Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהרגע שרכב שינה סטטוס לאספנות זה בלתי הפיך. ובכלל אם מישהו רוצה לחסוך בהוצאות אז דווקא כדאי לו להתרחק מרכב אספנות.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם מישהו רוצה לחסוך בהוצאות אז דווקא כדאי לו להתרחק מרכב אספנות.

 

 

אתה לא צודק.:lol:

 

יש לי שתי רכביי אספנות שאין לי עליהם הוצאות חודשיות כמו תיקונים ובלאי.

 

1. לא נוסע אולי 10 פעמים בשנה.

 

2. הרכב נוסע הרבה ואין הוצאות שוטפות. (בשיפוץ השקעתי אולי 50,000 ש"ח אז עכשיו אני נח).

פורסם

למרות שאני מבין את כולם כאן, והשאלה היתה שאלת קיטבג די קלאסית, אופי התשובות כאן מראה עד כמה אנחנו עדיין גלותיים ורק מנסים להסתדר עם הפריץ, או לחילופין חרדתיים שחס וחלילה יקחו לנו משהו.

 

אם יש כאן אחד שחושב שבתקנה עצמה (ולא במכלול) יש איזשהו הגיון, שיקום.

 

באותה מידה היה אפשר להוציא תקנה שרכב אספנות יסע מתחת ל40 קמש או מעל 80, אבל לא באמצע. גם אז היו מגינים על התקנה שחס וחלילה לא יקחו לנו אם ההנחה בביטוח.

 

ולעצם הענין, חיפושית כרכב שצריך לנסוע בפקקים זה סיוט לא קטן, תקנה או לא. לא שווה את ההנחה בביטוח.

 

נ.ב. עוד לא שמעתי, ואני לא חושב שיש רכב אספנות שיכול לנסוע בפקקים, לדפוק 15000 ק"מ בשנה, ולעשות את זה בלי עלויות מאוד גבוהות של תיקונים וטיפולים שלא לדבר על הזמן של בעליו בכדי להשיג את החלקים החסרים (אפילו אם זאת חיפושית). גם אם זה יצליח, רוב רכבי האספנות "יחזירו" את החסכון הזה בתחנת הדלק.

 

בקיצור, רכב אספנות הוא הרבה דברים נפלאים, חסכון הוא לא.

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah:

למרות שאני מבין את כולם כאן, והשאלה היתה שאלת קיטבג די קלאסית, אופי התשובות כאן מראה עד כמה אנחנו עדיין גלותיים ורק מנסים להסתדר עם הפריץ, או לחילופין חרדתיים שחס וחלילה יקחו לנו משהו.

 

אם יש כאן אחד שחושב שבתקנה עצמה (ולא במכלול) יש איזשהו הגיון, שיקום.

 

באותה מידה היה אפשר להוציא תקנה שרכב אספנות יסע מתחת ל40 קמש או מעל 80, אבל לא באמצע. גם אז היו מגינים על התקנה שחס וחלילה לא יקחו לנו אם ההנחה בביטוח.

 

ולעצם הענין, חיפושית כרכב שצריך לנסוע בפקקים זה סיוט לא קטן, תקנה או לא. לא שווה את ההנחה בביטוח.

 

נ.ב. עוד לא שמעתי, ואני לא חושב שיש רכב אספנות שיכול לנסוע בפקקים, לדפוק 15000 ק"מ בשנה, ולעשות את זה בלי עלויות מאוד גבוהות של תיקונים וטיפולים שלא לדבר על הזמן של בעליו בכדי להשיג את החלקים החסרים (אפילו אם זאת חיפושית). גם אם זה יצליח, רוב רכבי האספנות "יחזירו" את החסכון הזה בתחנת הדלק.

 

בקיצור, רכב אספנות הוא הרבה דברים נפלאים, חסכון הוא לא.

:mm_yeah::mm_yeah:

 

צר לי , אבל אני מסכים לכל חלקי ההודעה שלך.

