Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ממריא שהוא מגיע ל110 audi a3 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

 

מרגע הקניה של הרכב ברגע שהרכב מגיע ל110 והלאה אני שומע כאילו שהרכב ממריא למישהו יש רעיון?

פורסם

למרות שזה באמת דורש איזו עקיצה, אני אנסה לענות ברצינות.

 

לדעתי אלו רעשי רוח שמתגברים במהירות הנ"ל.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

קודם כל כיף לדעת שיש פה חברה טייסים..

 

ועכשיו ברצינות, תבדוק את הצמיגים שלך, אולי הרעש בא מהם.

אם הרעש מגיע מהמנוע כדאי לך ללכת לבדוק את העניין במוסך, ואני ממש לא ממליץ לך להגיע בנתיים למהירות הזאת..

1.8TSI

פורסם

תבדוק את גומי האטימה בדלתות.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

מתנצל על ההתבדחות.

התיאור שלך כללי מדי. כמה שאלות להבהרה:

האם אתה מרגיש גם רעידות (בהגה או בדוושות) או שמדובר ברעש בלבד?

האם במהירות 110+ אתה חש בשינויים ברמת הרעש כשאתה משחק עם דוושת התאוצה?

האם הרעש שונה בנסיעה על סוגי אספלט שונים?

נסה לבחון את הרעש כשאתה פותח/סוגר חלונות בכל צד .

נסה לבחון את הרעש כשאתה פותח /סוגר את כפתור circulation של מערכת המיזוג

פורסם

ככל שאני מעלה במהירות ככה הרעש נהיה חזק יותר ולא ידעתי איך לתאר את הרעש לכן אמרתי ממריא... אם אני יגיד במילים (אןןןןן) אז בכלל לא תבינו למה אני מתכוון.

 

אנסה עם חלון פתוח.

וזה לא רעש של צמיגים זה רעש כמעט כמו שנותנים קיק דאון

פורסם

מצטרף לדעה על המיסבים

שמיסב אחורי גמור אז נוצר הרעש הזה שאתה מדבר עליו.

אם ייצא לך לנסוע שוב במהירות שאתה מתחיל לשמוע את הרעש

ותהייה על כביש פנוי תסיט את ההגה פעם ימינה ופעם שמאלה ובכך תוריד משקל ועומס כל פעם על מיסב אחר.

אם באחת ההסטות יפסיק הרעש בזמן שאין עומס על המיסב אז אותו מיסב הוא הבעייתי.

פורסם

ברעש יכול להיות גם מממיר מומנט כתוצאה מחוסר שמן למשל. פותח שרשור לא רשם אם הרכב אוטומטי או ידני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • ספונסר פורום
פורסם

ברכב הזה התקלה היא בדרך כלל או צמיגים או מיסבי גלגלים .

בשני המקרים כדאי לטפל בעיניין בהקדם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם זה מייסבים וצריך להחליף אני אמכור את האוטו נמאס לי כל חודש להחליף בו משהו אחר.

 

דא הרכב הוא אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...