Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

ולכל השואלים: הרכב שלי עבר 15500 ק"מ וממש משעמם לי מאז שהוא אצלי, כי מאז שהוא אצלי לא פתחתי בכלל מכסה מנוע. מישהו יודע איפה נמצאת הידית שאחראית על פתיחת המכסה? כבר שכחתי.

 

.

 

לא כדאי לבדוק מדי פעם שמן-מים ?

 

 

תגיד, אתה רציני?!

אותם "אנשים שנעולים על דעה מסויימת" הם חבורת בעלי הפאביה ששורצת פה חדשות לבקרים, ודואגת לנפח לכולנו את השכל על ההארה שפקדה אותם ועל יד האלוהים שנגעה במכוניתם.

אתה מצהיר שהפאביה שלך היא "סוס עבודה", כשבפועל היא צברה קילומטראז' זעום עד כדי גיחוך, מה שכמובן לא מנע ממנה לחוות ליקויים שונים שאינם מקובלים עבור רכב בגיל כזה ועם נסועה כזאת.

הכתבה ב-YNET פוצצה את בועת הפאביה שלכם. את סיפורי הסבתא שלכם אודות הגדולות והנצורות של הרכב שלכם תוכלו לספר בכל מקום אחר, כאן כבר אף אחד לא קונה אותם.

כמו שאמרתי לא' בארבע עיניים: הפאביה היא רכב חביב, נותן תמורה נאותה לערכו ובסה"כ לא רע כמכונית סופר מיני. מכאן ועד הכתרים שקשרתם לה - הדרך עוד רבה, ומסתבר שגם עקלקלה.

אז מה, קיבלת את הרכב ממרכז המסירה עם חור בלוח המכשירים? חפיף, זה היבואן אשם.

יש רעשים ודפיקות מוזרות תוך כדי נסיעה? זה הכל באשמת מע"צ והכבישים המחורבנים שלהם, צריך לתלות אותם אחד-אחד.

הכוילים נשרפים וההגה מושך למרות כיוון פרונט חוזר ונשנה? זה בגלל ההתקנות המקומיות של רדיו מילאנו.

 

לכו תמשיכו לשכנע את עצמכם תוך טפיחות הדדיות איש על שכם רעהו, על כך שבכלל לא דופקים אתכם ושעשיתם את עסקת המאה עם המכונית הזאת. ממילא אתם גם היחידים שמאמינים להבלים הללו.

 

ממש, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו :evil:

 

אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל שאפו :mm_yeah:

 

כשאני חושב על זה : כיוון פרונט חוזר ונשנה יכול להגרם גם מנסיעה למנחתים שונים ומשונים ונהיגה שמפרקת צמיגים מקוריים עוד לפני 10K ק"מ ,אבל מה הסיכוי שזה יקרה כי מי לוקח רכב כזה למנחת :wink:

 

כשאני חושב על זה : אולי הפולו תמיד יוצאת אחרונה לשוק אחרי הפאביה/איביזה המבוססות עליה על מנת לתת ליצרן הזדמנות ללמוד מהליקויים שיקרו במהלך תקופת ההרצה של המכלולים האלה בשוק :)

אני מעריך שבשנים הקרובות נדע האם אותן תקלות גם יתרחשו בפולו החדשה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל ,אתה בטוח שצריך פרונט אחרי קונוסים ? תעזוב רגע את 'ע' ,

נגיד אתה אייל , מוציא פביה 'ספורט' חדשה (זה רק דוגמא , לך מגיע שירוקו :)) ואתה נוסע עם הפביה שלך , שמח וטוב לב , ל'מנחת עפיפונים ' , נהנה וחוזר , אז מה קרה ? אתה למחרת בבוקר מתייצב במכון לעשות פרונט ? לא , הרכב צריך להחזיק את זה !

פורסם
השירשור הזה כל כך מגוחך שמתעוררת התחושה שאני קורא את אפרים קישון, לו היה כשרון מופלא לאבחן ולחדד אבסורדים כאלו בחברה הישראלית. נתחיל בזה שלמארגן ההפגנה הגדולה נגד סקודה וצ'מפיון, בכלל לא מפריע להיות מין חלילן מהמלין כזה, למרות שלו בכלל אין כזה אוטו. ו.

 

כדי להביע מחאה למען גלעד שליט אתה צריך להיות חייל שישב בעברו בשבי ?

 

כמו שכבר כתבתי כמה דברים, לי אין ולו דבר אחד נגד צ'מפיון מהסיבה שמעולם לא רכשתי רכב שלהם, אבל שים לב לציטוט השני שהבאתי פה:

 

תסלחו לי אבל השרשור הזה רק מראה את החולי בחברה שלנו.

בשרשור אחר בפורום יש 100 תגובות למה צ'מפיון היא חרא של יבואן עם חרא שירות וצריך לעשות משהו.

