Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

לאחר שהיה חסר לי נמוכים ועוצמה בוופרים של MOREL ELATE SW 6LE אני מחפש וופרים יותר אגרסיבים ורצחניים, אבל חשוב לי לא לרדת מאיכות ולהשאר במובן ה-SQ.

 

קריטוריונים שאני מחפש זה שילוב מושלם של:

 

-עוצמה W

-נצילות SPL

-מהלך XMAX

-משקל Mms

-Qts

-Cms

-רוחב טווח תדרים

-יכולת לרדת נמוך

 

הכול יחסי שיהיה מאוזן ונשמע טוב ולא היה חסר כלום.

 

תקציב לא מוגבל

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי את הוופר של האוטופיה .(פוקל)

 

אין לך מושג איך הzed אדיו מרים אותם.

 

ממליץ בחום. וגם אין לך חוסר של תקציב. (זה עולה יקר יחסית לשוק)

 

אתה מוזמן לשמוע....

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

ניסית את הSUPREMO של מורל?

במידה ואתה אוהב את הסאונד של מורל ולפי המגבר בחתימה שלך שבהחלט יכול לפתוח אותם אז זה יכול להיות שילוב מעניין.

ויש גם את סדרת הזהב החדשה (לא יורוספורט) של CDT AUDIO.

פורסם

פוקל אוטופיה בי חשבתי עלהם והם אחד השיקולים שלי, רק וופרים של סט שני חלקים.

 

לגבי רינבון לא מכיר אותם, אם יש מישו ששמעה אותם פעם? ואם כן, אז איפה אפשר לשמוע אותם?

 

בעניין CDT- אפשר לדיק?

 

SS רבליטור וגם אילומיניטור קשה לי להמין שהם ישמעו טוב בדלתות.

פורסם

הייתי מכניס ללבטים גם את הL6SE או אפילו את הפרו אם יש לך זמן לחכות בשבילו , הם תפורים לדרישות שלך.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

וופרים של אלפיין מסדרת F#1 וגנסיס מסדרת אבסלוט-שניהם מבוססים על הSS רוויליטור.

 

גם זאפקו קומפוטישן הם ''בהמות''(כמו של ג'וניור)

בשיפוצים...

פורסם
קריטוריונים שאני מחפש זה שילוב מושלם של:

 

-עוצמה W

-נצילות SPL

-מהלך XMAX

-משקל Mms

-Qts

-Cms

-רוחב טווח תדרים

-יכולת לרדת נמוך

 

למי איכפת? :roll:

כל הנתונים האלה לא אומרים דבר וחצי דבר במבחן התוצאה. בין הוופרים היותר "רצחניים" ששמעתי בחיים שלי נמצא הסקאן-ספיק רוולייטור, רמקול שמוצהר 70 וואט. אז מה?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מידבאס של ריננבו מסדרת POWER

http://www.woofersetc.com/p-7467-w-175-power-power-cs-69-midwoofer.aspx

 

אפשר קצת נתונים

 

למי איכפת? :roll:

כל הנתונים האלה לא אומרים דבר וחצי דבר במבחן התוצאה. בין הוופרים היותר "רצחניים" ששמעתי בחיים שלי נמצא הסקאן-ספיק רוולייטור, רמקול שמוצהר 70 וואט. אז מה?

 

איתמר.

 

אין לי בעיה ליכולת לקבל ספק נמוך, אני גם בעד שאין צורך לתת לוופר יותר מ-100W RMS בשביל לקבל עוצמה ונכחותם בסט אפ.

להפך, אני רוצה לחסוך בחשמל במערכת.

 

מה שכן יש לי התלבטות שהדבר לא יבוא על חשבון השני, כי לדעתי יש קשר ישיר לקריטריונים של ספק ועוצמה.

 

בנוסף ל-SS שהם אחד השיקולים שלי, אם תוכל להמליץ על עוד וופרים אחרים ששמעתה והם גם רוצחניים בעיניך

 

 

 

חשבתי עלהם. הם וופרים חזקים בעלי מהלך ארוך 15 מ"מ, יש להם יכולת לרדת לתדרים נמוכים 10HZ.

