Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחברים בקרבה ראשונה -

פרוטקשן תשלם לא משנה את מי אתה מכיר. חבר ידוע בתור "מקורב" לגנגסטה החדראית, עדיין שילם לחמולה מהמשולש (דרך המלך שירותי אבטחה או משהו כזה) כ4000 שקל בחודש. אחר כך ירד ל1000 בתקופת השפל.

 

היו 6 שותפים. רק הפרונט במדף בבר (האלכוהול שבמדף שרואים) עלה יותר מ100 אלף שקל.

הם השקיעו למעלה מ600 אלף שקל על מקום שיכל על פי חוק לאכלס 110 איש.

אחרי פחות משנה סגרו את העסק וקיבלו כ30 אלף שקל על הציוד ללא האלכוהול. ובקיצור הפסידו את התחתונים.

 

מהיכרות מהימנה מאוד בענף, פאב שעובד כמה שנים יניב לבעליו כ8000 שקל בחודש.

רובם סוגרים. ואף אחד לא מרוויח מזה אלא אם אתה עושה עסק מהצד של סחר באלכוהול, דילול, או סמים.

 

בקיצור, עדיף פלאפל או שווארמה מאשר פאב. אתה תפסיד ב98 אחוז את רוב כספך.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

8000 שקל? נראה לי המעטת בכסף.

 

אני רואה בעלי פאבים באיזור שחיים מאוד טוב, יש להם דירה+רכב שעולה 300k והם לא קנו אותם בתשלומים תהיה בטוח.

Got To love It

פורסם

אני לא יודע על מי ועל מה אתה מסתכל אבל אל תסיק מזה כלום, אולי הוא מוכר סמים? אולי אשתו עשירה? אולי אמו נפטרה והשאירה לו קצת כסף? אל תאמין למראה עיניים אלא רק למספרים, שחור על גבי לבן שרואה חשבון מציג בפניך.

 

הרי ברור לך שכל בעל עסק ריווחי סביר יכול לקחת בליסינג כל רכב שעלותו היא כמו שציינת (300K), ברור שלרוב, אלא עם מדובר על עסק משגשג זה יבוא על חשבון משהוא אבל לא צריכה להיות שום בעיה היום לקחת בליסינג כל רכב בסכום הנ"ל.

 

אל תשלה את עצמך שאיזה בעל עסק (אלא עם מדובר בבעלי עסקים אפורים כהים) לוקח מהעו"ש 300K במזומן וצועד לרכוש רכב, האנשים האלה בודדים.

 

בקשר לסכום שהועלה (8000 ש"ח), אין לי מושג מעין הוא הגיע ועל בסיס מה אבל בהחלט נראה לי נמוך מידי, אולי מדובר על 8000 ש"ח לשותף בהתבסס על 3 שותפים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שוב לגבי הפרוטקשיין אני לא מתכוון להרחיב , גועל נפש של דבר , אבל יש מקומות שעבריינים יתרחקו מהם כמו שזאבים יתרחקו מציידים .

יש גם מקומות שבכלל לא ניגשים אליהם , זה בד"כ מקומות קטנים באזורים יחסית "טובים" .

 

8,000 ש"ח זו זריקת מספר סתמית לאוויר , אולי הם הרוויחו ככה , יש מקומות שמרוויחים פחות ויש מקומות שמרוויחים הרבה יותר .

אני לא מתכוון לפרט לגבי מחזורים , אבל את החשבון תוכל לעשות לבד אם תשב כמה לילות בפאבים שונים , תראה מה אנשים מזמינים , תחשב את שווי הממוצע של כל בן אדם , ותחשב כמה אנשים חולפים שם ביום בממוצע (קח בחשבון אי פרופורציה רצינית בין סופ"ש לבין אמצע שבוע) - תקבל את הברוטו .

אבל בגדול , זה נכון שהרווח הנקי של פאבים לא גבוה כמו שאנשים נוטים לחשוב .

מצד שני , זה תלוי בחוכמת הניהול , אפשר לתת דגש לפריטים רווחיים יותר , ואפשר בכלל למקסם את המכירות (נניח מוזס , כולנו מכירים , יכולים להחליט שיותר משתלם המבורגר רגיל מאשר הארט , וככה להנחות את המלצרים להמליץ על בשר בקר נקי במקום השילוב של הארט , ובקלות גם למכור עם כל ארוחה תוספת\קינוח\משקה) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

רווחיות משתנה ממקום למקום. זה שאיקס הרוויח 8K, לא אומר שהבחור שלנו לא יוכל להרוויח 20K. ניהול לקוי של כספים, מלאי ותחזוקה לקוייה ינקזו אליה המון מהרווחים ברוטו. פגשתי לא מעט בעלי עסק בקולינרייה, בין עם התל אביבית ובין עם הפריפריאלית. היה דבר אחד שמשותף לכולם. מאלו שלהם זהו העסק הראשון, אלו שניהלו נכון ולרוב היה להם שותף עם ידע שרדו (או הצליחו) יחסית לאורך זמן, אלו שעשו hail merry וזרקו את הקוביות ללא ידע מקדים נעו לרוב על המנעד של של "כישלון מפואר" כמו שהגדיר אותו ראש החוג שלי לבין סחיבה עם המים עד הצוואר. אלו שמשיכו לסיבוב שני, לרוב לא חזרו על הטעיות ובעוד שאני נוסע היום בטנדר מצ'וקמק, ובינהם אכן מסתובבים כמה חברה ברכב חברה מליסינג שאני רק אחלום עליו עוד הרבה זמן. כמה "עשו מכה"? אני מכיר כעשרה בעלי עסק באופן אישי, בינהם שלושה מכרים הם בעלי פאבים. רק אחד מהם הרביץ "מכה". אני חושב ששווה לך לנסות למצוא תוכניות עסקיות שמסתובבות ברשת (ויש כאלו) שמתאימות באופן כללי לעסק שלך, זה יכול לעזור איכשהו. אם אתה מחפש אחמ"ש ואתה באיזור המרכז, דבר איתי. אני מובטל ומחפש עבודה. :-P

