Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, תראו: הדיון הזה לא מתקדם לשום מקום ולכן אני פורש ממנו. לי אין כוח להתווכח פה במשך שעות עם אנשים שנעולים על דעה מסויימת ורק מוצאים תירוצים ושטויות למה רכב X פחות אמין מרכב Y.

 

מי שרוצה לגשת ב- 9 ליולי למשרדי צ'מפיון ולהתלונן על צג בלוח שעונים שייעשה זאת, אני לא מתכוון להשתתף בקרקס הזה. ולפני סיום: בעלי הגולפים כנראה "קצת" שוכחים שמי שמייצר את החלקים לפאביה מייצר אותם גם עבור הגולפים עצמם, לפני שאתם כותבים פה שטויות אני ממליץ לבדוק מה מסתתר לכם מתחת למכסה המנוע ומה מסתתר בפאביה מתחת למכסה המנוע, רמז: VW. המשך יום נעים לכולם.

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, בקשר לתקלה של א'.

מעניין שעם הפאביות הראשונות שלא עשו יותר מדי צרות זה היה הרכב "שלי" ו"אני קניתי" וכו' וכו' , אבל כשהרכב בעייתי וצריך לפרסם כתבה בYNET זה כבר הופך לרכב של "ע" - האמא.

א' הסביר לי בה"פ למה כתוב שזה האוטו של 'ע' האמא , והוא צודק לגמרי , אם הוא ירצה אז הוא יסביר גם .

עושים הפגנה לדברים חשובים ולא בגלל בעיות של 2 מכוניות , אפשר למכור את המכוניות ולקנות אוטו חדש , אפילו אם עכשיו יש בעיה למצוא קונה לאוטו שלהם . זה לא פשוט , כי יש לו המון בעיות , ואסור למוכרים להסתיר מהקונה , ואם יבדקו הסטוריה אצל היבואן , אז זה ספר הסטוריה ולא A4 , אבל אפשר למכור .

פורסם
טוב, תראו: הדיון הזה לא מתקדם לשום מקום ולכן אני פורש ממנו. לי אין כוח להתווכח פה במשך שעות עם אנשים שנעולים על דעה מסויימת ורק מוצאים תירוצים ושטויות למה רכב X פחות אמין מרכב Y.

תגיד, אתה רציני?!

אותם "אנשים שנעולים על דעה מסויימת" הם חבורת בעלי הפאביה ששורצת פה חדשות לבקרים, ודואגת לנפח לכולנו את השכל על ההארה שפקדה אותם ועל יד האלוהים שנגעה במכוניתם.

אתה מצהיר שהפאביה שלך היא "סוס עבודה", כשבפועל היא צברה קילומטראז' זעום עד כדי גיחוך, מה שכמובן לא מנע ממנה לחוות ליקויים שונים שאינם מקובלים עבור רכב בגיל כזה ועם נסועה כזאת.

הכתבה ב-YNET פוצצה את בועת הפאביה שלכם. את סיפורי הסבתא שלכם אודות הגדולות והנצורות של הרכב שלכם תוכלו לספר בכל מקום אחר, כאן כבר אף אחד לא קונה אותם.

כמו שאמרתי לאוראל בארבע עיניים: הפאביה היא רכב חביב, נותן תמורה נאותה לערכו ובסה"כ לא רע כמכונית סופר מיני. מכאן ועד הכתרים שקשרתם לה - הדרך עוד רבה, ומסתבר שגם עקלקלה.

אז מה, קיבלת את הרכב ממרכז המסירה עם חור בלוח המכשירים? חפיף, זה היבואן אשם.

יש רעשים ודפיקות מוזרות תוך כדי נסיעה? זה הכל באשמת מע"צ והכבישים המחורבנים שלהם, צריך לתלות אותם אחד-אחד.

הכוילים נשרפים וההגה מושך למרות כיוון פרונט חוזר ונשנה? זה בגלל ההתקנות המקומיות של רדיו מילאנו.

