Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא שמים לב שהמראות מקופלות,לא שמים לב שהם פתחו לך דלת על האוטו וגם לא שמים לב שהם שיפשפו לך את הטמבון הקדמי שהם יצאו מהחנייה.

פורסם

ברווזון, לפעמים מרוב לנסות להצחיק אתה כותב יותר מידי שטויות...

אתה איש עם ראש- עשה לעצמך טובה ותעיף את המראה הפנורמית. תעשה ניסיון, מה אכפת לך?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שלקייס, לא הצלחתי לצטט את כל ההודעה, אז נעשה את זה כך:

 

מעוותת את התמונה = גם הרגילה מעוותת למי שרגיל לפנורמית. SO?

ואם אני שוקל 180 קילו אז אני רזה יחסית למי שרגיל לאנשים ששוקלים 250?

 

האמת שכן. הכל יחסי בחיים.

 

הרגילה ברוב המכוניות לא מעוותת והפנורמית שמטבעה קמורה - מעוותת את התמונה!

 

התמונה במראה הרגילה נראית "מוגדלת בשנקל תשעים" לעומת הפנורמית. זה יכול להיות מפחיד לפעמים.

 

גורמת להפסקת השימוש במראות צד = חראשור. אני הוכחה חיה להופכי של התיאורייה הזו. אני משתמש במראות הרבה יותר מהממוצע, תחילה בצידיות ואז בראשית.

אתה מדגם מייצג של כל מי שמשתמש במראה פנורמית?

 

לחלוטין לא. צודק. תפסת אותי.

 

מפריעה לפתיחת סוככי השמש = לא משתמש בו ממילא. מרים את ראשי והופ! לא מסתנוור. (יש לציין שאני גבוה, וכשאני מרים את הראש, לא מסתיר לי כלום והשמש לא בקו עיניי)

כנ"ל סעיף קודם, למרות שזה לא באמת קריטי, סוככי שמש זה לנובים.

 

לא קשור "נובים" ולא נשור "לובים". לא משתמש. כי אני לא צריך אותו. כמו שציינתי, לא מסתנוור ולא נחסם לי שדה הראייה, בצורה הרבה יותר יעילה מאשר עם שימוש בסך.

 

מכבידה על המראה המקורית = זה נכון 100%. לכן יש חיזוקים...

איזה חיזוקים יש למראה המקורית?

 

למקורית אין. לפנורמית שהרכבתי לעומת זאת, היה צריך לארגן משהו כדי שלא תברח למטה השרלואה...

 

למוח לוקח יותר זמן לעבד את התמונה =?! איך הגעת לזה?!

המראה הפנורמית מציגה תמונה לא אמיתית, מעוותת ובנוסף היא מציגה יותר מידע, אמנם מדובר פה על חלקיקי השנייה, אבל מה שהבחור כתב - נכון.

 

אוקיי, אני לחלוטין מסכים שהיא מוסיפה יותר מידע. אבל כשאתה מחפש רכב שנמצא ישירות מאחוריך במראה, ואתה יודע אינסטינקטיבית איפה לחפש (כאילו, דה... מאחוריך), למה שעודף המידע בכלל "יירשם" במוח?

 

עלולה להתנפץ בעת תאונה = ורגילה לא? היא עשוייה מעור הישבן של סופרמן?...

לא אבל עובי של מראה פנורמית הוא חצי מהמראה הרגילה שהיא זכוכית כפולה ולעיתים אף מחוסמת.

 

אין לי מספיק מידע בשביל להגיב על זה. למרות שאני משער שאתה צודק בעניין.

 

אינה יעילה בעת סינוור = עכשיו אני יודע שאתה צוחק. ראית פעם מראה כלשהיא שיעילה כשמאירים עליה באור מסנוור?!?! המשפט הזה היה כמו שאומרים "יותר דפוק משניצל".

יותר דפוק משניצל זה מי שכותב דברים לפני שהוא מפעיל את הראש, המראה המקורית ברכב שלך היא קריסטלית, בעלת שתי שכבות, כאשר אחת השכבות היא קהה יותר, כאשר מסתכלים על המראה בזווית, מלמעלה או מלמטה - רואים השתקפות כהה יותר, תוריד את הפנורמית ברכב שלך ותבדוק, אם אתה לא מאמין לי, יש סיבה שיש את המתג הזה מתחת למראה.

