Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מצאתי את הפורום הזה שיכול לענות לי בדיוק על השאלה שאני מתלבט כרגע:

יש לי תקציב של 300-320K לרכישת SUV פרימיום יד שנייה.

הרכבים המדוברים הם בסגנון ה X5 , ML , לקסוס , טוארג ודומיהם. (אם שכחתי אפשר להזכיר לי).

התקציב יכול לחרוג קלות (גם למעלה אבל כמובן שתמיד העדיפות למטה).

אם התקציב לא יעמוד בארץ אני שוקל ברצינות ייבוא אישי.

מה אני מחפש? אז ככה :

1. דיזל

2. 2009 ומעלה

3. לא תהיה נסיעה בשטח כך שכביש הוא העיקר.

4. אמינות ורמת נסיעה גבוהה של הרכב- וחווית נהיגה כמו שרכב כזה יכול לתת - מאד חשוב.

 

האם מישהו יכול להמליץ לי על סמך הנתונים הכלליים הנ"ל מה עדיף לי? לאיזה כיוון ללכת?

אני נוטה לכוון ה X5 אבל אשמח להארות/הערות נוספות.

 

תודה רבה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא לי לנהוג על ה X5 וזה הרכה היחידי שאני יכול לחוות דעה.

הרכב מרגיש כאילו הוא מודבק לכביש.

תאוצות פנומנליות וגם במהירויות תלת סיפרתיות לא הרגשתי שהמנוע נחנק או מגיע לגבול יכולתו.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני מבין ה-SUV היוקרתיים אני חסיד של הטוארג, אלא אם תוכל להשיג אאודי Q7 דיזל בתקציבך, רכב פשוט מדהים.

אני אישית בתקציב כזה הייתי מחפש טויוטה לנד קרוזר V8, נדלקתי על הטנק הזה, אבל כנראה שזה רק אני...8)

 

בהצלחה.

פורסם

מנסיון אישי, אל תצפה לחווית נהיגה מדהימה מ x5 3.0d זה רכב נוח גדול וחזק, אבל במילים שאתה תיארת אתה מחפש חווית נהיגה שאני לא בטוח שתמצא מהמנועי דיזל שרובם בקטגוריה נעים על סביבות ה3 ליטר, מהירים כמה שיהיו הם לא יגרמו לך לקחת את הרכב בשבת בצהריים לטיולים סתמיים.

מה שכן, נסעתי על ה4.8 בנזין שכבר מרגיש אחרת לגמרי, שם אתה בקלות יכול למצוא את עצמך מחייך במשך דקה בלי לשים לב.

אבל יש לך סכום יפה ביד ובמקומך לא הייתי זורק אותו על העמלות הגבוהות שגבו פה היבואנים של המותגים הללו, תעשה בשכל ותקנה ביבוא אישי, בסכום הזה תוכל להביא x5 2009 עם ק"מ קרוב לאפסי.

אם אתה לא נעול על דיזל, וגמיש טיפה בתקציב, ממליץ לך ללכת על פורשה קייאן, דגם הטורבו אומנם יקר יותר אבל אם יתאפשר לך זה הג'יפ היחיד שיתן לך חווית נהיגה אמיתית.

פורסם

איפה יש קאיין טורבו ב300 אלף?

אני הייתי הולך עך ML 350 BLUETEC. רק תבדוק מה עלות פילטר שטנן בארץ.

בארה"ב הוא שערורייתי.

פורסם
איפה יש קאיין טורבו ב300 אלף?

אני הייתי הולך עך ML 350 BLUETEC. רק תבדוק מה עלות פילטר שטנן בארץ.

בארה"ב הוא שערורייתי.

התקציב שלו לטענתו עד 320 אלף, אני טענתי שבהנחה שהוא יהיה גמיש יותר ויוכל לגרד 400

הוא יוכל לעשות יבוא אישי לקאיין GTS מפלצתית במיוחד שתגרום לו לגחך ליד כל x5 או ml,

טורבו שנת 2008-2009 עם ק"מ של 10-30 אלף בארה"ב תוכל למצוא בסכום הזה אם תחפש טוב, לך לחברות שמתמחות ביבוא אישי, עם כמה שאני שונא את הינומה מוטורס והיה למשפחה נסיון רע איתם הם היחידים שמצאו את הרכב המבוקש בצבע ובדגם שרצינו, אני מאמין שהם ימצאו לך מה שתרצה.

