Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בסוכנות וראיתי את שני הרכבים.

הפורטה גדול מרווח ויפה לעומת הסיד.

הסיד מכוונת לשוק האירופאי, אולם הפורטה לאמריקאי ( טוב לא פחות )

אולם, השאלה האם נחוץ לי גודל שכזה ? (זוג + ילד)

לגבי חניה, אני כבר לא גר בל אביב, שנחוץ לי רכב קצר.

כך שאני בדילמה גדולה. סיד או פורטה ?

שאלה נוספת : האם לפורטה ישנו מתג לביטול כרית אוויר מקדימה ( כמו בסיד)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הסתדרתי ביונדאי I30 (האחות של הסיד) עם 2 בנות בבוסטרים ותינוק שמביא איתו כיסא גדול ועגלה שמתקפלת בשני חלקים.

כיום אני נוהג הפורטה ונהנה בעיקר ממושב אחורי מרווח יותר לשלושה (בעיקר באיזור הכתפיים) ותא מטען גדול יותר.

הארכיטקטורה הפנימית של הסיד דווקא יותר מזמינה ומעוצבת בצורה נאה יותר מהפורטה (לטעמי), הפורטה מצידה נוחה הרבה יותר עקב מושבים וכיול מתלים רכים יותר. בנוסף, הדגם המאובזר של הפורטה זול יותר.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם
הייתי בסוכנות וראיתי את שני הרכבים.

הפורטה גדול מרווח ויפה לעומת הסיד.

הסיד מכוונת לשוק האירופאי, אולם הפורטה לאמריקאי ( טוב לא פחות )

אולם, השאלה האם נחוץ לי גודל שכזה ? (זוג + ילד)

לגבי חניה, אני כבר לא גר בל אביב, שנחוץ לי רכב קצר.

כך שאני בדילמה גדולה. סיד או פורטה ?

אנחנו זוג (אשתי בשבוע 39) + ילדה בת שנתיים גם היינו באותה דילמה.

חשבנו על 4 רכבים : Skoda Yeti, Kia Forte, Kia Cee'd, Kia Cee'd SW

מ- Yeti התלהבנו מאוד, פשוט רכב מדהים ! אך פחדתי לקנות רכב עם מנוע 1.2 TSI וגיר DSG כאשר האחריות היא שנתיים בלבד. בנוסף, שרות של צ'מפיון מוטורס הוא :evil:. גם המחיר שלה היה הכי גבוה. מחיר של הדגם הזול יותר הוא 134900 ש"ח.

ב- Forte לא אהבנו את המושבים ואת הפלסטיקים יחסית זולים וזה שהמחירון שלה יורד מהר מאוד. עכשיו הם מוכרים את הפורטה עם 6 הילוכים (המחיר של הדגם EX הוא 119500 ש"ח).

למרות שב- Kia Cee'd SW יש תא מטען של 534 ליטר וזה יותר מתאים למשפחה עם שני ילדים אנו לא כל כך רצינו להסתובב עם רכב של נהגי מוניות, אך אני לא כל כך בטוח שצדקנו בזה. החיר שלה היה 124400 ש"ח.

בסוף בחרנו ב- Kia Cee'd EX ה"רגילה". המחירון שלה 119000 ש"ח, אני קניתי ב- 115000 ש"ח + תוספות (קודן, מרימי שמשות, פסי הגנה, חיישני רוורס). קיבלנו אותה לפני 3 שבועות בדיוק.

 

לדעתי, לזוג + ילד אתה לא צריך יותר מזה (Kia Cee'd EX). אל תשכח שאתה תמיד יכול לקפל את המושב האחורי ולהגדיל את הנפח של תא מטען. זה יתרון של הצ'בק לעומת הסדאן.

מקווה שהצלחתי לעזור לך :-P

פורסם
... בנוסף, הדגם המאובזר של הפורטה זול יותר.

לא ממש נכון ! מחיר של הפורטה (6 הילוכים) המאובזר יותר הוא 119500 ש"ח ושל סיד EX הוא 119000 ש"ח.

פורסם

פה כבר הגעתם לבחירת של דקויות : סוג מרכב, אבזור, נוחות עיצוב, בטיחות, אולי תקופת אחריות, כי המחירים דומים מאוד, ואני מניח שכמה אלפי שקלים הם לא מה שיקבע אלא הבחירה וההעדפות האישיות.

נסו לבקש בסוכנות נסיעת מבחן/השוואה בין השתיים. יהיה מעניין.

 

היום יש פעוט עם עגלה, מחר יהיו אופניים ופעם המשפחה תתרחב. אני מניח שהרכב נרכש ל4-5 שנים לפחות ויש לשקלל את הצרכים האלו.

 

אני סבור שרכב 5 דלתות/סטיישן הוא שימושי ומוצלח מאוד, ולא משנה לכמה אנשים. לרוב גם יותר יפה. קודם התכוונתי לסיד SW, כי תדמית ומה יגידו אף פעם לא היה בשיקולים שלי שלרוב הם שונים ממה שמקובל בתחום הרכב.

אגב, אם כבר מוניות - ההתרשמות שלי משיחות גישוש היא שיש התלהבות והערכה גבוהה מצידם, ושבחים לאמינות. מזכיר את הקליטה הטובה של האוקטביה בענף המוניות לפני כמה שנים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אנחנו זוג (אשתי בשבוע 39) + ילדה בת שנתיים גם היינו באותה דילמה.

