Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיטרואן C5 שנת 2002 בנזין .

ורציתי לדעת כמה יעלה לי טיפול במוסך מורשה בחלפים מקוריים בלבד .ללא רצועת טיימינג .

והאם ישתלם לי לקנות את החלפים ולעשות את הטיפול בבית .

תודה מראש אור.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

לא יודע עד כמה יש לך טעם ללכת למוסך מורשה ולשלם יותר, ממליץ לך לגשת לאורן שירותי רכב בחולון (כמו כן הוא חבר כאן בפורום - אורן בן סימון). מוסך מקצועי ואמין, טיפול 10K האחרון עשיתי שם. מחירים בהחלט הוגנים. נמצאים ברח' המרכבה 15 חולון.

בהצלחה.

איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

תודה iwalup רק מישהו יודע כמה יעלו לי הפילטרים אוויר,שמן,דלק,פלאגים,שמן מנוע? כדי לעשות זאת בבית.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

טיפול בלי טיימינג ובלי בלמים יעלה לך כ-1400 ש"ח במורשה. עדיף שתנסה אצל אחד מהבאים: אורן שירותי רכב, מוסך גבע או שאפט

פורסם
תודה iwalup רק מישהו יודע כמה יעלו לי הפילטרים אוויר,שמן,דלק,פלאגים,שמן מנוע? כדי לעשות זאת בבית.

 

פילטר שמן -CITROEN לרכבך = 50ש"ח - תחליפי 35 ש"ח ( מחליפים פעם ב- 15K )

שמן 10W-40 = בסביבות 80 ש"ח עדיף שמן גרמני ----> ( ---\\--- )

פילטר אוויר = 35 ש"ח פעם ב- 30K

פילטר דלק - מחליפים פעם ב 75Kאז השאלה עם כדאי = 45 ש"ח

פלגים 25 ש"ח כל אחד = 100 ש"ח בעם ב - 45K

נוזל קירור - עדיף PRESTONE (צבע תורכיז ירוק) = 40 ש"ח (מחליפים כשנוזל הפך צבע לכתום או 75K ק"מ)

נוזל בלמים = 30 ש"ח - אין צורך להחליף בהנחה שהמע' בלמים עובדת !

 

סה"כ לטיפול שגרתי כ- 300 ש"ח + עבודה

*במוסך מורשה זה עולה קרוב ל 1300 ש"ח כולל עבודה (לא ממליץ בכלל)

בהצלחה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

הזול הוא היקר , תשלם בזול אבל יהרסו לך דברים אחרים ואיכות העבודה תהיה ירודה .

 

תעשה את הטיפול במורשה ותקבל ראש שקט לשנה או 15,000. אתה יכול להביא את השמן למוסך כדי לחסוך קצת עלות.

זו דעתי , מניסיון עם חאפרים.

פורסם

כן ולא....

אני יכול להגיד לך שטיפול קודם עשיתי בי.ש הגליל למי שמכיר - שהגעתי למוסך היתה להם הפסקת חשמל ומנהל העבודה שאל אותי מה אני צריך ברכב - אמרתי לו טיפול תקופתי - היה לי 80000קמ ולא היה צורך בטיימינג.

שאל אותי המנהל עבודה אוקיי תגיד לי מה ונעשה "אתה רוצה פלאגים?אתה רוצה ברקסים? - אמרתי לו אתה המוסך אני יודע מה לעשות?לא היה להם מושג קלוש.....ככה זה שאין מחשב.

 

לגזית הגעתי עם קליפר תפוס - גבו ממני על קליפר משופץ מחיר של חדש - רק בדיעבד זה התברר לי.

 

אז המקצועיות של המורשים או הנאמנות שלהם והיושרה שלהם זה לא זה....ואני מעדיף לחפש לעצמי מוסך אמין יותר גם אם לא יהיה מורשה.

פורסם

מסכים עם קדמוני - בהחלט

רק בעל הרכב בסופו של דבר יודיע מה רכבו צריך ומתי.

הינך ורק הינך רשאי לקחת את רכבך לאיפה שבא לך - מטרה סופית היא אמינות ושהרכב לא יבגוד בך

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
פילטר שמן -CITROEN לרכבך = 50ש"ח - תחליפי 35 ש"ח ( מחליפים פעם ב- 15K )

שמן 10W-40 = בסביבות 80 ש"ח עדיף שמן גרמני ----> ( ---\\--- )

פילטר אוויר = 35 ש"ח פעם ב- 30K

פילטר דלק - מחליפים פעם ב 75Kאז השאלה עם כדאי = 45 ש"ח

פלגים 25 ש"ח כל אחד = 100 ש"ח בעם ב - 45K

נוזל קירור - עדיף PRESTONE (צבע תורכיז ירוק) = 40 ש"ח (מחליפים כשנוזל הפך צבע לכתום או 75K ק"מ)

נוזל בלמים = 30 ש"ח - אין צורך להחליף בהנחה שהמע' בלמים עובדת !

 

סה"כ לטיפול שגרתי כ- 300 ש"ח + עבודה

*במוסך מורשה זה עולה קרוב ל 1300 ש"ח כולל עבודה (לא ממליץ בכלל)

בהצלחה

 

 

תודה , איפה לקחו לך 300 שלק כולל עבודה ?

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

300 זה לא כולל עבודה

אך את העבדה משלמים בכל מקום בנפרד

במורשה יקחו לך 700 ש"ח

אצל חפרים שעושים את העבודה במוסכים שלהם בסביבות עד 350 ש"ח

אצל מישהו בבית - עד 140 ש"ח

ואם הינך עושה בעצמך אז 0 ש"ח

תבחר מה עדיף לך

אני אישית עושה בעצמי - מאחר ואני דוגל משפט - "אם אתה רוצה משהו טוב - תעשה את זה בעצמך"

בברכה ובהצלחה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

אכן י.ש מוסכי הגליל התדרדרו, בעבר היה מדובר במוסך משובח עם שירות מעולה אך יועץ שירות חדש שהביאו ממוסך גזית הביא להרס רמת השירות שהייתה שם.

 

 

הסיבה העיקרית שלא רכשתי שוב סיטרואן או פיג'ו, הייתה התדרדרות השירות.

פורסם
300 זה לא כולל עבודה

אך את העבדה משלמים בכל מקום בנפרד

במורשה יקחו לך 700 ש"ח

אצל חפרים שעושים את העבודה במוסכים שלהם בסביבות עד 350 ש"ח

אצל מישהו בבית - עד 140 ש"ח

ואם הינך עושה בעצמך אז 0 ש"ח

תבחר מה עדיף לך

אני אישית עושה בעצמי - מאחר ואני דוגל משפט - "אם אתה רוצה משהו טוב - תעשה את זה בעצמך"

בברכה ובהצלחה

 

רק שבמהלך הטיפול בודקים לך עוד מערכות חיוניות (בלמים, רצועת טיימינג וכו') שלא מחליפים לך אותן, משהו שאתה לא תדע או לא יהיה לך את הכלים לבדוק כשתבצע לבד טיפול

×
×
  • תוכן חדש...