Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני גר בצפון ועובד במרכב. נוסע בערך שעה וחצי עד שעתיים כל כיוון.

העבודה שלי מאפשרת לי לבחור איזה רכב ליסינג אני רוצה.

האפשרויות הן רכבים בקבוצה 2 - מזדה 3, רנו פלואנס, סקודה אוקטביה החדשה, ג'טה, פז'ו 308 ופורד פוקוס.

אמרו לי שכדאי לי לבחור רכב עם הנדסת אנוש טובה יותר מאשר המזדה.

אשמח לשמוע עצות נוספות.

פורסם

אני הייתי הולך על האוקטביה מקום ראשון.

 

ואז מתלבט על מקום שני בין הפלואנס לפוקוס

 

הפלואנס נוחה מאוד, גדולה ומפנקת בכך.

הפוקוס נוחה מאוד ונאה מאוד.

 

אבל האוקטביה לדעתי לא פחות נוחה מהשתיים הקודמות, תא מטען ענק, יפה יותר מהשתיים האחרות, זריזה יותר עד כמה שידוע לי מהשתיים האחרות (כן כן - אני מדבר על ה1.2TSI) עם מומנט שגם אמור להיות גדול יותר משתי העגלות האחרות...

 

בקיצור - אני הייתי הולך במקרה הזה על הסקודה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לדעתי האישית ביותר לאחר נהיגה ברכבים שציינת חוץ מהאוקטביה החדשה [בישנה דווקא כן].

הנוחות ברכבים לפי סדר יורד:

 

1. פלואנס.

2. 308

 

שאר הרכבים לא היו נוחים לי ואם האוטביה החדשה דומה לג'טה או לאוקטביה הישנה אז היא אפשהו בסוף.

 

הבעיה של הפחואנס [השגיאה במקור] היא שהרכב לא זז.

אם רוב הנסיעות הם בנוחות וללא שום מטרת נהיגה אגרסיבית אז היא די בסדר,

ברגע שתדרוש יותר פשוט תתעצבן.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

האוקטביה קצת קשיחה.

אם נוחות בראש מעינך, הייתי הולך על ה308 ובודק האם ניתן לקבל את הC4.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ה-308 יותר נוחה מה-C4. מצטרף להמלצה עליה.

 

אם אינני טועה לאוקטביה רק 4 כוכבי בטיחות. הייתי שוקל את זה אם הייתי נוסע כ"כ הרבה כמוך.

פורסם

לדעתי ה 308 היא הנוחה ביותר מבין מה שהוצע לך.

על האוקטביה לא נהגתי/נסעתי, כך שקשה לי לחוות דעה עליה,

ועל הפלואנס אני שומע רק תלונות, כך שלמרות שזה ליסינג, הייתי מוותר.

המזדה אכן לא נוחה לנסיעות ארוכות.

פורסם

ה308 נוחה מאד. המושב שלה מצויין.

לא מכיר את השאר למעט המאזדה שאכן פחות נוחה. מה שכן קח בחשבון שה308 במידות קטנות יותר מאחרות שהוצעו כאן

מבחינת מרחב פנים ותא מטען, ככה שאם אתה צריך משפחתית, אז יכול להיות שסעיף המרווח חשוב יותר מסעיף הנוחות.

 

בנוסף היא נוחה מאד, אך הגיר אינו מושלם ולעיתים זה פשוט מעצבן מידי.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

לצערי אני חולק על שאר המגיבים , הפלואנס היא הנוחה בחבורה ובהפרש לא מבוטל .

הרכב נעים ושקט , מעט רועש מעל 120 קמ"ש.

נכון , הרכב אינו מהיר והתאוצה מעט עצלה, אבל אם אתה נהג שגומא ק"מ גבוהה ביום, ומיאוץ רמזורים לא בראש מעיניך, הפלואנס היא הבחירה.

 

ה308 והפוקוס הם הבאות אחריה מבחינת נוחות , ה3 והאוקטביה קשות יותר בצורה מורגשת .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כן שכחתי לציין שאני נשוי ויש לי 2 ילדים אז בסופי שבוע הרכב צריך לשמש כרכב משפחתי.

אבל בכל השבוע זה רכב פרטי שלי והכי חשוב לי שכשאני מגיע לעבודה לא יכאב לי הגב ...

האמת יצאתי קצת מבולבל מהדעות השונות.

הנטייה שלי היא דוקא כן לרנו פלואנס. פחות מעניין אותי פתיחות מהירות.

הכי חשוב לי זה נוחות נסיעה והפרמטר השני החשוב הוא שיהיה נוח בסופי שבוע עם המשפחה.

 

 

תודה לכולם.

פורסם

כולן טובות ונוחות.

אני לא מכיר את המושב בפלואנס, אבל אם הוא כמו המגאן – הוא נוח! הפיז'ו 308, ג'טה ואוקטביה – יותר נוחות מהפוקוס והמאזדה.

אבל נוחות היא עניין מאד אישי, לכל גוף תנוחת הנהיגה המתאימה לו, כך שאין כאן אמת אחת – תנסה את כולן (תעשה סיבוב באולמות התצוגה או שתבקש מקצין הרכב להביא אותן למבחן) ותחליט.

 

כמו שיכור מסתובב......:wink:

פורסם
כן שכחתי לציין שאני נשוי ויש לי 2 ילדים אז בסופי שבוע הרכב צריך לשמש כרכב משפחתי.

אבל בכל השבוע זה רכב פרטי שלי והכי חשוב לי שכשאני מגיע לעבודה לא יכאב לי הגב ...

האמת יצאתי קצת מבולבל מהדעות השונות.

הנטייה שלי היא דוקא כן לרנו פלואנס. פחות מעניין אותי פתיחות מהירות.

הכי חשוב לי זה נוחות נסיעה והפרמטר השני החשוב הוא שיהיה נוח בסופי שבוע עם המשפחה.

 

 

תודה לכולם.

 

כיוון שאילו הפרמטרים שלך , הפלואנס בהחלט מובילה ובגדול.

בדוק מתי מגיעה גירסאת הדיזל עם הגיר הרובוטי כפול המצמדים, מנוע חזק וחסכוני יותר מה 1.6 ליטר העצל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מהל המכוניות שציינת אני מכיר רק את המאזדה - מכונית צפופה, לא נוחה ולטעמי נוטה לעצלות. לא מומלצת כרכב משפחתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פחות מעניין אותי פתיחות מהירות.

הכי חשוב לי זה נוחות נסיעה והפרמטר השני החשוב הוא שיהיה נוח בסופי שבוע עם המשפחה.

פלואנס היא הבחירה בשבילך.

אתה מוזמן לעיין במבחן הדרך לפלואנס שעלה לאתר לא מזמן, אבל אם לתת לך את התמצית של המבחן בשורה אחת, אז -

היא נוחה, מרווחת, גדולה אבל ביצועים ותאוצות ממנה והלאה.

 

אני מבין למה רוב המגיבים כאן "זרקו" אותך לכיוון האוקטביה החדשה, זה באמת אחד הרכבים היותר מעניינים שיש היום בקבוצת המחיר הזאת. פשוט שלדרישות שלך, ספציפית, הפלואנס קולעת טוב יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...