Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

לאחר שסיפרתי לחבר שלי שהתייעצתי איתכם לגבי הרכב שהזמנתי הוא אמר שהוא ישמח אם תוכלו לעזור לו גם.

כרגע הוא נוהג בבורה 2001 והוא מאוד מבסוט מהרכב הזה! חוץ מהצריכת דלק..

הוא רוצה להתקדם בשנתון ומחפש רק עד 60K, אוטומט בלבד! שיהיה חסכוני יותר בדלק משהו באיזור ה 1:13 או 1:14 שהרכב ירגיש רכב רכב ולא איזה קופסת נעליים (יש סטנדרט גבוה אחרי שנוהגים בפולקסווגן), וכמובן שלא יהיה עגלתי

גודל הרכב לא ממש משנה לו העיקר שיהיה אמין, לא זללן, בנוי טוב ולא עגלתי.

 

כל האלטו וחברותיה לא מתקבלות על הדעת והוא פסל גם את הסוויפט וסיריון.

בינתיים מה שעלה לנו בראש זה גולף או פולו מה דעתכם? אולי משהו אחר?

אם גולף אז איזה דגם כדאי? או שעדיף לוותר על הגולף בגלל התמחור הגבוה

 

המון תודה!

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

בינתיים מה שעלה לנו בראש זה גולף או פולו מה דעתכם? אולי משהו אחר?

אם גולף אז איזה דגם כדאי? או שעדיף לוותר על הגולף בגלל התמחור הגבוה

 

המון תודה!

 

לגבי הגולף כן כדאי לוותר.

 

אפשר רק להתעניין למה נפסלה הסיריון? האלטו ומתחריה? והכי חשוב הסוויפט שלא ממש שונה מהפולו?

פורסם

אי אפשר לנהוג בסיריון אחרי פולקסווגן, הרכב מרגיש צעצועי עם גימור וחומרים גרועים משמעותית אותו דבר גם לגבי האלטו ובנוסף פשוט לא מדבר אליו רכבים חלשים כאלה וקטנים, הוא רוצה להרגיש שהוא נוהג ברכב רכב

סוויפט נפסלה עקב מראה חיצוני, אני חושב שהיא חמודה אבל הוא לא אוהב

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
פשוט לא מדבר אליו רכבים חלשים כאלה וקטנים, הוא רוצה להרגיש שהוא נוהג ברכב רכב

 

יש לך את הספארק לא רכב חלש (1.2 82 כ"ס יספיק לכול אחד) ולא קטן כמו האלטו או ה107.

 

הבחירה השנייה היא הגרנדה פונטו רכב אמיתי אך טיבת הילוכים רובוטית שצריך להסתגל אליה והמנוע גם כן 80 כ"ס אך מצד שני היא איכותית, מעוצת, בטוחה, חסכונית וכו..

פורסם

זה ממש לא בכיוון

הספארק עם יחידת כוח של 82 כ"ס היא ממש לא מספקת לאדם שרגיל לנהוג על מנוע 2 ליטר! ככה שלהגיד מתאים לכל אחד זה ממש לא נכון

 

הפונטו גרנדה לא באה בחשבון הוא לא הוא את התיבת הילוכים שלה וגם היא לא פאר היציאה בלשון המעטה בהקשר של חומרים

 

אפשר להציע גם רכבים במרכב משפחתי לא רק סופר מיני

 

תודה

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
זה ממש לא בכיוון

הספארק עם יחידת כוח של 82 כ"ס היא ממש לא מספקת לאדם שרגיל לנהוג על מנוע 2 ליטר! ככה שלהגיד מתאים לכל אחד זה ממש לא נכון

 

הפונטו גרנדה לא באה בחשבון הוא לא הוא את התיבת הילוכים שלה וגם היא לא פאר היציאה בלשון המעטה בהקשר של חומרים

 

אפשר להציע גם רכבים במרכב משפחתי לא רק סופר מיני

 

תודה

 

זה רק עניין של התרגלות לא בעיה מהותית היא סוחבת עליות ועוקפת כמו שצריך כול השאר פשוט פינוקים מיותרים.

 

להגיד שאיכות החומרים בגרנדה (הכוונה לסלון נכון?) היא לא טובה פשוט טעות כפי שאני בחנתי עיצוב הפנים ואיכות החומרים הן מהטובות ביותר בין אחיותיה בקטגורייה האיכות כמו בוולקס והחומרים דיי דומים והעיצוב צעיר ואיטלקי יותר.

 

סה"כ כול מה שנותר הוא סקודות דיזל רובן מוניות לשעבר אך הטיפול ברכב דיזל יכול לעלות יותר יקר מבנזין.

×
×
  • תוכן חדש...