

 

כשהייתי עצמאי, נכנסתי גם לתוך זאפ. יש לזה עלות חודשית. הכניסה הייתה למטרת פרסום.

בזאפ יש גם פרסומות, שגם עליהם שילמתי. זה אקסטרא ולא כלול בהופעה הרגילה בזאפ.

כי פרסום זה מוצר.

אם היה פורום פעיל הקשור לתחום, שדורש עלות חודשית \ חד"פ עבור הפרסום, לא הייתי מהסס. אין הבדל בין זה לבין זאפ מבחינתי. פרסום זה פרסום.

אז כן, יש גם אפיקי פרסום חינמיים (אתר משלך, פייסבוק\אינסטוש\Zינטרסט ועוד) שגם בחלקם השתמשתי, אבל היו גם אפיקי פרסום בתשלום שהשתמשתי בהם מתוך אותה התפיסה.

להבנתי, התרעומת היא ש"צריך לשלם על כתיבה בפורום". לא, לא צריך לשלם על כתיבה בפורום, צריך לשלם על פרסום בפורום. כמו על כל פרסומת אחרת. זכותו המלאה של כל אחד להסכים או לא להסכים לכך.

אם הייתי עצמאי בתחום הזה, הייתי שוקל עלות\תועלת של פרסום שכזה בעצמי, ומחליט אם לעשות את זה או לא, מבלי לפסול על הסף כי זה "כו-לה פורום".

אתה חושב שבקארספורום אין חברות שמשלמות כסף עבור הזכות לכתוב פה?... מה אתה חושב על זה? שזה "שונה"? "פה זה אחרת"?

זה לא.

זה ביזנס.

ובביזנס, חושבים בצורה שונה.

זה השנקל שלי לעניין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני לא מדבר איתך על פרסום כמו שהוא מוכר בקארספורום או בפורומים / קהילות אחרות אלא על יצירת מצג שווא על ידי מחיקה והעפה של כול מי שמדבר או ממליץ על משהו/מישהו שלא כלול בפורטפוליו הספונסרים של הפורום.

 

נגיד אם עכשיו סקודה תתן חסות לקארספורום האם זה לגיטימי לדעתך שהמנהלים יעיפו כול מי שממליץ על כול רכב אחר שהוא לא סקודה מהפורום?

 

זה המצב שאותם אנשים דיברו עליו ואישית כשאני נרשמתי לECF ורשמתי המלצות על סיג"א או נוזלים ממקורות שונים ממה שיש שם קיבלתי שם על הראש.

 

אגב להרים פורום לאוויר עולה שקלים בודדים להוכחה יש באתר שלי פורום שהעלתי לכול מקרה

פורסם

לא נחשפתי אישית למצב שאתה מדבר עליו- כנראה בגלל שאני בעצמי כבר כמעט שלא נכנס לפורום הנ"ל, מסיבות של חוסר בזמן וסוג של חוסר עניין (יש לי ציוד שאני מרוצה ממנו, אני מבין מה אני עושה ורוצה מעצמי, לא רואה צורך לשאול\לדבר על זה).

 

וכן, להרים פורום לאוויר זה פשוט וזול. הרמתי אחד לפני כמה שנים בעצמי, לתחום ה DIY. לא תפס תאוצה לצערי והורדתי אותו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הקפצת המאה

ניסיתי לפני כמה ימים אלקטרונית חד פעמית ואהבתי את הנוחות של האלקטרונית החד פעמית. בעבר ניסיתי סיגריות אלקטרוניות אבל לא היתה הצלחה כלשהיא איתן.

פה זה מרגיש אחרת לחלוטין.

מחפש לקנות סיגריה אלקטרונית חד פעמית, מאחר ועברו שנים גם עבורי וגם עבור השרשור הזה, אשמח לדעת אם משהו השתנה או שווה להשים לב אליו.

בניסיון להבין איפה אפשר לקנות סיגריה ברשת, אני לא מוצא חנויות ברשת, והחנויות שכבר מצאתי, רוב הטעמים לא משהו או חסרים ולא ממש בא לי לקנות בהפרש גדול את הסיגריה דרך הפיצוציה/סופר היקרן שקרוב לבית.

ניסיתי את הסיגריה האלקטרונית של Smok, מעוניין להמשיך איתה או אם יש משהו אחר שיותר מעניין. אשמח להמלצות

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חוזר עם רשמים אחרי עישון של מספר אלקטרוניות חד פעמיות סיניות

 

1. סיגריית מדבקה - bluebar p7000 - (טעם אבטיח~) - המלצה - רק אם זו הסיגריה האחרונה בחנות

לא צילמתי את הקופסה אז אין לי איך לדעת מי היבואן שהביא אותה.

העישון היה מעולה איתה, היא הייתה עם 2 אחוז ניקוטין - אם אני זוכר נכון מדובר בניקוטין רגיל ולא מלח ניקוטין. הוציאה אחלה של עשן. מה שאני שונא בה זה הRGB. מבזבז את הסוללה סתם. לא יודע מי אוהב כאלה צבעים שמתחלפים כל הזמן וגם על הדרך מבזבזים את הסוללה.

הנחתי אותה על השולחן אחרי שהיא נגמר הנוזל שלה, עכשיו קלטתי שנדלקה נורה כחולה מעומעמת, מרים את הסיגריה ומגלה שהיא "התפוצצה" וכל הנוזל שעוד נשאר בה יצא החוצה.

נראה לי מוגדרת 5000 שאיפות, החזיקה בערך שבוע-שבוע וחצי, חיבור USB C

מחיר 110 שקל

2. vapesring (טעם דאבל תפוח ללא ניקוטין) - המלצה - לא ממליץ לקנות בכלל

גם כאן אין לי את הקופסה שלה, העישון סביר לא עפתי על הסיגריה הזו, למרות שכתוב שהיא תוכננה בארה"ב, היא הרגישה לי באיכות נמוכה מאוד.

העשן סביר, זה לא היה עננים כמו הבלובאר מהסעיף הקודם. נתנה את היכולת שלה אבל לאט לאט לא מוציאה מספיק עשן וגם מצריכה טעינה מרובה.

חיבור USB מיקרו ("גאלקסי"), טוענת לכתר של 10K שאיפות - מרגיש לי הרבה פחות מזה.

תקלות שלא אהבתי בסיגריה, זה החיבור טעינה שנמצא בתחתית הסיגריה.

מחיר 170 שקל

3. R&M paradise (טעם אבטיח אייס עם מלח ניקוטין 2% ) - המלצה - לא ממליץ לקנות בכלל

יש לי את הקופסה שלה ואני אצלם ואעלה בקרוב את התמונות.

מהרגע הראשון היו בעיות עם הסיגריה הזו, מהטעם המתוק והלא ברור שלה. פשוט מתוק. אין באמת טעם אבטיח כמו שאר הסיגריות האחרות שעישנתי (שלא נמצאות ברשימה - בהמשך אעלה עליהן רשימה). גם לא ממש אהבתי את השטיק של הגבלת כמות האוויר שנכנס לסיגריה - שצריך לסובב בשביל כמות גדולה או קטנה. הסוללה שנגמרת במהירות בגלל אורות הRGB שמבזבזות כמות גדולה מהסוללה מה שמקצר את זמן העישון בפועל וגם מצריך להטעין בתכיפות גבוהה מדי.

 10K שאיפות אבל לא הצלחתי לסיים אותה כי היא לא טעימה וגם מסורבלת מדי לשימוש.

חיבור USB C, מחיר 170 שקל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...