Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לפחות 2 צמיגים ויתכן אף 4 למאזדה דמיו 2002

מידה 165/70 R13

מצד אחד אני מעדיף לא סיני ומצד שני אין לי כסף מיותר להשקיע.

מה המלצתכם? 200-300 לצמיג שיחסוך לי דלק ואחיזה טובה בכביש.

תודה מראש לעונים!

אם למישהו יש המלצה על צמיגיייה באיזור חיפה זה יעזור גם.

פורסם

KLEBER VIAXER עולה בסביבות 300 ש"ח,

PIRELLI P400 AQUAMILE נמכרים ב 275 ש"ח

GOODYEAR DURAGRIP עולה בסביבות 320 ש"ח

YOKOHAMA A.DRIVE עולים 250-280 ש"ח

 

המחירים מהאתר TIRES4U, מאיזור צפון.

יש שתי פנצ'ריות באיזור חיפה שעובדות עם האתר הזה:

http://tires4u.co.il/default.asp?Psearch=1&iArea=2&iCity=0

 

תתקשר אליהם ותבדוק מה יש במלאי ומה מיוצר ב 2011, רצוי שבוע 20 והאלה.

במעמד רכישה תבדוק תאריכים מוטבעים על הצמיגים, שלא ימכרו לך צמיגים ששכבו על המדף\במחסן הרבה זמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני צריך לפחות 2 צמיגים ויתכן אף 4 למאזדה דמיו 2002

 

אם אתה בספק - אז עדיף שתחליף רביעיה, או שלפחות תשתף אותנו בספקות שלך כדי שנדע האם אכן יש צורך רק בהחלפת זוג או רביעיה. כמו ש-vladclar ציין, יש לשאוף לצמיגים טריים (לכל היותר - גיל שנה) וכפי שציינת בעצמך, מבית טוב ולא מיצרן עלום שם בסין או בכלל. בין הצמיגים השונים שצוינו בפניך, כולם טובים ויספקו את הסחורה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אם אתה בספק - אז עדיף שתחליף רביעיה, או שלפחות תשתף אותנו בספקות שלך כדי שנדע האם אכן יש צורך רק בהחלפת זוג או רביעיה. כמו ש-vladclar ציין, יש לשאוף לצמיגים טריים (לכל היותר - גיל שנה) וכפי שציינת בעצמך, מבית טוב ולא מיצרן עלום שם בסין או בכלל. בין הצמיגים השונים שצוינו בפניך, כולם טובים ויספקו את הסחורה.

 

את 2 האחוריים אמרו לי 3 מוסכניכים שהם ממש פסולים (הם מ2008).

הקידמיים סתם נראים לי שמאבדים אוויר מהר מידי...

פורסם

הצמיגים האחוריים מן הסתם לא תקינים מכל מובן אפשרי, השאלה היא לגבי הגיל והנסועה של הקדמיים, עומק החריצים וגם סימני שחיקה ואפילו נימי יובש. נהיגה עם צמיגים בעלי הפרשי איכויות קדימה ואחורה זה "כשר" אבל די מסריח. אף אחד כמובן לא דורש שכל הצמיגים יהיו תמיד זהים, אבל חשוב שהבדלי איכות ביניהם יהיו מינימליים. אם הצמיגים הקדמיים שלך כבר, נגיד, בני שנתיים או עם 40 אלף, או עם סימני שחיקה\יובש - כבר עדיף לטעמי להקדים תרופה למכה ולהחליף רביעיה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...