פורסם
אני מבין ה-SUV היוקרתיים אני חסיד של הטוארג, אלא אם תוכל להשיג אאודי Q7 דיזל בתקציבך, רכב פשוט מדהים.

אני אישית בתקציב כזה הייתי מחפש טויוטה לנד קרוזר V8, נדלקתי על הטנק הזה, אבל כנראה שזה רק אני...8)

 

בהצלחה.

 

לא אוהב את ה Q7 , הוא מזכיר לי אוטובוס משום מה , הלנדקרוזר מזכיר לי טנק...אני סה"כ מחפש רכב

על הטוארג חשבתי אבל אני לא יודע למה למעשה הוא עדיף על כל השאר.

פורסם
מנסיון אישי, אל תצפה לחווית נהיגה מדהימה מ x5 3.0d זה רכב נוח גדול וחזק, אבל במילים שאתה תיארת אתה מחפש חווית נהיגה שאני לא בטוח שתמצא מהמנועי דיזל שרובם בקטגוריה נעים על סביבות ה3 ליטר, מהירים כמה שיהיו הם לא יגרמו לך לקחת את הרכב בשבת בצהריים לטיולים סתמיים.

מה שכן, נסעתי על ה4.8 בנזין שכבר מרגיש אחרת לגמרי, שם אתה בקלות יכול למצוא את עצמך מחייך במשך דקה בלי לשים לב.

אבל יש לך סכום יפה ביד ובמקומך לא הייתי זורק אותו על העמלות הגבוהות שגבו פה היבואנים של המותגים הללו, תעשה בשכל ותקנה ביבוא אישי, בסכום הזה תוכל להביא x5 2009 עם ק"מ קרוב לאפסי.

אם אתה לא נעול על דיזל, וגמיש טיפה בתקציב, ממליץ לך ללכת על פורשה קייאן, דגם הטורבו אומנם יקר יותר אבל אם יתאפשר לך זה הג'יפ היחיד שיתן לך חווית נהיגה אמיתית.

 

אז ככה :

 

1. כל המבחנים באתרים הגדולים שנעשו ל X5 דיזל SD דיברו על וואו אחד גדול.

המנוע חזק עוצמתי ותיארו אותו כלא פחות מ"מנוע הדיזל הטוב בעולם" , אז למה נראה לך שלא תהיה שם חווית נהיגה?

אגב- מה הנסיון האישי שלך עם הרכב? אולי אנחנו לא מדברים על אותו אחד? (שנה דגם וכו')

2. את ה 4.8 בנזין , מה גם שהוא יקר יותר , אקנה כשנרכוש תחנת דלק משפחתית...

3. ולגבי קאיין זה לא להיות גמיש, זה להוסיף הרבה. התחזוקה גם הרבה יותר יקרה מ X5 וחבריו.

פורסם

מבחינת התנהגות נטו:

לא נהגתי על גרסאות הדיזל, אבל הX5 מאוד מתגמל לנהיגה (במיוחד בגרסא עם חבילת הספורט). יש מעט מאוד body roll, הוא עוקב אחרי קו הפניה, והמנוע (4.8) די מדהים.

 

הפורשה קאיין טורבו הרבה יותר מתגמלת. בתחושה, בדיוק, אבל בעיקר באחיזה ובמנוע המדהים. היא קצת יותר יקרה לקניה ולאחזקה.

אם יוצא לך לשבת בגרסא עם הגג הפאנורמי, זה בכלל מרשים - כי זה מרגיש כמעט כמו טארגה - רוב הגג פתוח.

 

ללא פשרות תקציביות - הקאיין טורבו היא הפייבורטית שלי, הX5 מנצחת בעולם האמיתי.

 

עוד רכב די מהנה הוא הריינג' רובר ספורט סופרצארג'. מתנהג קצת פחות טוב מה-X5, רוכן יותר, מתקשר פחות, אבל רמת הגימור טובה הרבה יותר.

 

לא נהגתי בטוארג, לקסוס או בML. אז אין לי חוות דעת.

פורסם

יד שנייה ?

