Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה בקרוב גולף GTI ועמדות בפני שתי אפשרויות:

שידרוג המערכת המקורית:

בלוטוס - 3700 ש'

GPS + מצלמה - 6900 ש'

 

לחילופין, הציעו לי להחליף את הפנל המקורי (לדוגמא בפיוניר)

 

מה השיקולים בעד ונגד?

האם יש יתרונות כלשהן למערכות המקוריות ?

פורסם

אריאל, אצלי בשירוקו החלפתי את המקורי עם דאבל דין של קנווד

השיקולים הם כדלקמן

 

בעד המקורי:

  • מראה מקורי
  • התממשקות עם המערכות של הרכב כמו תצוגת מזגן, תצוגה של ווליום וכו' על המסך של מחשב הדרך וכו' (canbus)

נגד המקורי:

  • איכות אודיו ירודה
  • עלות גבוהה של שדרוגים (בלוטות, GPS, מצלמת רוורס וכו')
  • אין יציאות קדם מגבר RCA או דיגיטלי ולכן הוספת מגברים לא אופטימלית
  • רזולוציה נמוכה במסך המגע RCD510
  • חוסר בתמיכה של פורמטים שונים של וידאו ואודיו
  • ועוד כמה שיקולים שאני לא אפרט

 

אם אתה מחליף לאפטרמרקט אז תמיד אפשר להתממשק לכפתורי השליטה בהגה במידה ויש אצלך בעזרת מתאמים

כמו כן בחלק מהמכשירים אפשר להתממשק ל CANBUS כדאי לשמור על תצוגת המזגן במסך והצגת מידע במחשב הרכב במידה וזה חשוב לך

ועוד דבר, יש גם מכשירים כמו הזנק והסינים שנראים כמו המקורי ונותנים לך את כל האופציות שאפשר לרצות.

פורסם
אריאל, אצלי בשירוקו החלפתי את המקורי עם דאבל דין של קנווד

השיקולים הם כדלקמן

 

בעד המקורי:

  • מראה מקורי
  • התממשקות עם המערכות של הרכב כמו תצוגת מזגן, תצוגה של ווליום וכו' על המסך של מחשב הדרך וכו' (canbus)

נגד המקורי:

  • איכות אודיו ירודה
  • עלות גבוהה של שדרוגים (בלוטות, GPS, מצלמת רוורס וכו')
  • אין יציאות קדם מגבר RCA או דיגיטלי ולכן הוספת מגברים לא אופטימלית
  • רזולוציה נמוכה במסך המגע RCD510
  • חוסר בתמיכה של פורמטים שונים של וידאו ואודיו
  • ועוד כמה שיקולים שאני לא אפרט

 

אם אתה מחליף לאפטרמרקט אז תמיד אפשר להתממשק לכפתורי השליטה בהגה במידה ויש אצלך בעזרת מתאמים

כמו כן בחלק מהמכשירים אפשר להתממשק ל CANBUS כדאי לשמור על תצוגת המזגן במסך והצגת מידע במחשב הרכב במידה וזה חשוב לך

ועוד דבר, יש גם מכשירים כמו הזנק והסינים שנראים כמו המקורי ונותנים לך את כל האופציות שאפשר לרצות.

 

ואללה, מעניין.

ברור לי שאני מעוניין להתממשק עם כל המערכות - מזגן, מחשב דרך וכ'.

מה זה אפקרמרקט ומה זה CANABUS ?

מה זה הזנק?

פורסם
אריאל, אצלי בשירוקו החלפתי את המקורי עם דאבל דין של קנווד

השיקולים הם כדלקמן

 

בעד המקורי:

  • מראה מקורי
  • התממשקות עם המערכות של הרכב כמו תצוגת מזגן, תצוגה של ווליום וכו' על המסך של מחשב הדרך וכו' (canbus)

נגד המקורי:

  • איכות אודיו ירודה
  • עלות גבוהה של שדרוגים (בלוטות, GPS, מצלמת רוורס וכו')
  • אין יציאות קדם מגבר RCA או דיגיטלי ולכן הוספת מגברים לא אופטימלית
  • רזולוציה נמוכה במסך המגע RCD510
  • חוסר בתמיכה של פורמטים שונים של וידאו ואודיו
  • ועוד כמה שיקולים שאני לא אפרט

 

אם אתה מחליף לאפטרמרקט אז תמיד אפשר להתממשק לכפתורי השליטה בהגה במידה ויש אצלך בעזרת מתאמים

כמו כן בחלק מהמכשירים אפשר להתממשק ל CANBUS כדאי לשמור על תצוגת המזגן במסך והצגת מידע במחשב הרכב במידה וזה חשוב לך

ועוד דבר, יש גם מכשירים כמו הזנק והסינים שנראים כמו המקורי ונותנים לך את כל האופציות שאפשר לרצות.

 

 

איך הדבל דין של קנווד? על מה וויתרת (למה זה לא התממשק)?

פורסם

אריאל אין צורך בציטוט ההודעה שמעל. בכל מקרה לשאלתך, מכשיר אפטרמרקט הכוונה למכשיר לא מקורי. קנבס הנה התקשורת ברכב.

אם אתה חסיד של סאונד לא הייתי הולך על מכשיר מקורי או תחליפי מקור. הייתי הולך על דאבל דין של אחת החברות המובילות בשוק (אלפיין, פיוניר, קנווד).

פורסם
מה זה דאבל דין?

לחברות שציינת יש מכשירים שמאפשרים להתממשק לקנבס?

 

דין = מידה סטנדרטית ברכבים לחיבור מכשיר כמו ר"ד רגיל. דאבל דין או 2 דין מאפשרים לך להשתמש במכשיר גדול יותר שבד"כ יש לו תצוגת מסך קדמית שמאפשרת יותר נוחות עבודה, סרטים ותכלס זה נראה הרבה יותר טוב. יש כאלו שמעדיפים לחבר 2 מכשירים כל אחד תופס דין אחד נגיד ר"ד ומעבד צליל. אני קניתי מתאם לדאבל דין וחיברתי מכשיר אפקטמרקט. כמו שיוסי אמר מעלי יש כמה חברות שמייצרות מכשירים כאלו כמו אלפיין, קנווד, פיוניר, JVC, קלריון ועוד.

 

בנוגע ל CANBUS, אני לא יודע אם ליצרניות האלו יש מכשירים עממיים שעושים את זה, אולי יש מתאם כלשהו, אבל יש מכשירים שהם יותר יעודיים לקונצרן (VW/SKODA/SEAT) שעושים את זה כמו ה ZENEC, הקנווד האנגלי לפולקסווגן, ומכשירים סיניים שונים ומשונים. שים לב שמכשירים אלו הם לא דאבל דין סטנדרטיים ויושבים ספציפית על הרכבים האלו בלי מתאם.

×
×
  • תוכן חדש...