Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשדרג את המכשיר הסלולרי שלי ושל אישתי.

המטרה היא לעבור לרשת של רמי לוי.

 

הקצבנו תקציב נמוך - סביב ה-900 ש"ח למכשיר.

אני אוהב מאוד את המכשירים של סמסונג.

הדרישות שלי למכשיר מאוד נמוכות.

חשבתי לקנות לשנינו זוג של galaxy GIO.

לפני יומיים, מישהו הציע לי רעיון, ומאז אני בדילמה

באותו מחיר של 900 ש"ח, אפשר למצוא galaxy S (לא S2) משומש ביד-2

 

מה דעתכם?

תודה!

אודי.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

אם אתה אוהב סמסונג שווה להוסיף כסף ולחפש את הs2 מיד שנייה ,מכשיר מעולה עם תמורה גבוה לכסף,בנוסף החלו לימכור מכשירים אצל רמי לוי,תיבדוק מה הם מציעים לך שם.

פורסם

הדרישות שלי למכשיר מאוד נמוכות.

 

מה זה מאוד נמוכות?

אם אתה לא צריך סמארטפון (מיילים, אפליקציות, גלישה באינטרנט וכל מה שמסביב), שקול לקנות מכשיר קלאסי עם מקשים.

תחסוך הרבה כסף.

יש לנוקיה מכשירים כאלו ב500-600 ש"ח.

גם לסוני

אפשר למצוא בהום סנטר או בכל חנויות הסלולאר הפרטיות.

פורסם

כלל לא פירטת את צרכיך, וכדאי לך לבדוק כמה דברים:

1. האם אתה זקוק למכשיר send-end, ל-fature-phone (מכשיר שטוב למדיה, צילום וכו') או למכשיר "חכם" שיודע להריץ אפליקציות? אם מדובר ב"חכם" - איזה אפליקציות דרושות לך?

2. האם המכשיר יעבוד בתנאים נוחים או שמא צריך היות עמיד למכות\לכלוך\לחות ודומיהם?

3. האם התנדית בעבר בשימוש במכשיר בעל מסך מגע? עקרונית זו לא צריכה ליות בעיה, אבל כבר נתקלתי באנשים שאינם מסתדרם עם ממשק מגע.

4. האם אתה וזוגתך מסתדרים עם פריטים טכניים או שיש למי מכם קושי בכך? אשתי, למשל, לא מסוגלת (או, ליתר דיוק, לא רוצה) להסתדר עם מכשירים משוכללים. אני והבנים מנסים לשכנע אותה להשתדרג למכשיר ההולם את מעמדה, איא מתעקשת להשתמש ב-V3 ו-W760 ולא מוכנה להתקדם למכשיר שיוכל לשמש אותה למטרות שאינן שיחות נטו.

לגבי מעבר רשת - אולי כדאי לכם להמתין ל-Five. צפויה למכור תוכנית די נוחה ב-SIM only עם יתרונות ייחודיים, כנראה בעולם: של רכיבה על שתי רשתות במקביל (אורנג' ופלאפון), וכן טכנולוגיה ייחודית של IMSI דינמי שיוזיל מאוד נדידה במדינות מסויימות. רמי לוי מציג בינתיים מחלות ילדות לא פשוטות, כמובן שלא מן הנמנע שיהיו כאלה גם למפעילים החדשים הבאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודקים :-)

דרישות מכשיר:

GPS

אפליקציות מסוג sports tracker, waze

דפדפנים וגלישה באינטרנט בקנה מידה נמוך (קצת YNET וכו, לא עבודה)

התחברות למייל וובי, אבל לא צריך סינכרון ל-outlook.

מבחינת הסביבה, לא סביבה סטרילית בלבד, אבל לא יבלה בתוך ארגז חול או חבית גריז :-)

אין בעיה בעבודה עם מסכי מגע, למרות הרכב הישן בסמלון, אני לא כזה זקן, כולה 32 :-D

מסתדרים עם פריטים טכנים.

 

תודה

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

הסמרטפונים ברשת רמי לוי מיועדים לשיווק מסוף החודש (סוף ינואר) או תחילת חודש פברואר. כרגע יש רק נוקיה C2-01 פשוט.

אממה, סמרטפונים של Huawei יש למכירה גם ב EBAY וגם ב DX - ואם בכל זאת תרצה לקנות בארץ, יש ב ZAP 2 חנויות בארץ עם מכשיר כזה.

