Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום



שבוע טוב לכולם

אני מחפש רכב חדש, למשפחה שנוסעת 25000 קמ בשנה. מחפש בטיחות טובה, צריכת דלק ממוצעת של 13-14 ליטר למאה קמ. תא מטען בין 350-550 ליטר, ואוטומטי

אחרי סינון רחב, בעיקר בגלל עניין הבטיחות, ירדו מספר רב של רכבים, ונשארתי עם הרכבים האלו- הפיגו 308, הגולף החדשה מנוע 1.6, וקיה סיד סטיישן

אשמח לקבל חוות דעת על הפרמטרים נהחשובים לי, ואם למישהו יש את אחד מהרכבים האלו אשמח לשמוע חוות דעת

תודה

וכמובן שבוע נפלא

מטי

פורסם

אף אחד מהרכבים ברשימה לא עומד בדרישות של צריכת דלק 1:13- 1:14 משולב.

 

אם אתה מעוניין ברכב משפחתי ומנוע בנזין חיסכוני, תחפש אחת מקבוצת VW עם מנוע TSI.

סיאט ליאון או סקודה אוקטביה עם מנוע 1.2 TSI . יותר חזקים ויותר חיסכוניים.

שווה לשלם כמה אלפים יותר בקניה - זה יחזור מהר מאוד בהוצאות דלת בכמות הנסיעות שלכם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סקודה פאביה ספייס:

צריכת דלק (יצרן): 1:15-16 (1-18.3)

נפח תא מטען: 505 ליטר.

תיבה הילוכים: אוטמטית DSG.

בטיחות: לפי מה שאומר היצרן הרכב בטיחותי מאוד.

 

אם לקחת בחשבון את הרכב הזה וירדת ממנו, אשמח לשמוע מדוע. אנחנו בחרנו בספייס.

להתרשמות:

http://www.skoda.co.il/isx/model/newfabiacombi/look/Pages/look.aspx

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

מנסיון של שני אנשין שונים שיש להם את הסיד סטיישן, היא עושה בממוצע 1:12.5

 

הגולף היא הימוא בטוח שבעוכריו המנוע המיושן ובעדו המוניטין והגיר.(והמבצע של פולקסווגן שמשווה את מחירה לממוצע בקבוצה)

 

ה-308 גם אופציה טובה, אם כי נראה לי שבחינת חסכון בדלק היא הפחות טובה מבין השלוש.

 

לו אני צריך לבחור בין השלוש הייתי מתבלט בין הסיד לגולף ולוקח את הסיד בשל עלויות האחזקה הנמוכות משמעותית מהגולף, והאחריות הארוכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני בחרתי ב-308.

 

הגולף מיושנת מדי לטעמי. אין הצדקה למחיר.

 

קיה סיד, לא בדקתי, היצרן לא מעורר בי תאבון...

 

ה-308 נוסעת נפלא. לאחר 2 מיכלי דלק.. צריכה ממוצעת משולבת של 11-12 ק"מ לליטר.

פורסם

היחידה שמתקרבת לצריכה הרצוייה היא הגולף 1.6 DSG . עכשיו במבצע בהנחה גדולה = כ 119 אלף.

308 אפשריות ב הנחה הגדולה שנמכרת עכשיו.

קיה לא באותה רמה, תלוי בהנחה.

×
×
  • תוכן חדש...