Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין, כי השירות של אלפא היה לאורך שנים רבות אחד השירותים המושמצים בארץ. שלא לדבר על איכות הרכבים (מבחינת שרידות של מכלולים ואיכות הרכבה וחומרים) והאמינות שלהם שהיו בקרשים ועושה רושם שמשתפרים.

אלפא תמיד היה רכב לנהג המשוגע לדבר. (עם דגש על רכב לנהג ועם דגש על המשוגע לדבר ושמוכן לסבול מפעם לפעם מהשגעונות של הרכב )

 

כנראה שזה תלוי במוסך הספציפי בכל /רוב המקרים. גם בסקודה וגם באלפא.

 

נ.ב. STIO, הקשר בין הרכב שלך לרכב ספורטיבי , הוא ? ....

 

שמת לב שהשתמשת פה הרבה בלשון עבר? נכון, היו הרבה דברים, מעניין מה שיש היום ולא, זה לא תלוי במוסך הספציפי באלפא (מודה שלא היה לי נסיון עם המוסכים שלהם, אבל בדברים אחרים הם מצליחים להפתיע לטובה).

emotion of motion

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בהחלט.

 

 

 

שוב אומר זאת, אם כולם מרוצים מהפאביות\צ'מפיון אז באמת שאין למה לקיים איזושהי מחאה, הפורום הוכיח סוף סוף שצ'מפיון אחלה יבואן, נותן שירות מעולה לרכבים ועד עכשיו השמיצו אותו ללא הרף ללא כל סיבה.

 

אני באמת חושב שהלקוחות שלו הוכיחו שהוא בסדר גמור.

 

מה שכן, הדבר היחיד שעולה כאן מהשרשור זה שלאנשים יש נטייה לחפש "אינטרס" חבוי לכל דבר, ואם מתברר שאין לך אינטרס חבוי אז בכלל אתה לא בסדר (לראיה כל התגובות הציניות על כך שאין לי רכב VAG ועדיין אני מנסה ליזום "מחאה", התגובה הסופר מטופשת שאני מנסה להרוויח נקודות זכות או מישהו שנפגע כי פניתי אליו במילת הגנאי "ידידי" וטוען שאני פונה כך כדי למנוע "התנגדות" כאילו ניסיתי ליזום הפיכה צבאית במדינה).

 

 

ככה לא מתקדמים לאף מקום ובקטע הזה יש לנו המון מה ללמוד מחו"ל, שם אנשים מחפשים את האינטרס המשותף (במקרה זה לשפר שירות של יבואן) ולא אינטרסים "נסתרים", והם מגיעים לתוצאות.

 

אין לי ענין להתווכח עם מי שאינו מבין מהו ההבדל בין הפגנה למען מטרה ציבורית ערכית לבין הפגנה שנועדה לתת זכות מחאה לצרכן שמרגיש נפגע. אבל כדי להעמיד דברים על דיוקם, השימוש במונח "ידידי" הוא לרוב ציני ומטרתו גימוד דברי הצד השני לדיון.

לכך סברתי שכיוונת ולכן הגבתי כפי שהגבתי ( בציניות, ידידי היקר עד מאוד, בציניות ). העובדה שאתה מתייחס לדבריי כקבלה אמיתית של גילויי ה"חיבה" מצידך מעט מתמיהה, שלא לומר מוזרה, אבל לך תדע, אולי בהונג קונג ההתייחסות למונח שונה.

