Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך בכלל אפשר לנסוע עם מראה מקופלת?

אני לא רואה את עצמי נוהג ככה, זה גם מסוכן וגם עושה המון שטח מת, מפסידים המון כשאחת המראות אינן פתוחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שימוש באורות ערפל בגשם סוחף הוא תקין, נדמה לי שאת הפנסים הראשיים יש להעביר למצב אור חניה, כל מנת למנוע סינוור נהגים הבאים ממול.

בשום פנים ואופן אין להעביר את אורות החזית למצב אור חניה, יש להשאר עם אור המעבר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא מבין על מה אתה מדבר, בחיים שלי לא שמעתי על התופעה הזו, וכמו שהבטיח המגיב אחריך- אם אתה מכוון נכון את 3 המראות, לא יהיה לך שטח מת, פרט למה שנמצא מאחורי הרכב ובגובה 50 ס"מ ומטה.

ראה כאן

וכאן

 

לא הובני כהלכה- יש שטח מת והוא מישתנה בגודל מרכב לרכב- נכון שלא יעלם שם רכב שלם אבל זה אזור בעייתי שרבים אוהבים להצמד שם והוא לא נוח שנוהגים בדרך כי הם ממשיכים להישאר שם ואתר כל הזמן עוקב ושם לב.

 

אבל אם יצא לך לינהוג בגרנדה פונטו תשים לב שיש לי רק חרך ירי מאחור ושטח לא קטן שלא רואים - וכן אני תמיד מכוון מראות ! .

 

פשוט יש בעייה עם תרבות הנהיגה ומחשבה מוקדמת והבנה בסיסית של אנשים ימנעו המון בעיות קטנות ומעצבנות בחיי יום יום העמוסים בארצנו:

 

לדוגמא: משאית דחפה חתיכות קרטונים גדולות בין הכבל המתוח שתפס מיטען גדול למיטען עצמו שכניראה לא ישרט או משהו

עברתי לנתיב מאחורי המשאית מספר שניות לפני ופיתאום ראיתי קרטון גדול עף לי על השמש(כביש מהיר מהירות 90-100!!!) בלי אפשרות לתמרן כי יש מכוניות מסביב - למזלי זה היה רק קרטון!!! זה מה שנגרם שאנשים לא יודעים כמה כוח יש לאוויר במהירות כזו שמעיף כל מה שלא מחוזק!

 

והיום בזווית העין ראיתי בדרך לת"א שמאזדה גוררת גרר שמכיל אופנועים והוא כיסה אותם בצורה מרושלת והכיסוי יכל כניראה לעוף על מישהו ואז ליגרום לאתם יודעים מה, לצערי היה רחוק מימני ובידיוק יצא ביציאה הקרובה ולא יכולתי להעיר לו..

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חוץ מאפקט פסיכולוגי שימוש באורות הערפל לא יכול לתרום בגשם דבר, זולת סינוור הנהגים, הן מלפנים והן מאחור. אורות הערפל תורמים בערפל כבד וגם זה רק במהירות נסיעה איטית ביותר (שכן הם מאירים שטח קרוב מאד לרכב). זה שנוח לאנשים להרגיש הרבה אור מסביבם לא עושה את האורות ליעילים יותר. במהירות נסיעה רגילה רוב הסיכויים שמה שבתוך התחום המואר על ידיהם כבר מת, שכן התחום המואר בתוך זמן התגובה הסביר של הנהג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא הובני כהלכה- יש שטח מת והוא מישתנה בגודל מרכב לרכב- נכון שלא יעלם שם רכב שלם אבל זה אזור בעייתי שרבים אוהבים להצמד שם והוא לא נוח שנוהגים בדרך כי הם ממשיכים להישאר שם ואתר כל הזמן עוקב ושם לב.

 

אבל אם יצא לך לינהוג בגרנדה פונטו תשים לב שיש לי רק חרך ירי מאחור ושטח לא קטן שלא רואים - וכן אני תמיד מכוון מראות ! .

 

פשוט יש בעייה עם תרבות הנהיגה ומחשבה מוקדמת והבנה בסיסית של אנשים ימנעו המון בעיות קטנות ומעצבנות בחיי יום יום העמוסים בארצנו:

 

לדוגמא: משאית דחפה חתיכות קרטונים גדולות בין הכבל המתוח שתפס מיטען גדול למיטען עצמו שכניראה לא ישרט או משהו

עברתי לנתיב מאחורי המשאית מספר שניות לפני ופיתאום ראיתי קרטון גדול עף לי על השמש(כביש מהיר מהירות 90-100!!!) בלי אפשרות לתמרן כי יש מכוניות מסביב - למזלי זה היה רק קרטון!!! זה מה שנגרם שאנשים לא יודעים כמה כוח יש לאוויר במהירות כזו שמעיף כל מה שלא מחוזק!

 

והיום בזווית העין ראיתי בדרך לת"א שמאזדה גוררת גרר שמכיל אופנועים והוא כיסה אותם בצורה מרושלת והכיסוי יכל כניראה לעוף על מישהו ואז ליגרום לאתם יודעים מה, לצערי היה רחוק מימני ובידיוק יצא ביציאה הקרובה ולא יכולתי להעיר לו..

 

הכיסוי הגרוע ביותר שנתקלתי בו היה בן נהלל לרמת דוד, לפני למעלה מ-20 שנה. רכב שעקף אותי הרים מים משלולית שלקח למגבים לפחות 4 מחזורים לפנות את השמשה הקדמית מהמים שנחתו עליה ועל הגג וזרמו לפנים.

 

ולעתית - תודה על ההארה לגבי אור המעבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...