Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מתייחסים ל 400% האלה כאילו נפלתם על איזה בוננזה, גם כל תחשיבי המזון הם סביב ה 300%.

 

אני כשף אוסף את כל רכיבי המנה שיצרתי, שוקל אותם, בודק את עלות משקלם במנה, עושה תחשיב מדויק של עלות המנה עצמה, מכפיל ב 3 וזה מה שהאורח ישלם.

 

בכל מקרה, לצערי מסיבות אוביקטיביות וסוביקטיביות אנו רואים את מרבית האנשים שעוסקים בהסעדה נאנקים תחת העול ולא נהפכים לעשירים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאו דוקא אבל צריך להכנס לעסקה הזאת עם עיניים פתוחות לרווחה ולדעת בדיוק לאן נכנסים.

 

כדי לשמור על מסגרת קפדנית של הנתונים שהעלתי (30:30:20:15:5) נדרשת עבודה קפדנית ויום יומית, לא להקפיץ סתם עוד מלצרית, להסתדר עם עובד מטבח אחד פחות, לבדוק בעצמך יום יום את המקררים והמקפיאים (עד שהשף מוכיח את עצמו וגם אז, לא מזיק להציץ מידי פעם במקררים), לראות שמקפידים על הזמנות בכמויות נכונות, שלא מוציאים חדש לפני סחורה יותר ישנה, לעבוד יום יומית מול ספקים, לנסות להוציא מבצעים, קידומי מכירות ועוד, ועוד, ועוד...

 

זה לא שפותחים פאב, יושבים כל הערב והלילה עם בחורות וחברים, עושים חיים, שותים אלכוהול בכיף וכל הבוקר ישנים, רחוק מזה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו בכל עסק מקצוענות היא שם המשחק.

 

היעזר במט"י כדי לגבש תוכנית עיסקית , כמדומני שיש להם סניף שמתמחה בסיוע לפתיחת עסקי פאבים.

 

נתונים מראים ש80% מהעסקים החדשים במדינת ישראל לא מחזיקים מעמד במהלך 5 השנים הראשונות של העסק ונסגרים!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני הייתי ממליץ לעשות קופה של כסף "רזרבה" שתשמש כיסוי הוצאות שנגרמות עקב טעויות אנוש, ובנוסף להיות מאוד עירני לטעויות ולבחון היטב את המאזן בסופו של חודש.

ואתן דוגמה:

המורה שלימדה אותי מנהל עסקים פתחה בית קפה בתל אביב.

בגלל העירנות והניסיון שלה היא הבחינה שיש הפסד על מכירת כוסות הקפה.

על מנת לדעת מה בדיוק גרם להפסד במקום רווח על כל כוס קפה, היה צורך לבחון את כל התהליך של הכנת כוס קפה מ-א' ועד ת' ועד מכירתה ללקוח.

מסתבר שהברמן שם לא השתמש נכון במכונה ולכל כוס קפה שהכין הוא הוריד 11 גרם של קפה במקום 7 גרם.

לכל כוס קפה אמורים להוריד כ- 7 גרם של קפה ע''י משיכה מהירה של הידית של המכונה. הברמן משך את הידית לאט מדי.

כלומר, בכל כוס קפה נגרם הפסד של 4 גרם. תכפיל את זה במספר כוסות הקפה שאתה מוכר בחודש שלם ותראה "שה-4 גרם האלה" גרמו להפסד של 20 אש''ח. וכל זה בעקבות משהו שנראה כביכול מאוד מינורי - למשוך את הידית לאט מדי.

זוהי טעות "קטנה" שלאדם ללא ניסיון בתחום ובניהול בכלל יהיה קשה לעלות עליה.

דבר נוסף שלמדתי הוא, שרק אחרי שנתיים העסק מתחיל באמת להרוויח.

ההוצאות בהתחלה הן גדולות, ואם בנוסף תקח בחשבון דברים נוספים כמו הטעויות של ההתחלה וכ''ו (שאגב קורות גם לבעלי ניסיון כמו שאפשר לראות בסיפור שכתבתי) ככה תוריד את הסיכויים לפשיטת רגל.

אחרי החפירה הזו, כל מה שנותר לי לעשות הוא לאחל לך בהצלחה.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

יופי של דוגמה הבאת Liran C

 

רק לא מדובר בהפסד אלא בהקטנת הרווח.

 

קפה למכונה איכותי עולה לסתם אזרח כ 150 ש"ח לק"ג (לפאב אני מניח פחות ) דהיינו 11 גרם העלות היא 1.65 לכוס

 

7 גרם 1.05 ש"ח לכוס וה 4 גרם העודפים = 0.6 ש"ח לכוס.

 

בכל מקרה מוכרים כוס כזאת ב 8-15 ש"ח .

 

כדי להפסיד 20 אש"ח בחודש צריך לפי 0.6 ש"ח לעיל למכור "רק" כ 1100 כוסות ביום.

 

אז הרווח הגולמי ילחודש לפי 8 ש"ח לכוס - 1.65 ש"ח עלות הקפה ,רק 211 אלף ש"ח.

 

לא רע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
***אני כשף אוסף את כל רכיבי המנה שיצרתי, שוקל אותם, ****

 

אני ממש, אבל ממש מקווה שאין קשר בין מה שאמרת כאן לבין שרשורי הבגירה בפורום... :shock:

 

בנוגע לנושא השרשור, אני יכול לחזק הרבה מההערכות היותר ריאליסטיות של המגיבים, הן באשר לנעשה בתחום והן בכלל לגבי הקמת עסק חדש. יש פה יופי של עיצות וגיידליינז שיכולים להועיל לכל יזם.

 

אשמח לשמוע עדכונים ובהצלחה לבן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני כשף....

 

אני ממש, אבל ממש מקווה שאין קשר בין מה שאמרת כאן לבין שרשורי הבגירה בפורום... :shock:

 

 

כשף לשעבר, בדימוס, יצאתי לגמלאות, תליתי את הסינר! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...