אשר לstio שמנסה כאן להגן בסוג של חירוף נפש על השם הטוב של האוטו שלו. היזכר נא בימים הראשונים בהם התלוננת כאן על הליקויים. כבר אז כתבתי כאן שכתיבה מהסוג הזה, למרות שהיא ענין פרטני ולא מייצג, תגלוש מהר מאוד לסוג של הכללה גורפת ולפיה כל הפביות שוות לת*ת. וכך כמובן קרה שכן הפורום הזה אינו המקום הנכון לבירור אמיתי של טענות מהסוג הזה. ישנם מספיק חברים שגם מכוניות הן מבחינתם סוג של קבוצת כדורגל, וחלוקה למחנות בצרוף בלתי נמנע של רגשות והתלהמות מלוות בחצאי אמיתות, "עובדות" חסרות ביסוס אמיתי ועוד כהנה וכהנה היא שלב מתבקש. השיא המגוחך הוא כמובן ההפגנה הזו שהופכת לפתע ל"תרגיל" וירטואלי בהשפעה על דעת קהל וההתייחסות הרצינית שהיא זוכה לה כאן. אתה פשוט נאלץ לאכול את הדייסה שאתה ועוד כמה ישריי דרך בישלתם. בתאבון.

פורסם

רועי,

חבל על המאמץ שלך.

 

אני קורא נלהב של ההודעות בפורום ומתייעץ בפורום בהרבה דברים.

 

הזמנתי פאביה חדשה (לא TSI). פשוט משיקולים של תקציב, תנאי מימון יחד עם בטיחות, ושיקולים שחשובים לי.

 

 

במוסך דיברתי עם לקוח שטען שהוא מרוצה אבל יצא שהחליפו לו גיר אוטומטי אחרי 100K קילומטר....(ושוב, אני מכיר אנשים שלא מספרים אם האוטו אמין או לא, אלא רק אחרי שהם מחליפים את האוטו, פתאום יוצא שהאוטו היה חרא). בעבודה, דיברתי עם מישהי שיש לה פאביה (והחליפה אותו מדהייטסו סיריון...ואמרה שהדייהטסו היה פשוט גרוע!).

 

אני אישית די נאמן למחנה VAG (נוהג בפולו, ובעבר בשתי איביזות).

 

 

ההערות של לארגן הפגנה או ההיעלמות של "אנשי הפאביה" בפורום - פלוס העובדה שהם נאלמו כבר מראה לי שמשהו "מסריח" פה. אני לא מתכוון לשאול או לחקור. הבנתי כבר מזמן שהרבה אנשים פה מספרים סיפורים, וכדאי מאוד לקחת את הנאמר בעירבון מוגבל.

 

בכלל, נראה לי שחלק מיושבי הפורום חיים בסרט, (מה שקרוי חב"סים) ילדים בני 20-22 שנוהגים על האוטו של ההורים וכותבים ביקורת על האוטו ועושים לו בוק, כאילו הם היו מינימום כתבי רכב באחד המגזינים הכי נחשבים...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
סתם הערת ביניים:

 

אני חושב שכל הכבוד לזיו (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx20vt) שבחר להגיב פה.

הוא אמנם לא נותן תגובה רשמית מטעם צ'מפיון כי זה לא תפקידו וטוב שישאיר זאת לאלו שזה מקצועם, אבל הוא בהחלט נכנס אל גוב האריות כשהוא מודע שיספוג הרבה חיצי ביקורת ויצטרך לתת הרבה הסברים, חלקם על דברים שלא קשורים אליו ושאינם בשליטתו.

 

בעקבות התגובות האלו הסיכוי שאני אכניס את ה-VRS שלי למוסך ברמת החיל עלה משמעותית, כי נראה שעם איש שירות כזה אני ארצה לעבוד (לא מכיר אותו).

 

גיא, אומר זאת שוב - זיו הוא ה-יועץ שירות. אין ספק שהוא מנסה לעשות מעל ומעבר, גם כשזה גדול ממנו...

רק חבל שהחבר'ה שמעליו אינם מגלים מוסר עבודה שכזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שמת לב שהשתמשת פה הרבה בלשון עבר? נכון, היו הרבה דברים, מעניין מה שיש היום ולא, זה לא תלוי במוסך הספציפי באלפא (מודה שלא היה לי נסיון עם המוסכים שלהם, אבל בדברים אחרים הם מצליחים להפתיע לטובה).

 

דיברתי בלשון עבר כי אני לא מכיר את ההווה מקרוב.

