Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בגלל מחירי הדלק החלטתי לעבור לרכב בעל נפח מנוע 1.0, הרכב ישמש זוג צעיר ורוב השימוש הוא לנסיעות (או עמידות בפקקים :roll:) מראשון לת"א וחזור. כמו שציינתי בכותרת ההתלבטות היא בין דייהטסו קורה, דייהטסו סיריון או סוזוקי מרוטי - שלושתן גיר אוטומט. אשמח אם מי שמכיר את הרכבים הללו ישתף אותי בצריכת הדלק, עלויות אחזקה ממוצעות, זמינות חלפים (הקורה והמרוטי די נדירות ממה שהבנתי). תודה.

פורסם

אני במקומך הייתי ניגש לאחד ממרכזי השירות ורואה מחירי טיפולים לדוגמא - החלפת תושבות, צינורות למיניהם וכו'.

 

אולי אתה תגלה שהעלויות אסטרונומיות ללא פרופורציה לגודל הרכב - והחיסכון בדלק לא ישתלם לך.

 

 

לי אישית אין מושג - אני פשוט יודע שהקורה והמארוטי לא נמצאות בכלל בפירוקים כי לא נמכרו היטב בזמן אמת - כשתזדקק לפתרון הזה, הוא לא יהיה זמין עבורך.

פורסם
על איזה תקציב מדובר ?

 

בעקרון התקציב הוא 15 עם אופציה לעלות קצת במידה וזה שווה את ההשקעה.

 

drsubaru את רוב הטיפולים אני יכול לעשות בעצמי, אבל מחסור החלפים מעלה בי קצת חששות לכן העדפתי להתייעץ בפורום.

 

בכל מקרה אשמח לשמוע אלטרנטיבות בתקציב הנוכחי, הדרישה בשלב זה היא מינימום הוצאות.

פורסם

אני הייתי מחפש משהו יותר נפוץ, בכיוון של יונדאי אטוס למשל.

 

אגב, סיריון מנוע 1000 ידני זו אחלה אופציה ויש חלקי חילוף בפירוק - בסה"כ האוטו מכר לא רע.

פורסם

שלום לך. לפני מספר חודשים, גם אני הייתי בדיוק בהתלבטות זאת. הקורה והמארוטי ירדו מהפרק בעיקר עקב נדירותן בשוק, דבר שמעיד על מיעוט בחלפים. מעבר לכך, נסיעת מבחן בקורה הורידה אותי די מהר מרכב זה: הרוב שנמכרו הן אוטומטיות, והרכב הזה פשוט לא נעים וקצת עגלתי בגרסתו האוטומטית. מעבר לכך, פשוט קטן מדי. שתיהן מאד ספרטניות.

 

הרשה לי להמליץ לך על דייהטסו סיריון, הרכב שקניתי לאחר נסיעת מבחן. המדובר בדגם 1999 מנוע 1000 סמ"ק (שלושה צילינדרים), גיר ידני. מחירון 14,000 שקל, שילמתי 9500 שקל ללא בדיקה. לאחר הקנייה עשיתי יישור קו.

 

הרכב חמוד, זריז, חסכוני מאד מאד. מאובזר בשתי כריות אוויר, הגה כוח, חלונות ומראות חשמליים, והמזגן ממש מקפיא. מנסיון ברכבי דייהטסו (זו הדייהטסו החמישית במשפחה), כל עוד מטופל וניזון ממים ירוקים ברדיאטור, מספק אמינות מופלאה. שתבין, אני נהנה לנהוג בו יותר מאשר במשפחתית היפנית האוטומטית 1600 של המשפחה...

 

ממליץ בחום, ואגב - בניגוד למה שבוודאי יאמרו לך כאלו שלא נהגו ברכב, אין לו שום בעייה גם לנסיעות בין-עירוניות. ועוד דבר: תא המטען שלו מרשים ביחס לגודל המכונית. אפילו עגלת תאומים נכנסת לי לשם...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני מכיר את הדייהטסו והיום בעלים של אפלאוז שעושה את עבודתה נאמנה כבר שנתיים.

לצערי ידני לא בא בחשבון כיוון שלחברתי רשיון רק לגיר אוטומט ולגביי הנסיעות הבינעירוניות אני לא מזלזל בסיריון כיוון שבזמנו הייתה לי אוטוביאנקי שאיתה חרשתי כמעט את כל הארץ.

אני יתחיל לחפש סיריון 1.0 נראה איך היא עם גיר אוטומט.

אגב אשמח אם תוכל לתת לי נתון של ק"מ לליטר בסיריון שלך.

פורסם

טרם בדקתי לעומק נושא צריכת דלק. כאמור, שלי הדגם הידני 1 ליטר, כך שצפוי לצרוך 1:17 להערכתי. מן הסתם, הדגם האוטומטי יהיה שתיין גדול יותר, ואגב, בפער משמעותי, כי הגיר מסרס את המנוע דל ההספק, כך שהרגל צפויה ללחוץ בכבדות מתמדת על הדוושה.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...