Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

 

אני ועוד חבר חושבים על לפתוח פאב, בינתיים מדברים על זה באוויר ומנסים להבין כמה כסף צריך כדי להרים מקום שיהיה מיועד למעבר של 300 איש בערב.

מבחינת נגרות, מטבח, משקאות וכ'ו.

 

לא אני ולא הוא עבדנו בחיי הלילה לכן אשמח לקבל עצות מכאלו כאן שכן.

כל עצה/הערה/הארה תתקבל בברכה.

 

בן.

Got To love It

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

1. השכירות שאתה תשלם על המקום

2.סביבת המקום שאתה מעוניין לפתוח (חניה,קירבה לתושבים,כביש גישה וכו')

3.השקעה על ציוד (חדש? משומש? החרמות מהמכס?)

4.שכירת צוות (ברמנים,מלצרים/ות,DJ)

5.פירסום ושיווק

 

ואלה רק חלק מהדברים שאני חושב בשלוף...יש עוד כ"כ הרבה...

העיקר שיהיה בהצלחה!

פורסם

תשמור על יחס גבוה של נשים לעומת גברים בפאב, 1.4-1.3 (יותר נשים), 1.4 - מצב אופטימלי.

תראה ישר איך כל ה"דבילים" מתעוררים וזורמים למקום שלך ושופכים מאות שקלים בלילה על אלכוהול. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

להרים כסף זה שטויות.

מה שקשה זה להרים תוכנית עסקית נורמלית.

 

אם אין לך או לחבר ידע וניסיון קודם בתחום העסקי בכלל

ובתחום הבארים בפרט, אני ממליץ לרדת מהרעיון מהר או לצרף שותף שיש לו ניסיון מוכח בזה.

 

התשלום החד-פעמי על ההקמה + מלאי ראשוני של משקאות ואביזרים

זה משהו שכל אחד יכול לחשב, אבל מה שיפיל אתכם בהמשך זה מה שקורה בשוטף.

הדבר היחיד שיציל את העסק מקריסה כמו 80% מהעסקים הפרטיים

הוא ידע מעמיק של כל הפרטים ה"קטנוניים" והמשעממים

שלא קשורים בכלל לחיי הלילה - משכורות, מסים, תזרימים וכיו"ב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פרוטקשן זה לא משהו שאני צריך לדאוג ממנו.

 

יש למישהו מושג מה טווח הכסף שדרוש להשקיע במקום, ברמה טובה פלוס?

 

לרוב בפאבים משלמים רק לטבחים, מלצרים וברמנים עובדים על טיפים.

 

האחד23, לשמור על יחס כזה זה קצת בעייתי לא? זה תלוי כבר בבחורות אם הן באות או לא.

 

 

hans, יש עניין לגבי שותף שלישי שהוא כבר בחיי הלילה 10 שנים.

אני וחבר יותר קרובים מאשר הוא ולפני שהוא אומר את מה שהוא חושב מבחינת השקעה וכ'ו אני רוצה לבוא קצת עם ידע מקדים כדי לדעת איך לכוון את השיחה הלאה ולמה לשאוף.

Got To love It

פורסם

אני שמעתי ממישהו שהיה שותף בפאב, שאורך חיים של פאב הוא משהו קצר. וזה גם די הגיוני אם בחור בן 20 יוצא לפאב, הוא לא ייצא לפאב שאבא שלו יצא אליו לפני X שנים...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אורך חיים של מועדון הוא כשנתיים, לגבי פאב לא יודע.

 

אוירה ביתית? חדשנית?

מוזיקה? דאנס-בר\בר רגיל?

קהל יעד, כניסה מעל גיל מסוים אולי תגביל חלק מהקהל אבל יכולה למשוך בדיוק בגלל הסיבה הזו הרבה קהל אחר.

שילוט (העירייה גובה על זה כסף).

ברמניות כוסיות.

יחצ"נים שקטים (שלא יראה כאילו אתה מיחצן את המקום).

ביטוח עסק, ביטוח עובדים.

 

רוב העסקים נופלים כי הם בונים תוכניות דמיוניות לשנה הקרובה. ממה שאני למדתי, בשנה הראשונה לרוב אין סיכוי להרוויח.

האם יש לכם מספיק כסף להחזיק את המקום במשך שנה גם עם הכנסות מינימליות ביותר? בלי יותר מידי ספקולציות הכי טוב לחשב את זה על מינימום קיצוני...

פורסם

max2005b

ספר את זה למועדון הפורום שפועל מעל 20 שנה.

בכל מקרה , צריך לקחת בחשבון :

שכירות\כסף לקנות את הנכס.

משכורות לברמנים , מלצרים , אבטחה , יחצנים\סלקטורים.

