Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברים,דחיתי את עניין המגבר והסאב,ואני רוצה להשקיע לפני הכל ברמקולים איכותיים..

לכן הומלץ לי להחליף את הרמקולים המובנים מאחורה ( 6.5 -25RMS) לרמקולים 6\9 של קנווד [ 350 וואט ].

 

מכייון שאני לא יכול להכניס למגש האחורי רמקולים 9\6 נאמר לי שאני צריך לעשות הגבהה ( בעלות של 100 שקל או 200 שקל עבור הגבהה מעץ MDF עם ריפוד מסביב ).

 

בחיים לא יצא לי לראות איך נראה הגבהה גם חיפשתי בגוגל ולא מצאתי,אשמח אם מישהו יכול להראות לי איך נראה הגבהה לרמקולים אחוריים 6על9.

 

אגב לפי דעתכם המחיר סביר עבור :

רמקול קנווד 350 וואט -> 300 שקל

הגבהה רגילה ->100 שקל

או הגבהה מעץ עם ריפוד -> 200 שקל.

 

 

 

תודה מראש:-P

יפני זה הכי אחי

פורסם

אשמח לדעת מה הסיבה להשקיע דוווקא על קומפוננט ולא על 6/9..

אגב אשמח אם תעזרו לי בקשר להגבהה הזאת.

יפני זה הכי אחי

פורסם

אמרת שאתה רוצה איכות לא?!

מ6X9 ב300 לא תקבל לא איכות ולא נעליים.

תעבור על הFAQ ותראה את ההבדל בין סט קומפוננט לרמקול קואקסאלי.

בשיפוצים...

פורסם

תשמע כרגע אני חי עם רמקול ממקורי מהחברה 6.5 של 25RMS..

מבחינת סאונד בעוצמה נמוכה הוא מספק אותי,הבעיה היא שבעוצמות הגבוהות הצליל מתעוות והבאס נעלם.

לכן אני רוצה להחליף אותו במשהו יותר איכותי שיעמוד סביב התקציב שלי (400 ש"ח ) ושיהיה מיועד לעבוד עם הרדיו דיסק באוטו (שמספק כ20 RMS לכל ערוץ.)

 

הומלץ לי על ידי כמה אנשים לשים 6 על 9 כי הם יתנו לי באס יותר טוב בווליום הגבוה וצליל נקי יותר.

אגב מדובר ברמקולים האלו :

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG2CA8C72

יפני זה הכי אחי

פורסם

לא אי אפשר להכניס רמקול 6X9 בחור הזה

אבל אפשר להרחיב אותו למידה מתאימה לרמקול 6X9

כל מה שאתה צריך זה ג"קסוו עם משורית פח, משקפי מגן, אומץ, וספר תפילה למניעת נזקים ברכב או חס וחלילה בגוף

מצד שני (היותר נבון מבחינתך) אתה יכול להסתפק בהגעה למתקין השכונתי שיעשה את ההתאמה כמו שצריך לאחר מכן תיפרד מכמה "הרצלים" ושלם לו את מה שהוא הרויח בכבוד ובזכות וסע לך לעבר השקיעה שמח וטוב לב :lol:

האפשרות השניה היא המומלצת ללא עוררין

שבוע טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...