Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשתף אתכם.

 

אז ככה חיפשתי ביטוח זול למזדה 6 פרימיום 2004 ומיסתבר שענק הביטוח דורון באמת היה הכי זול.

יתקשרתי דיברתי עם בחורה נחמדה(לא חשוב שמות) סגרתי ביטוח כולל הכל ב 3700 שהמיתחרים דיברו איתי מעל ל 5000

 

ביגלל שסגרתי במקום הבחורה נתנה לי טיפול מתנה לרכב וחיישני רוורס מתנה.

 

כולי מאושר יש ביטוח בזול.

 

אישתי לקחה יום חופש נסעה עם הרכב לשילובים מוטורס לממש את הטיפול ואמרו לה שהטיפול תקף רק למנוע 1600

אני לא רואה הבדל סך הכל שמן ופילטר.

 

טוב לפחות נותרו החיישנים אישתי מיתקשרת ליקבוע התקנה ודורשים מימנה 250 שח + מעמ .

 

יתקשרתי לבחורה מהביטוח והיא טוענת שהיה אי הבנה והיא תיבדוק ותחזור אלי.

עבר שבוע שלא ניתן כימעט ליתפוס אותם בטלפון וכל פעם תרוצים היא תיבדוק היום, עכשיו יחזרו אלי וכלום.

אישתי דיברה עם המנהל נישמע נחמד אבל בתכלס כלום.

טוב החלתתי עדין ששווה ואני מוותר על הטיפול והחיישנים.

עובר שבוע (שכבר אני מבוטח אצלהם כימעט חודשיים)מקבל טלפון המבחורה שלא שלחתי לה העדר תביעות והיא מחייבת אותי

בעוד 1800 שח.

חייב לציין שלא דיברנו על זה והיא כמובן לא שאלה.

יש לי העדר ביטוח של שנתים וחצי ולא שלוש שנים.

אני מיבחינתי כבר היה לבטל את הביטוח ולעשות במקום אחר.

אישתי שלחה לבחורה מהביטוח בקשה לביטול הביטוח.

הבחורה יתקשרה אלי ואמרה שאני לא בסדר וזה הנהלים שהייתי אמור לישלוח תוך 10 ימים העדר תביעות .

 

אמרתי לה לא קרה כלום אני סתם מאוכזב ולא מעוניין יותר להמשיך יותר אצלכם את הביטוח.

מעניין אותי מה יקרה אם יגנבו את הרכב או שאני יעשה תאונה האם אני ירוץ אחריהם כמו עם הטיפול והחיישנים.

הבחורה ביקשה שאני ישאיר את הביטוח עוד יום שהיא תדבר עם מנהל ואולי הוא יאשר להשאיר את הביטוח ככה ללא תוספת תשלום ואני הסכמתי.

עברו 3 ימים וכלום, יתקשרתי אליה שוב (גם מילחמה עד שעונים) והיא הבטיחה לחזור עד סוף היום עם תשובה ואפילו גם אם אין לה כזאת.

כרגיל כלום.

יתקשרתי וביקשתי מנהל והסבירו לי שהוא בישיבה, אין בעיה אמרתי אני מחכה על הקו גם אם זה יקח 3 שעות.

הבחורה משרות לקוחות יתנצלה והבטיחה שאיך שהמנהל מסיים את הפגישה הוא חוזר אלי בהיתחייבות והסכמתי.

כלום.

יתקשרתי היום בעצבים לבטל את הביטוח סופית וזהו, ומיסתבר שביטלו אותו כבר מיליפני 3 ימים, כלומר אישתי נסעה בלי ביטוח 3 ימים.

מיסתבר שיש גם כנס על ביטול.

 

רציתי רק שתדעו שהשרות שם לא נעים בכלל.

מה שזול יוצא יקר יותר ועם כאב ראש.

אשמח אם למישהוא יש המלצה על ביטוח לרכב במחיר סביר ללא כאבי ראש וביזבוז זמן.

רז...

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך "יותר מזל משכל" בזה שנתקלת בכל הבעיות האלה עכשיו ולא כאשר אתה באמת צריך אותם (מקרה של תאונה).

תעשה חיפוש בגוגל ותקרא על סיפורי הזוועה על הסוכנות הזו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נשמע לא נעים בכלל ! :(

 

בלי קשר לנפשות המעורבים, גם לי היה בעבר סוכן ביטוח אישי וכאשר עברתי תאונה, אשר לא באשמתי, חיכיתי יותר מדי לעזרה (יותר מדי= מעל לשנה וחצי).

כאשר רכשתי מכונית כמה שנים לאחר מכן (עד אז, נהגתי במכונית של אמא. מה שנקרא, החיים הטובים), התקשרתי לסוכן הביטוח והעלתי בפניו הצעות שונות. אתם יודע מה הפקידה אמרה לי? שאני משקר, שלא קיימים כאלו דברים. תודה לאל, התרגלתי להיות אדיש לכאלו מצבים ולכן, הודיתי לה וסיימתי את השיחה.

אחרי המקרה הנ"ל, הבנתי שמקומי נמצא בחברות הביטוח הישירות.

פורסם

חזרו אלי עכשיו וביקשתי לבטל את התשלומים\הוראת קבע שעשיתי איתם ומיסתבר שבכלל לא עשו לי מקיף רק חובה וצד ג.

 

שאלתי איך יכול להיות הרי הטופס אצלי ביד גם חובה וגם מקיף והפקידה לא ידע איך להסביר.

פורסם

קודם כל טוב שגילית את זה עכשיו ולא אח"כ, במקרה של נזק חו"ח.