 

שכחת טסט פעם בשנה ועוד שלל עצמות שהפריץ נתן ברוב טובו לכלבו המקשקש.:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בארצות הברית היה לרובר מעמד של antique car או historic car שלא רק נתן הנחה רצינית בביטוח ובאגרת רשיון, אלא גם פטר אותו למעשה מטסט. לא היתה הגבלה על שעות הנסיעה - אלא על המיילג' (לא יותר מ4000 בשנה במרילנד) או על מטרת הנסיעה (רק לתצוגות או לבדיקות במסצ'וסטס).

אלה קריטריונים שאינם ניתנים לאכיפה קלה וזו בדיוק הנקודה.

הסיכויים שאמריקאי יפר תקנות כאלה הרבה יותר נמוכים מאשר שישראלי יפר אותם. ישראלי בוודאי אפילו לא ישאל על כך בפורום, ויפר בלי למצמץ.

מכיוון שאנחנו עם של פליטים ושל שרדנים אנחנו גם low trust society ולכך יש מחיר:

השלטונות לא סומכים עלינו (ובצדק), ואנחנו לא סומכים עליהם (ובצדק).

כן, אנחנו באמת גלותיים וחרדתיים.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
אני רוצה לדעת אם יש כאן מישהו שכן נוסע לעבודה/לימודים/אנערף לאן עם רכב האספנות שלו בין השעות 7 ל9 בבוקר על בסיס קבוע?

 

עוצרים אותכם בדרך כלל? מוותרים? קונסים קבוע?

 

אני שוקל לרכוש חיפושית אספנות בשל עלויות ביטוח וטסט זולים כדי שתקח אותי כל יום לעבודה/לימודים והאוטו צריך לנסוע בשעות האסורות..

 

למעשה ,כשאתה נוסע ברכב אספנות בימים א-ה בין 0700-0900 אין לך "טסט" וכמובן אין ביטוח מישום שהביטוח מכסה רישוי

בתוקף. במידה ותהיה חלילה תאונה וכמובן עם נפגעי גוף אתה עלול להתבע בסכומים שכמו שהחברה אומרים חבל על הזמן..

פורסם

המגבלה 7-9 הייתה אולי עיניינית בשעתה. היום היא חסרת ערך. עצמאים ושכירים שגרים בפרברים

מגיעים לעבודה בכרכים לפני 7 (מאימת הפקקים ) ואחרי 9 כי יש "שעות גמישות "

אני מכיר אישית יותר מאחד שהמירו מכונית " ליסינג" ב"אספנות" מיובאת.

הגבלת ק"מ לא רק יעילה יותר- מאז שזה נרשם ברשיון גם קלה יותר לאכיפה (ההודעה על חריגה וקנס יצאו אוטומטית ממחשבי

משרד הרישוי )

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מאחר וזה כבר הסיבוב המאה (לפחות) של הדיון הזה בפורום, קשה למצוא משהו חדש לומר - אבל אני אנסה.

 

היתרון של ה"פגם" שהוטל על רכבי האספנות הוא גם במניעת צרות עין. על כל התכונות הפוסט-טראומתיות, גלותיות ושרדניות של עמנו, אפשר להוסיף תכונה מאוד מרכזית והיא קינאה בזולת.

 

לא קרה שנסעתי עם ה LTD, ולא שאלו כמה צריכת הדלק, ושמחו לשמוע שזה 1:4.

לא קרה שנסעתי עם המרצדס ולא שאלו אם היתה מונית, או אולי שלל מלבנון.

רק בחיפושית כולם נחמדים.

 

לכן טוב שיש את המגבלה. ברגע שיש "פגם", אנשים כבר מקנאים פחות. זה לא שימושי כמו מאזדה שלוש , וזה מנחם.

 

נמרוד

פורסם
מהרגע שרכב שינה סטטוס לאספנות זה בלתי הפיך.

 

הרי כבר הוכיחו לנו "שחור על גבי רשיון רכב אספנות" שזה לא נכון!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאחר וזה כבר הסיבוב המאה (לפחות) של הדיון הזה בפורום, קשה למצוא משהו חדש לומר - אבל אני אנסה.

