Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שהאינפיניטי הוא משהו חלומי אבל הוא די צפוף ו(יחסית לסגמנט) וצריכת הדלק שלו היא שערורייתית (לא שהאחרים ברמתו חסכוניים יותר.

בכל מקרה אני מתחיל ניפויים :

 

1. אינפינטי ירד.

2. ML - ירד (לטעמי הוא לא יפה- לא חיצונית ולא פנימית).

3. קאיין ירד . לדעתי הוא אפילו לא עלה בהתחלה בגלל המחיר והאחזקה.

4. Q7 הוא אוטובוסי מדי

 

נשארו הטוארג, ה X5 והלקסוס.

בדקתי ביבוא אישי ושלושתם באותן רמות מחיר . שלושתם יוקרתיים באותה מידה.

מה לעשות?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לנסוע בשלושתם ולהחליט, כי בתכלס זה עניין של העדפה אישית. אין אחד שהוא טוב אבסולוטית מהשאר.

 

 

הבעיה היא שמנסיעת מבחן קצרה שהחברה נותנת לך, קשה לאמוד את כל הפרמטרים.

אבל זו האופציה היחידה שנותרה אז זה כנראה מה שאעשה.

פורסם
לא קשה לשכנע את היבואן לשחרר לך את הרכב ללילה.

 

לקבוע שעה לפי העדפה שלי לא הצלחתי אז ל 24 שעות שלמות?

בוא וספר לי איך עושים את זה.

פורסם

ניסית לקבוע נסיעת מבחן טלפונית או שהייתי נוכח באולם התצוגה ?

בד"כ אם הם רואים מישהו רציני ולא אחד שסתם בא לבלבל במוח אז הם משחררים רכבים - לפעמים גם לסופ"ש.

נראה לי שזה גם תלוי בסוכנות עצמה, יתכן שהמרכזיות יותר עמוסות ולכן לא מוכנות לבוא הרבה לקראת הלקוח.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

הייתי ממליץ לך שוב לבחון את האינפינטי ולא לרדת ממנה כל כך בקלות כי זה רכב פשוט מדהים ואני מתלהב מהרכב של השכן כל פעם שאני רואה אותו בחנייה ואגב מבפנים הוא לא צפוף בכלל ואפילו דיי מרווח.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

תלוי איזה לקסוס. GX או RX?

בכל מקרה. עם כל הכבוד, VW לא יכול להחשב כמותג פרימיום.

אם בGX עסקינן - אין כאן שאלה. אם ב RX - אזי X5 לוקח מבחינת יוקרה, התנהגות ושוק יד שניה בבוא היום

פורסם

בכל אופן אין לקסוס דיזל.

שוק יד שנייה מראה סחירות נמוכה ל X5 מחירון זוועתי, לקסוס מחירון טוב יותר , ML מחירון מעולה וסחירות טובה משל כל המתחרות שציונו.

אני חושב שעשו לך על הML קצת יותר מדיי שחור ממה שהוא. הרכב הזה הוא הנח ביותר מכל מה שצויין פה ומי שנהג עליו יודע, עיצוב? עניין של טעם, בחן וגלה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם

אחי אז ככה לי יש את האינפיניטי EX37 שזה הגיפ הקטן שלהם שזה אוטו מנוע כמו הFX37.

לפני שקניתי עשיתי גם נסיעת מבחן על הX5.הטוארג מבחינתי לא נחשב עד שיצליחו לסדר את כל הבעיות אמינות שלו.

בקיצור האינפיניטי עולם אחר מהX5 גם מהאיבזור,אחיזה, מנוע ברמה אחרת בכלל, עכשיו שיש FX30D אני חושב שאין בכלל מה להשוות תעשה נסיעת מבחן ותחליט. דרך אגב כתבו פה אנשים שהם נהגו בX5 ודיברו על חווית נהיגה אז לפי דעתי אין לו שום דבר שדומה למושג הזה האוטו מרגיש כבד (אולי מהיר) והזכיר לי טנק. עוד דבר האינפיניטי נראה מדהים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

לכל שונאי ה-X5 בגלל תדמית? בגלל שלא יכולים לרכוש? שתנהגו על הרכב אז תוכלו להביע את דעתכם על הרכב, ולא תכתבו השערות שממש לא נכונות

Tito שתמכור X5 תתפלא לדעת שיש סחירות לאוטו הזה רק כדי לסבר לך את האוזן היה לי X5 כסופה 4.4I שנמכרה ב-10,000 ש"ח הייתה יד 1 עם ק"מ נמוך, והרבה תוספות אז אולי אם הרכב שלך שמור ואין הרבה כמוהו אנשים מוכנים לשלם מעל המחירון, ומי כמוך יודע את זה.