מעניין שההווה השתפר אחרי שגורם שהגיע מצ'מפיון לקח את המושכות לידיים :lol:

לומר שכל המוסכים 10 זו קביעה קצת נמהרת אלא אם כן אתה מטפל לסירוגין בכל אחד מהמוסכים בארץ.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דיברתי בלשון עבר כי אני לא מכיר את ההווה מקרוב.

מעניין שההווה השתפר אחרי שגורם שהגיע מצ'מפיון לקח את המושכות לידיים :lol:

לומר שכל המוסכים 10 זו קביעה קצת נמהרת אלא אם כן אתה מטפל לסירוגין בכל אחד מהמוסכים בארץ.

 

מעניין או לא מעניין זה כבר אתה תחליט.

אני לא אמרתי שכל המוסכים מדהימים אלא שזה לא תלוי במוסך ספציפי כי יש מדיניות ברורה של היבואן בנוגע לשירות.

emotion of motion

פורסם
אין לי ענין להתווכח עם מי שאינו מבין מהו ההבדל בין הפגנה למען מטרה ציבורית ערכית לבין הפגנה שנועדה לתת זכות מחאה לצרכן שמרגיש נפגע. אבל כדי להעמיד דברים על דיוקם, השימוש במונח "ידידי" הוא לרוב ציני ומטרתו גימוד דברי הצד השני לדיון.

.

 

הבנתי שנפגעת בגלל הדוגמא של גלעד שליט,לא נורא, קח פנדל, זה באופנה בחודש האחרון.

 

ממש אין לי כוונה להכנס לוויכוחים, מה גם שזו ממש לא מטרת השירשור הזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

העלתי פה לא מזמן סיפור שלי עם האדונים מצ'מפיונס והשירות המחפיר שלהם , שגרם לי להשבית רכב של עבודה מעל לשבועיים ולנזק ישיר של קרוב ל-30 אלף שקל וזה עוד מזל כי הרכב היה באחריות.

אין להם אף פעם חלקים במלאי או שהשערה שלי שבעצם יש להם אבל המחסן חלפים שלהם נמצא למעשה בבונד בנמל וכל פעם שלקוח צריך חלק הם הולכים לשחרר משם מה שלוקח כשבוע + .

 

הגענו עם הרכב למוסך (טרנספורטר שנת 2009) , התלונה היתה על רעידות ברכב והעברת הילוכים קשה ולדעתו של אבי זה בעיה בפלייויל ובקלאטצ' (האבחנה של אבא שלי שמחזיק בתעודה של מנהל מוסך שאומנם לא עוסק כיום בתחום אבל יש לו ניסיון של כ-30 שנה ).

הם הכניסו את הרכב למחשב , בדקו ואמרו שאין כלום ושיחררו את הרכב , הרכב נסע עוד יומיים שבמהלכם התגברו הרעשים והרעידות ובפעם השנייה שהרכב נכנס הם החליטו שהלך קאמשאפט , אין קאמשאפט במלאי כמובן ומחכים שבוע וחצי לחלק , כשהוא הגיע והורכב כבר , כמובן שהרעש לא פסק ואז החליטו סוף סוף לבדוק את הקלאטצ' והפלייוויל אבל אז זה לא היה רק החלפה של קלאטצ' ופלייוויל גם הגיר נפגע , הסטרטר , והצירייה , שוב מחכים יותר משבוע לחלקים , ההכל הורכב והרכב ייצא בשעת הסגירה מהמוסך אחרי קצת פחות משלושה שבועות.

רק מה ,הרכב עוד בנסיעה מהמוסך לכיוון הבית שלי ונדלקות מנורות , אין טעינה , הלך גם האלטרנטור.

 

הסיפור כבר ארוך מאוד , ואני לא רוצה עוד להרכיב אבל בכל משך השלושה שבועות האלה מנהל השירות לקוחות שלהם בצפון מסנן אותי , מתחמק , השירות לקוחות שלהם ששמו שם כמה פקידים ופקידות עם אי קיו של נמלה משקרים לי בלי הספקה.