 

מאז שעברתי לרמי לוי אני עובד עם המכשיר הקודם של אישתי (מוטורולה DEFY מבוסס אנדרואיד בגרסה ישנה 2.1) שהוא מצויין לדרישות שלי מאחר ובכל מה שקשור לעבודה היום-יומית שלי, זהו המכשיר היחידי שמציע עמידות Heavy Duty ביחס לסמרטפונים אחרים (עמידות לאבק, מים ושריטות). המינוסים שלו זה שהוא צר (דורש הסתגלות למקלדת) ובולע סוללה (כמו רוב הסמרטפונים) - אבל לזה יש 2 יתרונות בתחום: האחד - סוללה שליפה כמו סלולארי רגיל, מה שמאפשר לך להחזיק עוד סוללה בכיס ולהחליף לפי הצורך, והשני: ניתן להשיג סוללה "אקסטרה לארג'" (מעל פי 2 קיבולת) ב EBAY כולל כיסוי אחורי ומטען ב 50 שח, כולל המשלוח (כבר הזמנתי לפני כמה ימים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הסמרטפונים ברשת רמי לוי מיועדים לשיווק מסוף החודש (סוף ינואר) או תחילת חודש פברואר. כרגע יש רק נוקיה C2-01 פשוט.

אממה, סמרטפונים של Huawei יש למכירה גם ב EBAY וגם ב DX - ואם בכל זאת תרצה לקנות בארץ, יש ב ZAP 2 חנויות בארץ עם מכשיר כזה.

 

מאז שעברתי לרמי לוי אני עובד עם המכשיר הקודם של אישתי (מוטורולה DEFY מבוסס אנדרואיד בגרסה ישנה 2.1) שהוא מצויין לדרישות שלי מאחר ובכל מה שקשור לעבודה היום-יומית שלי, זהו המכשיר היחידי שמציע עמידות Heavy Duty ביחס לסמרטפונים אחרים (עמידות לאבק, מים ושריטות). המינוסים שלו זה שהוא צר (דורש הסתגלות למקלדת) ובולע סוללה (כמו רוב הסמרטפונים) - אבל לזה יש 2 יתרונות בתחום: האחד - סוללה שליפה כמו סלולארי רגיל, מה שמאפשר לך להחזיק עוד סוללה בכיס ולהחליף לפי הצורך, והשני: ניתן להשיג סוללה "אקסטרה לארג'" (מעל פי 2 קיבולת) ב EBAY כולל כיסוי אחורי ומטען ב 50 שח, כולל המשלוח (כבר הזמנתי לפני כמה ימים).

 

איציק

 

אתה יכול לבטל עדיין?

כי גם אני בזמנו שקלתי לקנות אותה, ומיותר מדי אתרים הבנתי שהסוללה הזאת בקושי מספיקה ליותר מהסוללה המקורית, וכמו כן הכסוי האחורי המוגדל שלה, לא רק שהוא מסרבל עוד יותר את המכשיר(עושה אותו ממש בלטה) אלא שהוא גם לא חסין מים.

 

אתה יכול להתקין לו רום אחר - השמועות מספרות - "עולם אחר"..

 

לגמרי...

אני החלפתי לגרסא 2.2 וההבדלים בינה לבין ה-2.1 הם ממש גדולים. מומלץ בחום!

פורסם

בעניין הכיסוי - אני יודע, בדיוק כמוך גם אני קראתי על כך באתרים שונים.

בנוגע לקיבולת - דווקא מצאתי ביקורות שאומרות שזה מחזיק בדיוק כפול מהמקורית. לא יודע אם מדובר בצירוף מקרים או לא, אבל נבדוק. מקסימום הלכו 48 שקל (כבר אין טעם להחזיר כי זה בדרך).

 

בנוגע לגרסאות - אני לא חושב שאני מספיק משופשף כרגע בשביל להתחיל להתעסק עם הגרסאות. אני עדיין קורא חומר כתוב באינטרנט ע"מ להבין איך בדיוק העסק הזה עובד לפני שאני רץ לבצע שינויים כלשהם במערכת של המכשיר - כשארגיש מספיק בטוח, אבצע שידרוג. בכל מקרה אם יש לך המלצות לגרסאות, SHOOT (עם לינק כמובן). אשמח אם תציין יתרונות וחסרונות ביחס לגרסה קודמת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...