Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא מה רוצח אותך? אתה מעדיף את זה עם סכין? אקדח? בלטה לפרצוף?

בקיצור מה הדברים הבולטים שאתה מחפש בוופרים?

אני מדבר דברים תכלס, מה זה שילוב מושלם של כמה פרמטרים? מה זה אומר לך?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יודע שנתונים טכניים לא רלוונטיים כאן נכון?

אתה צריך לשמוע..

וסיכוי שתמצא שילוב מושלם לא תלוי באלמנט, אלא בסוג ההתקנה, כיוון והגברה.

 

אבל שיהיה בהצלחה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

soundstream TSQ-124 (600rms)

 

יש לי שניים כאלו מעיף אותך אתה נוסע ומפעיל הזעקות של מכוניות וכל השטויות האלו ולעניין הם יורדים נמוך נותנים דגש טוב ולפי דעתי הם פשוט נשמעים טוב

פורסם
אתה יודע שנתונים טכניים לא רלוונטיים כאן נכון?

אתה צריך לשמוע..

וסיכוי שתמצא שילוב מושלם לא תלוי באלמנט, אלא בסוג ההתקנה, כיוון והגברה.

 

אבל שיהיה בהצלחה.

 

זה לא נכון, נתונים טכניים הם כן רלוונטיים אם אין אפשרות לשמוע, לכן לא תמיד הם סתם נתון.

 

בנוסף לזה, אם תלמד כול נתון טכני, אתה תראה שכן יש קשר והשפע על סגנון ואופי של אלמנט.

 

 

soundstream TSQ-124 (600rms)

 

יש לי שניים כאלו מעיף אותך אתה נוסע ומפעיל הזעקות של מכוניות וכל השטויות האלו ולעניין הם יורדים נמוך נותנים דגש טוב ולפי דעתי הם פשוט נשמעים טוב

 

 

הוא ביקש וופרים לדלתות לא סאבים להפעיל אזעקות הוא לא בכיוון הזה :-P.

אדגר מתי אתה בא ?

 

שכחתי שהיום יום ולנטיין, קיצור לא לעניין. :evil:

פורסם

מי זה הולנטין הזה?

:-D:-P

 

שגורם לנו להוציא כסף נוסף שלא בנינו על לבזבז אותו :?

שגורם לנו לנסוע בפקקים בשביל לרצות את הגברת, לחטוף קריזה על חיפוש מקום חניה, לחטוף קריזה על להתחיל למצוא מקום בלה בלה בלה...

 

ובסוף לחזור הביתה עצבניים רצח ולישון גב אל גב :-D

 

ועוד קוראים לזה יום האהבה :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אתה בטח מתכוון: "ולנטיין- הגרסה הפולנית"

 

ולאדגר- למה שלא תבנה תיבות לוופרים שלך?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מי זה הולנטין הזה?

:-D:-P

 

 

שגורם לנו להוציא כסף נוסף שלא בנינו על לבזבז אותו

:?

שגורם לנו לנסוע בפקקים בשביל לרצות את הגברת, לחטוף קריזה על חיפוש מקום חניה, לחטוף קריזה על להתחיל למצוא מקום בלה בלה בלה...

 

ובסוף לחזור הביתה עצבניים רצח ולישון גב אל גב

:-D

 

ועוד קוראים לזה יום האהבה

:shock:

 

לא נכנס לפרטי-פרטים אבל אין ספק שזה עוד יום שגורם לנו סתם להוציא עוד כסף ולעלות את תמ"ג ותל"ג :evil:

 

 

אדגר- למה שלא תבנה תיבות לוופרים שלך?

 

אני מת לתיבות אבל אין לי אפשרות: א.כי בקרוב אני חליף רכב; ב.אני מחליף רכב; ג.מחליף רכב עוד הפעם....

 

דרך אגב, הפרויקט שלך הסתיים?

 

אפשר קצת פרטים?

פורסם

כמו שאני מכיר את סרול הפרוייקט בעצם עוד לא התחיל



 

אני רק מתאר לעצמי איך הוא יטריף את עצמו עם הכוונים :-D

 

רוצה טיפ? - תגיד שכוונת, תבוא למפגש, תגרום לניר להתעצבן :-P

 

זה עובד טוב :lol: וואללה עזר לי להגיע לתוצאה יפה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כבר עכשיו- התיבות מותקנות (לצורך בדיקה בלבד!) על הדלתות ואני כבר חושב אם לשנות את הפורט (וזה בעדינות, אני כבר חישבתי לגבי אלמנטים 8"...)

 

אני אעלה תמונות היום בלילה או מחר, פשוט עסוק בטירוף.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמעתי פעם את הJBL GTI מפחיד (בתור אחד שהיה לו סט פוקל אוטופיה Q7 ), הJBL הפתיעו אותי בעוצמה,באס ,איכות והצורה המפחידה של המגנט

פורסם
כבר עכשיו- התיבות מותקנות (לצורך בדיקה בלבד!) על הדלתות ואני כבר חושב אם לשנות את הפורט (וזה בעדינות, אני כבר חישבתי לגבי אלמנטים 8"...)

 

אני אעלה תמונות היום בלילה או מחר, פשוט עסוק בטירוף.

סרול סע סע לתאילנד ותישאר שם :-P רוצה "8 אלק :lol:

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...