קם בנאדם,מנסה לארגן משהו לטובת הציבור המאוכזב,פתאום כולם קופצים שצ'מפיון אחלה חברה שירות מעולה והכל ורוד דובוני אכפת לי בשמיים.

 

זה ב-ד-י-ו-ק מה שבאתי להראות.

 

אם קראת אפרים קישון אולי שמת לב גם לאבסורד הזה, במשך שנים בעלי רכבים פה מתלוננים על השירות החרא של צ'מפיון (ואתה יודע זאת היטב,אתה לא נמצא בפורום מהיום), שנים על גבי שנים חוזרים על המנטרה שזה היבואן עם השירות הכי זוועתי ושצריך לעשות משהו בנידון.

 

איפה כולם פתאום ?

 

לשרשור הזה היו 2 מטרות:

 

1.להראות שאנשים פה גדולים בדיבורים כי הרי היה ברור שברגע שמישהו "ירים את הכפפה" וינסה לארגן מחאה פתאום הכל יהיה ורוד, אנשים ישאלו "על מה בכלל המחאה? הכל טוב", בעלי מכוניות עם ליקויים יכתבו לפתע "כן,יש תקלות, אבל שטויות, זה סביר ברכב שעבר עשרות אלפי קילומטרים" (למרות שבשנה וחצי עבר רק 15.5K וכבר צבר מעל 3 תקלות...), בקיצור, להראות שאנשים גדולים בדיבורים וקטנים במעשים.

ואל תגיד לי שאף אחד פה לא התלונן על השירות המדהים של צ'מפיון...

2.להיות מופתע ולראות שאנשים באמת נרתמים לעניין ומוכנים להקדיש שעתיים מהחיים שלהם לטובתם ולטובת הכלל, הלוואי וזה היה יכול לצאת לפועל.

 

 

בקיצור רועי,

 

האבסורד פה זה לא שאני, שאיני בעל רכב של קונצרן VAG מנסה לארגן מחאה, האבסורד הוא שכמו שכבר כתבתי, יש פה הרבה בעלי רכבים שאוכלים תקלות שלא אופייניות לרכב חדש (ופתאום יורדים למחתרת כי אף אחד לא אוהב לפרסם בפורום את התקלות של הרכב שלו כי הוא מתכנן למכור אותו בשלב כלשהו, ראה מקרה א'), יש פה המון בעלי רכבי VAG (בפועל או בעבר) שאכלו מרורים מצ'מפיון- אבל הם מעדיפים לשמור על שתיקה לפתע.

 

אם לא הייתי יודע שצ'מפיון זה יבואן רכבים הייתי חושב שזה אירגון פשע שהאנשים מפחדים ממנו ולכן שותקים\יורדים למחתרת.

 

זה האבסורד.

 

STIO,

 

לפעמים התגובות שלך פשוט מגוחכות, אתה כותב שהרכב סוס עבודה, אמין, נוסע עשרות אלפי קילומטרים, למרות שבשנה וחצי עברת אולי 15.5K קילומטר.... זה לא אמת מידה לכלום.

 

זה מקסימום יכול להוות אינדיקציה לכך ששכחת איפה נמצא הסוויץ....לא איפה הכפתור של המכסה מנוע.

 

אני אסיים במשהו מאתמול בערב:

 

לאישתי ולי יש עוזרת שמנקה את הבית 3 פעמים בשבוע, אישתי מאוד חביבה אליה וגמישה איתה מאוד.

אתמול ערכתי שולחן שישי ולפתע ראיתי שכל המפה מלאה כתמים שהיו יורדים בקלות באקונומיקה (העוזרת היתה אמורה לכבס באקונומיקה ואז לגהץ).

מכיוון שהמפה היתה מגוהצת הסקתי שהעוזרת כמובן ראתה את הכתמים הגדולים במהלך הגיהוץ, לא היה ניתן לפספס אותם.

מיד האשמתי את אישתי בכך שהיא עדינה מדי עם העוזרת ולא קפדנית איתה, כי אם היא היתה כך העוזרת היתה מנקה פרפקט,אבל היא חיפפה עם העוזרת אז העוזרת בתורה חיפפה עם הניקוי וזה די לגיטימי, גם אני הייתי מחפף אם לא היו קפדנים איתי בכל דבר.

 

מה אני בא לומר לכם ?

 

כנראה שצ'מפיון באמת בסדר גמור, התקלה בלקוחות, הם לא יודעים לדרוש שירות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חלילה, שאני אכעס ?

 

על מה ולמה ?

