Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה זמן שחיפשתי סט לרכב הגעתי להחלטה,הנה הסט

 

קומפוננט של מוראל-שיהיו מקדימה

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

 

 

 

ואלה ישבו על המגש-

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727862

 

ויש לי שאלה קטנה,האם רדיו דיסק עם הספק של 4X55 ואט יהיה מספיק כדי לנצל את הסט הזה טוב?

פורסם
אחרי הרבה זמן שחיפשתי סט לרכב הגעתי להחלטה,הנה הסט

 

קומפוננט של מוראל-שיהיו מקדימה

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

 

 

 

ואלה ישבו על המגש-

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727862

 

ויש לי שאלה קטנה,האם רדיו דיסק עם הספק של 4X55 ואט יהיה מספיק כדי לנצל את הסט הזה טוב?

 

כן,הסטאפ הזה יעבוד ללא בעיות עם הרדידיסק שלך.

מורל פולס רוב הסיכויים שלא תמצא כי הייצור שלהם הופסק מזמן,המחליף שלו הטמפו יעשה יופי של עבודה.

פורסם
הר''ד שלך מוציא בין 18 ל-22 וואט RMS.

 

בדוק?-זה ממש קצת

 

כן,הסטאפ הזה יעבוד ללא בעיות עם הרדידיסק שלך.

מורל פולס רוב הסיכויים שלא תמצא כי הייצור שלהם הופסק מזמן,המחליף שלו הטמפו יעשה יופי של עבודה.

 

לא התכוונתי עם הוא יעבוד,התכוונתי איך הוא יעבוד.

פורסם

בטוח?,מכיוון שבמחשב יש לי רמקולים חזקים יותר(40RMS) ואני לא רוצה לשמוע ברכב חזק כמו הערסים,אבל אני רוצה לשמוע בווליום נורמאלי+,

 

 

והסט יהיה איכותי אם הרדיו דיסק איכותי?

פורסם

אתה מדבר על חלקים בסיסיים ביותר.

אם יש לך רדיודיסק בסיסי של קנווד\פיוניר וכו

זה ישמע בסדר גמור ,גם אם היה לך את המגבר הכי טוב

בעולם זה היה משנה באופן מינורי את התוצאה הסופית עם האלמנטים הנ"ל.

פורסם
אתה מדבר על חלקים בסיסיים ביותר.

אם יש לך רדיודיסק בסיסי של קנווד\פיוניר וכו

זה ישמע בסדר גמור ,גם אם היה לך את המגבר הכי טוב

בעולם זה היה משנה באופן מינורי את התוצאה הסופית עם האלמנטים הנ"ל.

 

אתה מתכוון מבחינת איכות לא?,אבל מה מבחינת עצמה

פורסם

מלך מוזיקה, מה אתה אומר?!

הרי כל הפורום פה חופר לכולם שקומפוננט כמו טמפו זקוק למגבר (120 רמס, בואו נניח שהוא זקוק אפילו ל70 כדי להיפתח)ואתה אומר שלא צריך מגבר?

לדעתי אתה סתרת פה המון תגובות שלך ושל עוד חבר'ה פה....

אז בעצם אתה אומר שהקומפוננט שלי טמפו לא יישמע טוב עם אף מגבר?

די סותר את מה שכולם אמרו לי פה, נו באמת...

פורסם

מהנתון 4X55 אני קצת מפחד כי לרוב זה רק הסינים הזולים שהם רחוקים מטווח ה 18 וואט נקי .

איזה מכשיר ודגם יש לך ?

 

ואגב יש מבצע לחברי הפורום על 2 הסטים של הרמקולים במחיר יותר נמוך.

פורסם
מהנתון 4X55 אני קצת מפחד כי לרוב זה רק הסינים הזולים שהם רחוקים מטווח ה 18 וואט נקי .

איזה מכשיר ודגם יש לך ?

 

ואגב יש מבצע לחברי הפורום על 2 הסטים של הרמקולים במחיר יותר נמוך.

 

תודה רבה אבל יש לי חבר שמייבא לי את זה במחיר יצרן

×
×
  • תוכן חדש...