 

לכו תמשיכו לשכנע את עצמכם תוך טפיחות הדדיות איש על שכם רעהו, על כך שבכלל לא דופקים אתכם ושעשיתם את עסקת המאה עם המכונית הזאת. ממילא אתם גם היחידים שמאמינים להבלים הללו.

 

ממש, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תגיד, אתה רציני?!

אותם "אנשים שנעולים על דעה מסויימת" הם חבורת בעלי הפאביה ששורצת פה חדשות לבקרים, ודואגת לנפח לכולנו את השכל על ההארה שפקדה אותם ועל יד האלוהים שנגעה במכוניתם.

אתה מצהיר שהפאביה שלך היא "סוס עבודה", כשבפועל היא צברה קילומטראז' זעום עד כדי גיחוך, מה שכמובן לא מנע ממנה לחוות ליקויים שונים שאינם מקובלים עבור רכב בגיל כזה ועם נסועה כזאת.

הכתבה ב-YNET פוצצה את בועת הפאביה שלכם. את סיפורי הסבתא שלכם אודות הגדולות והנצורות של הרכב שלכם תוכלו לספר בכל מקום אחר, כאן כבר אף אחד לא קונה אותם.

כמו שאמרתי לאוראל בארבע עיניים: הפאביה היא רכב חביב, נותן תמורה נאותה לערכו ובסה"כ לא רע כמכונית סופר מיני. מכאן ועד הכתרים שקשרתם לה - הדרך עוד רבה, ומסתבר שגם עקלקלה.

אז מה, קיבלת את הרכב ממרכז המסירה עם חור בלוח המכשירים? חפיף, זה היבואן אשם.

יש רעשים ודפיקות מוזרות תוך כדי נסיעה? זה הכל באשמת מע"צ והכבישים המחורבנים שלהם, צריך לתלות אותם אחד-אחד.

הכוילים נשרפים וההגה מושך למרות כיוון פרונט חוזר ונשנה? זה בגלל ההתקנות המקומיות של רדיו מילאנו.

 

לכו תמשיכו לשכנע את עצמכם תוך טפיחות הדדיות איש על שכם רעהו, על כך שבכלל לא דופקים אתכם ושעשיתם את עסקת המאה עם המכונית הזאת. ממילא אתם גם היחידים שמאמינים להבלים הללו.

 

ממש, הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו :evil:

 

אז איך תסביר שבכל סקרי לקוחות באירופה סקודה תמיד מככבת בין 5 היצרנים המובילים מבחינת אמינות, הרבה לפני חברת האם , מוזר שרק במדינה איזוטרית כמו שלנו כל העדר חושב שמה שלא יפני לא אמין.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
תגיד, אתה רציני?!

 

יש הרבה דברים שאתה לא יודע בנוגע לכתבה ב- YNET, ולא מתפקידי לספר אותם.

 

באוקטובר 2008 אתה התלוננת על זה שאני מביע את דעתי על הגרנדה פונטו למרות שאין לי את הרכב הזה, אז אני שואל אותך שאלה מאוד פשוטה: על סמך מה אתה מביע דעה ומגיע למסקנות על הסקודה פאביה, יש לך את הרכב הזה ולא ידעתי?

 

זה לא איום, אבל אני ממליץ לכם לא לאתגר אותי, ממש אין לי שום בעיה להעלות פה כתבות על אמינות לקוייה על פיג'ו / רנו / סיטרואן / אלפא רומיאו, כי אני מכיר בעלים שממש לא מרוצים וחבל שאני אפוצץ לכם עוד כמה בועות. אין לי בעיה גם לשלוח כתבות מוכנות לאתרי רכב כדי ליצור רעש עוד יותר חזק.

 

ולכל השואלים: הרכב שלי עבר 15500 ק"מ וממש משעמם לי מאז שהוא אצלי, כי מאז שהוא אצלי לא פתחתי בכלל מכסה מנוע. מישהו יודע איפה נמצאת הידית שאחראית על פתיחת המכסה? כבר שכחתי.