חשבנו על 4 רכבים : Skoda Yeti, Kia Forte, Kia Cee'd, Kia Cee'd SW

מ- Yeti התלהבנו מאוד, פשוט רכב מדהים ! אך פחדתי לקנות רכב עם מנוע 1.2 TSI וגיר DSG כאשר האחריות היא שנתיים בלבד. בנוסף, שרות של צ'מפיון מוטורס הוא :evil:. גם המחיר שלה היה הכי גבוה. מחיר של הדגם הזול יותר הוא 134900 ש"ח.

ב- Forte לא אהבנו את המושבים ואת הפלסטיקים יחסית זולים וזה שהמחירון שלה יורד מהר מאוד. עכשיו הם מוכרים את הפורטה עם 6 הילוכים (המחיר של הדגם EX הוא 119500 ש"ח).

למרות שב- Kia Cee'd SW יש תא מטען של 534 ליטר וזה יותר מתאים למשפחה עם שני ילדים אנו לא כל כך רצינו להסתובב עם רכב של נהגי מוניות, אך אני לא כל כך בטוח שצדקנו בזה. החיר שלה היה 124400 ש"ח.

בסוף בחרנו ב- Kia Cee'd EX ה"רגילה". המחירון שלה 119000 ש"ח, אני קניתי ב- 115000 ש"ח + תוספות (קודן, מרימי שמשות, פסי הגנה, חיישני רוורס). קיבלנו אותה לפני 3 שבועות בדיוק.

 

לדעתי, לזוג + ילד אתה לא צריך יותר מזה (Kia Cee'd EX). אל תשכח שאתה תמיד יכול לקפל את המושב האחורי ולהגדיל את הנפח של תא מטען. זה יתרון של הצ'בק לעומת הסדאן.

מקווה שהצלחתי לעזור לך :-P

 

חבר יקר, רציתי לשאול לאור הנאמר רבות בעברית ובאנגלית בקשר לכיול ונוחות הסיד. האם היא רכה מספיק ?

יש לציין שאיני בעל יומרה ספורטיבית וחשובה לי נוחות . האם היא סבירה ?

אגב מישהו יודע האם לפורטה יש ביטול כרית אוויר למושב הנוסע ?

פורסם
חבר יקר, רציתי לשאול לאור הנאמר רבות בעברית ובאנגלית בקשר לכיול ונוחות הסיד. האם היא רכה מספיק ?

יש לציין שאיני בעל יומרה ספורטיבית וחשובה לי נוחות . האם היא סבירה ?

רק נסיעת מבחן יכולה לתת לך תשובה !

פורסם

לא רק נסיעת מבחן יכולה לתת לי תשובה. גם חברי הפורום :wink:

 

הלכתי לסוכנות אך לא התאפשר באותו הזמן. מה גם שבנסיעה של עשרים דקות לא אוכל לתת את הדעת באופן שיספק אותי, להבדיל מבעלי רכבי סיד.

פורסם

לא שווה לך להוסיף קצת ולרכוש חדשה?עם כל המיבצעים ותוכניות המימון של קיה ישראל, תרכוש סיד סטיישן הדגם המפואר וככה גם יהיה מקום והרבה וגם הגיר החדש מה רע:-).

פורסם

:-) אל תגזים, סטיישן לא נראה לי שאקנה. יש לי בסך הכל תינוק אחד

כמו כן, הייתי שמח להוציא חדש מהחברה, אך אין לי את כל הסכום.

אגב אני כמעט בטוח שלסיד סטיישן אין גיר שישה הילוכים ולפי ציפור קטנה בקיה, נאמר לי שבשנתיים הקרובות לא מתכננים להחליף את הגיר לסיד.

פורסם

לא ניכנס לך לכיס אבל אנשים ציינו פה שהם רכשו את הדגם המפואר+תוספות ב-115K,שווה לקחת הלוואה של 15K ולקנות חדש,אבל זאת דעתי.

פורסם
לא ניכנס לך לכיס אבל אנשים ציינו פה שהם רכשו את הדגם המפואר+תוספות ב-115K,שווה לקחת הלוואה של 15K ולקנות חדש,אבל זאת דעתי.

כן, הדגם המפואר + תוספות ב- 115000 ש"ח, אך אני כתבתי שקניתי חצ'בק רגיל ולא סטיישן. בנוסף, שלמתי במזומן ולכן קיבלתי את המחיר הנ"ל + תוספות. לצערי, לא היה לי מבצע של "חבר". ואין ל- CEE'D גיר עם 6 הילוכים, רק 4. בפורטה אכן יש 6 הילוכים.

 

יניב921

אני נוסע על CEE'D שלושה שבועות בלבד וקודם נסעתי על מיצובישי סופר לנסר. אחרי סופר לנסר זה אותו חבל על הזמן. לכן כתבתי לך לעשות נסיעת מבחן. אם אתה רוצה להנות מהנסיעה אז רק אוטו צרפתי. אבל אוטו צרפתי זה אוטו צרפתי - היום הוא נוסע, מחר אם יהיה לך מזל.


×
×
  • תוכן חדש...