 

היתרון של ה"פגם" שהוטל על רכבי האספנות הוא גם במניעת צרות עין. על כל התכונות הפוסט-טראומתיות, גלותיות ושרדניות של עמנו, אפשר להוסיף תכונה מאוד מרכזית והיא קינאה בזולת.

 

לא קרה שנסעתי עם ה LTD, ולא שאלו כמה צריכת הדלק, ושמחו לשמוע שזה 1:4.

לא קרה שנסעתי עם המרצדס ולא שאלו אם היתה מונית, או אולי שלל מלבנון.

רק בחיפושית כולם נחמדים.

 

לכן טוב שיש את המגבלה. ברגע שיש "פגם", אנשים כבר מקנאים פחות. זה לא שימושי כמו מאזדה שלוש , וזה מנחם.

 

נמרוד

 

 

אהבתי!

חוץ מעניין השרדוניות, מה עניין יין לפוסט?- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
המגבלה 7-9 הייתה אולי עיניינית בשעתה. היום היא חסרת ערך. עצמאים ושכירים שגרים בפרברים

מגיעים לעבודה בכרכים לפני 7 (מאימת הפקקים ) ואחרי 9 כי יש "שעות גמישות "

אני מכיר אישית יותר מאחד שהמירו מכונית " ליסינג" ב"אספנות" מיובאת.

הגבלת ק"מ לא רק יעילה יותר- מאז שזה נרשם ברשיון גם קלה יותר לאכיפה (ההודעה על חריגה וקנס יצאו אוטומטית ממחשבי

משרד הרישוי )

 

1) נסיעה לעבודה עם רכב אספנות בכל שעה שהיא גם היא בעייתית בשל הקביעה בתקנות ש"רכב אספנות לא ישמש את עסקו של בעליו" במקרה של תאונה בדרך לעבודה לביטוח לאומי יהיה לכל הפחות פתח לדחות את תביעת העובד לקבלת דמי פגיעה בעבודה. דבר שלעיתים יכול להסתכם במיליונים...

2) הגבלת הק"מ ניתנת לעקיפה בצורה פשוטה ע"י ניתוק הכבל של הספידומטר (במיצובישי שלי "שאין בה הכל" (ע"ע) גם הספידומטר לא עובד - וע"מ שתעבור טסט הייתי צריך לעשות לה Forward Clocking של כמה אלפי קילומטרים כדי שלא ישאלו שאלות...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
:mm_yeah::mm_yeah:

:mm_yeah::mm_yeah:

 

צר לי , אבל אני מסכים לכל חלקי ההודעה שלך.

 

שכחת טסט פעם בשנה ועוד שלל עצמות שהפריץ נתן ברוב טובו לכלבו המקשקש.:-D

שלל עצמות שאתה יודע טוב טוב לנצל אותן...

אז גם אתה מקשקש?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

כל תקנה ניתן "להסביר" שאינה רלוונטית.

גם תקנה של הגבלת מהירות, לא עומדת במבחן הרכבים המהירים, שהממשלה עושה כעת מאמץ לאכוף היא אולי לא מתאימה לתקופה אבל בכל זאת קיימת.

 

אני רואה תדיר רכבים בעלי לוחית זיהוי אספנות (לא כל רכב ישן הוא אספנות) נוסעים בשעות האסורות ולעניות דעתי הם מקלקלים לרוב שמכבד את החוק.

מי שרוצה רכב אספנות לעבודה יומיומית, יואיל כמוני להשכים ולהגיע לעבודה לפני השעה 07:00 ובא לציון גואל.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם
למעשה ,כשאתה נוסע ברכב אספנות בימים א-ה בין 0700-0900 אין לך "טסט" וכמובן אין ביטוח מישום שהביטוח מכסה רישוי

בתוקף. במידה ותהיה חלילה תאונה וכמובן עם נפגעי גוף אתה עלול להתבע בסכומים שכמו שהחברה אומרים חבל על הזמן..