 

ידידי,

 

נוח לי מאוד בספת L SHAPE שלי בהונג קונג, כשאני צריך לנסוע לאנשהו יש לי נהג פרטי שמגיע עם רכב קבוע בצבע אדום\כסף ועולה לי לרוב כ-10 שקלים לנסיעה, אני לא צריך לשלם לו ביטוח, לא מעניין אותי אם הוא עשה תאונה ובטח לא מעניין אותי איך השירות שהוא יקבל במוסך.

(אני לא כותב את זה מתוך התנשאות, אני כותב את זה כדי שתבין עד כמה אני רחוק מצ'מפיון).

 

ממש ממש לא כועס.

 

מי שצריכים "לכעוס" על עצמם זה אותם בעלי רכבים שיודעים שהם מקבלים שירות לא טוב ולא עושים כלום כדי לשנות את זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כנראה שצ'מפיון באמת בסדר גמור, התקלה בלקוחות, הם לא יודעים לדרוש שירות.

אתה קראת כמה פעמים 'ע' הייתה במוסך ? זה לא נקרא אצלך שהיא 'דרשה שירות' ? אבל אם התקלה בפרונט קשורה לנהיגה 'חזקה' של ע' , מה אתה רוצה מהיבואן ? היא קיבלה רכב חלופי וגם שלחו לה טכנאים אליה הביתה לבדוק את התקלה
פורסם

תראה, צ'מפיון ו כל VAG כבר אוכלים את המרק שהם בישלו.

האמינות של המכוניות בשנים האחרונות די מחפירה יחסית לשם ולאמינות שהן הפגינו בעבר.

הם עדיין מוכרים יחסית הרבה כי הם עדיין נישאים על כנפי אותה אאורה של אמינות וואגית.

די דומה למה שעבר על תעשית הרכב האמריקאית אי שם בשנות ה80.

ברכבים מסויימים כמו הפסאט למשל כבר רואים שחוסר האמינות מתחיל לחלחל, מכירות הפסאט, לפחות בישראל, די אפסיות אחרי שלל הבעיות שהדגם הנוכחי חווה.

אני מקווה בשבילם שבניגוד לתעשית הרכב האמריקאית הם יתעוררו בזמן.

בכל מקרה, הפגנת מחאה מול הסוכנות לא תהיה הדבר שישנה את דעתם או את אמינות מוצריהם, וכמו שכתבתי כבר בשרשור הזה, בעיות האמינות שיש ברכב (לפחות שלי) אמנם מעיקות אבל ממש לא ברמה של להתחיל להפגין או להפוך את זה issue גדול יותר ממה שזה באמת.

פורסם
יש פה המון בעלי רכבי VAG (בפועל או בעבר) שאכלו מרורים מצ'מפיון- אבל הם מעדיפים לשמור על שתיקה לפתע.

 

בתור בעלים בעבר של VAG, אני לא נעלם לשום מקום.

 

אבל תסלח לי, איזה אינטרס יש לי לצאת מהבית ולהצטרף למחאה כנגד צ'מפיון? יש לי דברים טובים יותר לעשות בזמן הזה והמחאה כנגד היבואן לא תועיל לי או לעניין שקרוב לליבי במאומה.

את האודי מכרתי לפני 4 שנים בקירוב והפולו איננה ברשותינו עוד מקודם.

צ'מפיון בעבורי היא הסטוריה עגומה, אבל הסטוריה. אני לא רואה אפשרות שארכוש רכב חדש נוסף מהיבואן הזה (אלא אם אשתכנע שמשהו יסודי זז שם).

אני מאוד נהנה מנהיגה על היצירות האחרונות מאינגולשטט, אבל אין סיכוי שארכוש אחת כזו ולא בשל בעיות תקציב, אלא מחוסר רצון להפגש שוב עם "המכונאים המהוללים" של צ'מפיון אלה שחמושים במברג גדול.

הנאה מוטורית ניתן להפיק גם מתוצרת של יצרנים אחרים, כאלה שהיבואן שלהם מכבד יותר את לקוחותיו.

 

עידן - שלא תטעה, אני בהחלט תומך בשרשור שפתחת, אבל נדמה לי שקהל היעד להפגנה נמצא בקרב הלקוחות שבהווה ולא בעבר.

פורסם

לא התכוונתי אלייך, אתה דווקא כן שטחת פה את הבעיות שהיו לך ואפילו כתבתי שממך אני לא מצפה לבוא אבל כמובן זה היה יכול להיות מצויין אם היית מגיע עם רכב מתוצרת אחרת בידיעה שהיו לך בעבר רכבי VAG.

 

התכוונתי בעיקר לכאלה שהיו להם רכבי VAG בעבר, הם סמלו מהשירות של צ'מפיון אבל אפילו פה בפורום הם שותקים.

