Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה רע בריינג' רובר\דיסקברי?

 

רע מאוד

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אני לא יודע מה משמיצים את הX5 בגרסת מנוע 3 ליטר דיזל,

הרכב מדהים לא הרגשתי את ההתנהגות הרגילה של מנועי דיזל היה לו מומנט בשפע והתנהגות שלא היתה מביישת הרבה מאוד מנועי בנזין בנפחים זהים.

 

אמנם לא נהגתי על האינפיניטי אבל ממה שהבנתי היתרון הגדול של הבמוו מול האינפיניטי זה חיסכון בצריכת דלק ממוצעת [גם בלחיצות וגם בנסיעה מנהלתית רגועה], תודות לטכנולוגיית הוולוטרוניק, שבה לא רק תזמון השסתומים משתנה אלא גם הגובה שהם נפתחים וספציפית בשסתומי הפליטה [אם אתה לא לוחץ אז שסתומי הפליטה נפתחים פחות בגובה ונותנים לתערובת לצאת יותר לאט וכתוצאה מכך פחות תערובת נכנסת לצילינדר].

 

פשוט גאונים המהנדסים שם שגורמים לך לחשוב איפה כולם ומתי יישמו את זה בשאר הרכבים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אני אישית מאוד אוהב את ה X5 החדש.

לא נהגתי על הדיזל, אבל על הבנזין נהגתי לא מעט. הבנתי שמדובר במנוע מאוד

חזק ומתוחכם, שלא נופל מהבנזין. אישית אני נוהג על ה X5 דור קודם,

אבל החדש זה עולם אחר.

לגבי תדמית כן או לא, זה שיקול אישי, ואני לא אכנס אליו. יש לא מעט אנשים שלא אוהבים

את מה שהרכב משדר, ואין לי מה להתווכח בנושא כזה.

לגבי הרכב עצמו, ה X5 מאוד מרווח, מפנק מאוד, וגם חזק. הוא יותר דומה בנסיעה

לרכב רגיל מאשר לג'יפ, ואני אישית מאוד אוהב את זה.

אני רק חושב שאם תרצה להביא אחד ביבוא אישי, זה יעלה יותר לכיוון 350-400 אלף

לדיזל עם מעט מיילים, ושירשם 2010, ועבר נקי של הרכב, לא תצוגה/ליסינג מסחרי/השכרה

וכדומה. מה שכן, זו האופציה השפויה היחידה בארץ. מחירון המשומשות מנותק קצת

מהמציאות בשנתונים המתקדמים.

לגבי סחירות, אני חולק על TITO, וחושב שהסחירות שלו טובה, יחסית ל SUV יוקרתי.

לגבי ה ML, ממה שאני יודע, אנשים לא ממש מרוצים ממנו, והוא הרבה פחות סחיר מה X5,

אבל זה רק מידע כללי, ולא מנסיון אישי.

לגבי האינפיניטי, אני ממש לא יודע ולא ממש מכיר, כך שקשה לי להשוות.

 

לגבי המחיר אתה צודק , למרות שאם אני ארצה לחסוך אולי אוכל להביא אחד בייבוא אישי לבד (אפשרי..אפשרי , צריך רק קצת סבלנות של ברזל)

 

לגבי ה ML הדיעות חלוקות לכאן ולכאן. האם יש מישהו שנוהג עליו ויכול לתת חוות דעת מקרוב?

פורסם
אחי אז ככה לי יש את האינפיניטי EX37 שזה הגיפ הקטן שלהם שזה אוטו מנוע כמו הFX37.

לפני שקניתי עשיתי גם נסיעת מבחן על הX5.הטוארג מבחינתי לא נחשב עד שיצליחו לסדר את כל הבעיות אמינות שלו.

בקיצור האינפיניטי עולם אחר מהX5 גם מהאיבזור,אחיזה, מנוע ברמה אחרת בכלל, עכשיו שיש FX30D אני חושב שאין בכלל מה להשוות תעשה נסיעת מבחן ותחליט. דרך אגב כתבו פה אנשים שהם נהגו בX5 ודיברו על חווית נהיגה אז לפי דעתי אין לו שום דבר שדומה למושג הזה האוטו מרגיש כבד (אולי מהיר) והזכיר לי טנק. עוד דבר האינפיניטי נראה מדהים.

 

נראה מעניין מאד ,

אבל האם בכלל אפשר להשוות אותו ל X5 ודומיו מבחינת גודל?

אולי המנוע והאיבזור מעולים אבל הבנתי שהוא קטן קצת יותר ודי צפוף לעומת השאר.

לדעתי ה FX הוא ברמת הרכבים המדוברים כאן (מנוע, מרווח וכו') אבל אני לא מכיר אינפינטי אז תקן אותי אם אני טועה.

פורסם
רע מאוד

 

למה?

דווקא שמעתי שהדיסקו החדש יצא מוצלח מאד.

 

הייתי מוסיף אותו לרשימה אבל הסחירות שלו נמוכה ביותר.

צריך למצוא אוהב דיסקברי מושבע (ועם כסף) כדי למכור אותו יד שנייה.

פורסם
נראה מעניין מאד ,

אבל האם בכלל אפשר להשוות אותו ל X5 ודומיו מבחינת גודל?

אולי המנוע והאיבזור מעולים אבל הבנתי שהוא קטן קצת יותר ודי צפוף לעומת השאר.

לדעתי ה FX הוא ברמת הרכבים המדוברים כאן (מנוע, מרווח וכו') אבל אני לא מכיר אינפינטי אז תקן אותי אם אני טועה.

אני ישבתי ברכב הזה והרכב הזה הדבר הכי רחוק מצפוף ואני ירגיש מזה רכב צפוף אם אני ישב באחד כי לאבי יש כיום S-350 ארוכה, ובהשוואה לאינפינטי ההבדלים לא גדולים מבחינת מרווח אלא אם כן אתה מתכנן להסיע 5 אנשים בגודל של אבי ביטר שאז אולי קצת יהיה צפוף.

 

אגב לגבי הלנדרובר, עזוב סחירות קודם תמצא מקום שיודע לטפל ברכב הזה ברמת הסביר.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

לסיכום ,

אני אעשה נסיעות מבחן על X5 ML ולקסוס שלושתן דיזל.

לפי המלצה בפורום אני אבדוק גם את האינפיניטי.

אני אשתדל לקבל את הנסיעות מבחן לקצת יותר מרבע שעה שיהיה לי מדד טוב.

 

מי שמעוניין בחוות דעת בהמשל מוזמן לבקש.

 

תודה על העצות/הארות/הערות


×
×
  • תוכן חדש...