Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת האם המגבר Tru Technologies S500

http://www.trutechnology.com/products/steel/s500.html

ינצל ויצליח להפיק את המירב מ Morel ultimo SC

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=ULTIMOSC&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

תודה!

 

נ.ב

מה עדיף רוקפורד P500 או TRU S500 ??

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

מה ההבדל בין סליל בודד לסליל לא בודד?

האם יש הבדל המחיר? מה יותר טוב?

 

על הדרך רציתי לשאול שאלה בקשר למגבר נוסף

המגבר הוא TRU s44 רציתי לדעת אם הוא יצליח לנצל את הסטים כמו שצריך:

Hat clarus + Hat imagine או Morel dotech 6 + morel hybrid

אני עדיין מתלבט בין שתי הסטים הנל ויש לציין שזו המערכת הראשונה שלי וכל שינוי יעשה רק טוב...

הכל שאלה של תקציב בין 3200 שקלים ל2000 שקלים.

מה אתה אומר אודיו קינג אם אני ילך על ה HAT מה זה יתן לי? יש לי אוטו קטן מאוד Ibiza sc

אני לא יודע אם המגבר יצליח להחזיק את ה HAT ,אני מחפש איכות המורל לא מספיק איכותי?

אני חושב בקטע שאם יקרה משהו לרמקול יש לי למי לפנות כי המורל מיוצר בארץ...וחוץ מזה זה מוצר כחול לבן :)

תודה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום***

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

האולטימו SC מגיע בשתי גירסאות

או עם סליל בודד של 4 אום

או עם סליל בודד של 2 אום

אתה צריך את הגירסא עם סליל בודד של 2 אום.

כך המגבר יספק לסאב 500RMS בהתנגדות 2 אום.

 

שתי האופציות טובות כול אחת בסיגנון שלה

זה עניין של טעם אישי.

 

בתקציב שלך ניכנס TRU S45 והוא יגביר בלי בעיות

את השילובים שציינתה.

פורסם

אבל לא ענית לי על השאלה...הטרו S45 יקר..מידיי...אני יכול להשיג את ה S44 במחיר מעולה

האם הS44 יצליח להגביר לי את הסטים הנל?

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

ה- S44 של טרו יחסית חלש. הוא מספק 4X65 הוא מצויין להגברה אקטיבית של מידים + טוויטרים

אני לא יודע כמה הוא ינצל את הסטים הנ"ל לדעתי אם אתה לא הולך לעבוד אקטיבית יש אופציות יותר טובות.

מה התקציב שלך למגבר?

פורסם

2,000 ש"ח זה תקציב מכובד למגבר ואני מאמין שיש אופציות בסכום הנ"ל שיתנו לך תמורה יותר טובה.

נכון שזה מגבר של חברת טרו אבל עדיין זו סדרת הכניסה שלהם.

פורסם

אם מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על מגבר טוב שעומד ברמה של ה S45 אני אשמח,כמובן בתקציב הנל..

----------------------------------------------------

HU:JVC746,COMP FRONT:MOREL HYBRID 6.5,COMP BACK:MOREL DOTECH 6.5,AMPS:TRU S44,TRU S500,SUB:MOREL ULTIMO SC 12

פורסם

שכח מזה.

ב-2000 שח לא תמצא מגבר טוב יותר מ TRU S44

אני ממש לא חושב שהוא חלש מידיי ,להגברת סט קדמי +אחורי בתוך איביזה SC

זה מעל ומעבר אני מבטיח לך.

הייתי הולך בשילוב רכיבים של HAT עם התקנה איכותית זו צריכה להיות מערכת מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...