 

בוא נראה. כשמסנוורים אותך, להזיז את המראה לנקודה שבה לא תוכל להשתמש בה כלל. נשמע הגיוני עד עכשיו. רק מה תעשה אם אתה צריך להשתמש במראה? המתג הזה מביא את המראה הרגילה לנקודה שאני לא רואה בה כלום.

 

עלולה להפריע לכרית האוויר של הנוסע להיפתח כראוי = אם המראה "מידלדלת" כמו שדי אישה בגיל הבלות, אז אולי זה יהיה בגובה המתאים כדי להפריע. אבל במצב רגיל, קשה לי להאמין.

מראות ענקיות כמו של מורי הנהיגה עלולות להפריע, או שהכרית תעיף אותן לאנשהו, אבל זה לדעתי מצב נדיר מאד.

 

גם לדעתי האמת. לא שמעתי על אפשרות כזו בכלל עד היום.

 

 

ברווזון, לפעמים מרוב לנסות להצחיק אתה כותב יותר מידי שטויות...

אתה איש עם ראש- עשה לעצמך טובה ותעיף את המראה הפנורמית. תעשה ניסיון, מה אכפת לך?

 

שביט, ניסיתי. אני כבר מטרה אבודה. אני לא יכול להסתגל לעובדה שהמראה הרגילה מגדילה לי את הכל. מאד קשה לי עם זה, וזה מפריע לי מאד במיוחד כשאני נוסע על רכב שאינו שלי ואין לו פנורמית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בנוסף היא מציגה יותר מידע, אמנם מדובר פה על חלקיקי השנייה, אבל מה שהבחור כתב - נכון.

למה שעודף המידע בכלל "יירשם" במוח?

ככה. כי הוא נרשם במוח ומעמיס על המוח מידע חסר תועלת. כיוון שבתאונה כל שבריר שנייה הוא קריטי, כאן מתבטא חוסר הצורך במידע לא נחוץ.

אינה יעילה בעת סינוור = עכשיו אני יודע שאתה צוחק. ראית פעם מראה כלשהיא שיעילה כשמאירים עליה באור מסנוור?!?!

בוא נראה. כשמסנוורים אותך, להזיז את המראה לנקודה שבה לא תוכל להשתמש בה כלל. נשמע הגיוני עד עכשיו. רק מה תעשה אם אתה צריך להשתמש במראה? המתג הזה מביא את המראה הרגילה לנקודה שאני לא רואה בה כלום.

כשאתה מזיז את המתג, אתה רואה את כל הנעשה מאחוריך, אך עוצמת האורות המסנוורים פוחתת. באחריות.

.....

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

זה עוד כלום , הנה סיפור טרי מעכשיו !

 

לקחתי את אבי לספר , כשאני יוצא מהחניון , מולי עומדת לאנסר שהפנס שמותקן על הפגוש מאחורה תלוי על הכבל חשמל שלו .

 

פתחתי את החלון והפנתי את תשומת ליבו של הנהג היקר ,תגובתו : " אהה , אני יודע , זה לא כ"כ משנה .."

 

זה מעיד על זה שזה רכב חברה , ושלא מזיז לו מכלום ( זו לא פעם ראשונה שאני רואה את הרכב הנ"ל זה הרכב של אחד הדיירים בשכונה)

 

 

חבל לא עבר לי באותו הרכב בראש להגיד לו " ומה יקרה אם זה יתנתק לך בכביש מהיר ?" על זה יצאתי חומוס .

 

פעם הבאה שאראה את הבחור , אגיד לו את המשפט הזה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

נזכרתי בעוד תופעה של ניתוק מהסביבה.

נהג שנוסע עם איתות פועל, ולא שם לב אליו.

קורה שנהג מאותת לעקוף בכביש ישר, קורה גם שהוא שוכח את האיתות אחרי שסיים עקיפה. אבל דחילק, לסוע עם איתות עשרות ק"מ בכביש 6 ? הוא לא מסתכל בלוח שעונים ? הוא לא שומע את התיקתוק ?

