Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אשמח לקבל ייעוץ אודות בחירת רכב לזוג סולידיים+ ילד. אינני מחפש יומרה ספורטיבית.

מצאתי קיה סיד 2010 ב 85,000 שח -

פולו TSI 2010 ב 100,000 שח

וקיה פורטה 2010 ב 100,000 שח ( 4 הילוכים, רק מ 2011 ישנם 6 הילוכים)

 

כן אני מודע לעובדה שהקיה וסיד הינן זהות, אך הייתי היו בסוכנות ודווקא ישנו שוני רב. הקיה יפה מאובזרת, וגדולה יותר.

לא בטוח שאני צריך גודל שכזה- אני בכלל לא מבין מדוע גרסאות הסדאן בישראל כה מבוקשות. מה רע בהאצבק ?

כמו כן, אני יודע שהפולו חזקה וחסכונית, אך כשאני שם את אלו מול האמינות, המחיר והאחריות של קיה מתעוררת כביכול החלטה קשה.

 

מה כדאי ?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסיד קשיחה יותר מהפורטה ומרגישה הדוקה יותר (הפורטה מתפזרת מעט,הגה מוזר).

במחיר הנ''ל ולצרכייך נראה כי הסיד היא פתרון הולם לדרישותייך.

פורסם

צודק, אבל דווקא המחיר של הסיד הינו חרב פיפיות. מצד אחד זול ואטרקטיבי, מצד שני זה מעיד על הסחירות הגרועה של הרכב.

מה יהיה כשארצה למכור ....

חבל שהפולו יקרה כל כך...

מישהו מכיר את עלות הטיפולים השגרתיים שלה ? האם היא אמינה ?

פורסם

היי , היה לי את הסיד בליסינג , רכב נהדר. (מרגיש נמרץ יחסית, הגה טיפה לא משהו - הוא ניהיה קשה ורך בהתאם לנסיעה אך חד ומדויק)

מערכת נחמדה, היה קצת בעיה עם CD צרובים אבל בסוף זה תמיד קרא אותם , הוא מעט נוקשה, אך פחות נוקשה מהפיאט בראבו שיש ברשותי כרגע.

מזגן לא רע ...

 

 

בסהכ - רכב נחמד, ושלא יהלמו בי פה עם לום, היתי מציע גם לך לבדוק את הפיאט בראבו .. יותר תמורה בפחות כסף. וגם מהיר הרבה יותר ומאובזר.

פורסם

הי,

 

הבראבו באמת יפה ונשמע כי טומנת בחובה תמורה נאותה בעד כספה, אולם שים לב כי בראבו 2010 נמכרת לא פחות מ 100,000 שח כבר עדיף את הפולו או פורטה, ואולי אף את הסיד

פורסם

סדר הגודל של הטיפולים בפולו tsi

 

טיפול 15,000 ק"מ - 600 שקלים

טיפול 30,000 ק"מ - 900 שקלים

טיפול 45,000 ק"מ - 600 שקלים

טיפול 60,000 ק"מ - 2000 שקלים

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

תוכל לספר איפה מצאת בסיד 2010 ב- 85000? או שיש לה סיפור לא יפה בעברה.

לדעתי הסיד החדשה יחסית היא רכב מפתיע לטובה בניהוג, איכות ובטיחות. תמורה מצויינת כרכב משפחתי.

גם כשיש משהו כזה ובזול זה לא טוב?

אם כל החשיבה היא הסחירות ומה יהיה פעם - תעדיף סובארו ליאונה של פעם. הרי על כל רכב תפסיד.

הפולו לא יתאים לצרכים שלכם מעבר לתקופה הראשונית. העדיפו רכב מרווח יותר אפילו אם הולכים אחורה בשנתון.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

זה לא רק סחירות, זה גם סחירות.

אמרת שהפולו לא תתאים, זה בגלל שהיא קטנה ?

ההבדל בין הסיד לפולו הינו 30 ס"מ (3.97 מול 4.26 מ)

פורסם

עד היום הסתדרתי עם פיג'ו 206 ולדווקא לאורך היה יתרון גדול ( מצד שני חיסרון )

ואני פונה כרגע לבעלי משפחות, האם משפחה עם ילד אחד יכולה להסתדר עם האצ'בק ? (כגון הסיד)

או שאני אגלה עם הזמן שנחוץ לי סדאן ?

לעת עתה (בעשור הקרוב) לא מתכנן עוד ילדים.

פורסם

לסיד יש דלת חמישית וזה מאוד נוח,דבר שני הסיד מיוצרת באירופה ויש עליה 7 שנות אחריות כמו באירופה שזה יתרון גדול! למה שלא תלך לסוכנות ותבדוק את הרכב?


×
×
  • תוכן חדש...