Jump to content

מטי גור

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מטי גור

  1. שלום חברים מבקש המלצה על סוגי ווקס, והיכן ניתן לרכוש אותם. בנוסף כייצד מבצעים ווקס נכון - זמנים ציוד וכו... לרכב חדש, מתי כדי לבצע ווקס ראשוני? תודה ושבת נפלאה מטי
  2. תודה רבה על התגובה המהירה שאלה נוספת, על מה אני מורח את הווקס- ספוג, מטלית??? האם לבצע כבר עכשיו ווקס לרכב( הגיע לי לפני שלושה ימיים)? והאם יש לך דגם לווקס טוב ? איזה מטליות לחות אתה מדבר? זה משהו ספציפי לרכבים? תודה מטי
  3. שלום לכולם בשעה טובה קבלתי את הביאט איביזה סטיישן החדשה. עכשיו אני רוצה לדעת איך לשמור על הפלסטיקים, גומי,שמשמות והרכב עצמו בצורה הטובה ביותר. מתי עושים ווקס לרכב? הרכב שלי לבן לא מטאלי, האם עושים פוליש? האם אתם ממליצים לעשות לבד את זה? ואם כן איזה חומרים לקנות ואיזה סוגי ספוג ומטליות לקנות? אני ממש לא מכיר גלום ואשמח לדעת, לכן כל עזרה מבורכת. כל מה שקשור לשמירה על הרכב, אשמח לדעת תודה וסופש נעים מטי
  4. שלום לכולם בשעה טובה קבלתי את הביאט איביזה סטיישן החדשה. עכשיו אני רוצהלדעת איך לשמור על הפלסטיקים, גומי,שמשמות והרכב עצמו בצורה הטובה ביותר. מתי עושים ווקס לרכב? הרכב שלי לבן לא מטאלי, האם עושים פוליש? האם אתם ממליצים לעשות לבד את זה? ואם כן איזה חומרים לקנות ואיזה סוגי ספוג ומטליות לקנות? אני ממש לא מכיר גלום ואשמח לדעת, לכן כל עזרה מבורכת. כל מה שקשור לשמירה על הרכב, אשמח לדעת תודה וסופש נעים מטי
  5. לאחר הרבה מאוד מבדקים ונסיעות וחששות, קניתי איביזה סטיישן. תענוג אחד גדול, גם השירות שקבלתי לאורך כל הדרך והרכב משפחתי מהנה וממש נוח על הכביש. למשפחה שלא רוצה להוציא סכומים גדולים, ועדין לקבל רכב טוב ונוח למשפחה בת 2 ילדים. תודה על כל התמיכה והטיפים, לקח לי חודש ארוך וקשה סופש נעים מטי
  6. שלום פורום נכבד וחג שמח מה עדיף משני רכבים אלו, מבחינת מחיר הסיאט זולה לי ב4 אלף שח (בגלל שאנו מספר רוכשים ביחד) אשמח לקבל חוות דעת על שני רכבים אלו תודה ושבוע נפלא מטי
  7. אתם יודעים אולי מהי צריכת הדלק האמיתית של הקיה סיד סטיישן, כי שמעתי הרבה מאוד גרסאות בעניין חלק אומרים 1 ל13 חלק 1 ל11 חלק 1 ל7 וזה קצת מרתיע ומפחיד אותי כי לא מתאים לי 1 ל 10 שהדלק רק עולה מישהו יודע משהו על הבטיחות של פביה ספיס או של סיאט איביזה סטיישן אני מודע לזה שיש להם 4 כריות אויר, מעניין עד כמה נורא זה מבחינת בטיחות הרכב ולנוסעים מאחור תודה על כל מי שעונה ועוזר, פשוט אנחנו חיבים להחליט איזה רכב תודה מטי
  8. אשמח לקבל המלצות לרכב ספציפי או המלצה על אחד הרכבים שבדקתי תודה לכם, זה חשוב מאוד עבורי מטי
  9. 22 אלף קמ בשנה סליחה על הטעות ותודה על הערה במקום מטי
  10. שלום לכולם אני כבר חודש ללא רכב, כי אני לא מוצא את הרכב שמתאים לי אנו משפחה של ארבעה, נוסעת 220000 בשנה מחפשת קודם כל בטיחות, תא מטען, דלק סביר(1 ל 12) וכמובן ההנאה בנהיגה לאחרונה גילית את הקיה סיד סטיישן מישהו יכול להגיד לי מניסיון אישי על הרכב הזה, בעיקר צריכת דלק ונוחות הנהיגה בנוסף יש את האוקטביה החדשה, החסרון זה מועד הגעת הרכבים לארץ שזה עוד הרבה זמן ישנה את ההונדה ההיברידית אינסט- שהעלות שלה יותר גבוה אך היא כנראה חסכונית בדלק, החסרון שאני לא ממש יודע משהו על ההיברידיות אני כבר רוצה רכב.... נמאס לי לתפוס טרמפים ולא לצאת לטייל עם משפחתי תנו המלצות על כל רכב שרק נראה לכם, אני אשמח מאוד לשמוע נ.ב הפבייה ספייס והסיאט ססטיישן ירדו בגלל רמת הבטיחות לילדים( הרכבים מגיעים לארץ רק עם 4 כריות אוויר), נראה לי שזה חשוב תודה מטי
