Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לדעת אם יש כאן מישהו שכן נוסע לעבודה/לימודים/אנערף לאן עם רכב האספנות שלו בין השעות 7 ל9 בבוקר על בסיס קבוע?

 

עוצרים אותכם בדרך כלל? מוותרים? קונסים קבוע?

 

אני שוקל לרכוש חיפושית אספנות בשל עלויות ביטוח וטסט זולים כדי שתקח אותי כל יום לעבודה/לימודים והאוטו צריך לנסוע בשעות האסורות..

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה הולך לחטוף...

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אתה בפורום הלא נכון- חפש פורום "ייעוץ משפטי".

 

בכל מקרה, העניין אסור ולא חוקי, וכשהיתה לי חיפושית ששימשה אותי כמעט יום יום, מעולם לא נסעתי בשעות האסורות.

 

אם אתה מעוניין בהנחה בביטוח- קיים את הוראת החוק ואל תיסע בשעות הללו- אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם

לרכב יש תנאים והגבלות,

ההגבלה של רכב אספנות היא השעות נסיעה האסורות כפי שכתבת.

היה וחלילה תהיה תאונה, הפרת את ההגבלה שכתובה לך.

 

 

*(אני בטוחה שניתן למצא) רכב זול שאינו אספנות שיכל לשמש אותך ביום יום בשעות האסורות).

 

 

 

בהצלחה.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לרכב יש תנאים והגבלות,

ההגבלה של רכב אספנות היא השעות נסיעה האסורות כפי שכתבת.

היה וחלילה תהיה תאונה, הפרת את ההגבלה שכתובה לך.

 

 

*(אני בטוחה שניתן לממצא רכב זול שאינו אספנות שיכל לשמש אותך ביום יום בשעות האסורות).

 

 

 

בהצלחה.

ל'

 

נקודה מאוד חשובה. לא חשבתי על זה בכלל, תודה רבה לך.

 

לגבי רכב זול שהוא לא אספנות בהחלט אין בעיה למצוא, הבעיה היא העלויות הרצחניות של ביטוח וטסט שנתי.

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

התקנה הזאת (איסור נסיעה בין 7 ל 9) היא שמאפשרת קיום המושג של "רכב אספנות" בישראל. היא שמאפשרת לנו לדרוש ולקבל הקלות שונות לא רק בביטוח וטסט אלא גם ביבוא מכוניות וחלפיהן.

אם זממך יצא לפועל - תחתור בכך תחת עצם קיום סקטור מכוניות האספנות בישראל ותזיק לכולנו.

אל תעשה את זה והזהר מפני כך כל מי שאתה מכיר וזו כוונתו.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
התקנה הזאת (איסור נסיעה בין 7 ל 9) היא שמאפשרת קיום המושג של "רכב אספנות" בישראל. היא שמאפשרת לנו לדרוש ולקבל הקלות שונות לא רק בביטוח וטסט אלא גם ביבוא מכוניות וחלפיהן.

אם זממך יצא לפועל - תחתור בכך תחת עצם קיום סקטור מכוניות האספנות בישראל ותזיק לכולנו.

אל תעשה את זה והזהר מפני כך כל מי שאתה מכיר וזו כוונתו.

 

"זממי" הוא לא לרכז ולהשמיד יהודים, אלה סך הכל לנסות ולחיות בכבוד בארץ שאוכלת יושביה.

 

אם הייתי מתכוון "לחתור תחת סקטור מכוניות האספנות בישראל" לא הייתי מתייעץ עם קהילת מכוניות האספנות בנושא, לא?

 

מטרתי בכל הנושא הייתה להבין אם באמת יש חשיבות רצינית לחוק הנ"ל אז קח אוויר ידידי הנושא עכשיו הרבה יותר ברור לי.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שים לב: בפורום רכבי אספנות ישנם כמה כללים שגם הם נאכפים בקפדנות והם לא על "בערך". להבא כשתכתוב באותיות בגודל 6 או שתכתוב משהו על רצח יהודים, תמשיך לכתוב במקום אחר.

מנהלי הפורום

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם
נקודה מאוד חשובה. לא חשבתי על זה בכלל, תודה רבה לך.

 

לגבי רכב זול שהוא לא אספנות בהחלט אין בעיה למצוא, הבעיה היא העלויות הרצחניות של ביטוח וטסט שנתי.

 

תבצע סקר מחירים למספר רכבים קטנים כגון:

פיג'ו 106/306.

רנו.

סיטרואן.

המחירים של ביטוח חובה וצג ג לא אמורים להיות כל כך יקרים.

היה ואין לך תקציב לך עצתי לך להמתין עוד מספר חודשים, לחסוך כסף נוסף ולא להסתכן בביטוח שיתנער ממך בעת תאונה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ממי" הוא לא לרכז ולהשמיד יהודים, אלה סך הכל לנסות ולחיות בכבוד בארץ שאוכלת יושביה.

 

אם הייתי מתכוון "לחתור תחת סקטור מכוניות האספנות בישראל" לא הייתי מתייעץ עם קהילת מכוניות האספנות בנושא, לא?

 

מטרתי בכל הנושא הייתה להבין אם באמת יש חשיבות רצינית לחוק הנ"ל אז קח אוויר ידידי הנושא עכשיו הרבה יותר ברור לי.

 

אני מסכים איתו!

ערכו לי את החתימה.

פורסם
תבצע סקר מחירים למספר רכבים קטנים כגון:

פיג'ו 106/306.

רנו.

סיטרואן.

המחירים של ביטוח חובה וצג ג לא אמורים להיות כל כך יקרים.

היה ואין לך תקציב לך עצתי לך להמתין עוד מספר חודשים, לחסוך כסף נוסף ולא להסתכן בביטוח שיתנער ממך בעת תאונה.

 

 

 

 

ל'

 

אין ספק, זאת בכלל לא אופציה.

 

לאחר שהעלאת את הנקודה ירדתי מהנושא לחלוטין.

 

שוב, תודה רבה לך :wink:

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם
התקנה לדעתי מטופשת ומיושנת .

 

התקנה אינה מיושנת (למרות שהיא ותיקה למדי....) ובוודאי שאינה מטופשת.

תמורת הטבות רבות מאד - שאלמלא הן, רובנו היה מתקשה מאד להחזיק (ובוודאי שלייבא) רכבי אספנות - אנחנו משלמים מחיר סביר (אם לא זול...) מאד.

נכון, איסור הנסיעה בין 7 ל- 9 בבוקר מקשה על שימוש יום-יומי ברכב (ואני מקווה שבד"כ הוא מונע אותו), אך זאת בדיוק הכוונה. זה היחוד של רכב אספנות, ועדיף (לטובתנו...) שישאר כך.

עודד

פורסם

יש הגיון בתקנה הזו,

הרי רכב אספנות אסור שישמש לצורכי עבודה, אם התקנה לא היתה קיימת אז הרבה בעלי עסקים פרטיים ואנשים בכלל היו מחזיקים רכב אספנות לא מהסיבה הנכונה, אלא רק בשביל להנות מהקלות הטסטים וביטוחים.

כמו שאמר קודמי, התקנה מייחדת את רכבי האספנות,

אבל גם אני הייתי מעדיף שהתקנה לא תהיה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה שדיי קשורה לנושא, יש אפשרות לשנות סטטוס של רכב מאספנות לרגיל?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...