מיקום של הנכס.

 

האם אתה מביא DJ או שפשוט שם מוסיקה מPLAYLIST (האם זה בר או דאנס בר?)

שולחנות כסאות , סכום , צלחות , כוסות , גריל , מצלית או תנור או כל מכשיר אחר שלא עולה לי בראש, ברזי בירה , אלכוהול , מקררים , כל הציוד של הטבחים סכינים וכו' , פרסום - לא רק הפייסבוק ירים לך את הפרסום.

תאורה , אוורור , הבר עצמו.

עבודות צנרת אם צריך וגבס (אם אין שירותים בנכס).

והמון אישורים מהעירייה (אם זה באמצע ת"א צריך אישורי על רעש שמגיע מישהו ובודק את הבידוד אם יש ורמת הדציבלים שהמקום מפיק)

זה מה שעולה לי כרגע בראש.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אתה צריך לקחת בחשבון שיש מצב שתיפלו ותסגרו אחרי 3 חודשים עד שנה, עם הפסד כספי גדול.

 

חוצמזה: אתה צריך לעשות הסכם עם אחת מחברות המשקאות, לראות מה הדרישות שלהן, לכל פאב יש הסכם אחר.

כנל לגבי מוכרים בסיטונאות.

 

יש לך לגבש לעצמך איזה פאב אתה רוצה? ביתי? כזה שרוקדים בו עד חמש בבוקר?

אולי פאב שאפשר גם לבוא אליו בצהריים לשתות ולאכול?

אולי תגלה שכדאי לך בכלל בלי מטבח אלא רק בר ונשנושים?

 

על הבר - בייגלה או זיתים? סתם זה כבר לא קריטי..

 

אגב פרוטקשן זה דיי חשוב ורלוונטי ברוב הארץ.

אם אתה חושב שזה לא רלוונטי, זה רק כי עוד לא שרפו לך את המקום ;)

 

בכל מקרה, אם תצטרך עזרה ואתה מהמרכז/באר שבע. דבר איתי ואני אוכל לעזור לכם לגבש תוכנית.

פורסם

פאב באווירה ביתית.

 

אני בטוח שבמקום של "ערסים" מרוויחים יותר, אבל עדיין אני מעדיף את הסגנון שאנחנו אוהבים.

 

אין לי בעיה לא להרוויח בשנה הראשונה ורק לכסות את ההוצאות.

 

פרוקטשן זה לא נושא בכלל כי לא יקחו, אני מכיר מספיק אנשים.

 

לא מדובר בתל אביב אלא באיזור הצפון, אם זה יהיה יותר ראלי אני אגיד, לדבר באוויר זה לא טוב.

 

אני לא חושב שיש טעם בהגבלה של גיל, כי אתה חוסם לעצמך את כל הכיוונים.

 

השאלה אם לפתוח פאב בלי מטבח זה טוב, הרי בתכלס בפאב אנשים מזמינים או צי'פס או שניצלונים. לא ראיתי אנשים שמזמינים פתאום טוסט, זה לא הולך טוב עם בירה/ווסקי וכ'ו.

צריך מטבח קטן, השאלה כמה עולה כל הציוד.

 

האם לסגור הסכם עם חברת משקאות עולה כסף?

Got To love It

פורסם

צריך לקחת בחשבון.

ציוד - הגברה. תאורה. מסכים. VJ. אווירה. ציוד למטבח- טוסטר / צ'יפסר/ תנור פיצה / מקררים/ ונטה להוצאת אויר מהמטבח.

מיקסר / פלטה חשמלית. מטגנת ועוד.

התקנה של הציוד. הגברה ותאורה. מצלמות אבטחה.!

בנית תשתיות לציוד. ברזי בירה. מערכות חשמל מותאמות לציוד.

שולחנות / כסאות / כסאות בר. לבנות בר (עץ/ ברזל / בטון/ גבס ועוד)

ספות. אזור VIP. וילונות. שרותים מעוצבים.

כניסה מסודרת. מקום מרווח. בר נוח. ועוד.

 

לגבי משכורות.

דורמנים. (חברת אבטחה. ) זה בר זה חובה! סלקטורית

ברמנים. (לא חייים רק מטיפים.)

מלצריות.

טבחים. (לפחות 2. אחד מבשל, השני מכין מסדר מנקה וכו.)

מנקה קבוע- שרותים / זכוכיות. / שולחנות ועוד.

DJ / תאורן / VJ. אומן אורח.

 

בקיצור. צריך לדעת לנהל.

ולמצוא מקום מתאים.

ציוד במחירים שאפשר לחיות איתם. (אחרת תפסידו מלא כסף על הציוד.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...