  11. שלום לכולם בתחילת השבוע רכשתי מכונית חדשה( לא משנה מי היצרן), שלמתי מקדמה יפה והכול היה בסדר, חתמתי על כל הטפסים כולל המחיר ותכננתי להגיע למחרת לנסיעת מבחן כדי להחליט סופית אבא שלי הגיע בצהריים לאותה סוכנות, ולאותה נציגה, והוא ביקש אותו רכב בדיוק כמו שלי, היא שמחה והייתה נעימה מאוד וכאשר הוא כבר שילם מקדמה הוא ראה שהמחיר שהוא קבל גבוה ב1500 שקלים יותר, היא לא הבינה את הטעטת, אך אמרה שעד מחר בבוקר זה יפתר אני הגעתי בבוקר ( הפסדתי יום עבודה) לסוכנות כדי לבצע נסיעת מבחן, והיא אומרת שנפלה טעות, ואני צריך להוסיף 1500 שח למחיר שכבר קבלתי וחתמתי( חשוב לציין שהם חתמו על המסמך הזה) היא אמרה שהמחיר שאבא שלי קבל הוא הנכון, אני אמרתי אין בעייה שאבא שלי ישלם את המחיר הנכון, אך הטעות הייתה שלכם וחתמנו על מחיר מסויים אז תעמדו בהבטחה ובחוזה שלכם. היא אמרה שלא ואין מה לדבר ואין מה לעשות. אני אמרתי לה " את רצינית" את עושה לי סיפור על 1500 שח שאנחנו לוקחים שתי רכבים לא זולים בכלל היא אמרה תעשה מה שאתה רוצה, אמרתי לה אם זה היחס שלכם ללקוחות ואת בכלל לא באה לטובתי אז תבטלי את שתי העסקאות ותחזירי לי את הסכום המלא שקבלת, היא אמרה בסדר אני נורא התביישתי בזלזול ( הרי שאני בסופר קונה חלב שרשום עליו 8 שח ואני בא לקופה והקופאית אומרת 10 , אך על המוצר רשום 8 אני אקבל את זה ב8 שח) פה למרות שקבלתי הצעה וחוזה וחתמנו ונתתי מקדמה היא אילצה אותי להעלות את המחיר ב 1500 שח כי הייתה טעות למחשב , איך שהיא אמרה " הטעות לא שלנו אלה של המחשב..." נורא מצחיק אותי הקטע הזה בסופו של דבר הפסדתי רכב שרציתי וגם אבא שלי, אך אני שמח שאם יחסי האנוש של החברה הזאת כאלו, אז אני לא רוצה כלום איתם למשך 3 שנים של אחריות אשמח לתגובות והערות תודה מטי נ.ב אני עדין בלי רכב, פתאום לתמונה נכנס רכב שלא חלמתי שאקנה וזה סיאט אלתלה... גם אשמח לשמוע תודה מטי
  12. יש לי אפשרות לשנות את ההחלטה במשך השבוע, או לבחור בין אחת מהשתיים, או לבטל לגמרי את העסקה. בכל אופן תודה על העצה מחכה לעוד טיפים ורעיונות ועצות כלליות על רכבים אלו תודה מטי
  13. שלום לכולם מחר אני קונה את אחת משתי המכוניות האלו מחפש נוחות למשפחה, נסיעה של 20000 קמ בשנה תא מטען בסביבות ה400 ליטר צריכת דלק בין 12.5 ל14 ובטיחות מירבית קבלתי הנחה יפה על שני דגמים אלו, ואני צריך להחליט, מחר אני עושה נסיעת מבחן על הפיגו ובמהלך השבוע העל הסיטרואן יש לי קצת פחד מהשם הרע שיצא לצרפתיות, אך ממבט ראשון היום בסוכנות הם נראו לי חזקות ואמינות תודה לכל מי שיגיב ויתן את דעתו בעניין לילה שקא מטי
  14. שלום לפורום שבוע טוב לכולם אני מחפש רכב חדש, למשפחה שנוסעת 25000 קמ בשנה. מחפש בטיחות טובה, צריכת דלק ממוצעת של 13-14 ליטר למאה קמ. תא מטען בין 350-550 ליטר, ואוטומטי אחרי סינון רחב, בעיקר בגלל עניין הבטיחות, ירדו מספר רב של רכבים, ונשארתי עם הרכבים האלו- הפיגו 308, הגולף החדשה מנוע 1.6, וקיה סיד סטיישן אשמח לקבל חוות דעת על הפרמטרים נהחשובים לי, ואם למישהו יש את אחד מהרכבים האלו אשמח לשמוע חוות דעת תודה וכמובן שבוע נפלא מטי