לגבי הסוכנות עצמה, תעשה גוגל, תראה כל מיני מקרים לא הכי מחמיאים

לסוכנות הזו.

אני אישית תמיד ממליץ לבדוק טוב טוב אצל מי עושים ביטוח, ומי הסוכן שלך.

הדבר הכי חשוב זה סוכן "חזק" מול חברת הביטוח, וכמובן שיהיה אמין.

עוד 100 שקל, פחות 100 שקל, זה זניח בעלות הכללית של הרכב, אבל במקרה

שצריך אותו, זה משנה מאוד.

אני עושה כל שנה סקר שוק, ובד"כ הסוכן שלי גם היה הזול ביותר, אבל קרה לי פעם

אחת שהוא היה גבוה בכמה מאות שקלים, ואחרי שאמרתי לו מה ההצעה שיש לי,

הוא התיישר לפיה. תמיד צריך להיות עם יד על הדופק, אבל לא צריך לרוץ לכל

סוכנות ביטוח שלא שמעתם עליה, או אין לכם נסיון איתה, ותמיד תעשו גוגל על אותו

סוכן. לא תאמינו כמה דברים תגלו, לטובה ו/או לרעה.

 

ועוד הערה קטנה לפותח השרשור, תרשה לי לתקן לך קצת את העברית: כותבים "התקשרתי"

"התקשרה" וכד'. קח את זה בסבבה, זה פשוט צורם מידי ;-)

פורסם

מסתבר שאני לא היחיד שאכל קש אצל דורון ענק הביטוח.אינסוף טלפונים וביקורים כדי להסדיר דברים פשוטים.ועוד כמה טלפונים,ביקורים ומכתבים רשומים כדי לקבל החזר כשנפרדתי מהם.כנקמה-אולי-אין מכתב היעדר תביעות.לא ברור אם בגלל הבאלאגן שלהם או הרשעות.

פורסם

גם אנחנו עשינו אצלהם ביטוח פעם אחת והיתה בעייה של חיובים.

 

יצא לי להיות פיזית אצלהם מדובר באיזה משרד של מטר על מטר בבניין מגורים , יושבים שם 10 אנשים אחד בתוך השני.

אחריי זה הבנתי בדיוק עם מי יש לי עסק.

פורסם

בדרך כלל דווקא הסוכן הוא זה שמגן עליך שיש תאונה.

 

החברות הישירות נוטות להשתדל לשלם כמה שפחות כיוון שזה יורד מהכיס שלהם, בניגוד לסוכן שטובת הלקוח היא טובתו בסופו של דבר.

 

רק עצה קלה - אל תתקרב לשירביט. לא אם אתה מעוניין לקנות ביטוח שיעזור לך בשעות הקשות...

פורסם
קודם כל טוב שגילית את זה עכשיו ולא אח"כ, במקרה של נזק חו"ח.

לגבי הסוכנות עצמה, תעשה גוגל, תראה כל מיני מקרים לא הכי מחמיאים

לסוכנות הזו.

אני אישית תמיד ממליץ לבדוק טוב טוב אצל מי עושים ביטוח, ומי הסוכן שלך.

הדבר הכי חשוב זה סוכן "חזק" מול חברת הביטוח, וכמובן שיהיה אמין.

עוד 100 שקל, פחות 100 שקל, זה זניח בעלות הכללית של הרכב, אבל במקרה

שצריך אותו, זה משנה מאוד.

אני עושה כל שנה סקר שוק, ובד"כ הסוכן שלי גם היה הזול ביותר, אבל קרה לי פעם

אחת שהוא היה גבוה בכמה מאות שקלים, ואחרי שאמרתי לו מה ההצעה שיש לי,

הוא התיישר לפיה. תמיד צריך להיות עם יד על הדופק, אבל לא צריך לרוץ לכל

סוכנות ביטוח שלא שמעתם עליה, או אין לכם נסיון איתה, ותמיד תעשו גוגל על אותו

סוכן. לא תאמינו כמה דברים תגלו, לטובה ו/או לרעה.

 

ועוד הערה קטנה לפותח השרשור, תרשה לי לתקן לך קצת את העברית: כותבים "התקשרתי"

"התקשרה" וכד'. קח את זה בסבבה, זה פשוט צורם מידי ;-)

10000+

 

רצוי גם שאתה תהיה לקוח גדול וחזק אצל סוכן הביטוח שלך:-D ואז אתה מסודר במקרה של תאונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ממליץ בחום על שומרה (סוכנות).

 

מניסיון אישי ומצעה של עורכת הדין שלי- לא כדאי.

כן הם זולים, לפעמים אפילו זולים מאוד אבל במקרה של תאונה לוקח להם זמן להחזיר את הכסף בפגיעות גוף והצ'קים שלהם לפעמים חוזרים בפגיעות פח (וזה למרות שהרכב תוקן במוסך הסדר).

פורסם

נוהל די מקובל לחדש את המקיף על בסיס טלפון בו אתה אומר (לסוכן שעדיין לא מכיר אותך ) שאין לך תביעות קודמות ומבטיח לשלוח אישור מאוחר יותר.כך קרה לי ,עם ביטוח שאני עובד אתם שנים אבל לא עם אותה סוכנת שמכירה אותנו. (חקלאי - לא יכולים להכיר את כל הקיבוצניקים והמושבניקים) ששכחתי שהבת דפקה מישהו ואח"כ שילמתי הפרש פרמיה.לא היה כעס משום צד.


×
×
  • תוכן חדש...