Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב מגניב.

 

וואי מענין איך נשמע הסאב הזה ברכב הזה?:brickwall:

 

 

אבל צריך יותר מ1000d שלך אדי, למשל כמו ה1500D.:wink:

 

(סתם אדי צוחק איתך!) :bad-word:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה באמת מאמין שהוא יספוג 1K וואט..? גם רמקול מקורי של רכב של AIWA בגודל 5 ורבע אינץ' יספוג גם 12 אלף וואט , השאלה היא באיזה ווליום אתה נמצא כדי שהוא "יבקש" כל כך הרבה מהמגבר , היה מעניין לראות איך הוא שורד אותו..ממש מעניין.

הבנדה של הסאב מאוד קטנה,זה לא מגביל לו את המהלכים? כמה שהרמקול זז פחות - טוב יותר , יש לזה יוצאים מן הכלל אבל אי אפשר לעבוד על חוקי הפיסיקה , בדר"כ רמקול שמתפרע ורוקד יעוות יותר תדרי באס , הסוד הוא ממברנה ענקית שבקושי זזה , וכל הרמקולים לתדרים נמוכים הטובים בעולם בקושי זזים , בכל מקרא במצב של רמקול 30 אינץ' הוא כנראה מזיז אותה כמות אויר במהלך של 1 מ"מ כמו סאב אחר 12' במהלך של 10 מ"מ , והוא יעשה את זה טוב יותר. למרות שאני ידוע שהוא לא צריך בנדה גדולה כדי לעשות מהלך של 12 אינטצ הוא יעשה עם בנדה קטנה כזאת בתזוזה קטנה..אבל בכל זאת אם היה לו בנדה עבדה יותר המהלך שלו היה יכול להיות יותר גדול.. הוא היה נקרע כנראה , סמוך על המהנדסים שבנו אותו

 

ועוד עם גודל אלמנט כזה..זה מדהים יהיה אני מאמין..בכל מיקרא,הסבתי את התיבה האטומה של הHE שלי לפתוחה! במקום לקנות או להזמין..מחכה שיתייבש! :lol:

 

ג'ינו.

 

בכל מקרא פעם בתכנית מכסחי המיתוסים הם בנו רמקול סרבו שמתחבר למנוע והמנוע מזיז אותו למעלה למטה , הרמקול היה בגודל של כ 40 אינץ' , בגלל שהם בנו את הסראונד יותר מדיי רך הרמקול עף ונקרע לעזעזל אחרי כ 2 שניות כי הוא לא עומד בזה , בכל זאת יש התנגדות של אויר כשהוא זז מהר מספיק בשביל לנסות לשחזר אותם תדרים האויר הופך לקיר ופשוט קורע את כל הרמקול , תחשוב על ליפול על מים מ 500 מטר באויר , זה כמו לפגוע בקיר בטון .

אם היו בונים סראונד חזק ומאסיבי ודק שהיה מגביל אותו לאיזה 2 מ"מ זה כנראה לא היה קורה. בגלל זה הם לא מהנדסי רמקולים . סתם נזכרתי בזה ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אם כבר בסאב וופרים ובמכסחי המיתוסים עסקינן -

נמוכים מרמקולים של ג'ון מאייר - שימו לב שבתדרים הנמוכים באמת, כל מה ששומעים הוא רעש עבודה מכאני של הרמקולים :shock: (וכאן הפרק השלם)

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם
אתה באמת מאמין שהוא יספוג 1K וואט..? היה מעניין לראות איך הוא שורד אותו..ממש מעניין.

הבנדה של הסאב מאוד קטנה,זה לא מגביל לו את המהלכים? למרות שאני ידוע שהוא לא צריך בנדה גדולה כדי לעשות מהלך של 12 אינטצ הוא יעשה עם בנדה קטנה כזאת בתזוזה קטנה..אבל בכל זאת אם היה לו בנדה עבדה יותר המהלך שלו היה יכול להיות יותר גדול..