 

אהה שכחתי, אתם צודקים: הקפיץ חגורה נתפס, 2 גומיות עפו והכפתור התקלף. אני רוצה לתבוע את היבואן כדי שיחליף לי רכב לאחד חדש, אלו ממש תקלות חמורות, נכון? למישהו יש המלצה לעו"ד? נגרמה לי עגמת נפש רבה כי הכפתור התקלף :screwy:.

פורסם

אלעד, לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר :roll:

לפני שנה הייתי במרחק חתימה מרכישת פאביה חדשה אך הספקות באשר לאמינותה גרמו לי לשקול זאת שנית.

בשורה התחתונה עדיין מדובר ברכב זול עם איכות חומרים בהתאם. תוסיפו לזה שירות יבואן ידוע לשמצה ותקבלו נוסחה מנצחת לבעיות עתידיות.

מצטער, כשאני קונה רכב חדש אני רוצה לדעת מה אני קונה ולא חתול בשק. אין ספק שסקודה עברה קפיצת מדרגה מאז השתלטות פולקסוואגן, אבל עדיין, זה פשוט לא זה.

וכן גיא, התקלות שציינת הן לא נפוצות לרכב חדש עם 15,000 ק"מ וגם לא ברכב עם קילומטרז' כפול מזה. זאת תעודת עניות לאיכות חומרים, הרכבה ובקרת איכות.

 

על אף כל זאת, אני חושב שחלק גדול מתקלות האלקטרוניקה מקורן בהתקנות מקומיות. קישקוש על חשמל סטאטי בלוח המחוונים הוא תירוץ עלוב.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אהה שכחתי, אתם צודקים: הקפיץ חגורה נתפס, 2 גומיות עפו והכפתור התקלף. אני רוצה לתבוע את היבואן כדי שיחליף לי רכב לאחד חדש, אלו ממש תקלות חמורות, נכון? למישהו יש המלצה לעו"ד? נגרמה לי עגמת נפש רבה כי הכפתור התקלף :screwy:.

STIO זה לא החגורה שמרגיזה בסיפור , זה משהו חשוב מהחגורה !

אותם "אנשים שנעולים על דעה מסויימת" הם חבורת בעלי הפאביה ששורצת פה חדשות לבקרים, ודואגת לנפח לכולנו את השכל על ההארה שפקדה אותם ועל יד האלוהים שנגעה במכוניתם.

הכתבה ב-YNET פוצצה את בועת הפאביה שלכם. את סיפורי הסבתא שלכם אודות הגדולות והנצורות של הרכב שלכם תוכלו לספר בכל מקום אחר, כאן כבר אף אחד לא קונה אותם.

, זה המשפט 'נהנית ? ספר לחברך ,לא נהנית ? ספר לנו ' , כי מה קרה בסוף ?

המשכתם לספר ל'חברים' שאתם נהנים מהסקודה פביה , ולא משנה מה קרה לכם ! אתם לא חושבים שמגיע לנו קצת אמינות מצידכם בתור 'חברים בפורום ' ? תסתכל על נטלי שהיתה הוגנת ומגיע לה שאפו גדול מכולם

פורסם

אני מפעיל שרשור גדול על הרכב שמתעדכן על בסיס שנתי, אני האחרון שאתה יכול להטיל בו ספק מבחינת אמינות וכ'.

פורסם

 

ולכל השואלים: הרכב שלי עבר 15500 ק"מ וממש משעמם לי מאז שהוא אצלי, כי מאז שהוא אצלי לא פתחתי בכלל מכסה מנוע. מישהו יודע איפה נמצאת הידית שאחראית על פתיחת המכסה? כבר שכחתי.

 

בטח ששכחת, הרכב באחריות ובקושי נוסע. אני אתפלא אם אתה זוכר איך פותחים את מכסה התדלוק...

פורסם

ודבר אחרון שאתה לא יודע, זה שאם מחיר הרכב כולל (וכן, הוא כולל) קורס של שלושה ימים באיטליה, אז כנראה שמי שמשלם מחיר מופרז זה אתה. אבל כאמור, לך זה לא משנה, ולא נבלבל אותך עם עובדות.