 

כנ"ל גם לנהג ששכח את ארבעת הוינקרים, וממשיך בנסיעה עם ארבעתם. הם לא נכבים בפניה. הם יהבהבו ויתקתקו עד שמישהו יעיר לו. הוא בעצמו לא ישים לב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ברווזינו היקר - בקשר להכהיה של המראה המרכזית - דמיין שיש שם שתי מראות, רק שאחת מהן מכהה, אתה לא תראה את התקרה של הרכב אלא את החלון האחורי רק כהה יותר, רלוונטי רק בלילה שכן ביום קצת קשה להסתנוור מאחור.

בנוסף בקשר להגדלה אתה צודק וטועה - ישנם רכבים שבהם יש הגדלה במראה המרכזית, דבר מפגר ומיותר לחלוטין, למשל במאזדה 2 ישנה הגדלה במראה המרכזית, ואילו באופטרה יש הגדלה למראות הצד (כן ממש כמו באונו) לפעמים אני לא מבין מי חושב שזה טוב יותר, כי מבחינתי זה מעמיס על המח בכך שזה מציג תמונה לא טבעית, אבל היי - כנראה שהכל עניין של הרגל.

 

ברכבים שהיו לנו במשפחה המראה היחידה שהגדילה הייתה השמאלית וגם אז מדובר רק על החלק הקיצוני שלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה רק מחמיר את בעיית העיוות של הראי הפנורמי: הוא גורם לעצמים להיראות קטנים, ולכן יוצר הפרשים בתפיסה בין המראה הפנימית לבין מראת צד רגילה או מגדילה.

פורסם

לקטגוריה של האנשים שנוסעים עם מראה מקופלת אפשר להוסיף גם את אלה שהמגבים שלהם ממשיכים לפעול הרבה אחרי ששבר הענן שתקף אותם הסתיים, וגם את אלה שלו רק היו נותנים מבט הגון במראה האמצעית מידי פעם, היו מגלים שהמגב האחורי שלהם פועל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בימים הגשומים האחרונים שהיו במחוזותינו, וגם בימים שטופי שמש, התחיל טרנד חדש- הדלקת אורות ערפל.

אלה שברכבם רק אור אחורי עשו זאת בימים מעוננים וגשומים (כנראה התבלבלו בין ערפל לגשם), ואלה שברשותם גם קדמיים הגדילו לעשות, ומדליקים אותם סתם גם ביום שטוף שמש, כי זה נראה טוב ו"קרבי".

זה שזה מפריע ומסנוור לפעמים- זה לא אכפת להם

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יש את האנשים שלא מדליקים אורות!

כאילו מה, לא שמים לב שחשוך קצת? שלא רואים את הכביש טוב? או שאתם לא מסתכלים על הכביש?!

אני נכנס לרכב בערב, עושה 3 דברים חשובים:

1. מתניע את הרכב.

2. מדליק אורות.

3. חגורה.

 

איך אפשר לנסוע בלי אורות אני לא מבין...

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
בימים הגשומים האחרונים שהיו במחוזותינו, וגם בימים שטופי שמש, התחיל טרנד חדש- הדלקת אורות ערפל.

אלה שברכבם רק אור אחורי עשו זאת בימים מעוננים וגשומים (כנראה התבלבלו בין ערפל לגשם), ואלה שברשותם גם קדמיים הגדילו לעשות, ומדליקים אותם סתם גם ביום שטוף שמש, כי זה נראה טוב ו"קרבי".

זה שזה מפריע ומסנוור לפעמים- זה לא אכפת להם

לא שאני חלק מהזרם הזה, אבל אור ערפל קדמי, בהנחה שהוא מכוון נכון, מאיר קרוב מאוד לחרטום הרכב, כך שאין סיבה שהוא יסנוור אף אחד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בכביש חשוך אור ערפל דווקא יכול לעשות רע לתנועה ממול, אני בד"כ, במיוחד בכבישים חשוכים לגמרי וללא הפרדה מדליק אור ערפל יחד עם אור גבוה (ומכבה כשבא הרכב ממול), מצד שני אם היה לי VW כנראה שזה היה מעייף אותי פיגוזים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...