 

ועוד עם גודל אלמנט כזה..זה מדהים יהיה אני מאמין..בכל מיקרא,הסבתי את התיבה האטומה של הHE שלי לפתוחה! במקום לקנות או להזמין..מחכה שיתייבש! :lol:

 

ג'ינו.

 

הוופר הזה מוגדר לספוג 150 וואט ב8 אוהם - בכדי להלביש עליו מגבר של רכב אתה תזדקק למגבר שמוצהר על 300 וואט

 

אבל - גרף ההיענות שלו בתחום ה90 עד 100 דציבל מראה על כך שהוופר הזה יתחיל להיות לינארי רק ב50 הרץ (לפי מה שאני זוכר כשהיבטתי בנתונים)

 

ואני לא מאמין שמישהו באמת ישתמש בוופר כזה בשביל להרעיד משהו ב50 הרץ אלא בתדר הרבה יותר נמוך כמו 20 ואת זה ב150 וואט ב8 אוהם הוא עושה בעוצמה של 80 דציבל.

 

לדעתי יהיה צריך להשקיע בין קילו וואט לשני קילו וואט בכדי להביא את הוופר הזה להוציא 20 הרץ בקרוב ל90 דציבל - זה מה שנראה לי לפי הגרף :-D וזה באמת בתנאי שהממברנה שלו תהיה מסוגלת להפיק את התדר הזה בכזו עוצמה (ולכן זה גם עדיין נקרא וופר).

 

כמובן - תבנה לו תיבה מתאימה והמשימה צריכה להיות הרבה יותר קלה אבל בסופו של דבר זה וופר ולכן גם ההיענות האמיתית שלו מתחילה מ40 הרץ בערך - מה שמוזר בעיני שקוטר שכזה לרמקול לא מסתדרת לי עם ההגיון הבריא שהוא עדיין מתפקד כוופר.

 

לדעתי ב50 הרץ אתה לא תהיה מסוגל לעמוד ליד הרמקול הזה ממרחק של 10 מטרים :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נגיד,למה לא מייצרים וופר בגודל כזה,ולהגיע איתו למשל ל10K RMS לא? המגנט יהיה בגודל 18אינטצ..

 

זה כבר מדליק ביותר..הייתי רוצה אחד כזה בחדר..:evil: :evil:

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

הסיז הוא אובר קיל מבחינתי

:-D

 

נראה לך שהייתי מתקרב בכלל לדבר כזה? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה? בטוח לא.

מפתיע אותי שבכלל התקרבת לעמוד אינטרנט שהוא מופיע בו.

 

השאלה שלי היתה מופנית לג'ינו.

מתחדשת*

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה - אבל אחד המדהימים שיצא לי לראות:



 

http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה? בטוח לא.

מפתיע אותי שבכלל התקרבת לעמוד אינטרנט שהוא מופיע בו.

 

השאלה שלי היתה מופנית לג'ינו.

 

אם היה לי האפשרות הכלכלית לקנות אותו,לא הייתי חושב פעמיים לוקח פרוייקט ומכניס אותך לאוטו כך שכל החלק האחורי יהווה תיבה אחת גדולה,ומרים אותו על ה1000D ובטוח מתרשם מהתוצאות..

 

ללא ספק.בתור אתגר..

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה - אבל אחד המדהימים שיצא לי לראות:



 

http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

בהחלט מרשים אבל איך זה מיתקשר לנו לאלמנט של 32!! :p

 

ממש מדליק !

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

זה סאב מיותר מי צריך דבר כזה ברכב בטח כמה אוויר הסאב מוציא.

 

מעניין לשמוע את הסאב בתדרים נמוכים יש מצב שהסאב פשוט יעשה מהרכב צימוק :lol:.

my car - colt 1.6 150 HP

פורסם

זה לא מתקשר - זה פשוט מדהים

:-P

 

האמת היא נראה לי שבשניה הראשונה שהנגן הזה היה נוגע במיתר באס - ביי ביי חלונות ברכב :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מישהו כאן לא קורא את השרשיר :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...