 

אני שילמתי על ה159 191אלף ש"ח לזה אתה קורה מחיר מופרז...

 

אתה קנית ב170-175 גולף- אתה קולט רכב משפחתי שעולה בכל העולם כמו פוקוס כלומר 117 אלף ש"ח ובוא נגיד שה160 כ"ס

היתה צריכה ליות קצת יותר אבל צמפיון ראו שיש מכורים שהיו מוכנים לשלם עוד 55-60 בשביל עוד קצת כוחות סוס...אשז תחשוב שוב מי קנה במחיר מופרז...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אז איך תסביר שבכל סקרי לקוחות באירופה סקודה תמיד מככבת בין 5 היצרנים המובילים מבחינת אמינות, הרבה לפני חברת האם , מוזר שרק במדינה איזוטרית כמו שלנו כל העדר חושב שמה שלא יפני לא אמין.

אענה לך בשאלה: איך תסביר את זה שבכל העולם, מנועי ה-JTS של אלפא, המותקנים בדגמי ה-156 וה-GT, נחשבים למאסטרפיס, ורק בארץ שומעים על מקרים שבהם הם מתפגרים אחרי קילומטראז' מצחיק ומזרקים דולפים כעניין שבשגרה?

מה שקורה בעולם זה טוב ויפה, אבל לצערי אני לא חי בכל העולם אלא רק בישראל. אותי מעניין מה שקורה בישראל.

אם בישראל יש בעיה במכוניות האלה, אז מצדי זה גם יכול להיות הרכב הרשמי של בר רפאלי וברק אובמה, ואני עדיין לא ארכוש אותו.

יש הרבה דברים שאתה לא יודע בנוגע לכתבה ב- YNET, ולא מתפקידי לספר אותם.

 

באוקטובר 2008 אתה התלוננת על זה שאני מביע את דעתי על הגרנדה פונטו למרות שאין לי את הרכב הזה, אז אני שואל אותך שאלה מאוד פשוטה: על סמך מה אתה מביע דעה ומגיע למסקנות על הסקודה פאביה, יש לך את הרכב הזה ולא ידעתי?

 

זה לא איום, אבל אני ממליץ לכם לא לאתגר אותי, ממש אין לי שום בעיה להעלות פה כתבות על אמינות לקוייה על פיג'ו / רנו / סיטרואן / אלפא רומיאו, כי אני מכיר בעלים שממש לא מרוצים וחבל שאני אפוצץ לכם עוד כמה בועות. אין לי בעיה גם לשלוח כתבות מוכנות לאתרי רכב כדי ליצור רעש עוד יותר חזק.

 

ולכל השואלים: הרכב שלי עבר 15500 ק"מ וממש משעמם לי מאז שהוא אצלי, כי מאז שהוא אצלי לא פתחתי בכלל מכסה מנוע. מישהו יודע איפה נמצאת הידית שאחראית על פתיחת המכסה? כבר שכחתי.

 

אהה שכחתי, אתם צודקים: הקפיץ חגורה נתפס, 2 גומיות עפו והכפתור התקלף. אני רוצה לתבוע את היבואן כדי שיחליף לי רכב לאחד חדש, אלו ממש תקלות חמורות, נכון? למישהו יש המלצה לעו"ד? נגרמה לי עגמת נפש רבה כי הכפתור התקלף :screwy:.

אדרבא, אם בכתבה נפלו אי דיוקים, א' או ע' יכולים לדרוש מעורך מדור הרכב של YNET לפרסם הודעת תיקון, או לחילופין, צ'מפיון יכולים להגיב ולהעמיד את הדברים על דיוקם. בשורה התחתונה, אף אחת מהאפשרויות לא באמת קרתה. מה זה אומר על נכונות הדברים שנכתבו?

 

ההיתממות שלך בנוגע למה שקרה אי שם בשלהי 08' כלל אינה במקומה. לא הבעתי את דעתי האישית על חווית הנהיגה בפאביה, על איכות הבניה שלה או על עמידותה וחוסנה. כל שעשיתי היה לצטט את הבעיות שבעלי פאביה בכבודם ובעצמם, ובינהם גם אתה, דיווחו עליהן כאן בפורום.