 

לעיתים כשאנשים כאלה באים ומספרים את הבעיות שלהם בעבר בעלי רכבים בהווה מגלים שהם לא היחידים שסובלים משירות חרא אלא זו פשוט צורת התנהלות, וזה מעודד אותם "לצעוק".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אייל ,אתה בטוח שצריך פרונט אחרי קונוסים ? תעזוב רגע את 'ע' ,

נגיד אתה אייל , מוציא פביה 'ספורט' חדשה (זה רק דוגמא , לך מגיע שירוקו :)) ואתה נוסע עם הפביה שלך , שמח וטוב לב , ל'מנחת עפיפונים ' , נהנה וחוזר , אז מה קרה ? אתה למחרת בבוקר מתייצב במכון לעשות פרונט ? לא , הרכב צריך להחזיק את זה !

נכון. כשאתה מבקר במנחת פעם בחודש וזוכר בכל פעם שאתה מגיע שלמרות שנורא כיף לך, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שמחר יום ראשון והרכב הזה צריך גם להביא אותך מהבית לעבודה ובחזרה, כנראה שבאמת תוכל להסתפק בכיוון פרונט אחת לחצי שנה עד שנה.

 

לעומת זאת, כשאתה מתחרע עם האוטו בכל שבת בלי חשבון, מזמבר לו את הצמיגים משל היית מתנחל המפגין מול כוחות צה"ל בבואם לפנותו מהמאחז הבלתי חוקי שהקים ומאמלל לו את הקלאץ', הגיוני שפתאום הפרונט יצא מכיוון, תושבות ייקרעו, ציריות ידפקו וכיוצא באלה.

אני כמובן לא טוען או אפילו רומז שזה מה ש-א' עשה, אבל זאת בהחלט אפשרות שבאה בחשבון.

עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יש מספיק דברים שיוציאו פרונט מכוון גם בלי להתחרע על האוטו. באמפרים, בורות, מדרכות ועוד מפגעים שהנהג הישראלי נתקל בהם על בסיס יום יומי.

מכל שלל הטענות נגד הרכב הספציפי דווקא זו נראית לי אחת שיהיה קשה מאוד, אם בכלל, להפיל על צ'מפיון אפילו אם יש בעיה אמיתית ברכב.

פורסם

לפי חוק המספרים הגדולים, יוצא שרוב נהגי הפאביה נוסעים פחות או יותר על אותם כבישים, ולכן רובם יצטרכו כיוון פרונט בזמנים פחות או יותר תואמים.

אם אותה פאביה ספציפית נזקקה לכיוון פרונט באופן תכוף בצורה תמוהה, מה שכנראה היה שם זה אחת מהאפשרויות הבאות:

  1. ברכב יש פגם ייצור
  2. הרכב ננהג בצורה לא סבירה
  3. הרכב בילה את מרבית ימיו על כבישים ודרכים משובשות.

אני מניח שאתה כבר יודע לבד מה צ'מפיון יטענו. אומנם לא יהיה קל להוכיח את זה, אבל בהינתן חוו"ד מקצועית אני מניח שניתן להגיע להכרעה בנושא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד אתה כמובן צודק אלא שכמות הפעמים שהרכב נכנס למוסך ונבדק לו פרונט מוציאה אותו מהכלל הזה.

אני מניח שרוב הרכבים שנכנסים לכוון פרונט תקופתי נמצאת בהם איזושהיא חריגה שמצריכה כוון.

אני גם מניח שאם אחרי כל נפילה לבור, התקלות בבמפר לא מסומן, כניסה לא מבוקרת במדרכה היית נכנס לכוון פרונט היית מוצא שיש לבצע תיקונים בחלק ניכר מהמקרים. זה די דומה למקרה שמתואר בפאביה המדוברת כי היא נכנסה באופן יזום מספר רב יחסית של פעמים לבדיקת פרונט עקב כלל הבעיות ברכב.

פורסם

לא אכנס לאיך ננהג, כמה ננהג וכדומה. רק אל תקפצו למסקנות.

 

אגלה לכם שמיומו הראשון הרכב סבל מבעיות בפרונט - החל ממוט מייצב משוחרר לחלוטין, מוט קישור משוחרר ונטיית ההגה שמאלה.

אומנם המוטות חוזקו אך המשיכה נשארה. לאחר כיוון הפרונט (סביב 150 ק"מ) המצב השתפר אך התחיל לזייף עם צבירת הק"מ.

 

נסיעה בכבישים משובשים במיוחד? ממש לא.

מנגד... רב כבישי ארצנו משובשים. זה מצב בעייתי.

 

אציין שכל מה שהרכב הנ"ל עבר - עברו קודמיו, ללא תקלות וללא כיווני פרונט מאז ומעולם.

 

זהו. זאת הנקודה שלי בנושא. מעבר לכך אני לא נכנס ולא נוגע.

נחכה ונראה מה יהיה לצ'מפיון להגיד, אולי יהיו הפתעות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...