אבל, לא נצילים בכלל, שזה ממש מדאיג אותי, שהם לא נשמעים כמו וופרים אלא כי סאבים, והגמישות של מהלך שלו נראה קשה.

 

למרות הכול מה שנראה בעין לא קיים גם בפועל, אני היתי רוצה לשמוע אותם לפני רכישה.

 

לגבי הריינבו פאוואר אפשר לארגן לך איזה השמעונת

לגבי הזפקו אם תרצה אני יכול להשאיל לך את שלי לבדיקה

 

ישראל אתה אש :wink:, בכיף, אולי בשבוע הבאה יום שני-שלישי אני אקפוץ להשמעה.

פורסם

אדגר, רוצה וופרים עם סכינים?

למה לרצוח ישר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מצטרף לאליקו - חשבתי שעד היום לרצוח הרבה יותר כיף בידיים ריקות

:-D

 

אדגר - כאחד שהיו לו אילייטים, בתיבות סגורות, על מגבר בהמה (קיקר 650.4)

 

וכאחד שהיו לו האבוקים 7 אינטש על מגבר בהמה (לוויתן) ועוד בלי בידוד בדלתות...

 

וכאחד שיש לו מידבאסים של אימג'ן ברכב אחד (על מגבר שאולי היה רצוי שיהיה חזק יותר אבל זה רק בשביל השקט הנפשי)

 

וברכב השני L6 מוגברים על לוויתן של ZED

 

אני יכול לאמר לך ככה -

 

המידבאסים\וופרים של HAT הם רצחניים, הL6 והקלארוס פשוט רכיבים פסיכיים ומה שמצחיק זה שהם טונאליים מאוד - יש להם פאנצ' ששמעתי דומה לו רק מוופרים בודדים כמו הריינבואו פרופי או רוקפורד פאנצ' ישנים.

 

הרוולייטורים יותר עמוקים מהם ולדעתי גם מספקים באופן כללי יותר באס אבל זה סגנון אחד וזה סגנון אחר.

 

ההאבוקים אפרופו פשוט חיות רעות :shock: אבל הם נופלים בטונאליות שלהם מהאילייט ומהL6 אבל בהחלט מדובר ברכיבים טובים מאוד - אם אתה רוצה לנסות אותם, דבר איתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אדגר, רוצה וופרים עם סכינים?

למה לרצוח ישר?

 

מאז שהשתחררתי ממשמר הגבול יש לי חוסר בלהלחם :-D

 

 

מצטרף לאליקו - חשבתי שעד היום לרצוח הרבה יותר כיף בידיים ריקות

:-D

 

 

אדגר - כאחד שהיו לו אילייטים, בתיבות סגורות, על מגבר בהמה (קיקר 650.4)

 

וכאחד שהיו לו האבוקים 7 אינטש על מגבר בהמה (לוויתן) ועוד בלי בידוד בדלתות...

 

וכאחד שיש לו מידבאסים של אימג'ן ברכב אחד (על מגבר שאולי היה רצוי שיהיה חזק יותר אבל זה רק בשביל השקט הנפשי)

 

וברכב השני L6 מוגברים על לוויתן של ZED

 

אני יכול לאמר לך ככה -

 

המידבאסים\וופרים של HAT הם רצחניים, הL6 והקלארוס פשוט רכיבים פסיכיים ומה שמצחיק זה שהם טונאליים מאוד - יש להם פאנצ' ששמעתי דומה לו רק מוופרים בודדים כמו הריינבואו פרופי או רוקפורד פאנצ' ישנים.

 

הרוולייטורים יותר עמוקים מהם ולדעתי גם מספקים באופן כללי יותר באס אבל זה סגנון אחד וזה סגנון אחר.

 

ההאבוקים אפרופו פשוט חיות רעות

:shock: אבל הם נופלים בטונאליות שלהם מהאילייט ומהL6 אבל בהחלט מדובר ברכיבים טובים מאוד - אם אתה רוצה לנסות אותם, דבר איתי.

 

אדי ממש תודה, אני אשקול גם אופציה שלך

 

האמת לא ציפיתי לתגובות כאלו


×
×
  • תוכן חדש...