בכל אופן הבטיחו לי פיצויי , אני מחכה לראות מה הם מציעים לפני שאני יפנה להליכים משפטיים נגדם.

פורסם
מעניין, כי השירות של אלפא היה לאורך שנים רבות אחד השירותים המושמצים בארץ. שלא לדבר על איכות הרכבים (מבחינת שרידות של מכלולים ואיכות הרכבה וחומרים) והאמינות שלהם שהיו בקרשים ועושה רושם שמשתפרים.

מנסיוני המועט הם שינו מס' דברים לטובה.

כנראה צריך זמן עד שהלקוחות יפרדו מהקבעון המחשבתי :-).

-

פורסם

נ.ב. STIO, הקשר בין הרכב שלך לרכב ספורטיבי , הוא ? ....

 

נו, ומה הקשר אלייך ?

 

והיכן בדיוק רשמתי שיש לי רכב ספורטיבי? תנסו לעבור על המלל שוב ולראות האם רשמתי שיש לי רכב ספורטיבי, או התייחסתי לרכבים ספורטיביים באופן כללי.

מעבר לזה (אם אתם עדיין מתקשים), כנסו לקישור הראשון בחתימה שלי, יש שם התייחסות ברורה לנושא.

 

שוב אומר זאת (...)

 

באיזו זכות אתה מכניס לבעלי סקודה בישראל מילים לפה וקורא לרכבים שלהם (בשורה התחתונה) "דפוקים" ועול מעלה שרשור שכזה, בהתחשב בעובדה שאין בבעלותך את הרכב, ועוד בא בטענות על דבריי? אתה קורא את מה שאתה רושם, או סתם לחץ על אותיות במקלדת?

 

אין לך שום זכות ולו הקטנה ביותר להביע את דעתך בעיניין, וזה עד שלא תרכוש רכב כזה ועוד לארגן מחאות על דעת עצמך. למיטב ידיעתי אתה בכלל לא בארץ, אתה תכננת לארגן הפגנות מהונג קונג?!

 

אשר לstio שמנסה כאן להגן בסוג של חירוף נפש על השם הטוב של האוטו שלו. היזכר נא בימים הראשונים בהם התלוננת כאן על הליקויים. כבר אז כתבתי כאן שכתיבה מהסוג הזה, למרות שהיא ענין פרטני ולא מייצג, תגלוש מהר מאוד לסוג של הכללה גורפת ולפיה כל הפביות שוות לת*ת. וכך כמובן קרה

 

רועי, אותי לא מעניין מה כולם חושבים. רוב האנשים פה לא מבינים כלום בנושא וסתם כותבים שטויות,אין להם ביסוס לטענות ואין להם שום ניסיון עם הרכבים האלו, מה גם שאני לא קראתי בכלל את כל התגובות. אם הייתי לוקח ללב הייתי מתייחס לכל תגובה ותגובה (גם לאלו המטופשות יותר שנכתבו כאן).

ההודעות שהעלתי כאן הם לא היו על בעיות, הם היו על נזקים לפני מסירת הרכב. גם כשיהיו בעיות אני אעלה אותם ע"ג הפורום, כל האנשים המשועממים עם גישה לאינטרנט מהמשרד לא כ"כ מעניינים אותי, הם יכולים לרשום מה שבא להם. צריך לעשות את ההפרדה בין תגובות מטופשות וחסרות ביסוס, לבין תגובות איכותיות הראויות למענה כלשהו.

פורסם
דיברתי בלשון עבר כי אני לא מכיר את ההווה מקרוב.

מעניין שההווה השתפר אחרי שגורם שהגיע מצ'מפיון לקח את המושכות לידיים :lol:

לומר שכל המוסכים 10 זו קביעה קצת נמהרת אלא אם כן אתה מטפל לסירוגין בכל אחד מהמוסכים בארץ.

אין ספק שהמנכ"ל הנוכחי שעבר מצ'מפיון עושה מהלכים טובים, בעיקר בתחום המכירות אבל השיפור הדרסטי באיכות השירות התחיל עוד לפניו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...