 

תיאוריה מעניינת שאין בה כל אמת משפטית.

 

האם כאשר רכב נוסע במהירות מעל המותר גם אין לו טסט וביטוח תקף?

 

לרכב יש טסט בתוקף וגם ביטוח תקף .

בסה"כ מדובר בתנאי שלא מקוים ועל כך אתה זוכה בקנס של 500 ש"ח .

 

 

 

מאחר וזה כבר הסיבוב המאה (לפחות) של הדיון הזה בפורום, קשה למצוא משהו חדש לומר - אבל אני אנסה.

 

היתרון של ה"פגם" שהוטל על רכבי האספנות הוא גם במניעת צרות עין. על כל התכונות הפוסט-טראומתיות, גלותיות ושרדניות של עמנו, אפשר להוסיף תכונה מאוד מרכזית והיא קינאה בזולת.

 

לא קרה שנסעתי עם ה LTD, ולא שאלו כמה צריכת הדלק, ושמחו לשמוע שזה 1:4.

לא קרה שנסעתי עם המרצדס ולא שאלו אם היתה מונית, או אולי שלל מלבנון.

רק בחיפושית כולם נחמדים.

 

לכן טוב שיש את המגבלה. ברגע שיש "פגם", אנשים כבר מקנאים פחות. זה לא שימושי כמו מאזדה שלוש , וזה מנחם.

 

נמרוד

 

הנה שרשור בנושא של טסט כל חצי שנה ותבין שעדיין מקנאים באספנים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=408031&highlight=%D7%A8%D7%9B%D7%91+%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%A9%D7%9F

 

1) נסיעה לעבודה עם רכב אספנות בכל שעה שהיא גם היא בעייתית בשל הקביעה בתקנות ש"רכב אספנות לא ישמש את עסקו של בעליו" במקרה של תאונה בדרך לעבודה לביטוח לאומי יהיה לכל הפחות פתח לדחות את תביעת העובד לקבלת דמי פגיעה בעבודה. דבר שלעיתים יכול להסתכם במיליונים...

2) הגבלת הק"מ ניתנת לעקיפה בצורה פשוטה ע"י ניתוק הכבל של הספידומטר (במיצובישי שלי "שאין בה הכל" (ע"ע) גם הספידומטר לא עובד - וע"מ שתעבור טסט הייתי צריך לעשות לה Forward Clocking של כמה אלפי קילומטרים כדי שלא ישאלו שאלות...)

 

 

שוב קביעה שעם כל הכבוד אין לה רגליים.

ביטוח לאומי משלם קצבאות לאנשים שמצהירים על הכנסה שלא שולם עליה מס כמו עוזרת בית .ביטוח לאומי משלם קצבאות לעצמאי שנפגע ומצהיר שהכנסתו היא גבוהה ממה שהצהיר למס הכנסה.

 

אז הוא יטען שלנפגע היה אסור לנסוע ברכב הזה ולכן ההוא לא משלם?

אתה מכיר מקרה בו ביטוח לאומי ניסה לפטור עצמו מתשלום בגלל שהעובד נסע ברכב ללא טסט, לא רכב אספנות.

 

שלל עצמות שאתה יודע טוב טוב לנצל אותן...

אז גם אתה מקשקש?

 

בני

 

כפי שאתה יודע היטב אין ברשותי רכב אספנות.

 

האם תהיה מוכן לפרט את שלל העצמות שאני מנצל?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

 

 

בני

 

כפי שאתה יודע היטב אין ברשותי רכב אספנות.

 

האם תהיה מוכן לפרט את שלל העצמות שאני מנצל?

אז אתה "רק" מתנשא? מחליט בשבילי (בעל רכב אספנות, כן?) שההטבות שהושגו הן עצמות?

דבר נוסף, חוסר היידע שלך גרם לך לכתוב בשירשור שהבאת אליו לינק דברים פשוט לא נכונים.

איך אתה יודע שלא נעשתה בדיקה ולא נעשה מחקר לפני שתוקנה תקנת האספנות?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...