  15. אז ככה... הרכב מיועד לארבעה אנשים, נסיעה של 25000 קמ בשנה. הרבה עליות וירידות בכבישים. מחפש בטיחות, וגודל. שתי המכוניות מחירן די זהה, השוני שהפבייה ספייס אוטומטית עם תא מטען מעט קטן ופחות בטיחותית, לעומת האוקטביה שיותר בטיחותית לילדים אך היא ידנית. זהו, אשמח לכל ביקורת או חוות דעת בנושא, או כל אחד שמחזיק ברכבים אלו. תודה לכם וחג שמח מטי
  16. שלום לפורום היקר, וחג שמח אני קרוב מאוד לרכישת מכונית, והרבה זמן אני מתלמבט האם לקנות מליסינג יונדאי I30 או טויוטה קורולה 2010, או ללכת על רכב חדש. אני קצת פוחד ליפול בליסינג בסכום כזה לכן אני נוטה לכיוון רכב חדש. בתקציב שלי יש לי שתי אופציות: פבייה ספייס TSI מנוע 1.2 105 כוח סוס אוטומטי -עם תיבת ההילוכים אוטומטית לסקודה אוקטביה TSI מנוע 1.2 ידנית. אני מחפש גודל בטיחות ונוחות נסיעה. אני יודע שיש גם את האוקטביה עם תיבת הילוכים אוטומטית אך זה יקר לי, ובמקביל יש את הפבייה ספייס TSI 1.4 דיזל במחיר דומה. אני מאוד מתלבט, זאת פעם ראשונה שאני רוכש רכב חדש ואני לא רוצה לצאת מאוכזב מכל הסיפור הזה. שאלה אחרונה, האם ניתן לבקש, או "להתחנן" לקבל עוד שנה של אחריות( סקודה נותנים רק שנתיים)? תודה חברה וחג שמח
  17. שלום לכולם, אני מתלבט בין שני הרכבים האלו: סקודה פבייה סטיישן מנוע TSI 1200 חדשה, לבין הטיוטה ורסו ספייס חדשה. אני מחפש רכב בטיחותי, חסכוני בדלק ועם תא מטען גדול, לצערי בסכומים שלי אני צריך לבחור בין שני הרכבים האלו( לא בא לי לקנות מליסינג, או השכרה...) הרכב אמור לשרת את משפחתי (כיום 3 ובעתיד יותר...). אני מחפש רכב שאוכל להחזיק 5 שנים. הסקודה בעלת מנוע מעניין, ותא מטען רחב וצורכת 1:15 דלק, אך הבטיחות שלה והנוחות בפנים קטנה מאוד ואחריות יצרן שנתיים בלבד. מנגד, הטיוטה בעלת מנוע 1300, 7 כריות אויר, בטיחות מאוד, צריכת דלק 1:16 מרווחת בפנים אך תא מטען קטן 360 ליטר לעומת 500 של הפבייה סטיישן והטיוטה מציעה 3 שניים אחריות. אשמח לקבל חוות דעת מאנשים על הרכבים, הטיפולים אחזקה, המנועים, היכולת של הרכבים לסחוב בעליות עם מנוע קטן, והכי חשוב המלצות מכאלו שקנו את הרכבים. אין ספק שעזרתכם תעזור לי להחליט, בנוסף הערוך נסיעות מבחן ברכבים אלו. המון תודה, וחג עצמאות שמח מטי
  18. שלום רב לכל הפורום, שמי מטי גור אני מחפש רכב משפחתי בסביבות ה90- 95 אלף. חשבתי רבות על סקודה רומסטר חדשה ידנית עם מנועי הTSI 1200, או הפביה סטיישן גם TSI 1200 ידני- אלו מכוניות חדשות במחיר סביר. יש אולי גם מכוניות יד שנייה או מליסינג במחירים דומים כגון I30 יונדאי סטיישן CW שנת 2010 במחיר דומה או אולי טויוטה קורולה 2009 , או סקודה רומסטר 2010 מנוע 1.6. חשוב לי לציין שהבטיחות חשובה לי וצריכת הדלק. (אנחנו משפחה שמתרחבת כיום אנו שלושה ובעתיד נגדל), לכן אני חושב על רכב שישרת אותי ואני אותו למשך 4-6 שנים. אשמח לקבל עזרה, המלצה או חוות דעת על עוד רכבים או על הרכבים שרשמתי פה. זה מאוד יעזור כי אנחנו בלי רכב כיום. תודה רבה על התמיכה מטי
×
×
  • תוכן חדש...