Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אין חברת ביטוח אחת עם פידבקים נורמלים ?!

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רציתי לבטח פעם ב"ענק הביטוח", אבל שאלתי מי החברות שאני הולך להיות מובטח ואזה הסוכן אמר לי שרביט , אמרתי לא תודה ולהתראות .

על שרביט שמעתי סיפורי זוועה , ולא רציתי שיהיה לי סיפור משלי איתם.

נשים אי אפשר איתן,וכבשים לא יודעות לבשל .......:-D

פורסם

נראה לי רשמתי את זה כבר איזה 400 פעם פה בפורום

"מיכאלי גולן" סוכנות ביטוח, יושבים בחולון בשנקר 15, מבטח אצלהם רכבים + דירה + אנערף מה עוד אמא שלי בטחה אצלם ואנחנו מאוד מרוצים והיה לי גם תביעות, אפילו של צד ג' והם לא התנערו אלא היו שמחים לעזור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה לא היחידי שיצא עם חווית שירות מזעזעת מ'דורון ענק הביטוח'. ביטחתי רכב ואחרי כמה חודשים מכרתי אותו. חודש אני לא הצלחתי לתפוס את הפקידה שמטפלת בביטולים כי הבן שלה היה חולה. בפועל קיבלתי החזר עבור מספר חודשים פחות החודש הזה שהרכב בכלל לא היה בבעלותי. כששלחתי להם תופס העברת בעלות עם התאריך המדויק הם אמרו שזה לא מעניין אותם ושהביטוח מבוטל מיום שביצעתי את הפנייה בפועל. הבעיה היא כאמור שחודש לא הצלחתי לתפוס אותה ואף אחת אחרת לא ידעה איך עושים את זה. נשבעתי שפעם אחרונה אני עובד מולם והבטחתי להם שהסיפור הזה יעבור הלאה שידעו כמה שיותר אנשים שאין מה לקנות אצלם ביטוחים.. שירות על הפנים!!!

Nissan Note Acenta 2011

פורסם

הם צודקים , אולי השארת לקונה את הביטוח ? הרבה עושים כך (וטועים- אין כיסוי).

היית צריך לשלוח להם את התעודה וצילום משטר המכר ברשום ביום ההעברה.

פורסם

רצינו לבטח את הרכב של ההורים פאסאט 2011 ובזמן האחרון שמעתי בתקשורת על אתר שמשווה מחירי ביטוח, חובה + מקיף וגם צד ג' + חובה, בחרתי במסלול החובה + מקיף והאופציה הכי זולה שקיבלתי היתה 4700 (!) כולל גרירה וביטוח שמשות מבית מגדל, אחרי זה פנינו לסוכן הביטוח של אבא שלי וההצעה הכי זולה שלו היתה 6000 שקל.

למעוניינים שם האתר הוא WOBI.

Detailer.gif
פורסם

אני ניתקלתי בהם כשבאיטרנט התחייבו להצעה, בפועל כשבאתי לסגור בקשו כ 30% יותר.

אגב עם הביטוחים הישירים. לא היתה לי בעיה. קרו לי מקרים, תבעתי מה שחשבתי שמגיע, היה הוגן בסך הכל. הגרוע בביטוחים הישירים זה, שבכל חריגה אין עם מי לדבר. שהם לא מבטחים כל סוג רכב סטנדטי (בזמנו ביטוח ישיר לא הסכימו לבטח פורסטר, למה ככה) דבר נוסף, צריך מאוד להזהר אתם בחידוש, הם בונים על חוסר ערנות וזיכרון ודופקים בחידוש מחיר.

דווקא משרות של סוכנים ופקידות דפוקות שלהם שמשקרות ומאבדות מסמכים התאכזבתי.

נהג מנוסה
:roll:
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אתמול יתקשרו בטענה שאני חייב עוד 145 שח על פחות מיחודש ביטוח שהיה במקיף.

 

איזה חוצפה, ועוד אחרי שהסבירו לי ש3 שבועות בערך שאני מבוטח אצלהם הביטוח מקיף לא עבר אישור כי לא הצגתי העדר טביעות ועכשיו הם טוענים שכן הייתי מבוטח ושאני צריך לשלם את החלק היחסי.

 

אם הייתי יכול הייתי הייתי סוגר להם את העסק שמיסכנים אחרים לא יפלו.

רז...

פורסם
חזרו אלי עכשיו וביקשתי לבטל את התשלומים\הוראת קבע שעשיתי איתם ומיסתבר שבכלל לא עשו לי מקיף רק חובה וצד ג.

שאלתי איך יכול להיות הרי הטופס אצלי ביד גם חובה וגם מקיף והפקידה לא ידע איך להסביר.

 

מכל השתלשלות האירועים הסוכנות נשמעת כפי שאתה מתאר כסוכנות מאוד חובבבנית.

למזלך גילית זאת כבר בהתחלה וללא תאונה חלילה, כך שלא היית צריך לבחון אותם בזמן אמת.

כבר אי אפשר לסמוך על אף אחד במדינה הזאת כדי לקבל שירות טוב.

:roll:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מבוטח כבר שנים אצל מאיר ושרון רוטברג 09-7676628.

היו איתי לאורך כל הדרך כשהיתה תביעה מסובכת.

ממליץ בחום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נאלצתי לבקר במשרד שלהם בחולון מספר פעמים,הליכים של הקפאת ביטוח ואחר כך ביטול ביטוח.כל דבר שנסגר בטלפון-הם הכחישו .כששלחתי את תעודת הביטוח-רשום-הם הכחישו שקיבלו עד שהופעתי במשרד עם הקבלה.מספר הודעות פקס-הם הכחישו.קבלת ההפרשים מהם-קשה וארוכה.היעדר תביעות-הם התעלמו-הנקמה המתוקה שלהם במי שמבטל אצלהם את הביטוח...וזה רק קצה הקרחון.


×
×
  • תוכן חדש...