 

את הפתגם "זה שאשתי מכוערת לא עושה את אשתך יפה" אתה מכיר? בעיות אמינות ברמה כזאת או אחרת יש אצל כל יצרן, וזה רחוק מלהיות סוד. כל ההבדל הוא ברוכשי המכוניות: בעוד שאצל כל השאר, התגובות נעות בין השלמה עם הבעיות (מי אמר אלפיסטים?) לבין התקוממות ומרד צרכני, בעלי פאביות מגיבים בעיקר בהתכחשות. בעיות? מה פתאום?! אין בכלל בעיות! הרכב מעולה!! הרעשים זה רק בראש, המכות זה רק בתחת והקצרים זה רק בשכל. העיקר שבאוטו אין כלום - גם לא שירות.

 

אדרבא, אני דווקא כן רוצה לאתגר אותך. מעניין אותי לקרוא את התחקיר השכלתני שלך.

15500 ק"מ עם הרכב ועל סמך זה הסקת שהוא סוס עבודה? יש לי רק דבר אחד לומר על זה: :loco:

 

נ.ב.: מוריד את הכובע (שאין לי) בפני נטלי, שהיתה בעלת הפאביה היחידה שהסתכלה למציאות המרה בלבן של העיניים ואמרה בפה מלא שהרכב בעייתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הרכב של נטלי באמת בעייתי וגם ה- "תקלות" שהיו לי באמת מעצבנות, אך אין זה אומר שכל הפאביות לא אמינות ו/או שהרכב שלי יגלה אמינות לקוייה בהמשך חייו. הפאביה היא לא רכב מושלם, נקודה. לא מדובר באמינות מופתית, אם כי באמינות טובה (ולא יותר).

 

אני אומר בסה"כ שבינתיים הפאביה היא סוסת עבודה, אני נסעתי עם הרכב בימי שרב כאשר על הלוח שעונים ראיתי תחת סעיף טמפ' חיצונית 50.0°C והרכב נסע בלי ציוץ. נסעתי עם הרכב בימי שטפונות אדירים כאשר ירדו על הרכב מאות מ"מ גשם והמים מהגלגלים עפו עד לגג הרכב ללא ציוץ. כמו כן המנוע הניע בנגיעה כאשר הטמפ' החיצונית היתה שלילית והצטברה שכבת קרח עבה על הגג והשמשות, לא זכור לי שהרכב התלונן שקר לו...

 

שוב: אני לא פוסל רכישת סקודה חדשה בעתיד, אבל הסיכוי שאני ארכוש רכב דומה שואף לאפס - כשאני מחליף רכב הוא חייב להיות מדגם שונה, וה"עלק" מתיחת הפנים שעברה הפאביה עכשיו לא שווה שום דבר.

פורסם
1. למה בגולף אין "מסך לבן" על השמשה? למה בגולף אין מסכי מחשב שנעלמים? כי כך החליט הקונצרן. כי עוד שעה תכנון, עוד שעה פיקוח, עוד שעה חשיבה, כנראה עושות את שלהן. בוודאי שזה לא בכוונה להרע, ובוודאי שהוא ימצא להכל פיתרון.

 

בגללך עשיתי את הגיחה השנתית שלי לפורום נטקאר.

קראתי את כל הסיפור.

לא נותר לי להגיד לך שאם אתה משתמש במקרה מוזר והזוי כזה כתמיכה לטענותיך אז אתה פשוט דמגוג.

 

 

תוספת שלי לשרשור.

אני מאוד אוהב את הפאביה, אני חושב שהיא נראית טוב מאוד (במיוחד עם הגג הלבן וה- 16"). אני לא חושב שהיא כליל השלמות אבל אני חושב שכל מי שחושב היום לקנות סיאט איביזה או פולו חדשה, צריך בהחלט לשים את הפאביה עמוק בתוך השיקולים שלו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...