Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החיים יפים


ערן-S
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם גם קצרים...

 

ואני לא מתכוון לקיצור כרונולוגי (שגם קורה למרבה הצער לא מעט :cry: )

 

אלא לקיצור של כל מיני מושגים בחייך -

 

קיצור מרחקים

קיצור זמנים

קיצור זמן תגובה

וגם, כמו שלא סיפרת ,אבל בטח חווית , קיצור האורך של ה*$& שלך :lol:

 

מברוק גם על הכתיבה :mm_yeah:

פורסם

כתיבה יפה!

 

מעבירה את החוויה יפה!

 

אני חייב גם לנסות מתי שהוא לעלות כנוסע על דבר כזה... בתור רוכב... המממ

אני מפחד מדי. ודי ברור לי שאני לא ישאר חי לאורך זמן על כלי כזה, בטח היום. אולי בעוד כמה שנים... :roll:

פורסם

היה מצחיק לראות את ערן משתחווה לכלי המדהים הזה.

 

מעניין להרגיש איך הדבר הזה מאיץ.

 

סחטיין על הכתיבה!!!

I don't drive fast, I fly low

פורסם

זה בהחלט מומלץ, ואכן חוויה מתקנת.

ויפה שגיא כתב שהוא לא בשל לכלי כזה,

כי כלי כזה אכן משמעותית יותר מסוכן ממכונית

(מסוכן מהבחינה של להתפתות)

פורסם

המהירות וההאצה הם רק חלק מהעניין, הכלי המדהים הזה משנה כיוון ומעביר לך תחושות שלא תוכל להרגיש ברכב 4 גלגלי, איפה עוד תוכל "לפרפר" על המיכל בחיפוש אחיזה שהשדון משלב ל WARP ?

 

הכל יותר ישיר באופנוע, ממש אפשר להרגיש את הכלי עובד, גם בתור נוסע.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

פחחחחחחחחח.... ערנוש ערנוש... נראה לך ???

 

זה לא ווילי !!!!!!!!!

 

20 cm מהריצפה לאורך של שני מטר זה לא ווילי. זה ניסיון

להאצה חזקה ומיד סיבוב, חזרה, של המצערת...

 

אחרי ווילי, של ממש (ולא שאני יודע לעשות 8) ), אתה היית נראה

אחרת לגמרי...

 

כשאני קורא את שכתבת... נשמע כאילו והשתוללנו... :shock:

לא כך היה הדבר... :?

 

נסענו מהר, אכן... אבל הכל היה נשלט ונחמד...

 

מה שאני ביקשתי מערן, בתור חובב רכב מושבע ובתור אחד מאלו

שמחפשים תקשורת עם האספלט, שינסה לחוש בכביש

עד כמה שהוא יכול...

מי שלא חווה את זה על אופנוע, לא יכול להבין...

 

הדבר היחיד שאני יכול לאמר בכדי שתהיה לכם אפשרות להבין את העניין, זה

שתנסו לדמיין את עצמכם, מסובבים את הרכב כשאתם אוחזים בחיבור

המתלה הקידמי שלכם, לרכב עצמו, ממש, בראשו של המתלה הקידמי בריכבכם.

האינפורמציה שמתקבלת משם היא אינסופית לעומת כל רכב שהוא.

זה רק עוד אחד מהדברים הנפלאים שיש בדו"ג.

 

וזהו... לא תשמעו ממני יותר בעניין. :D

 

שמחתי להעשיר את הידע שלך, ערן ידידי. :)

ואתה רוני... פיספסת. :cry:

 

יום נפלא ליושבי הפורום.

תנו בגזיות...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

שדון,שדון

 

כתבתי שכנראה שחיות דו גלגליות לא ממש יבינו על מה אני מדבר שם, בשבילכם זה יומיומי.

 

בשביל נהגי ה 4 גלגלים, זה עולם אחר לגמרי, הייתי כבר ברכבים עם תאוצות מאוד מרשימות, אבל ישוב בבאקט וחגור ברצועות בניגוד ללוחץ חזק על הרגלית, חופר במיכל ומתכופף טיפה שהרוח לא תעיף אותי לעאזאזל.

 

זה גם אחרת לראות את האספלט מ50 ס"מ בהטיה, להרגיש את המרקם של האספלט דרך התחת, וגם להחזיק חזק כי תכף באה תאוצה.

 

בסיבוב הבא אני אתנהג יותר טוב, מבטיח :wink:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

אין על דו"ג... הרכב זה סתם בינתיים להעביר את הזמן עד שיהיה לי 21....

ואז אני אקנה מפלצת ירוקה... או אולי אדומה... מי יודע...

 

נס-הרים ביום שבת, נסיעה ספונטנית מת"א לערד כדי לשתות קפה.....

260 קמ"ש באיילון.... 140 עם קסדת חצי (נתקעתי בלי קסדה)....

החוויות הכי גדולות שלי... ועוד לא דיברתי על טיולי שטח...

 

מי שלא נסע על אופנוע - לא יודע מהי נסיעה אמיתית.... זהו

haters will hate

פורסם

כל כך נכון מה שאתה אומר על להרגיש את הכביש.

 

כשהשדון לקח אותי לסיבוב (וואוו, זה היה כבר לפני יותר משנתיים!!), היינו בכביש בית שמש-בית גוברין, ויש שם את הנחשים האלה על הכביש שמע"צ השאירו כשמילאו את החריצים באספלט.

 

עם מכונית משפחתית לא מרגישים בכלל את הנחשים האלה.

במכונית ספורטיבית מרגישים את קיומם.

 

אבל על פאוזי היה ניתן להרגיש כל קימור ופיתול שלהם, דרך התחת, הרגליים והידיים שעל מיכל הדלק.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...