Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדגר

 

 

עד כמה שלוופר 8 אינטש יש יותר "נוכחות" בכל תדר ותדר בתחום של עד 1KHZ

 

עד היום שמעתי רק רכב אחד שיש בו התקנה טובה מספיק לוופר 8 אינטש וזה הרכב של דני - אין שם קרקוש אחד ולו בודד אבל אתה יודע איזו עבודת בידוד נעשתה בדלתות האלו.

 

עד היום, כל רכב אחר ששמעתי בו וופרים של 8 אינטש פועלים - הדלתות פשוט מנגנות ממקומות שאתה לא מאמין שהם יכולים לרעוד בכלל.

 

אני מציע שתישאר בתחום ההגיון של 6 עד 7 אינטש - אלא אם כן הדלת של האופל היא ממש סולידית ואין בה כל מיני חלקים נעים ומרשרשים.

 

זה גם אחד הסיבות שאני לא רוצה וופרים של 8 אינץ ומעלה, למרות שהדלות שלי מבודדות ואטומות מספיק טוב. היה אפשר לעשות עוד בידודים מסיבים יותר, אבל זה מה שיש כרגע.

 

אני מעדיף יותר וופרים 6-7 בתיבות מאשר 8-10 בדלתות אם כבר.

 

 

 

וישבת פעם ברכב עם סאב שלא קרקש והרעיד את כל הצ'ופצ'יקים של הקומקום? אין מה לעשות, אנחנו מדברים על מכוניות וזאת אחת המגרעות - לעולם לא ניתן יהיה להשקיט את כל הרשרושים והזמזומים.

 

איתמר.

 

מסכים אבל דלתות זה יותר קרוב ושומעים כל תדר של נמוכים בדלת.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רגע



 

שינו את הכותרת להמלצה לוופרים מנומסים ואדיבים!

 

אני לוקח הכל בחזרה :-P

 

תחזור לאילייט בבקשה :-P אולי סופרימו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב,

 

אז לאחר תקופת של נסיון עם כמה וופרים קיבלתי החלטה, והיא בהמשך.

 

נסיון שלי היה עם מספר וופרים:

 

1. Zapco Competition 6.5- כאשר קיבלתי אותם מחבר פורום היקר ישראל. הוופרים הותקנו בדלתות אטומות ומבודדות היטב, על טבעות עץ MDF. היו מוגברים ע"י TRU B2200 ו-CARPC+BITONE. וופרים היו אצלי שבועיים, שבוע קיבלו כיוונים ושבועה שמעה.

 

וופרים ממש אבל ממש טובים, פנצ'יים, טונאליים, מדויקים, עולים לתדרים גבוהים בקלות ועוצמתיים בטרוף. ממש, אבל ממש אהבתי למרות שיש להם בור קטן בתדרים, אשר זה ניתן לתיקון דרך EQ.

 

אחד הסיבות שלא קניתי אותם זה בעית רטיבות. דלתות זה מקום עם לחות גבוה ואני פחדתי מזה, כי וופרים עשוים מחומר רגיש ללחות. למרות שלפי נסיון העבר שלי ואחרים זה ממש מינורי.

 

2. Focal Utopia BE 6w2- היה נסיון קצר ולא ממש הספקתי להיות איתם, אבל מה שהבנתי מהשעות הראשונות שיש להם פוטנציאל לא רע בטווח עליון.

 

3. Ascendant Audio HAVOC 7- אשר קיבלתי מחבר פורום מכובד אדי. הם הותקנו באותם תנאים כמו לפני.

 

חוות דעת לא פחות טובה, לא חסר להם דיוק ופנצ'יות, פחות טונאליים ויותר חדים, עולים לתדרים גבוהים בקלות, וסט זה מעולה למערכת 2WAY. הם קצת סוטים מהטעם שלי, אבל מי שאוהב וופרים חדים, פאנצ' וטונאליים בו זמנות, מומלץ.

 

לאחר כול זה הוחלט לנסות וופרים שאני שמעתי אותם לא פעם בוריאציות שונות, זה SS RW18.

 

אתם תשאלו אותי: "אמרתה שאתה מפחד מהלחות, והם ללא ציפוי, רגישים ללחות...?"

 

אני עונה: חשבתי על זה והחלטתי לחפש וופרים עם ציפוי נגד לחות. אשר קיימים רק אצל ALPINE.

 

 

פורסם

SCANSPEAK 18W - פצצה

אוטופיה BE - מאוד איכותי אבל פחות מאסיבי

 

חפש את הוופרים של הפוקאל KRX3 החדשים.

יורדים ל 45 הרץ והם שוברים את הדלתות כמו סאב "8 בכל דלת, זה פשוט לא יאומן איזה וופרים אלו!

בחיפה יש לי 2 הדגמות חיות לארגן לך. אחת מוגבר פאסיבי והשני אקטיבי.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
אוטופיה BE - מאוד איכותי אבל פחות מאסיבי

 

שאלתי אם אתה כאן התכוונתה לוופריום BE 6W3???

 

כי אני לא שמעתי 6W3 ולא יכול לחוות דעה, שמעתי רק 6W2. מה שזכור לי ש6W3 הם וופרים מאסיבים ויורדים נמוך. אבל זה לא העיניין.

 

חפש את הוופרים של הפוקאל KRX3 החדשים.

יורדים ל 45 הרץ והם שוברים את הדלתות כמו סאב "8 בכל דלת, זה פשוט לא יאומן איזה וופרים אלו!

בחיפה יש לי 2 הדגמות חיות לארגן לך. אחת מוגבר פאסיבי והשני אקטיבי.

 

לדעתי אין טעם לרדת נמוך עד 45 הרץ בדלתות. זה מיותר לשמוע כול הרעשים של הדלת. לדעתי מספיק 60 הרץ ולתת לסאב לעבוד עד 80 או 60 הרץ, כך שהם התחברו ביחד.

 

אני עם כל הוופרים האלו שעשיתי ניסוי לדקה לא הורדתי אותם מתחת ל-60 הרץ, כי אין טעם.

 

זה הכול.

פורסם

שמעתי פעמיים את ה 6W3 ב 2 רכבים שונים. הם חזקים מ=ומאוד איכותיים אבל אני מתקשה מאוד למצוא הבדל משמעותי בינם לבין הוופרים של ה KRX3. מה גם שה KRX3 יורדים נמוך ביותר קלות.

 

בלי קשר אני לא דוגל בקבלת באס מוגזם מקדימה.

אצלי הוופרים מכונים עד תדר 63 סלופ 24

יותר מזה בהחלט לא צריך! בשביל זה יעבוד החמור "12 שתופס לי את הבגאז'

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

הפוקאל סבבה, קצת פטישים, לא הכי טונאליים שיש, אבל נחמדים בתור וופרים בסט 3 חלקים :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ביחס למורל הם בהחלט פטישים

טונאליות? זה כבר עניין של טעם, לדעתי הם אבסולוטים

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

צודק במאה אחוז! עניין של טעם :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...