לפותח השרשור כשתנהג על ה-X5 תבין שהוא לא כמו כל SUV פרימיום בקטגוריה הזאת במיוחד במנועים הגדולים, לי כיום יש את ה-4.4I ובזמן הקרוב תהיה מוחלפת באחת חדשה עם מנוע 4.8.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
לכל שונאי ה-X5 בגלל תדמית? בגלל שלא יכולים לרכוש? שתנהגו על הרכב אז תוכלו להביע את דעתכם על הרכב, ולא תכתבו השערות שממש לא נכונות

Tito שתמכור X5 תתפלא לדעת שיש סחירות לאוטו הזה רק כדי לסבר לך את האוזן היה לי X5 כסופה 4.4I שנמכרה ב-10,000 ש"ח הייתה יד 1 עם ק"מ נמוך, והרבה תוספות אז אולי אם הרכב שלך שמור ואין הרבה כמוהו אנשים מוכנים לשלם מעל המחירון, ומי כמוך יודע את זה.

לפותח השרשור כשתנהג על ה-X5 תבין שהוא לא כמו כל SUV פרימיום בקטגוריה הזאת במיוחד במנועים הגדולים, לי כיום יש את ה-4.4I ובזמן הקרוב תהיה מוחלפת באחת חדשה עם מנוע 4.8.

 

תעשה סיבוב על הFX37 או FX50 ותופתע יש מכוניות יותר טובות מבמוו

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אני אישית מאוד אוהב את ה X5 החדש.

לא נהגתי על הדיזל, אבל על הבנזין נהגתי לא מעט. הבנתי שמדובר במנוע מאוד

חזק ומתוחכם, שלא נופל מהבנזין. אישית אני נוהג על ה X5 דור קודם,

אבל החדש זה עולם אחר.

לגבי תדמית כן או לא, זה שיקול אישי, ואני לא אכנס אליו. יש לא מעט אנשים שלא אוהבים

את מה שהרכב משדר, ואין לי מה להתווכח בנושא כזה.

לגבי הרכב עצמו, ה X5 מאוד מרווח, מפנק מאוד, וגם חזק. הוא יותר דומה בנסיעה

לרכב רגיל מאשר לג'יפ, ואני אישית מאוד אוהב את זה.

אני רק חושב שאם תרצה להביא אחד ביבוא אישי, זה יעלה יותר לכיוון 350-400 אלף

לדיזל עם מעט מיילים, ושירשם 2010, ועבר נקי של הרכב, לא תצוגה/ליסינג מסחרי/השכרה

וכדומה. מה שכן, זו האופציה השפויה היחידה בארץ. מחירון המשומשות מנותק קצת

מהמציאות בשנתונים המתקדמים.

לגבי סחירות, אני חולק על TITO, וחושב שהסחירות שלו טובה, יחסית ל SUV יוקרתי.

לגבי ה ML, ממה שאני יודע, אנשים לא ממש מרוצים ממנו, והוא הרבה פחות סחיר מה X5,

אבל זה רק מידע כללי, ולא מנסיון אישי.

לגבי האינפיניטי, אני ממש לא יודע ולא ממש מכיר, כך שקשה לי להשוות.

פורסם
תעשה סיבוב על הFX37 או FX50 ותופתע יש מכוניות יותר טובות מבמוו

 

נהגתי על שתיהן רק שהם נחתו בארץ, ואני אגיד לך עוד דבר לא רק שנהגתי על הFX50 אלא בגרסת ה- ובשנת 04 היה ברשותי FX35 בין היחידם שהיו בייבוא אישי ככה שהמנוע שלו מהיר וגמיש אבל הוא יותר מידי מצועצע איפה איכות גרמנית בווארית, לעומת יפני פרימיום ולא יותר מזה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:


×
×
  • תוכן חדש...