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

8dsjWRinnVs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ואם להיות רציניים, הייתה תוכנית נורא מעניינת בערוץ 10 שניקראת בדרך למיליון הראשון. אחד האנשים שדיבר וסיפר שמה זה אחד שפתח באר ועכשיו יש לו רשות גדולה של בארים בארץ, ניראה לי זה הפרק של יזמות.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

ממה שידוע לי הרווח המקובל בבר שנחשב בר טוב הוא כמעט 400% משווי האלכוהול.

בכל אופן, לגבי הפרוטקשן, תתרחק ממקומות מרוחקים אם אפשר, מצלמות אולי יועילו וזהו. השאר תלוי במשטרה שזה כמו להגיד "אין לך מה לעשות".

רוב הסיכויים שהחבר'ה שאתה רואה עם רכב בשווי 300K לא מוציאים חשבוניות ללקוחות מוכרים.

פורסם

שוב , מספרים שרירותיים ותלושים מהמציאות .

אולי , במקרה אני אוכל לחשוב על כמה פריטים שהרווח עליהם אכן הוא כזה .

אני גם יכול לחשוב על פריטים שהרווח עליהם הוא פחות מכפול , וכמובן גם על כמה שהרבה יותר גבוה מזה .

 

אין קשר להוצאת חשבוניות , כל פאב מודרני בימינו זנח ממזמן רישום ידני וקופות רושמות ועבר למערכת ממוחשבת .

אין שום סיבה שבעל פאב מצליח במיוחד , על אחת כמה וכמה כזה שפתח יותר מפאב אחד , לא יוכל לרכוש מכונית בשווי הזה .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
ממה שידוע לי הרווח המקובל בבר שנחשב בר טוב הוא כמעט 400% משווי האלכוהול.

.

 

400%? :-D

 

אולי על מוצרים ספציפיים נקודתיים אבל מה אחוז הרווח שלו על תשלומי השכ"ד? הארנונה? מינוס עשרת אלפים אחוז?

 

 

תכלס הנוסחה בכל תחום המסעדנות עובדת ככה:

 

30% - FOOD COST

אסור לעלות המזון והמשקאות הכוללת לעבור את רף 30 האחוז מהמחזור.

 

30% LABOUR COST

אסור לעלות המשכורות (כמובן כולל משכורות הבעלים) לחצות את גבול ה 30% מהמחזור.

 

20% הוצאות קבועות+הוצאות משתנות

שכ"ד, ארנונה, חשמל, מים, טלפון, ועוד ועוד ועוד הוצאות שונות ומשונות.

 

כ 15% - בשעה טובה, הנה הגענו לרווח.

 

5 % נותרים יכולים לנדוד בכל מיני אגפים ויכולים גם סתם להעלם כתוצאה מהנהלת חשבונות קלוקלת.

 

הבעיות מתחילות כאשר הניהול עקום, פוד קוסט יושב על 35%, לייבור גם 35%, הוצאות משתנות גם חורגות ל 25% (מדובר בחריגות קלות בלבד) ופתאום לא מבינים איך עסק עם מחזור של 150% ש"ח מגיע לסף פשיטת רגל.

 

 

אז עכשיו תעשו את החשבון, פאב שמגלגל 100K בחודש נשאר עם עשיריה ואם במקרה גם מדובר על 2 שותפים אז המקרר בפאב מלא, בבית הוא ריק.

 

מצד שני,חבר טוב שלי פתח מסעדה, פתח בצמוד אליה פאב ובצמוד אליו בית קפה (לא בבת אחת, ההליך נמשך כ 5 שנים), 3 העסקים ביחד מגלגלים כ 3 מליון בחודש והוא בעלים יחיד, פה כבר מתחילים לשחות בכסף מאחר ולא רק שהשארית יפה אלא בזכות נסיון של שנים ובעקבות סינרגיה בין העסקים ניתן להגיע לאחוז רווח גבוה במקצת מ 20%.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכוונה רווח 400% רק מהאלכוהול עצמו (כך גם כתבתי).

נניח בקבוק וודקה עולה X אתה מרוויח 400% יותר על המכירה שלו.

לא הכנסתי את כל הפרמטרים האחרים.

זה מנסיון של אחד המועדונים הגדולים ביותר בארץ (שם עשיתי אירועים מאוד גדולים במשך שנתיים).

 

בכל אופן, בהצלחה!

פורסם

אכן , הרווח הוא 400% כשמדובר באלכוהול - וויסקי הבית , בלו לייבל , הנסי , קוקטיילים , בירות - לכולם אותו הרווח , והוא פי 4 :roll:

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

בשפה החשבונאית

 

הפדיון על אלכוהול הוא פי 4 מעלותו. ואת הנוסחה הזו כל מבקר בפאב מכיר היטב כצרכ(ח)ן

 

רווח בא לאחר כיסוי כל ההוצאות של העסק. וזה מה שפותח השרשור רוצה לדעת.

 

והייתי אומר שקיבל לפחות מושג ראשוני די טוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...