חבר של אבא שלי ייבא ממש כעת MERCEDES ML 350 ב 330K חדשה 2010 מיבוא אישי. אני בעצמי שוחחתי עם האדם שמייבא וניתן גם לייבא את דגם הדיזל העונה לשם 350BLUETEC , אותו מנוע דיזל כמו של ML320 רק עם ממיר קטליטי המזריק נוזל אוריאה (כמו של המשאיות) על מנת לא לזהם את הסביבה (10 ליטר של הנוזל מוחלפים/מוספים בכל טיפול שיגרתי בלבד- הנוזל עולה 7 ש"ח לליטר משמע הפרש טיפולים של 70ש"ח-מצחיק). אגב המנוע הזה הגיע גם לאירופה ונמכר בג'יפ הגדול של מרצדס GL , המנוע בקרוב יועבר ל SCLASS ולעוד דגמים בעתיד. חוץ מזה כל שאר מכלולי הרכב זהים לדגם האירופאי באופן גורף.

 

מסקנה, מרצדס ML350BLUETEC יבוא אישי, גם תרוויח רכב חדש, דיזל, יד ראשונה ואם איכפת לך אז גם לא מזהם.

אז מה היתרון של הML על המתחרות? הML הרבה יותר נוחה מהם הבולמים שלה ונוחות הנסיעה בכביש/שיוט ואפילו נסיעה בכבישי ארץ ישראל הירודים פשוט משובחת. יתרון קל לX5 באחיזה ואני מדגיש יתרון קל ואפילו קל מאד ולא יותר מכך.

 

שיהיה בהצלחה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

טיטו אוריאה זה לא איך שקוראים לשתן באנגלית ? :shock:

 

בכל מקרה יש בחור בעבודה שלי שהיה לו ML והוא זרק אותה ולא מוכן להתקרב הוא טוען שהרכב מקרקש והכפתורים מתפרקים ואין תחושה של משהו יוקרתי [אני לא יודע איזה דגם היה לו, או שנה].

היום הוא מחזיק בטוארג ויש לו איזשהי בעיה שכבר למעלה מחצי שנה לא מצליחים לפתור לו [יש אזהרה ממחשב הרכב והוא החליף כל כך הרבה רכיבים ועדיין לא מצאו לו את הבעיה ,הוא על סף יאוש טוטלי].

אני לא יודע עם זהו מקרה בודד עם הטוארג שלו אבל זה עושה לי חשק לא להתקרב לטוארג ביום מן הימים.

לפי מה שהבנתי ממנו הוא היה במוסך רון ורון לא יכול לטפל ברכב [הסיבה המדוייקת לא ידועה לי ].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אם היה לי סכום נכבד כמו שלך לא הייתי פוזל לאף גי'פ מלבד האינפינטי שלדעתי כל הגי'פים שלהם פשוט מדהימים! ובמחיר שלך בהחלט אפשר לשים יד על אחת שנת 2009 ביבוא אישי.

אין לי המון ניסיון עם הגי'פים שלהם נסעתי נסיעת התרשמות בFX37 של שכן טוב שלי ביום שקיבל אותה בציר 09, מנוע 3.7 עם 320 סוסים V6, הנאה צרופה וכל מילה מיותרת, אבי שביום יום נוסע על רכב בשווי כפול מהFX 37, (S-350 התלהב כל כך שכמעט הציעה לו להתחלף מפתח תמורת מפתח.

 

אל תפסול שום אופציה ובדוק ברצינות רכישת אינפינטי ישנם גם דגמים עם מנוע דיזל בהיצע הדגמים ולגבי פינוק והנאה מהנהיגה אני חושב שאינפינטי פגעו בול הרכב מאיץ כמו טיל בליסטי פשוט ומשאיר אבק לרוב המתחרים בסגמנט 6.5 שניות 0-100.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

כל מי שנהג על האינפיניטי [אני לצערי לא זכיתי לנהוג או לשבת בחיה המדוברת] סיפר שהרכב מרגיש מדהים אבל צריכת הדלק שלו פשוט הזויה [לכיוון ה 1:4 ואפילו גרוע יותר] אולי הסיבה שלחברים יש רגל כבדה עם גז בינארי [0 או 1] :-)

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
טיטו אוריאה זה לא איך שקוראים לשתן באנגלית ? :shock:

 

בכל מקרה יש בחור בעבודה שלי שהיה לו ML והוא זרק אותה ולא מוכן להתקרב הוא טוען שהרכב מקרקש והכפתורים מתפרקים ואין תחושה של משהו יוקרתי [אני לא יודע איזה דגם היה לו, או שנה].

 

לצערי, כל המרצדסים של השנים האחרונות הם ככה :?

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...